Auteur
|
Bericht
|
stekelfan
Forum berichten: 486
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Do 4 dec 2008 16:15
|
|
Hier kan je discussiëren over het leiderschap van AFC Ajax. Mijn kandidaten:
Maarten Stekelenburg
Rasmus Lindgren
Gabri
Thomas Vermaelen
Ik vind dat Stekelenburg de (terechte) nieuwe aanvoerder van AFC Ajax na de winterstop moet zijn vanwege de volgende redenen:
-Straalt rust uit
-Is betrouwbaar
-Heeft uitstraling
-Komt uit de eigen jeugd
-Spreekt Nederlands
-Kan de verdediging neerzetten en coachen
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Do 4 dec 2008 16:25
|
|
En wat als je keuze hier niet bij staat?
|
Bob
Forum berichten: 983
|
Geplaatst: Do 4 dec 2008 16:26
|
|
Ik heb gestemd op Vermaelen want: Ik vind hem erg goed, Vertonghen zei laatst dat Thomas in de kleedkamer een soort aanvoerder is dat hij veel praat. En omdat hij al jaren bij AJAX speelt en het verdiend.
|
Jeroen
Forum berichten: 672
|
Geplaatst: Do 4 dec 2008 16:27
|
|
Citaat: En wat als je keuze hier niet bij staat?
Dan stem je op de keuze 'iemand anders' en beargumenteer je het. Ik denk dat Stekelfan bewust heeft gekozen voor de spelers die waarschijnlijk het meest in aanmerking komen voor het aanvoerderschap. Maar gezien de keuzes van Van Basten heb je nooit 100% zekerheid.
|
stekelfan
|
Geplaatst: Do 4 dec 2008 16:28
|
|
Citaat: En wat als je keuze hier niet bij staat?
Wat dacht je er van om je keuze op het forum te posten?
Ik kan geen half elftal in die poll benoemen
En zoals Jeroen al zei heb ik voor reële opties gekozen!
|
Bob
|
Geplaatst: Do 4 dec 2008 16:28
|
|
@stekelfan Je hebt wel gelijk maar hij kan niet in de spits coachen daar zal hij nooit komen. Vermaelen(mijn keuze) zal ook niet zo vaak in de spits komen maar wel bij het middenveld.
|
El Chícharito
|
Geplaatst: Do 4 dec 2008 16:31
|
|
Volgens mij zit Gabri toch echt op de bank en Jan Vertonghen word hier veelal genoemd als toekomstig aanvoerder, dus misschien is het toch allemaal niet zo logisch Jeroen?
|
Bob
|
Geplaatst: Do 4 dec 2008 16:34
|
|
Citaat: Volgens mij zit Gabri toch echt op de bank en Jan Vertonghen word hier veelal genoemd als toekomstig aanvoerder, dus misschien is het toch allemaal niet zo logisch Jeroen?
Ja en ik heb gekozen voor Vermaelen omdat andere er niet bij staan.
|
Jeroen
|
Geplaatst: Do 4 dec 2008 16:35
|
|
Volgens mij heeft Vertonghen in een interview aangegeven dat hij zichzelf niet als het leiderstype ziet. Wat hij daaronder verstaat is zijn interpretatie, ik denk namelijk dat hij wél uitermate geschikt zou zijn. Het klopt dat hij Vermaelen naar voren heeft geschoven en daar kan ik ook prima mee leven.
De keuze voor Gabri is ongetwijfeld ingegeven door het feit dat er een hoop Gabri fans op dit forum rondhangen. Ik kan me nog voor de geest halen dat Perez 3e aanvoerder was onder Ten Cate en die speelde ook niet geregeld.
|
El Chícharito
|
Geplaatst: Do 4 dec 2008 16:39
|
|
Maar het gaat hier over eerste aanvoeder Jeroen, dat is geen reservespeler. Ik denk dat je Jan Vertonghen beter voor Gabri kan zetten, maar dat zal ik wel weer zijn.
Mijn keuze is daarom dus ook Jan Vertonghen. Nuchtere jongen, vol in de strijd, voetballend is hij prima, coachend gaat het goed en weet wanneer hij de grens een keer moet passeren.
|
Bob
|
Geplaatst: Do 4 dec 2008 16:44
|
|
Citaat: Maar het gaat hier over eerste aanvoeder Jeroen, dat is geen reservespeler. Ik denk dat je Jan Vertonghen beter voor Gabri kan zetten, maar dat zal ik wel weer zijn.
Mijn keuze is daarom dus ook Jan Vertonghen. Nuchtere jongen, vol in de strijd, voetballend is hij prima, coachend gaat het goed en weet wanneer hij de grens een keer moet passeren.
En hij staat altijd in de basis.
|
Jeroen
|
Geplaatst: Do 4 dec 2008 16:44
|
|
Dat klopt ook wel Pablo, maar in deze topic gaat het er meer om wie jullie het best toe in staat achten om het aanvoerderschap op zich te nemen en niet zozeer of het met Van Basten aan het roer wel of niet een reële optie is. Anders kun je de opstellingen-topic ook opdoeken. Great leaders think alike.
|
renedb
Forum berichten: 57
|
Geplaatst: Do 4 dec 2008 16:50
|
|
Ben het helemaal met Stekelfan eens.
|
El Chícharito
|
Geplaatst: Do 4 dec 2008 16:56
|
|
Citaat: Dat klopt ook wel Pablo, maar in deze topic gaat het er meer om wie jullie het best toe in staat achten om het aanvoerderschap op zich te nemen en niet zozeer of het met Van Basten aan het roer wel of niet een reële optie is. Anders kun je de opstellingen-topic ook opdoeken. Great leaders think alike.
Oke, dan laat het staan, erg reeel.
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Do 4 dec 2008 17:25
|
|
Ik vind gewoon Stekelenburg. Hij is aan het begin van het seizoen gekozen tot 2e aanvoerder en nu de 1e aanvoerder weg is, lijkt het me logisch om de 2e aanvoerder door te schuiven.
|
stekelfan
|
Geplaatst: Do 4 dec 2008 18:55
|
|
Citaat: Ik vind gewoon Stekelenburg. Hij is aan het begin van het seizoen gekozen tot 2e aanvoerder en nu de 1e aanvoerder weg is, lijkt het me logisch om de 2e aanvoerder door te schuiven.
Ja, deze + mijn redenen maakt hem tot de perfecte aanvoerder (zie bovenaan deze topic).
|
Maurice
Forum berichten: 2062
|
Geplaatst: Do 4 dec 2008 19:35
|
|
Lindgren, spreekt formidabel Nederlands, speelt op een positie waar hij het hele team kan aanspreken, heeft al de nodige ervaring en heeft een groot deel van zijn opleiding bij Ajax gehad.
Ik snap zowieso niet dat Gabri er tussen staat, maar dat zal wel te maken hebben met het feit dat hij zo geliefd is bij velen... Hij kan amper Nederlands, is nog niet zo lang bij Ajax, en zit op de bank.
|
El Chícharito
|
Geplaatst: Do 4 dec 2008 20:35
|
|
Dat probeerde ik Jeroen en stekelfan ook al uit te leggen, zonder resultaat. Begin er maar niet aan Maurice
|
TvP
Forum berichten: 1370
|
Geplaatst: Do 4 dec 2008 21:06
|
|
Vertonghen zou op het veld wel aanvoerder kunnen zijn, maar buiten het veld kan hij dat (nog) niet. Dat zegt hij zelf in ieder geval. Ik zou op dit moment voor Lindgren gaan, gezien het feit dat hij een veldspeler is. In tegenstelling tot Stekelenburg. Zoals al eerder gezegd in dit topic, komt Stekelenburg niet in de spits en zal ook het middenveld moeilijk haalbaar zijn.
|
Leonel
Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Do 4 dec 2008 23:52
|
|
Citaat: Dat probeerde ik Jeroen en stekelfan ook al uit te leggen, zonder resultaat. Begin er maar niet aan Maurice
Ik snap de ophef niet. Skekelfan heeft , volgens zijn visie, de beste 4 kandidaten uitgekozen en hij heeft nog de optie erbij gezet mocht jou kandidaat er niet bij zijn. Dan kies je die toch?
Maargoed, ik kies voor Lindgren om de zelfde redenen als Maurice.
|
Jeroen
|
Geplaatst: Vr 5 dec 2008 01:43
|
|
Stekelfan is trouwens een zij hoor.
|
Maurice
Forum berichten: 2062
|
Geplaatst: Vr 5 dec 2008 01:57
|
|
Citaat: Stekelfan is trouwens een zij hoor.
Je was me voor
Citaat: Ik snap de ophef niet. Skekelfan heeft , volgens zijn visie, de beste 4 kandidaten uitgekozen en hij heeft nog de optie erbij gezet mocht jou kandidaat er niet bij zijn. Dan kies je die toch?
Maurice de Hond maakt toch ook geen opinies met antwoorden die irrelevant zijn?
Het is het zelfde als dat ik het zo zou doen:
Welk fruit eet jij het liefst?
A. Banaan
B. Appel
C. Bloemkool
D. Ananas
E. Iets anders
Voor de gene die mijn voorbeeld niet snappen, eet wat minder vaak in de snackbar
Maar goed, laten we er niet een al te groot punt van maken, Ajax heeft eigenlijk gewoon heel weinig opties voor het leiderschap.
|
stekelfan
|
Geplaatst: Vr 5 dec 2008 11:13
|
|
Als je speler er niet bij staat geef dan in het topic aan wie wel jouw aanvoerder zou zijn!
|
Leonel
Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Vr 5 dec 2008 14:22
|
|
Citaat: Stekelfan is trouwens een zij hoor.
Oeps. Sorry Stekelfan, dat wist ik niet.
|
yk_93
Forum berichten: 546
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Vr 5 dec 2008 15:31
|
|
Ik zou ook gaan voor stekelenburg. Want als iedereen fit is dan staat Lindgren niet in mijn basis opstelling evanals gabri. Verthongen die heeft zelf al aangegeven (nu nog) geen aanvoerder te willen zijn.
Dan moet ik kiezen tussen Stekelenburg en Vermaelen. En dan kies ik simpelweg voor Stekelenburg omdat hij nu achter Huntelaar al tweede aanvoerder is en nu Huntelaar weg is wordt hij dus eerste.
|