Geregistreerd: 26-02-2008 Forum berichten: 2874 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 19 jun 2011 15:33
Ik weet dat ik daar maanden geleden een trailer van heb gezien en dat dat helemaal de shit zou worden. Bedankt mannen, ik wist niet dat ze al waren begonnen en ga zeker kijken.
Geregistreerd: 10-08-2010 Forum berichten: 181 Nieuws reacties: 1 Woonplaats: Nijverdal
Geplaatst: Zo 19 jun 2011 18:13
Ik ben onlangs ook maar begonnen aan V (2009), serie loopt tot nu toe 2 seizoen en het 3e seizoen is officieel gecancelled (hopelijk pakt een andere zender hem op, want ik vindt het behoorlijk goed) Nog 2 afleveringen en dan heb ik seizoen 1 gezien.
Ook kijk ik elke keer de laatste afleveringen van Dexter, Supernatural, House M.D., Criminal Minds, NCIS, South Park en Glee (Glee???? ja, Glee kijk ik ook, zang niveau daar is behoorlijk goed, en ik hou nu eenmaal van muziek.)
Op naar de 4e ster!!
Geregistreerd: 26-02-2008 Forum berichten: 2874 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 19 jun 2011 18:31
Dexter is meesterlijk, absoluut één van mijn favoriete series. Supernatural kijk ik ook, maar dat is gewoon hersenloos vermaak. House is vaak grappig, maar dat kijk ik altijd in etappes, anders wordt het mij te eentonig. South park heb ik vroeger altijd wel gekeken, maar het niveau is de laatste tijd niet eens slecht meer, maar gewoon beledigend. Met als absoluut dieptepunt de 'Fishdicks-episode'..
Geregistreerd: 18-12-2007 Forum berichten: 2494 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 19 jun 2011 20:53
Citaat:
Dexter is meesterlijk, absoluut één van mijn favoriete series. Supernatural kijk ik ook, maar dat is gewoon hersenloos vermaak. House is vaak grappig, maar dat kijk ik altijd in etappes, anders wordt het mij te eentonig. South park heb ik vroeger altijd wel gekeken, maar het niveau is de laatste tijd niet eens slecht meer, maar gewoon beledigend. Met als absoluut dieptepunt de 'Fishdicks-episode'..
Ik vermaak me anders prima met de nieuwe serie van South Park.
Geplaatst: Do 14 jul 2011 19:43
Kijk naar de underlines zou ik zeggen. ;)
Entourage: ik wist niet dat ze aan het laatste seizoen toe waren joh. True Blood kijk ik ook, één van mijn favorieten. Ze zijn overigens 3 afleveringen onderweg, om even een mier te grazen te nemen. Laatst genoemde serie ken ik niet, maar ga ik een kans geven.
Geregistreerd: 09-02-2009 Forum berichten: 696 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Do 14 jul 2011 20:45
Net begonnen aan Spartacus. Wat een geniale serie is dat zeg! Mooie dames niet te zuinig ! En keiharde gevechten tot de dood. Heerlijk 50 minuten lang testosteron pompen!
Geregistreerd: 30-05-2009 Forum berichten: 492 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: sassenheim
Geplaatst: Do 21 jul 2011 21:57
Citaat:
Woensdag werd bekend dat Van Houten een rol gaat spelen in de Amerikaanse HBO-serie Game of Thrones.
"Ik kende het niet, maar ik heb natuurlijk wel even een paar afleveringen gezien. Ik dacht: dat is wel iets waar ik in pas. In het tweede seizoen ben ik in een paar afleveringen te zien, daarna wordt mijn rol groter."
Stond op nu.nl en aangezien er hier mensen zijn die de serie kijken is dit best een verrijking.