Forum
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Nog actieve Godenzonen » John Goossens
Ga
Zoeken:

Onderwerp: John Goossens
Maker: RiejuhBekeken: 2661
Status: InactiefBerichten: 35
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Koen_Ajax

Forum berichten: 3310
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Do 29 jan 2009 19:08
Ajax zou er inderdaad wel een clausule hebben ingezet hebben waar ze zelf beter van worden. Zelf hoop ik op een optie voor Elia.
El Chícharito

Forum berichten: 3036
Geplaatst: Do 29 jan 2009 19:15
Vergeet niet dat we op dit moment al meerde linksback in dit team hebben. Thomas Vermaelen, Jan Vertonghen, Urby Emanuelson en Robbert Schilder zijn spelers van Ajax 1 die daar allemaal goed kunnen spelen. Dan heb je aan een relatief oude John Goossens ook niet veel. Terugkoopoptie zou ik graag zien, mocht de ontwikkeling positief uitvallen.
stekelfan

Forum berichten: 486
Geplaatst: Do 29 jan 2009 19:45
Ik hoop inderdaad dat Ajax er wel een terugkoopoptie in heeft laten zetten.
Bob

Forum berichten: 983
Geplaatst: Do 29 jan 2009 19:55
Citaat:
Vergeet niet dat we op dit moment al meerde linksback in dit team hebben. Thomas Vermaelen, Jan Vertonghen, Urby Emanuelson en Robbert Schilder zijn spelers van Ajax 1 die daar allemaal goed kunnen spelen. Dan heb je aan een relatief oude John Goossens ook niet veel. Terugkoopoptie zou ik graag zien, mocht de ontwikkeling positief uitvallen.

Ja en Slijngard, maar ik weet niet of ze met hem door willen.
TvP

Forum berichten: 1370
Geplaatst: Do 29 jan 2009 19:59
Slijngard is niet zo bijzonder. Mooi dat Goossens zich nu mag gaan bewijzen op eredivisie niveau. Spijtig dat het bij Twente is, zoals Koen al zei.. Als ze nou nog één keer gaan zeiken als Ajax een speler bij Twente koopt, dan moeten ze echt een keer een IQ test gaan doen ofzo!
Eto'o

Forum berichten: 11824
Geplaatst: Do 29 jan 2009 22:51
Citaat:
Pff, ik gun het Goossens wel, maar vind het oerstom van Ajax. Weer een speler die over twee jaar voor veel geld teruggehaald kan worden..
Trouwens, was er geen ruiloptie met Elia voor hande geweest?

Die jongen heeft onder drie verschillende trainers het eerste niet gehaald. Ajax loopt natuurlijk het risico dat hij zich via Twente ontwikkelt tot een speler die goed genoeg is voor het Ajax-niveau, maar je kan niet alle spelers houden. Het enige wat je Ajax kan verwijten is dat hij anderhalf jaar geleden niet al verhuurd is, bijvoorbeeld.

Persoonlijk denk ik trouwens niet dat Goossens goed genoeg is voor Ajax 1, maar dat ter zijde.
Fregge

Forum berichten: 4313
Geplaatst: Do 29 jan 2009 23:08
Jammer, ik had het graag willen zien. Een jeugd speler ipv een aankoop.
D_skilled

Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Geplaatst: Do 29 jan 2009 23:21
Helemaal niet goed genoeg voor Ajax. Op de linksbuiten positie kwam hij twee essentiele eigenschappen te kort voor een buitenspeler: dat waren snelheid en een passeerbeweging.
Jobo

Forum berichten: 673
Geplaatst: Vr 30 jan 2009 08:58
Uit principe niet verkopen aan twente. Desnoods voor de helft aan een andere club. Fuck Twente. Je denkt toch niet dat ze wanneer ajax weer langskomt zij coulant zullen zijn. Ze zullen ons nog meer belachelijk proberen te maken in de media.
Peter79

Forum berichten: 1624
Geplaatst: Vr 30 jan 2009 09:48
Citaat:
Helemaal niet goed genoeg voor Ajax. Op de linksbuiten positie kwam hij twee essentiele eigenschappen te kort voor een buitenspeler: dat waren snelheid en een passeerbeweging.

Idd mee eens, ook als middenvelder niet compleet genoeg en als linksback verdedigend te matig. Snap ook niet dat iedereen zo rouwig is dat hij weggaat.

Laat hem maar lekker naar Twente gaan, kan het contact weer wat genormaliseerd worden ook. Bovendien denk ik dat er allang over Elia gesproken is en dat Ajax dondersgoed op de hoogte is van het bedrag waarvoor Elia in de zomer wegmag.

Van Goossens vind ik het wel gedurfd, denk dat ook Twente een stapje te hoog is voor hem. Zou er wellicht beter aangedaan hebben om bij een middenmotor in te stappen.
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Geplaatst: Di 6 okt 2009 22:13
Citaat:

EXCLUSIEF - John Goossens werkt hard voor basisplaats bij NEC

Bron: Goal.com

TILBURG - Na een periode vol blessureperikelen lijkt John Goossens weer de oude aan het worden. De voormalig Ajacied mocht zaterdag voor de vierde maal dit seizoen rekenen op speelminuten bij NEC, maar de 21-jarige linkspoot wil meer: "Ik ga hard werken om de trainer te overtuigen", aldus de jongeling tegenover Goal.com

Invalbeurt krijgt ongelukkig staartje
De gretige Goossens mocht zaterdagavond in Tilburg het veld betreden als vervanger van Patrick Pothuizen, die bij een 0-1 voorsprong het veld verliet met een lichte kwetsuur. Vlak na de entree van Goossens viel hij meteen op, maar wel in een rol die hij liever niet had gehad. Een voorzet van Frank Demouge werd door de uitglijdende invaller volledig gemist en door Said Boutahar vervolgens afgerond: 1-1. "Dat is voetbal. Ondanks het feit dat ik uitg leed, heb ik dat niet op me in laten werken. Ik heb de wedstrijd fris kunnen uitspelen gelukkig", keek Goossens terug op het moment.

Basisplaats nog lastig verhaal
Nu de voetballer uit Heemstede eindelijk weer fit is, zit NEC-trainer Dwight Lodeweges ruimer in zijn keuzes. Toch houdt de oefenmeester stevig vast aan zijn vaste waardes. Goossens: "Deze trainer is niet echt van het wisselen. Dan wordt het automatisch iets lastiger om in het team te komen. Maar ik ben fit en ik ga er alles voor doen om mijn kans te pakken", klinkt het hoopvol. Over de wedstrijd was Goossens niet te spreken. "We maakten elkaar het voetballen onmogelijk. Dit was geen hoogstaand duel, nee", sprak hij vlak na de 1-1 in Tilburg.

Ajax blijft in het bloed zitten
Vooralsnog heeft Goossens het prima naar zijn zin in Nijmegen. Zijn kansen op speeltijd z ijn in vergelijking met zijn tijd bij Ajax toegenomen. Op de vraag of hij de Amsterdammers nog volgt is hij duidelijk: "Niet echt op de voet, maar ik ken er natuurlijk bijna iedereen nog. Al met al blijft mijn hart wel kloppen voor Ajax."
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.887
Berichten: 213.631 Onderwerpen: 2.462 Nieuwste lid: vpdzflq308
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.311.877 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Nog actieve Godenzonen » John Goossens
Ga
Zoeken: