Forum
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Nog actieve Godenzonen » John Goossens
Ga
Zoeken:

Onderwerp: John Goossens
Maker: RiejuhBekeken: 2660
Status: InactiefBerichten: 35
+ Nieuw bericht <   1  |  2   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Maurice

Forum berichten: 2062
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Ma 3 nov 2008 23:15
Speelde vanavond tegen Sparta weer als linksbuiten, en liet blijken dat hij het nog steeds niet verleerd is: 2 Goals en een assist.
ghostwriter

Forum berichten: 5481
Geplaatst: Di 4 nov 2008 17:46
Ik zit hier in Engeland en kan dus jammer genoeg niet naar Jong Ajax kijken dus heb het van jullie nodig. Is Goossens al ver genoeg om met het eerste mee te trainen en misschien met deze blessure golf een paar minuten te maken als linksback?
Eto'o

Forum berichten: 11824
Geplaatst: Di 4 nov 2008 18:49
Ik heb hem van de week in Jong Ajax gezien, maar verdedigend werd hij niet of nauwelijks getest. Dezelfde pluspunten die je bij hem ziet als linksbuiten zag je nu in z'n spel als linksback, met het verschil dat hij nu meer ruimte voor zich had voor z'n acties. En dat helpt hem wel, gezien z'n geringe startsnelheid.

De vraag is of we een extra linksback bij de selectie nodig hebben. Ik denk het niet. Sowieso denk ik niet dat er plek is voor Goossens bij Ajax 1. Die jongen had op z'n minst al verhuurd moeten worden.
ghostwriter

Geplaatst: Di 4 nov 2008 18:52
Citaat:
Ik heb hem van de week in Jong Ajax gezien, maar verdedigend werd hij niet of nauwelijks getest. Dezelfde pluspunten die je bij hem ziet als linksbuiten zag je nu in z'n spel als linksback, met het verschil dat hij nu meer ruimte voor zich had voor z'n acties. En dat helpt hem wel, gezien z'n geringe startsnelheid.

De vraag is of we een extra linksback bij de selectie nodig hebben. Ik denk het niet. Sowieso denk ik niet dat er plek is voor Goossens bij Ajax 1. Die jongen had op z'n minst al verhuurd moeten worden.
Als hij was verhuurd dan had hij deze positie misschien nooit gevonden. Daarbij heeft Ajax alleen Emanuelson als echte linksback, Vertonghen is en blijft een middenvelder.
Eto'o

Forum berichten: 11824
Geplaatst: Di 4 nov 2008 18:53
En hoe weten we dat Goossens meer linksback is dan Vertonghen? Vertonghen heeft het laten zien op Eredivisie-niveau.
Nr.10

Forum berichten: 1489
Nieuws reacties: 1
Geplaatst: Di 4 nov 2008 18:54
Daarbij hebben we Schilder nog, die is minstens net zo goed. Voorlopig dan, ik ben wel onder de indruk van Goossens zijn voorzet, die kunnen we ook wel gebruiken.
Bart

Forum berichten: 4810
Geplaatst: Di 4 nov 2008 18:55
Goossens heeft Schilder ook nog voor zich.Is alleen jammer dat die gisteren weer op linksbuiten stond omdat Schilder linksback stond.Ik zie hem wel het eerste halen bij Ajax.Ik hoop voor hem dat die in de winter verhuurd word aan een middenmoter waar die op linksback kan voetballen.
ghostwriter

Geplaatst: Di 4 nov 2008 18:56
Citaat:
En hoe weten we dat Goossens meer linksback is dan Vertonghen? Vertonghen heeft het laten zien op Eredivisie-niveau.
Natuurlijk, maar Vertonghen moet gewoon niet op de linksback staan, maar op het middenveld. Ik zeg niet dat Goossens linksback beter is, maar Vertonghen is geen linksback en zou daar worden verpest.
Koen_Ajax

Forum berichten: 3310
Geplaatst: Di 4 nov 2008 20:29
Citaat:
Goossens heeft Schilder ook nog voor zich.Is alleen jammer dat die gisteren weer op linksbuiten stond omdat Schilder linksback stond.Ik zie hem wel het eerste halen bij Ajax.Ik hoop voor hem dat die in de winter verhuurd word aan een middenmoter waar die op linksback kan voetballen.

Zou Goossens al een speler van Eredivisie-niveau zijn?
Bart

Geplaatst: Wo 5 nov 2008 14:23
Citaat:

Zou Goossens al een speler van Eredivisie-niveau zijn?Ik denk het wel als linksback niet als linksbuiten.Vitesse zou een mooie club zijn voor hem waar die in de zomer ook al naar toe kon.
Riejuh

Forum berichten: 7454
Geplaatst: Wo 5 nov 2008 14:31
Volgens mij hoorde ik de snor afgelopen maandag in zijn programma zeggen dat Roda JC ook een waardeloze LB heeft, is het geen idee om hem evt daar aan te verhuren. Het enige nadeel is natuurlijk die TD daar.
Marnix

Forum berichten: 2786
Geplaatst: Zo 30 nov 2008 00:06
Weet iemand hoe het met de ontwikkeling van meneer Goossens gaat? Volgens mij blijft hij een beetje ''hangen'' oid? Ik zat laatst met iemand in de trein die hem de laatste tijd niet meer zo geweldig vind..
Bart

Geplaatst: Vr 12 dec 2008 17:46
Citaat:
De kans is groot dat Ajax Schilder een nieuw contract voorlegt. Bij Jong Ajax speelt John Goossens (contract tot 2011) dit seizoen vaak linksback, maar hij kreeg te horen dat hij geen toekomst heeft in Amsterdam. ''Ik ga via een omweg proberen de top te bereiken,'' aldus Goossens.

Parool.nl

Jammer voor hem.Ik zag het wel in hem zitten voor de linksbackpositie.Hopelijk word die komende winter verhuurd zodat Ajax nog wat geld kan verdienen aan hem.
Koen_Ajax

Geplaatst: Vr 12 dec 2008 20:12
Erg jammer. Ik denk dat hij nu spijt heeft dat hij Chelsea heeft afgewezen.
TvP

Forum berichten: 1370
Geplaatst: Zo 14 dec 2008 22:25
Citaat:
Erg jammer. Ik denk dat hij nu spijt heeft dat hij Chelsea heeft afgewezen.
Nou ik denk het niet! Het gaat toch niet om het geld of wel? Als hij naar Chelsea was gegaan, zou hij het al helemaal niet halen! Laat Goossens zich eerst maar eens bewijzen bij een kleiner clubje. Als hij dan echt zo goed is, dan komt Chelsea vanzelf nog wel een keer langs.
Marnix

Forum berichten: 2786
Geplaatst: Ma 15 dec 2008 14:19
Toch raar dat er eerst interesse was bij Chelsea en hij nu bij Ajax (niet lijkt) te slagen.
Bart

Geplaatst: Di 30 dec 2008 22:25
Citaat:
Haarlem meldt zich voor Goossens
Het Haarlems Dagblad meldt dat Haarlem zich officieel bij Ajax heeft gemeld om voor de rest van het seizoen John Goossens van Ajax te huren. Ajax heeft nog niet gereageerd op het verzoek van Haarlem. "Om het elftal in de middenmoot te kunnen handhaven willen wij hem graag aan onze selectie toevoegen," zo bevestigde de algemeen manager het bericht in het Haarlems Dagblad

AN

Hopelijk komt er een eredivsieclub voor hem, maar je moet hem zeker verhuren want hij leert niks meer bij Jong Ajax.Randel Shakison zou ik dan een kans geven op de linksbackpositie in Jong Ajax
Bart

Geplaatst: Za 10 jan 2009 22:07
Citaat:
Haarlem rekent niet meer op Ajacied Goossens

HFC Haarlem heeft de hoop op de komst van John Goossens opgegeven. De eerstedivisionist meldde zich onlangs voor de flankspeler van Jong Ajax, maar verwacht niet dat de jongeling in zal gaan op het aanbod.

"Ik verwacht niet dat hij komt", zegt Haarlem-directeur Ron van Niekerk tegen RTV Noord Holland. Goossens staat in de belangstelling van een club die hoger aangeschreven staat dan Haarlem. "Ik denk dat John straks te bewonderen is bij een Eredivisieclub."

Haarlem hoopte ook op de komst van Kevin Brands, maar die tekende vrijdag een contract bij AZ. De Noord-Hollanders blijven op zoek naar aanvallende versterking. Nu FC Utrecht onlangs aanvaller Frank van der Zwan terughaalde zit de club dun in zijn spitsen.

Mooi dat er een club uit de Eredivsieclub.Ik denk zelf dat het om Ado gaat.
Bart

Geplaatst: Do 29 jan 2009 18:31
Een hele mooie transfer voor John Goossens die het verdient na een heel goed seizoen

Citaat:
Goossens voor 3,5 jaar naar FC Twente
Written by Jacques Happe

Thursday, 29 January 2009
John FC Twente heeft de strijd om John Goossens gewonnen. De linker vleugelspeler heeft een contract voor 3,5 jaar getekend bij de Tukkers, zo melden bronnen binnen Ajax aan highlow.nl Afgelopen week meldden we al dat de Heemstedeling verhuurd zou worden aan NEC, maar naar nu blijkt koopt FC Twente de talentvolle speler. Ajax heeft dit zojuist bevestigd aan highlow.nl, maar de clubs zijn er nog niet helemaal uit. "Het is heel mooi voor John", vertelt Aron Winter. "Wij hebben jongens die nu staan te trappelen voor die positie."

Highlow.nl
wwe-marijn

Forum berichten: 559
Geplaatst: Do 29 jan 2009 18:33
Citaat:
Een hele mooie transfer voor John Goossens die het verdient na een heel goed seizoen

Citaat:
Written by Jacques Happe

John FC Twente heeft de strijd om John Goossens gewonnen. De linker vleugelspeler heeft een contract voor 3,5 jaar getekend bij de Tukkers, zo melden bronnen binnen Ajax aan highlow.nl Afgelopen week meldden we al dat de Heemstedeling verhuurd zou worden aan NEC, maar naar nu blijkt koopt FC Twente de talentvolle speler. Ajax heeft dit zojuist bevestigd aan highlow.nl, maar de clubs zijn er nog niet helemaal uit. "Het is heel mooi voor John", vertelt Aron Winter. "Wij hebben jongens die nu staan te trappelen voor die positie."

Highlow.nl

Is dit zeker? Die site ziet er behoorlijk onbetrouwbaar uit.
Bart

Geplaatst: Do 29 jan 2009 18:34
Citaat:

Citaat:
Written by Jacques Happe

Highlow.nl

Is dit zeker? Die site ziet er behoorlijk onbetrouwbaar uit.Highlow is zeer betrouwbaar over de Ajax jeugd.Het zegt ook wel iets dat die vanavond niet tegen Jong Feyenoord meedoet
Koen_Ajax

Geplaatst: Do 29 jan 2009 18:38
Altijd dat Twente, he. Zo gemeen om tijdens de winterstop spelers weg te kopen. Laat ze zelf eens scouten, man.
Castel di Sangro

Forum berichten: 346
Geplaatst: Do 29 jan 2009 18:58
Pff, ik gun het Goossens wel, maar vindt het oerstom van Ajax. Weer een speler die over twee jaar voor veel geld teruggehaald kan worden..
Trouwens, was er geen ruiloptie met Elia voor hande geweest?
Koen_Ajax

Geplaatst: Do 29 jan 2009 19:02
Citaat:
Pff, ik gun het Goossens wel, maar vindt het oerstom van Ajax. Weer een speler die over twee jaar voor veel geld teruggehaald kan worden..
Trouwens, was er geen ruiloptie met Elia voor hande geweest?

Ik mag toch hopen dat Ajax dit niet als 'goedmakertje' ziet. Ze zouden dom zijn als er niks over Elia is besproken, misschien een goedkopere optie in de zomer?
Bart

Geplaatst: Do 29 jan 2009 19:04
Ajax zal wel een terugkoop optie in het contract hebben laten zetten net zoals toen bij Lindgren.
+ Nieuw bericht <   1  |  2   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.887
Berichten: 213.631 Onderwerpen: 2.462 Nieuwste lid: vpdzflq308
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.311.721 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Nog actieve Godenzonen » John Goossens
Ga
Zoeken: