Geplaatst: Ma 27 okt 2008 20:43
|
|
Citaat: Hey Aze, inderdaad leuk dat je dit iedere keer post! Ik hoop dat je de tijd blijft houden om dit te doen. Vind het namelijk een erg leuk topic. En je bent je uitslag bij Groningen vergeten in te vullen
di 28/10 ADO Den Haag - PSV 1-0
di 28/10 FC Volendam - Willem II 2-1
di 28/10 Roda JC - AZ 1-1
wo 29/10 NEC - FC Groningen 2-2
wo 29/10 NAC Breda - FC Twente 2-1
wo 29/10 Sparta Rotterdam - Feyenoord 3-1
wo 29/10 SC Heerenveen - Vitesse 3-2
wo 29/10 Heracles Almelo - Ajax 0-2
do 30/10 De Graafschap - FC Utrecht 0-0
Ik ben vooral benieuwd of ADO kan toeslaan, juist nu PSV in een dip zit. Of dat PSV nou net dit duel nodig heeft, om te ontwaken uit haar winterslaapje.
Volendam kan denk ik wel eens haar eerste punten gaan pakken. Het ligt er vooral aan hoe de spitsen bij beide ploegen spelen. Tuyp versus Demouge. Beiden hebben een klein kansje nodig om toe te slaan.
AZ is bezig aan een geweldige reeks, maar Roda is net begonnen aan haar ommekeer. Een mooie pot beloofd dit te worden. Net zoals NAC tegen Twente. Eigenlijk is er overal wel een mooie wedstrijd. Ik vrees dat alleen Ajax en Heerenveen een makkelijke overwinning mee zullen boeken.
De Derby van Rotterdam is ook weer een wedstrijd opzich. Vooral nu beide ploegen evenveel punten hebben, zal het een hele prestigestrijd worden. Vorig jaar hadden ze het lastig, de Zuiderburen, op Spangen. Ik ben benieuwd hoe het deze keer uitpakt.
Vind zelf ook leuk om het te doen en zal elke week proberen te posten.
En sorry voor die fout
Citaat: Thanks dat je het weer gepost heb. Ik had namelijk een bericht gestuurd of er weer zo'n topic kon komen, vind het namelijk ook erg leuk!
Goed bezig!
Er staan inderdaad veel leuke wedstrijd op het programma! Echt toevallig ik dacht er gisteren nog aan wanneer komt het duel wie uitmaakt wie de club van Rotterdam is . Die staat dus nu al op het programma, naar de ranglijst kijkende alle twee de clubs evenveel punten gaat het een mooie wedstrijd worden.
Sparta is de club van Rotterdam!
Graag gedaan
|