Auteur
|
Bericht
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 3 mei 2010 12:38
|
|
Hij had dit ook niet kunnen zeggen. Als hij bij club A. 7,5 ton kan verdienen, maar bij Psv 8 ton dan gaat hij gewoon naar Psv. Dan kan hij nog steeds zeggen dat Psv de enige serieuze club was die hem wilde hebben.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Ma 3 mei 2010 12:41
|
|
Citaat: Hij had dit ook niet kunnen zeggen. Als hij bij club A. 7,5 ton kan verdienen, maar bij Psv 8 ton dan gaat hij gewoon naar Psv. Dan kan hij nog steeds zeggen dat Psv de enige serieuze club was die hem wilde hebben.
Dat geloof ik niet.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Ma 3 mei 2010 12:56
|
|
Ach, sommigen geloven ook dat Emanuelson een echte Ajacied is en een held die altijd met respect behandeld moet worden.
Heitinga zegt tenminste dat hij voor geen andere club in Nederland kan uitkomen en zeker nooit bij Feyenoord of Psv. Een echte Ajacied zou nooit zeggen wat Urby heeft gezegd.
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Ma 3 mei 2010 12:58
|
|
Inderdaad, Toby. Van mij part gaat hij nog na de bekerfinale meten weg. Opgerot met dat mietje als het niet meezit. We zullen je echt niet missen hoor, Urby. Ook dit jaar heb je weer wat punten voor ons verneukt (Feyenoord uit), dus ga maar lekker naar je vriendje Babel in Engeland.
|
DIMC85
Forum berichten: 1585
|
Geplaatst: Ma 3 mei 2010 13:00
|
|
@343: helemaal mee eens!
Ik wil toch niet zien dat volgend jaar die lampen kampioen word en dat urby daar tussen staat
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Ma 3 mei 2010 13:03
|
|
Ajax zal hem ook never nooit aan PSV verkopen, dat geloof ik niet. Met van Geel had dat nog gekund maar nu staat de organisatie daar.
Nog liever Urby transfervrij de deur uit dan een verkoop aan onze concurrenten.
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
|
Geplaatst: Ma 3 mei 2010 13:10
|
|
Als hij transfervrij is kan hij alsnog naar een concurrent gaan. Maar zover zie ik het Ajax niet laten komen. Het is voor Urby bijtekenen of het buitenland.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Ma 3 mei 2010 15:25
|
|
Contract tot 2011.
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Ma 3 mei 2010 17:48
|
|
Ik zie hem ook niet zo snel naar PSV vertrekken. Mocht die bij Ajax vertrekken dan zijn er nog genoeg clubs in het buitenland waar Emanuelson terecht kan. Het zal meer een pressiemiddel zijn van zijn zaakwaarnemer om Ajax sneller tot handelen brengen.
|
RogerGarcia
Forum berichten: 1469
|
Geplaatst: Di 4 mei 2010 11:07
|
|
Mocht Juan Manuel Vargas vertrekken bij Fiorentina, dan geldt Urby Emanuelson als een belangrijke gegadigde om de Peruviaan te vervangen. Club-vertegenwoordiger Paolo Alberto Faccini verklaarde maandag dat de Ajacied nauwgezet in de gaten wordt gehouden. Emanuelson heeft nog een verbintenis tot aan het einde van volgend seizoen, maar om nog iets aan de speler te verdienen moet Ajax hem komende zomer van de hand doen.
Bron: VZ
Lijkt me een mooie club voor Urby, hebben ook wel een aardige zak te besteden als Vargas daar vertrekt.
|
Fregge
Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Di 4 mei 2010 11:13
|
|
Tja, Fiorentina. Subtopper in Italië. Zou qua salaris een stap omhoog zijn, qua sportiviteit denk ik niet, in ieder geval de club niet. Qua competitie wel. Als Ajax er nog eens 5 a 6 miljoen voor kan vangen, zou ik zeggen doen, en zoeken naar een goede talentvolle linksbuiten.
|
DIMC85
|
Geplaatst: Di 4 mei 2010 11:32
|
|
6 mil. met strik erom!
Word daar niks meer dan bankzitter ben ik bang, vind het geen club voor ajax spelers. Vraag me niet waarom, is een gevoel.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Di 4 mei 2010 11:37
|
|
Ik heb altijd al een zwak voor Fiorentina gehad, doordat mijn ouders een huis in Italie hebben vlak bij Florance, en ik zou het leuk vinden als Emanuelson daar naartoe verhuist. Emanuelson speelt vaak beter in topwedstrijden en in Italie zal je een stuk meer topwedstrijden spelen dan hier in Nederland. Inter, Milan, Roma, Juventus maar qua sfeer en strijd ook zeker Palermo, Napoli en Genoa zijn allemaal teams met een sterke selectie en in zo'n wedstrijd zal je alles moeten geven om te kunnen winnen. Het is heel anders dan bij Ajax spelen waarvan je van 10 van de 18 clubs vaak nog kan winnen als je op 50% speelt. Ik denk dat een stap naar Fiorentina goed voor Emanuelson kan zijn maar ik hoop nog altijd dat hij bij Ajax blijft.
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Di 4 mei 2010 11:40
|
|
Citaat: Tja, Fiorentina. Subtopper in Italië. Zou qua salaris een stap omhoog zijn, qua sportiviteit denk ik niet, in ieder geval de club niet. Qua competitie wel. Als Ajax er nog eens 5 a 6 miljoen voor kan vangen, zou ik zeggen doen, en zoeken naar een goede talentvolle linksbuiten.
Fiorentina speelt vrijwel jaar in jaar uit CL.
|
Fregge
|
Geplaatst: Di 4 mei 2010 11:43
|
|
Volgens Wiki zijn ze zelfs een aantal jaren Europa niet eens ingegaan. Vanaf 2007 pas. Toen was het UEFA, toen CL, toen UEFA, toen weer CL. Weet niet hoeveel ze nu zijn geëindigd.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Di 4 mei 2010 11:50
|
|
Fiorentina is niet lang geleden bijna failliet gegaan en heeft zich weer moeten opbouwen maar vanaf 2007 is het een stabiele subtopper in Italie, al hoewel het dit jaar iets minder ging mede door de schorsing van Mutu. Met clubs als Inter, Milan, Juventus, Roma, Genoa, Palermo, Fiorentina en Napoli word de Italiaanse competitie redelijk onderschat de afgelopen tijd.
|
guy_ajax
Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Di 4 mei 2010 22:06
|
|
Fiorentina is een mooie club, zeker niet onder zijn niveau en als we er geld voor krijgen is het helemaal fantastisch. 6-8 miljoen is zeker oké! Gewoon laten gaan, dat is het beste voor beide partijen. Misschien ontwikkeld hij zich net als Nigel de Jong in het buitenland ook wel op één positie.
|
Fregge
|
Geplaatst: Di 4 mei 2010 23:01
|
|
6 tot 8 miljoen? Dat is wel erg veel voor een speler met nog maar een contract van 1 jaar.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2348
|
Geplaatst: Di 4 mei 2010 23:04
|
|
Citaat: Fiorentina is een mooie club, zeker niet onder zijn niveau en als we er geld voor krijgen is het helemaal fantastisch. 6-8 miljoen is zeker oké! Gewoon laten gaan, dat is het beste voor beide partijen. Misschien ontwikkeld hij zich net als Nigel de Jong in het buitenland ook wel op één positie.
Met Nigel de Jong is veel geswitcht door Koeman, maar onder Danny Blind stond hij ook altijd al op die positie. Dat ging een half jaar goed, daarna gooide De Jong er weer met de pet na.
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Di 4 mei 2010 23:08
|
|
De Jong had inderdaad een slechte mentaliteit. Veel slechter dan jongens als Sneijder en v/d Vaart.
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Wo 5 mei 2010 08:52
|
|
Urby moet gewoon voor 3 jaar verlengen, desnoods met een acceptabele clausule (acceptabel voor beide partijen) en na volgend seizoen vertrekken. Zo levert hij tenminste nog wat geld op en wordt het team bij elkaar gehouden. Als dit team bij elkaar blijft, misschien nog wat versterkingen, zijn we titelfavoriet nummer 1.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2348
|
Geplaatst: Wo 5 mei 2010 08:55
|
|
Citaat: De Jong had inderdaad een slechte mentaliteit. Veel slechter dan jongens als Sneijder en v/d Vaart.
De Jong heeft tegenwoordig wel een goede mentaliteit heb ik het idee (zal ook wel na tevredenheid verdienen), maar dat was destijds het grootste probleem. Hetzelfde was het geval bij Pienaar in zijn laatste halve seizoen.
|
Goofie
Forum berichten: 28
|
Geplaatst: Di 11 mei 2010 20:54
|
|
6 tot 8 miljoen??? Gauw verkopen voor ze zich bedenken. Was met stip de zwakste Ajacied afgelopen seizoen. Ik doe er een doos sigaren bij voor de voorzitter.
|
Scio
Forum berichten: 1939
|
Geplaatst: Di 11 mei 2010 21:26
|
|
Citaat: 6 tot 8 miljoen??? Gauw verkopen voor ze zich bedenken. Was met stip de zwakste Ajacied afgelopen seizoen. Ik doe er een doos sigaren bij voor de voorzitter.
JIj hebt volgens mij naar NEC gekeken dit jaar. Sulejmani zien spelen?
|
DIMC85
|
Geplaatst: Di 11 mei 2010 21:35
|
|
Citaat: 6 tot 8 miljoen??? Gauw verkopen voor ze zich bedenken. Was met stip de zwakste Ajacied afgelopen seizoen. Ik doe er een doos sigaren bij voor de voorzitter.
WTF zwakste ajacied?
Hij heeft bij mij een groot minpunt opgelopen door zijn opstelling tegenover de contract verlenging maar dit slaat werkelijk nergens op! heb je het begin van dit seizoen een paar andere niet gezien zeker?
[list">Aissati
Wielaert
Atouba
Sulejmani[/list">
en dan te zwijgen over kennedy...
|