Auteur
|
Bericht
|
Rein
Forum berichten: 1735
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Wo 7 jan 2009 20:58
|
|
BTW: 25 000 mensen hebben hun handtekening gezet tegen vuurwerkverbod! Als de 40 000 is bereikt gaat de 2e Kamer er over buigen. Dus nu hopen dat er nog geen 15 000 bij komt.
Radio 538
http://www.radio538.nl/web/show/id=674645
|
abruzzi
Forum berichten: 1144
|
Geplaatst: Wo 7 jan 2009 21:39
|
|
Citaat: BTW: 25 000 mensen hebben hun handtekening gezet tegen vuurwerkverbod! Als de 40 000 is bereikt gaat de 2e Kamer er over buigen. Dus nu hopen dat er nog geen 15 000 bij komt.
Radio 538
http://www.radio538.nl/web/show/id=674645
Pff, zal nergens op slaan als dat gebeurd.
|
Eurysaces
Forum berichten: 375
|
Geplaatst: Wo 7 jan 2009 21:45
|
|
Citaat: Nee dit zal echt heel erg gaan helpen dat verbod 7 van de 8 miljoen schade komt door illegaal vuurwerk, en wat ga je krijgen als je het verbied? Juist ja, mensen die alleen maar meer illegaal vuurwerk gaan halen.
Ik heb zelf meegeholpen in een vuurwerk winkel dit jaar, en als je ziet hoe iedereen staat te smullen in de folders en bij de showroom dan vraag ik me af waarom ze dit genot, wat 1x in het jaar is, willen afpakken van mensen.
Er zijn genoeg mensen die tegen vuurwerk zijn hoor.
Klopt, waar ik ιιn van ben. Ik vind het verbieden van vuurwerk (en roken e.d.) onzin en ga ook zeker niet zo'n petitie tekenen maar vuurwerk is toch wel reden voor ergenis. Zeker als je van die 12-jarige jongetjes ziet spelen met vuurwerk op een plek waar mensen langsrijden en dan doodleuk "gooi op die kuthoer" en dat soort dingen gaan zeggen. Ouders die hun kinderen vuurwerk geven die er niet verantwoordelijk mee om kunnen gaan snap ik dan ook echt niet. Verder is het natuurlijk prachtig spul en tijdens Nieuwjaarsavond mogen ze alles afsteken hoor, maar er zijn nu eenmaal genoeg mensen die er echt niet normaal mee om kunnen gaan. Ik vind dus wel dat de regeling dat je vanaf 22:00 op 31 december (excuseer, was er niet helemaal bij met m'n hoofd) alleen vuurwerk mag afsteken moet blijven bestaan en dat daar ook wel wat strenger op gecontroleerd mag worden.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Wo 7 jan 2009 22:07
|
|
Citaat:
Ik vind dus wel dat de regeling dat je vanaf 22:00 op 31 oktober (dacht ik?) alleen vuurwerk mag afsteken moet blijven bestaan en dat daar ook wel wat strenger op gecontroleerd mag worden.
31 oktober nog wel geef mij maar 31 december.
Ik vind ook dat ze het nie moeten verbieden. Gewoon laten doen, wel strenger optreden of net als in Rotjeknor een show geven..
|
Ad
Forum berichten: 2481
|
Geplaatst: Wo 7 jan 2009 22:10
|
|
Helemaal mee eens "Eurysaces" Ze hoeven het van mij niet te verbieden, maar die kleine pestventjes moeten wel eens ophouden met het gooien van vuurwerk naar mijn hondje en andere dieren, want dan trek ik ze het liefst helemaal uit elkaar.
Bovendien vond ik 31 December super irritant omdat om 8 uur `s morgens het geknal en gedonder al begon. Vuurwerk.....prima, maar zolang ze het maar niet naar dieren en mensen gooien......stelletje etters.
Bij zulke hoop ik altijd dat er eentje in hun eigen klauwen ontploft.
|
Leonel
Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Wo 7 jan 2009 22:39
|
|
Na mijn$ 16de vond ik het geen flikker meer aan. Maar verbieden, dat gaat mij te ver. Je kan trouwens wel zien dat de Christenhonden (hopelijk beledig ik niemand) weer aan de macht zijn. Lekker alles verbieden! Ik snap niet daarom de PVDA meeloopt. Eerst het roken, dan paddo's en nu dit...
|
GertJan020
Forum berichten: 2175
|
Geplaatst: Do 8 jan 2009 08:59
|
|
Ze kunnen best die petitie inleveren, maar let maar eens op dat als dat gebeurt dat degene die voor het vuurwerk ook een actiegroep gaan beginnen en veel meer handtekeningen binnenhalen!
En even btw, er zijn genoeg mensen die tegen abortus zijn. Daar zijn er minimaal 3 miljoen van (als het er niet meer zijn). Dat word toch ook niet afgeschaft? Gewoon belachelijk, vorig jaar was het ook al zo maar toen hebben ze het er niet erdoor te krijgen! Stelletje gekke mensen daar!
|
gusieboy
Forum berichten: 510
|
Geplaatst: Do 8 jan 2009 18:00
|
|
Citaat: Nee dit zal echt heel erg gaan helpen dat verbod 7 van de 8 miljoen schade komt door illegaal vuurwerk, en wat ga je krijgen als je het verbied? Juist ja, mensen die alleen maar meer illegaal vuurwerk gaan halen.
Ik heb zelf meegeholpen in een vuurwerk winkel dit jaar, en als je ziet hoe iedereen staat te smullen in de folders en bij de showroom dan vraag ik me af waarom ze dit genot, wat 1x in het jaar is, willen afpakken van mensen.
Mee eens.
Ze kunnen het vind ik niet maken om mensen hun plezier af te nemen, en zeker NIET! bij de mensen die het niet illegaal kopen.
|
Bob
Forum berichten: 983
|
Geplaatst: Do 8 jan 2009 18:22
|
|
Laatst liep er zo'n 8jarige jochie langs met zakken vol met vuurwerk! Waar is de opvoeding, denk ik dan?
|
Ad
|
Geplaatst: Do 8 jan 2009 18:28
|
|
Citaat: Laatst liep er zo'n 8jarige jochie langs met zakken vol met vuurwerk! Waar is de opvoeding, denk ik dan?
Zo is het maar net, die kleine pleurisventjes met hun kutouders verzieken heel de samenleving......ben blij dat ik geen kinderen heb zeg.
|
Bob
|
Geplaatst: Do 8 jan 2009 18:33
|
|
Zo kan het wel weer Ad! Ik denk er ook zo over hoor.
|
Rein
|
Geplaatst: Do 8 jan 2009 18:34
|
|
Citaat: Ik vind dus wel dat de regeling dat je vanaf 22:00 op 31 oktober (dacht ik?) alleen vuurwerk mag afsteken moet blijven bestaan en dat daar ook wel wat strenger op gecontroleerd mag worden.
De echte regeling is van 10:00 31 december - 02:00 01 januari.
En dus geen oktober!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Vr 16 jan 2009 19:06
|
|
Citaat: Jouw nieuwe idool, Ad!
http://www.jordyvanloon.com/
Nou, als Franz Bauer het lukt...waarom dat gastje dan niet? Jantje Smit begon ook jong en hij is niet weg te branden nu. Qua muziek van eigen bodem en het afgrijselijke lage niveau kunnen we wedijveren mit Deutschland. (Uitz. daargelaten)
Tsja, ik ken het Nederlandse volk goed....
http://www.spitsnieuws.nl/archives/medi ... orsat.html
|
Rein
|
Geplaatst: Vr 16 jan 2009 20:07
|
|
Citaat: Jouw nieuwe idool, Ad!
http://www.jordyvanloon.com/
Nou, als Franz Bauer het lukt...waarom dat gastje dan niet? Jantje Smit begon ook jong en hij is niet weg te branden nu. Qua muziek van eigen bodem en het afgrijselijke lage niveau kunnen we wedijveren mit Deutschland. (Uitz. daargelaten)
Tsja, ik ken het Nederlandse volk goed....
http://www.spitsnieuws.nl/archives/medi ... orsat.html
Hij kan best zingen, alleen het is mijn soort genre niet. Maar als hij nu al zo'n hit heeft, beloof ik hem een rijke toekomst.. Een ΰla Frans Bauer geloof ik wel, maar Marco Borsato?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Za 17 jan 2009 13:21
|
|
- Curlie ziek en ik ook alweer voor de derde keer griep in 2 maanden.
|
Bob
|
Geplaatst: Za 17 jan 2009 13:24
|
|
Beterschap!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Za 17 jan 2009 13:26
|
|
Dank je, Bobster.
|
Rein
|
Geplaatst: Za 17 jan 2009 13:28
|
|
Ik ook ja. Ik heb ergste wel achter de rug. Het is bij mij altijd maar een paar daagjes. Maar donderdag was het ergst. Gisteren, mwa, het kon wel, en vandaag gaat het weer wat beter. Ik zit dus ook in die griepepidemie. Beterschap 343.
|
Bob
|
Geplaatst: Za 17 jan 2009 13:32
|
|
Jij ook beterschap Rein!
|
Rein
|
Geplaatst: Za 17 jan 2009 13:38
|
|
Citaat: Jij ook beterschap Rein!
Dank je, Bob.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Za 17 jan 2009 13:58
|
|
Rein...beterschap!
Ja, nog nooit gehad zo erg. Ik dacht altijd dat je na 1 keer de griep er een lange tijd vanaf zou zijn. Niet dus.
|
Rein
|
Geplaatst: Za 17 jan 2009 14:00
|
|
Dank je, Toby! Ja, dat dacht ik ook. Tenminste; dat heb ik zelf ook altijd. Ik ben altijd maar een dagje op een paar dagen ziek, en dan een paar maanden niet. Maar jij al 3x in 2 maanden..
|
Rein
|
Geplaatst: Za 31 jan 2009 00:09
|
|
Als ik op de homepage van AF zit, en ik kijk bij de nieuwste nieuws. Daarachter staan tussen haakjes de aantal reacties. Maar bij mij staan de aantal reacties van een bepaald nieuws op de regel eronder. Dus bijvoorbeeld:
Vrijdag, 30 Januari 2009
Verras je Valentijn: gratis MEGA ballon
Ajax heeft belangstelling in Luyindula(0)
Ajax-supporters niet welkom bij bekerduel(12)
'Ajax en Twente onderhandelen weer'(1)
Aissati: 'Ik wil meteen van waarde zijn'(
Lewis keert terug naar Ajax Cape Town(4)
Jong Ajax onderuit in beker tegen Feyenoord(1)
(2)
En die laatste 2 hoort dus bij ''Jong Ajax onderuit in beker tegen Feyenoord''. Die ''(1)'' die achter dat staat, hoort bij: ''Lewis keert terug naar Ajax Cape Town''. Enzovoort.
Kan iemand me hierbij helpen het op te lossen, om het gewoon weer normaal te krijgen. Ik heb geen idee hoe het moet. Misschien is het wel heel simpel, maar als iemand me er mee kan helpen, graag!
|
Ad
|
Geplaatst: Za 31 jan 2009 02:33
|
|
Mijn grootste ergernis zijn de bouwvakkers die in mijn flat voor honderden euro`s schade hebben aangericht en de Ajax supporters vereniging die maar door blijft gaan met goed nieuws uitbraken (wat er niet is ), zaken verdraaien en braaf in het gelid van het bestuur lopen.
Ik ben dat hele stelletje meelopers en ja knikkers kots en kotsbeu. Dit gaat nu al sinds de oprichting zo......zelfs als Ajax 15e eindigd roepen hun nog dat ze in ieder geval geen 16e zijn geworden. Je mag en moet krtiek hebben als je als supporters vereniging serieus genomen wilt worden. Dit zooitje hangt alleen maar de positivo uit en doet geen flikker voor de echte supporter op de tribune.
Opdoeken die handel.
|
gusieboy
Forum berichten: 510
|
Geplaatst: Za 31 jan 2009 12:11
|
|
Citaat: Mijn grootste ergernis zijn de bouwvakkers die in mijn flat voor honderden euro`s schade hebben aangericht en de Ajax supporters vereniging die maar door blijft gaan met goed nieuws uitbraken (wat er niet is ), zaken verdraaien en braaf in het gelid van het bestuur lopen.
Ik ben dat hele stelletje meelopers en ja knikkers kots en kotsbeu. Dit gaat nu al sinds de oprichting zo......zelfs als Ajax 15e eindigd roepen hun nog dat ze in ieder geval geen 16e zijn geworden. Je mag en moet krtiek hebben als je als supporters vereniging serieus genomen wilt worden. Dit zooitje hangt alleen maar de positivo uit en doet geen flikker voor de echte supporter op de tribune.
Opdoeken die handel.
Amen.
Ad voor president.
|