Geregistreerd: 18-08-2007 Forum berichten: 22238 Nieuws reacties: 1 Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 25 jul 2010 22:40
Citaat:
ghostwriter. Verder niets persoonlijks uiteraard, laat dat duidelijk zijn.
Ach, lang van stof kan geen reden zijn en herhaling...tsja...dan gewoon niet meer lezen, he. Zijn allebei gewaardeerde posters alhoewel ik het zeer vaak niet met hun eens ben. Vooral met James dan.
Geregistreerd: 27-03-2009 Forum berichten: 1585 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: Haarlem
Geplaatst: Zo 25 jul 2010 23:34
Citaat:
Ik had expres de namen niet genoemd. 343 kwam zelf als eerste met een gok.
Dat is waar, maar je weet dat die mensen waarom het draait zich toch wel aangesproken voelen en je loopt ook het risico dat andere waar het niet omgaat zich aangesproken voelen. De kans dat die mensen op wie het gaat je expres nog meer gaan irriteren is natuurlijk ook aanwezig.
Geregistreerd: 18-08-2007 Forum berichten: 22238 Nieuws reacties: 1 Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 25 jul 2010 23:37
Kan zijn....maar ja,....zal toch niet gebeuren. We hebben goede mods, Dim. We horen het wel via de pb of hier: viewtopic.php?f=44&t=2465
En u weer gezellig verder babbelen over andere dingen.
Geregistreerd: 15-12-2007 Forum berichten: 2481 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: Breda
Geplaatst: Zo 25 jul 2010 23:46
Wat voor mij een absolute - is is het eeuwige gezeik en geruchten circuit dat rond Ajax zoemt sinds dat klote WK is afgelopen.
Ik word er echt dood en dood ziek van, eerst dagen gezeik over Jol, nu weer bergen geruchten en geouwehoer over El Hamdaoui, Mido, De Ridder en die vreselijke Mpenza..........ik bedenk me opeens dat we dit gezeik nog minimaal tot 31 Augustus gaan krijgen, want het hele circus rond Gregory en Luis moet nog beginnen.......Pffff
Hoop ik toch dat die El Hamdaoui komt als ik naar de andere namen kijk, maar ik ben zeker geen fan van hem. IK had liever Dembele gezien.
Oh ja + Ik heb vakantie......dwz ik hoef niet naar mijn werk.
Geregistreerd: 23-08-2007 Forum berichten: 2062 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: Hoofddorp/Apeldoorn
Geplaatst: Vr 30 jul 2010 15:41
---Kreeg vandaag de boeken binnen voor mijn nieuwe opleiding aviation studies aan de HvA, Bij het boek over vliegtuig instrumenten was ik bij de intoductie al de weg kwijt... gaat een hard jaar worden.
Geregistreerd: 23-08-2007 Forum berichten: 2062 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: Hoofddorp/Apeldoorn
Geplaatst: Vr 30 jul 2010 16:15
Yep, maar ik kan na 2 jaar alle richtingen op: Engineering, Luchtverkeersleider, management, en mijn eigenlijke doel, flight (piloot). Heb bewust voor deze opleiding gekozen omdat je veel sneller een baan vindt als piloot wanneer je ook know how hebt over het technische gedeelte.
Drie jaar niet gestudeerd, dus wordt hoe dan ook aanpoten!
Geregistreerd: 21-08-2007 Forum berichten: 9427 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 30 jul 2010 16:57
Succes Maurice!
- Heb vannacht een nachtdienst gedraaid. En toen vanochtend in het laatste uurtje nog even in m'n rechterhand gesneden en over m'n linkerhand hete koffie gegooid...
Geplaatst: Vr 30 jul 2010 21:09
- Weet je waar ik mij al tijden over verbaas? Over dat er gewoon stukken uit films worden gesneden. Bij voorkeur grafische sterfscenes. Nu net weer bij Mindhunter (we hebben het niet over de kwaliteit ). De scene waarbij Christian Slater zijn benen door waterstof worden bevroren en breken wordt er gewoon uitgeknipt.
Godverdomme, wat kan ik mij daaraan ergeren, zeg. Alsof Hirsch Balloos heeft lopen knippen. Nutteloze, mietige zooi.
Ik geef je op een briefje dat dat ook zal gebeuren met de scene uit de post boven deze.