Geregistreerd: 28-02-2009 Forum berichten: 335 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: Hoofddorp
Geplaatst: Vr 18 jun 2010 16:38
Citaat:
------------Uit met vriendin..
Succes ermee. Na hoe lang?
Ik kan je ook enigszins geruststellen, nu is het klote (en misschien dat dat wel even blijft) maar zodra je je weer vrij voelt is dat ook niet verkeerd
4 maanden.. En het ging juist zo goed maarja. Mischien komt het nog ooit goed en vrij zijn kan ook heerlijk zijn indd haha.
Geregistreerd: 30-05-2009 Forum berichten: 492 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: sassenheim
Geplaatst: Za 19 jun 2010 12:16
+++++ KISS was gister super vet. Ze speelde super strak en de show was fantasties. Veel vuurwerk en vuur. Alleen een klein puntje van kritiek, bij I was made for lovin you haal de hij die hoge noot niet. Helaas maar voor de rest haalde hij alles wel.
Geregistreerd: 20-03-2010 Forum berichten: 334 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: Amsterdam
Geplaatst: Vr 25 jun 2010 13:56
-Net het hek schoon gemaakt voor het huis, ben drie uur bezig geweest.
-- Moet werken bij Albert Heijn van vijf tot half tien.
---Ik mis een heel groot deel van het voetbal, net als gister.
----Kortom DRAMA dag.
Geregistreerd: 30-07-2008 Forum berichten: 742 Nieuws reacties: 3 Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 28 jun 2010 00:14
++ Net vier weken in Spanje gezeten voor mijn studie. Was hard werken, maar zeker de moeite waard! Nu maar weer actiever worden op het forum, na die vier weken afwezigheid...
Geregistreerd: 08-12-2007 Forum berichten: 3606 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 28 jun 2010 22:59
Vannacht om 5 uur ongeveer me nest in.
Wordt wakker om 10 minuten voor 11, ik denken. Wat is er ook alwweer belangrijk vandaag. Shit, Ortanje.
Douchen en pleite de kroeg in. Kom binnen, liter Quilmes als ontbijt. Minuut later 1-0 Robben. Nu aantal uren later ga ik toch maar even slapen denk ik.
Schijt Brazilianen. Ik Kakka erop.
Geregistreerd: 20-03-2010 Forum berichten: 334 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: Amsterdam
Geplaatst: Vr 2 jul 2010 09:52
-Moet vandaag werken van 13:00 tot 16:00, dus mis eerste half uur van Nederland.
--Als ze mij nodig hebben sta ik er, wil ik voor de eerste keer vrij mag het niet.
+++Als ze mij nodig hebben, jammer!
- WK was ronduit kut. Bijna alleen maar kutwedstrijden.
+ Examens gehaald!
- Echter stage onvoldoende, waardoor nog geen diploma.
+ Hoorde dat ik zomervakantie ervoor moest opgeven, maar uiteindelijk in september kon beginnen. Verse start is dus eerder dan gepland (was gepland na m'n 21ste verjaardag)
Dat was het voorlopig Zal wel wat dingen vergeten zijn.
Is nog wel een plusje waard. Voetbal kijken met Lex Bij de penalty van Slowakije stond die als een ADHD-er langs me te springen: HIJ HEEFT HEM! HIJ HEEFT HEM! HIJ IS EEN PENALTY KILLER!!!
Geregistreerd: 23-08-2007 Forum berichten: 2062 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: Hoofddorp/Apeldoorn
Geplaatst: Wo 14 jul 2010 22:08
+Heerlijk dat de geruchten-molen weer vol in gang is. El Hamdoui, Dembele, Stam, Rosales, Braafheid, Grygera etc etc. Je weet dat er hoogstens twee, maar waarschijnlijker maar een van die spelers richting Amsterdam vertrekt, en toch blijft dit voor mij gek genoeg een van de mooiste dingen in het voetbal: Geruchten it is.
+++Werk sinds een aantal weken bij een van de grootste banken van Nederland, en tevens jarenlang al sponsor van Ajax, en jawel ik heb het mooiste uitzicht van Nederland. Als ik achter het bureau zit kijk ik recht op de Arena (het is dat grote gebouw schuin voor de hoofd ingang!). Ik geniet van zuid-oost maar vooral de constante voetbal gekte die daar heerst. Of het nou NL fans van de afgelopen weken zijn of de massa's toeristen, het blijft een lekkere afleiding van het werk.
Geregistreerd: 24-10-2007 Forum berichten: 4200 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Do 15 jul 2010 13:21
+++ Microsoft office, eindelijke een clandistiene versie gevonden. Maar godsamme wat kostte me het een dit keer een moeite met al die ellendige trailversies en productcodes.