Ik ga morgen naar 'ons aller' Boekel Sport B2 kijken, volgens mij ga ik gigantisch vaak in een deuk liggen.
En wat voor wedstrijd het was! Spanning vanaf het eerste minuut. Het had alles!
Dus... Redelijk saai eigenlijk Lexie en z'n mannen deden niet eens hun best, en ze wonnen met 7-3 of zo. Ik weet nu wel dat Lex niet kan schelden , een speler is a la Enoh , en dat als er iemand scoort, Lex ontpopt tot een Pantelic En dan stoer lopen doen met z'n blauwe schoentjes
Geregistreerd: 21-12-2008 Forum berichten: 1627 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Za 10 apr 2010 18:10
Citaat:
Ik ga morgen naar 'ons aller' Boekel Sport B2 kijken, volgens mij ga ik gigantisch vaak in een deuk liggen.
En wat voor wedstrijd het was! Spanning vanaf het eerste minuut. Het had alles!
Dus... Redelijk saai eigenlijk Lexie en z'n mannen deden niet eens hun best, en ze wonnen met 7-3 of zo. Ik weet nu wel dat Lex niet kan schelden , een speler is a la Enoh , en dat als er iemand scoort, Lex ontpopt tot een Pantelic En dan stoer lopen doen met z'n blauwe schoentjes
Ja, Was ook niet veel aan. Het was overigens 4-9, Ook al staat op het formulier dat het 4-8 is geworden. Ik ben ook niet iemand die iedereen kapot scheld, en tja als kneus het eerst in me op komt roep ik maar kneus . Maar de gele kaart sloeg echt nergens op, hun schoppen hem 5 keer in 3 seconde.. En dan maakt hij een sliding en is het geel. nouja. iig weer winst en een assistje mee genomen, voor de rest was het een van mijn slechtste wedstrijden van het seizoen, kwam natuurlijk door de druk, omdatr ik wist dat 'De grote Fregge' aanwezig was.
Inderdaad, zei de grensrechter van Blauw Geel ook al. Ach ja, het was lekker weer. Dat is een pluspunt (Speciaal voor jou Toby, om on topic te blijven). Het meest memorabele aan deze middag was dat toen ik jou even sprak in de rust het clublied opkwam van Ajax op m'n mobiel, wat op shuffle stond. Grappigste was dat je van 5 meter een bal over het hek kreeg, op een veld waar ze nog bezig waren met de wedstrijd. Volgende keer meer mensen van AF, dan gaan we ook spreekkoren aanzetten
Geregistreerd: 21-12-2008 Forum berichten: 1627 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Za 10 apr 2010 18:36
Citaat:
Inderdaad, zei de grensrechter van Blauw Geel ook al. Ach ja, het was lekker weer. Dat is een pluspunt (Speciaal voor jou Toby, om on topic te blijven). Het meest memorabele aan deze middag was dat toen ik jou even sprak in de rust het clublied opkwam van Ajax op m'n mobiel, wat op shuffle stond. Grappigste was dat je van 5 meter een bal over het hek kreeg, op een veld waar ze nog bezig waren met de wedstrijd. Volgende keer meer mensen van AF, dan gaan we ook spreekkoren aanzetten
Jij noemde het teoval, maar het was het lot, dat toen net het clublied begon. Idd mooi weer. Ja die bal was echt gruwelijk, ik wist toen al dat ik slecht ging spelen. Gelukkig was er net een vrijetrap dus was het niet zo erg.
Geregistreerd: 20-10-2009 Forum berichten: 4733 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 11 apr 2010 10:47
Dikke [size=200">----[/size"> Ik speelde gister mijn wedstrijd tegen Overmaas, die we wonnen met 4-0 maar het was mijn slechtste wedstrijd ooit. Niet dat ik slecht speelde, maar het feit dat je continu tegenover die t*ring Kuip aankijkt vanaf je voetbalveld. Toen we terug naar huis reden, reden we gewoon langs de Kuip, ik heb mijn ogen dichtgedaan en een hand voor me ogen...
Geregistreerd: 04-07-2008 Forum berichten: 563 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 11 apr 2010 11:23
Citaat:
Ik speelde gister mijn wedstrijd tegen Overmaas, die we wonnen met 4-0 maar het was mijn slechtste wedstrijd ooit. Niet dat ik slecht speelde, maar het feit dat je continu tegenover die t*ring Kuip aankijkt vanaf je voetbalveld. Toen we terug naar huis reden, reden we gewoon langs de Kuip, ik heb mijn ogen dichtgedaan en een hand voor me ogen...
+ Laatste 2 verstandskiezen eruit getrokken, en ik ben nog steeds voor Ajax! Moet je nagaan hoeveel verstand ik heb.
- Ik begin m'n kaak te voelen, maar:
+ Pijnstillers die ik kreeg, smaken naar 7up
Geregistreerd: 16-06-2009 Forum berichten: 3011 Nieuws reacties: 1 Woonplaats: Madliena, Malta.
Geplaatst: Vr 16 apr 2010 06:29
Citaat:
+ Laatste 2 verstandskiezen eruit getrokken, en ik ben nog steeds voor Ajax! Moet je nagaan hoeveel verstand ik heb.
Geregistreerd: 08-07-2009 Forum berichten: 131 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 16 apr 2010 07:49
Citaat:
Zucht, +1 Seduction.
- Ik sta elke keer als ik bij de tandarts kom weer doods angsten uit, want ik heb nog verstandskiezen En ik wil ze niet kwijt!
- Sukkels van feyenoord maken weer een drama over de beker finale (die nog steeds niet begonnen is.... ) Waarom doen ze er nou zo moeilijk over, ze verliezen toch!!!
Geregistreerd: 16-06-2009 Forum berichten: 3011 Nieuws reacties: 1 Woonplaats: Madliena, Malta.
Geplaatst: Vr 16 apr 2010 09:31
Hele, hele dikke [size=200">-[/size">, Ik zou vandaag terug naar Malta vliegen ( naar huis dus ) en mijn vlucht is dus nu gecancelled vanwege die aswolk uit Ijsland!!
En het erge is als er geen wind staat kan er niet gevlogen worden, dus bidt nu ff voor een storm .. Misschien vliegen ze morgen weer.