Geregistreerd: 30-07-2008 Forum berichten: 643 Nieuws reacties: 2 Woonplaats: -
Geplaatst: Di 9 maa 2010 20:14
Echt een schijt ding de XBOX, ik had er ook vaak last van.. Maar nu toch ongv 2 jaar een PS3 en nog nergens last van gehad. En hij maakt amper geluid..
Geregistreerd: 12-10-2009 Forum berichten: 240 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: Amsterdam
Geplaatst: Di 9 maa 2010 21:33
Citaat:
Red ring of death. Oftewel mijn Xbox heeft de geest gegeven.
Hoelang heb je je Xbox al? Minder dan 3 jaar? Heb je je aankoop bon nog? Zoja, opsturen krijg je een nieuwe ! Was bij mij ook.
Xbox voldoet prima. De klantenservice is top als je garantie hebt. Kan je van Sony niet zeggen. Verder als je ring of death hebt een tip:
Kijk op youtube voor de handdoek truuc dan doet hij het weer een week/ 2 weken en dan kan je dat elke keer opnieuw doen. Dat is voor de mensen die geen garantie meer hebben en geen geld voor een nieuwe best te doen, eens in de week halfuurtje dat ding in een handdoek gooien en dan bijv. even tv kijken en hup klaar alsof je iets in de magnetron doet.
Tot half 5? Niet zeuren joh! Ik moet hier tot iets voor 5 (bus gaat om 5) en dan kan ik eten bij m'n volgende werkgever om daar van 6 tot 10 te werken. Ben met geluk half 11 thuis vandaag.
Geregistreerd: 03-06-2008 Forum berichten: 7454 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Do 11 maa 2010 11:20
Citaat:
Tot half 5? Niet zeuren joh! Ik moet hier tot iets voor 5 (bus gaat om 5) en dan kan ik eten bij m'n volgende werkgever om daar van 6 tot 10 te werken. Ben met geluk half 11 thuis vandaag.
Waar doet u werken dan? Donderdagavond behoort samen te gaan met BIER!!!!
Ik werk ook dagelijks van 8 tot half 5 en ben hier vast niet de enige... Nog een halve maand en dan weer chillen op school
In de Em-Té. Supermarkt. Donderdagavond is voor mij meestal werken. Ik wou eerst op maandag en dinsdag. Maar toen ik baan echt kreeg had ik al loon ontvangen. Dat was op een zaterdag. Ik dus de maandag naar die filaalmanager gegaan (ik ben wel eerlijk) en alles uitgelegd. Dus hij vraagt: Kan je dinsdag en donderdag? Ik zeg zo: Ja, dan kan ik. Is goed, dan verwacht ik je morgen om kwart voor 6.
Geregistreerd: 03-06-2008 Forum berichten: 7454 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Do 11 maa 2010 11:55
Citaat:
In de Em-Té. Supermarkt. Donderdagavond is voor mij meestal werken. Ik wou eerst op maandag en dinsdag. Maar toen ik baan echt kreeg had ik al loon ontvangen. Dat was op een zaterdag. Ik dus de maandag naar die filaalmanager gegaan (ik ben wel eerlijk) en alles uitgelegd. Dus hij vraagt: Kan je dinsdag en donderdag? Ik zeg zo: Ja, dan kan ik. Is goed, dan verwacht ik je morgen om kwart voor 6.
Haha Fregge de kassajuf , Ik zie hem daar al zitten..
Geplaatst: Do 11 maa 2010 12:13
Citaat:
Nee, wel in Maaskantje
De Snackbar staat in Den Dungen, . Maaskantje is maar 2 straatjes.. De rest is allemaal Den Dungen.. Althans zo zag ik dat op een brakke zondagmorgen...