Auteur
|
Bericht
|
El Lute
Forum berichten: 3606
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Zo 8 feb 2009 20:44
|
|
Nou hele dag naar de klote.
Had behoorlijk wat plannen maar heb me er niet voor op kunnen laden.
Kan het moeilijk verwerken dit soort nederlagen.
Ga nog een Quilmes nemen en dan ga ik paar uur meuren en dan gaan we vannacht weer aan de rol.
Er moet meer geneukt worden in het leven, levert veel minder problemen op. Ga kijken of ik daar een bijdrage aan kan leveren vanavond want ik houdt niet van problemen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1455
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Zo 8 feb 2009 21:10
|
|
Citaat: Nou hele dag naar de klote.
Ga nog een Quilmes nemen en dan ga ik paar uur meuren en dan gaan we vannacht weer aan de rol.
Er moet meer geneukt worden in het leven, levert veel minder problemen op. Ga kijken of ik daar een bijdrage aan kan leveren vanavond want ik houdt niet van problemen.
Pardon????
Jij moet straks gewoon lekker naar Boca gaan kijken en op tijd naar bed...
Er zijn nl. ergere dingen in het leven
|
Anonymous
Forum berichten: 4060
|
Geplaatst: Zo 8 feb 2009 23:37
|
|
Citaat:
Ik word wel wat ouder, maar de kleine lettertjes in jouw vorige post kon ik nog net lezen......
En ik die dacht dat jij met een vergrootglas bij de hand zat......
|
Ad
Forum berichten: 2481
|
Geplaatst: Ma 9 feb 2009 01:29
|
|
Citaat: Er moet meer geneukt worden in het leven, levert veel minder problemen op. Ga kijken of ik daar een bijdrage aan kan leveren vanavond want ik houdt niet van problemen.
Hahahahaha ik kom niet meer bij..........schitterend Lute en natuurlijk sluit ik me hier helemaal bij aan......want Gallina kan zeggen wat ze wil.......mijn motto blijft: "make love not war"
- - - - Kut Ajax !!
- - Het schijnt dat ik een probleem heb "El Lute"......
|
Ad
|
Geplaatst: Ma 9 feb 2009 01:30
|
|
Citaat:
Ik word wel wat ouder, maar de kleine lettertjes in jouw vorige post kon ik nog net lezen......
En ik die dacht dat jij met een vergrootglas bij de hand zat......
Heb ik ook gelezen met een vergrootglas Curlie......by the way: waarom post jij zo weinig de laatste tijd??
|
Anonymous
|
Geplaatst: Ma 9 feb 2009 20:24
|
|
Citaat:
Heb ik ook gelezen met een vergrootglas Curlie......by the way: waarom post jij zo weinig de laatste tijd??
Tja....wat zou ik dan moeten posten Ad ?
|
Ché
Forum berichten: 250
|
Geplaatst: Ma 9 feb 2009 20:35
|
|
Citaat: Nou hele dag naar de klote.
Het is maar een spelletje hoor.
De punten wat betreft het werk voor vandaag zijn al allemaal afgehandeld.
Zometeen om 21.00 de vriendin van haar werk halen. Hapje eten en dan eens kijken wat ze bij voetbal insite (tegenwoordig international) allemaal te melden hebben. Ik zet (wat dat programma betreft) alvast de deuren open.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Ma 9 feb 2009 21:05
|
|
Ik moet Ad gelijk geven op een post van een aantal weken geleden over mij..
Het gaat steeds beter met me.. Het klinkt je misschien vreemd Ad maar ik hou nog wel goed contact met haar... Dit omdat het ook gewoon een vriendschap kan zijn..
|
Ad
|
Geplaatst: Ma 9 feb 2009 21:16
|
|
Citaat: Ik moet Ad gelijk geven op een post van een aantal weken geleden over mij..
Het gaat steeds beter met me.. Het klinkt je misschien vreemd Ad maar ik hou nog wel goed contact met haar... Dit omdat het ook gewoon een vriendschap kan zijn..
Ik vergis me zelden in dit soort zaken vriend, want het meeste heb ik zelf allemaal meegemaakt. Zo weet ik ook vijwel zeker dat dat zg "vrienden zijn" niet gaat werken joh.
Zoiets kan wel als er geen gevoelens meespelen of mee hebben gespeeld en dat is bij juliie wel zo. Onbewust blijf je haar toch zien op een andere manier en wat ik overigens ook nog raar vind is het feit dat jij iemand (waar je van hield) die met je beste vriend heeft staan plakken nog een "vriendin" kunt noemen......
Het spijt me "Riejuh" maar ik heb zulke vrienden niet, snap je wat ik bedoel?.......echte vrienden doen je zoiets niet aan.
Misschien denk je door "vrienden" te blijven haar toch een beetje in de gaten te houden en te hopen dat het misschien ooit weer klikt........vergeet het jongen en je zult er alleen maar sterker uit komen.
Acteer desnoods dat het je allemaal geen reet kan schelen en dat je alweer volop andere visjes in de zee hebt gezien..... Dan mag je `s avonds thuis best de ziekte in hebben, maar je hebt tenminste je trots gehouden.
|
Ad
|
Geplaatst: Ma 9 feb 2009 21:18
|
|
Citaat:
Tja....wat zou ik dan moeten posten Ad ?
Wat je altijd postte.......leuke dingen, muziek, grapjes, wat je zoal mee maakt en als het echt niet anders kan mag je ook gerust je uitgebreide mening geven over Ajax, het technisch beleid, het stadion, de tactiek en de eventuele opstelling......daar doen wij niet moeilijk over.
|
El Lute
|
Geplaatst: Di 10 feb 2009 18:44
|
|
Hahaha, krijg nou wat.
Kom net ergens achter wat Ad nog niet verteld heeft tegen ons.
Ongelooflijk.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Di 10 feb 2009 18:50
|
|
Wat dan?
|
El Lute
|
Geplaatst: Di 10 feb 2009 18:52
|
|
Citaat: Wat dan?
Kan je vertellen dat het niet alleen Ajax is voor Ad. Hij zingt ook nog eens.
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Di 10 feb 2009 18:54
|
|
Dat dacht ik al.
Dit is hem, denk ik.
http://www.youtube.com/watch?v=6BxlM-d6aWQ&feature=related
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Di 10 feb 2009 18:54
|
|
Onze eigen Elvis hier op AF.
|
El Lute
|
Geplaatst: Di 10 feb 2009 18:56
|
|
Citaat: Dat dacht ik al.
Dit is hem, denk ik.
Neen, dat is hem niet.
http://www.youtube.com/watch?v=BQ018aSR5sk
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Di 10 feb 2009 19:04
|
|
Hahaha
You're always on my mind.
|
Ad
|
Geplaatst: Di 10 feb 2009 22:55
|
|
Ik begrijp hem niet geloof ik........who the f... is Ad v Hoorn??
|
Rein
Forum berichten: 1735
|
Geplaatst: Wo 11 feb 2009 16:13
|
|
Citaat:
Ik denk dat je gewoon moet kijken naar de allebei de ''Ad's''.
|
gusieboy
Forum berichten: 510
|
Geplaatst: Wo 11 feb 2009 17:04
|
|
+Geen huiswerk vandaag.
+Bijna vakantie.(Sorry voor de Amsterdammers die hebben later vakantie.)
+Zaterdag naar Frankrijk op vakantie.
-Ik mis zondag Ajax-Feyenoord.
|
Riejuh
|
Geplaatst: Wo 11 feb 2009 20:42
|
|
+ bijna carnaval
+/- Ad vind het niet leuk om te horen, maar ben vandaag wissen shoppen met mn ex.. Gemengde gevoelens..
- Ben vrijdag 4,5 uur onderweg van Eindhoven naar IJzendijke. Moet een tussenstop plegen in Breda..
|
Anonymous
|
Geplaatst: Wo 11 feb 2009 22:00
|
|
Citaat:
Wat je altijd postte.......leuke dingen, muziek, grapjes, wat je zoal mee maakt en als het echt niet anders kan mag je ook gerust je uitgebreide mening geven over Ajax, het technisch beleid, het stadion, de tactiek en de eventuele opstelling......daar doen wij niet moeilijk over.
Binnenkort eens voor de eerste keer naar die Ajacieden van jullie... zeer benieuwd en sta te popelen voor een kritsisch verslagje te plaatsen....
Verder ben ik de laatste tijd niet àl te grappig vrees ik.....
|
Ad
|
Geplaatst: Wo 11 feb 2009 22:07
|
|
Citaat:
Binnenkort eens voor de eerste keer naar die Ajacieden van jullie... zeer benieuwd en sta te popelen voor een kritsisch verslagje te plaatsen....
Verder ben ik de laatste tijd niet àl te grappig vrees ik.....
Niet al te grappig?......waarom niet?.......jij moet dringend weer eens op visite komen bij "Ome Ad" Curlie. Dus maak Toby wakker en roep een datum........halen wij je weer uit je depressie of ben je vanwege andere redenen niet grappig??........
|
Ad
|
Geplaatst: Wo 11 feb 2009 22:11
|
|
Citaat: + bijna carnaval
+/- Ad vind het niet leuk om te horen, maar ben vandaag wissen shoppen met mn ex.. Gemengde gevoelens..
- Ben vrijdag 4,5 uur onderweg van Eindhoven naar IJzendijke. Moet een tussenstop plegen in Breda..
Ik zou jou graag eens even goed spreken tijdens die tussenstop, maar dan ben ik helaas werken in "Curlie Wurlie land" ..........dat haal ik dus niet, maar jij moet echt een kanl voor je hersens hebben Riejuh....
Gaan winkelen met zijn ex.......ik wed dat je haar nog wat gegegeven hebt ook en stiekum heb gedacht..."het komt misschien wel weer goed"......
SCHAAM JE !!! Het zijn mijn zaken natuurlijk niet maatje, maar ik wil gewoon niet dat je beschadigd of gebruikt word......zo simpel is dat.
|
Riejuh
|
Geplaatst: Wo 11 feb 2009 22:13
|
|
Nee, hoor heb nix voor haar gekocht. Zo iemand ben ik ook echt niet..
Ik weet het Ad het klinkt gewoon raar maar we hebben gewoon bepaalde dingen ook uitgesproken..
btw ik kom elke vrijdag langs Breda .
Klein gastje met een voetbaltas Jupiler aan de ene kant FC eindhoven aan de andere kant.. Gekregen bij 2 kratten Jupiler, met wat voor tas ik rondloop voor mn vuile was boeit me geen
|