Geregistreerd: 10-12-2010 Forum berichten: 371 Nieuws reacties: 60 Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 3 jan 2011 19:33
+ Het eerste goede nieuws dit jaar, de boer 3,5 jaar trainer!
- Alles tot dusver dit nieuwejaar.
Om ff een duit in het zakje van spannende verhalen te doen. Ik was oud en nieuw lekker op stap niks aan de hand, gewoon gezellig. Ik ga pissen, kom de zaal weer in krijg een duw, draai me om en nog voordat ik het weet een dreun op mijn hoofd, best lekker.
Ik ff kalm aan gedaan, twee vrienden opgetrommeld en toch eens verhaal gaan halen. Word die gozer door 6 man beschermd, uitsmijters waren erbij gehaald en ik kreeg ff de beschuldigende vinger toegewezen van een van de kereltjes(echt met zijn vinger op mijn wang),dat pik ik zeker niet als ik net een klap heb gehad. Dus BAM vol met links op zijn kaak en 20 stappen teruguit. Na een tijdje alles rustig komen die uitsmijters verhaal halen, ik vertel wat er gebeurd is, maar zij zijn gewoon door die groep op heel andere gedachten gebracht, ik was volgens hun de aanstichter... grapjassen.
Ik mocht blijven maar moest me wel gedeisd houden en rechts in de zaal blijven??
Best leuk, want rechts van de bar was een soort hoekje, en in no time waren we ingesloten, geen uitsmijters te bekennen. Sta je daar met drie tegen (van horen zeggen 13) nog voordat je jezelf uit de voeten kan maken word je heel laf van achteren neergemept, ik kon nog net overeind blijven maar toen ik omdraaide stond het daar allemaal met gebalde vuisten, heb er 1tje geslagen en bij zijn nek gepakt en ik wist al dat ik zeker niet overreind ging blijven dus heb em mee naar de vloer getrokken ter bescherming van mezelf, want ja toen ik lag werd er wel ff flink op me ingeschopt. Maar goed al met al heeft deze kerel mij een hoop schade bespaard.
Op een gegeven moment barpersoneel en wat flinke kerels erbij, ik werd overeind geholpen en dacht van nu ga ik toch eens ff die uitsmijters zoeken om verslag uit te brengen. Wat denk je?
Ik word ff hardhandig door die 2 man beetgepakt en buiten gezet omdat ik me niet kon gedragen??
Dit is echt het meest belachelijke wat ik ooit heb meegemaakt dat degene die door ruim 10 man wordt belaagd eruit moet. Al met al viel de schade dus redelijk mee, wel wat blauw en bulten achter op mijn kop, maar goed dit had ook heel anders kunnen aflopen. toch eens even die baas gebelt gisteren, maar eh verder dan sorry komt het ook niet.
Best lastig twijfel om de boel aan te klagen. 3 beveiligers op feest met 700 man, is dat acceptabel qua regelgeving, weet iemand dat te vertellen misschien?
Geregistreerd: 20-10-2009 Forum berichten: 4733 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Di 4 jan 2011 10:56
Haha, heel mooi dat mijn regio (Hoeksche Waard) de kerstvakantie regeling heeft aangepast. Wij kregen de 23e vakantie en volgende week maandag ergens meld ik me pas weer. Heerlijk.
Geregistreerd: 21-12-2008 Forum berichten: 1627 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Di 4 jan 2011 12:46
Citaat:
Aardig verhaal, Lex. Zat het met veel interesse te lezen, schrik je toch altijd wel als dat je in het echt overkomt he. Hoe oud waren ze? En met hoeveel waren ze?
Lijkt wel een film. Toch wel de politie gebelt?
Wij hebben de politie inderdaad gebeld, ondanks dat wij weinig wisten, maar misschien waren meer mensen lastig gevallen door die 'mensen', maar verder geen idee of ze er iets mee gedaan hebben.
Geregistreerd: 03-06-2008 Forum berichten: 7454 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Di 4 jan 2011 13:20
Citaat:
Haha, heel mooi dat mijn regio (Hoeksche Waard) de kerstvakantie regeling heeft aangepast. Wij kregen de 23e vakantie en volgende week maandag ergens meld ik me pas weer. Heerlijk.
Brabant en limburg ook, heeft daar te maken met Carnaval dat laat gevierd wordt.
Geregistreerd: 18-12-2007 Forum berichten: 2494 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 7 jan 2011 23:55
+++ Ik heb net te horen gekregen dat een nummer van mij op vinyl komt. Te chill.
+++ Kreeg daar ook bij te horen dat er een rmx van gemaakt is door een toch redelijk bekende producer (in mijn muziekgenre). Top!
Geregistreerd: 30-07-2008 Forum berichten: 742 Nieuws reacties: 3 Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 7 jan 2011 23:59
Citaat:
+++ Ik heb net te horen gekregen dat een nummer van mij op vinyl komt. Te chill.
+++ Kreeg daar ook bij te horen dat er een rmx van gemaakt is door een toch redelijk bekende producer (in mijn muziekgenre). Top!
Geregistreerd: 17-05-2009 Forum berichten: 3150 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Za 8 jan 2011 14:38
Citaat:
Wat is jouw muziekgenre, Leonel?
Heb uit betrouwbare bron dat Leonel een Schläger-dj is. Dit is op een feestje waar hij moest draaien:
Geregistreerd: 08-05-2008 Forum berichten: 1221 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: Drachten
Geplaatst: Zo 9 jan 2011 15:39
Je was er gister ook bij Rinus ?
+ ook een leuk dagje Hamburg gehad, maar zie onderstaande:
---- Zonder benzine komen te staan tussen Oldenburg en Leer
Konden helemaal niks meer! ADAC is toen gekomen met een lullig bakje benzine om vervolgens 10 minuten later een tanktstation tegen te komen, en daarvoor een uur lang niks!