Auteur
|
Bericht
|
Maurice
Forum berichten: 2062
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Wo 5 nov 2008 23:17
|
|
Tja, als je de pinchhitters van het verleden bekijkt was het op een uitzondering (kanu) na niet veel soeps. Echter is Sno geen aanvaller, dus zal hij daar minder zwaar op worden afgerekend dan de jongens uit het verleden.
Ik blijf erbij dat ik het ooit nog wel zie gebeuren met Sno, echter moet hij zijn handelings snelheid zien te verbeteren, en iets scherper zijn in de duels.
|
michiel23
Forum berichten: 400
|
Geplaatst: Do 6 nov 2008 08:45
|
|
Hij doet het in de jong Ajax goed als spits dan. 4 keer gescoord , gewoon gebruiken als wisselspeler. Voor als er een overwinning uit gesleept moet worden. Maar ook gewoon als middenvelder blijven gebruiken.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Do 6 nov 2008 08:47
|
|
Waarom als middenvelder als we Gabri, Vertonghen, Lindgren en Enoh hebben? Sno is overbodig en hooguit als balvasthoudende spits nog nuttig.
|
michiel23
Forum berichten: 400
|
Geplaatst: Do 6 nov 2008 09:01
|
|
Citaat: Waarom als middenvelder als we Gabri, Vertonghen, Lindgren en Enoh hebben? Sno is overbodig en hooguit als balvasthoudende spits nog nuttig.
Nou omdat de blessures bij Ajax onderwerp van gesprek zijn. Als een paar van deze jongens geblesseerd zijn, en 2 andere spelen wel, en 1 daarvan is op tijdens een wedstrijd, dan kan je altijd Sno nog erin zetten.
|
wwe-marijn
Forum berichten: 559
|
Geplaatst: Do 6 nov 2008 16:45
|
|
Sno is niet overbodig. Als back-up vind ik hem prima, maar ja daar hadden we Delorge ook al voor...
|
robbert-jan001
Forum berichten: 59
|
Geplaatst: Wo 12 nov 2008 19:18
|
|
Prutser..
|
TvP
Forum berichten: 1370
|
Geplaatst: Wo 12 nov 2008 21:22
|
|
Citaat: Prutser.. Nog 10 topics te gaan, met dezelfde inhoud. Want niet alleen Sno prutste er op los..
|
Jeroen
Forum berichten: 672
|
Geplaatst: Wo 12 nov 2008 21:45
|
|
Vertonghen speelde redelijk. Maar de rest verdient natuurlijk een schop onder de billen.
|
Ad
Forum berichten: 2481
|
Geplaatst: Wo 12 nov 2008 21:54
|
|
Met de feestdagen voor de deur zit ik me af te vragen aan wie we Sno kado kunnen doen?.......Feijenoord misschien?.....Pisvee?.....of toch maar gewoon weg geven aan de eerste gegadigde.......... WAT EEN DRAMA !!! deze gozer.......eentje die in het tijdperk Wouters niet had misstaan.
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Wo 12 nov 2008 22:16
|
|
Sno speelde een van zijn mindere wedstrijden bij Ajax maar dat deden er wel meer.Hij kreeg weinig ondersteuning vanuit het middenveld en ook vanaf de zijkanten kwam het er niet uit.Hij zal wel op moeten letten op buitenspel want dat staat die te vaak.We hebben haast geen opties voor de spitspositie en zullen we het met hem moeten doen.
|
Ad
|
Geplaatst: Wo 12 nov 2008 22:29
|
|
Citaat: Sno speelde een van zijn mindere wedstrijden bij Ajax maar dat deden er wel meer.Hij kreeg weinig ondersteuning vanuit het middenveld en ook vanaf de zijkanten kwam het er niet uit.Hij zal wel op moeten letten op buitenspel want dat staat die te vaak.We hebben haast geen opties voor de spitspositie en zullen we het met hem moeten doen.
Kom op Bartje.....Leonardo is in mijn ogen altijd een betere optie dan Sno of je speelt gewoon met 2 spitsen he en dan bedoel ik natuurlijk niet Kennedy, want waar hij al die basisplaatsen aan te danken heeft snapt volgens mij niemand.
|
Castel di Sangro
Forum berichten: 346
|
Geplaatst: Do 13 nov 2008 14:30
|
|
Het verlies gister was niet Sno z'n schuld, maar die van Van Basten.. Sno is geen spits, hij had gewoon met Leo - Suarez - Kennedy moeten starten, en Sno als stormram in de laatste 20 minuten moeten brengen..
Ik vond Sno niet eens zo slecht spelen, gezien zijn matige techniek, en zijn ongewone positie..
Sno zal nooit de nieuwe Zlatan worden, het blijft een lompe, fysiek sterke speler, zonder enige techniek..
|
Bart
|
Geplaatst: Vr 14 nov 2008 17:42
|
|
Citaat: Sno speelde een van zijn mindere wedstrijden bij Ajax maar dat deden er wel meer.Hij kreeg weinig ondersteuning vanuit het middenveld en ook vanaf de zijkanten kwam het er niet uit.Hij zal wel op moeten letten op buitenspel want dat staat die te vaak.We hebben haast geen opties voor de spitspositie en zullen we het met hem moeten doen.
Kom op Bartje.....Leonardo is in mijn ogen altijd een betere optie dan Sno of je speelt gewoon met 2 spitsen he en dan bedoel ik natuurlijk niet Kennedy, want waar hij al die basisplaatsen aan te danken heeft snapt volgens mij niemand. Leonardo verspeelt vaak de bal waardoor de middenvelders niet kunnen aansluiten.Als Leonardo wel de bal zich houd en geeft die een slechte bal.We hebben weinig keus maar als die Sno niet opstelt dan nog liever Bodul.
|
Ad
|
Geplaatst: Vr 14 nov 2008 18:40
|
|
Ik zou Bodul nemen........zonder twijfel.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Za 6 dec 2008 13:46
|
|
Tsja, zo wil je de nieuwe nummer 10 worden
http://www.ajaxfans.net/nieuws-958_Sno- ... orden.html
en zo word je gepasseerd door Blind Junior.
Als dit niet het einde is van Sno, dan weet ik het ook niet meer. Godzijdank.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Za 6 dec 2008 13:51
|
|
Toch meer dan terecht 343, ik denk ook dat Sno meer een paniekaankoop is geweest omdat bleek dat we eind augustus een aantal blessures hadden: Donald, vd Heijden..
Maar het lijkt me duidelijk dat de 18-jarige? Daley meer potentie heeft dan Sno.
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Zo 7 dec 2008 13:21
|
|
Als Ajax gewoon wat rustiger was gebleven was Sno nooit gekomen. Er moest nog een verdedigende middenvelder bijkomen, maar toen was Enoh nog niet in beeld. Anders hadden ze die natuurlijk genomen en Sno niet gekocht.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Zo 7 dec 2008 21:29
|
|
Sno was naarstig op zoek naar een nieuwe club en dat nieuwtje kwam in Spanje via Sneijder en z'n zaakwaarnemer bij Ajax terecht. Vervolgens is het balletje gaan rollen, mede omdat Van Basten en Blind goede ervaringen hadden met Sno.
Dit alles om even te illustreren hoe amateuristisch dit soort dingetjes gaan, want Sno is natuurlijk een dikke miskoop.
|
Bart
|
Geplaatst: Zo 7 dec 2008 21:47
|
|
Om hem een totale miskoop te noemen vind ik te ver gaan.Die jongen kan wel degelijk voetballen.Hij is nog niet genoeg voor de basis maar als die niet gaat zeiken als die op de bank komt te zitten kan die nuttig zijn voor Ajax.Ik vind het heel jammer dat Sno helemaal geen krediet heeft bij de suppporters van Ajax, daar gaat die jongen zich ook niet beter door voelen.
|
Maurice
|
Geplaatst: Zo 7 dec 2008 21:51
|
|
Thomas schreef
Citaat: Dit alles om even te illustreren hoe amateuristisch dit soort dingetjes gaan, want Sno is natuurlijk een dikke miskoop
Thomas, was jij niet net als mij en nog een paar andere van mening dat het niet zo'n hele erg dramatische aankoop was?
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Zo 7 dec 2008 21:53
|
|
Nee, ik snapte het idee achter het halen van zo'n type wel. Ik heb echter van begin af aan gezegd dat Sno het niveau mist.
Waar ik het weer wel mee eens ben is met Bart. Zelfs wanneer Sno wel goed speelt wordt er op hem gezeken.
|
Maurice
|
Geplaatst: Zo 7 dec 2008 21:55
|
|
Klopt, ik kan me het begin van het seizoen nog wel herinneren, toen hij de voorkeur boven Lindgren kreeg en Enoh er nog niet was, dat hij toch wel een paar aardige wedstreden heeft gespeeld. Zelfs dan werd hij nog door de meeste mesten afgekaft.
Dit gebeurd ook wel vaker met andere spelers overigens. Zo vinden de meeste Leonardo en Gabri ook geweldig, en is de spanjaard zelfs een ''echte kuitenbijter en neemt hij zijn team op sleeptouw'' maar volgens mij is dat juist wat mist bij hem.
|
Bart
|
Geplaatst: Zo 21 dec 2008 19:28
|
|
Ik ga een beetje vresen voor de positie van Sno.Hij heeft nu Lindgren, Enoh, Gabri en Blind voor zich.Misschien is verhuur wel de beste optie voor hem zodat die zich weer in de kijker kan spelen bij van Basten.Ik hoop dat die binnenkort weer een kans krijgt maar ik vrees ervoor.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 12 jan 2009 16:05
|
|
Zegt ook weer genoeg over Sno. Je bent nooit goed genoeg, Sno. Op elk punt kun je je verbeteren. Zo zou een echte prof moeten denken.
Citaat: Sno
Evander Sno moet volgens de coach zowel een mentale als fysieke ontwikkeling gaan doormaken. ‘Hij heeft de nodige gesprekken gehad met de fysieke trainer René Wormhoudt. Evander zegt dat hij fysieke training niet nodig heeft, René vindt van wel. Daar moeten we iets mee doen.'
Bron: Sportweek
|
Para
Forum berichten: 190
|
Geplaatst: Ma 12 jan 2009 16:36
|
|
Citaat: Zegt ook weer genoeg over Sno. Je bent nooit goed genoeg, Sno. Op elk punt kun je je verbeteren. Zo zou een echte prof moeten denken.
Citaat: Sno
Evander Sno moet volgens de coach zowel een mentale als fysieke ontwikkeling gaan doormaken. ‘Hij heeft de nodige gesprekken gehad met de fysieke trainer René Wormhoudt. Evander zegt dat hij fysieke training niet nodig heeft, René vindt van wel. Daar moeten we iets mee doen.'
Bron: Sportweek
Hij is een beetje koppig volgensmij, hij vind zichzelf beter dan hij eigenlijk is. Hij moet zich ook op een positie concentreren die beter bij hem past; verdedigende middenvelder. Maar ik denk dat hij daar mentaal te zwak voor is. Ik denk dat deze jongen het nooit gaat redden. In ieder geval niet hier.
|