Auteur
|
Bericht
|
JS
Forum berichten: 741
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Di 16 jun 2009 17:52
|
|
Te makkelijk gezegd. Welke club wil Evander Sno nou? En niet onbelangrijk, welke club gaat meneer Sno hetzelfde salaris aanbieden als hij hier heeft (ik meen 1.1 miljoen) ? Want inleveren gaat hij natuurlijk niet.
|
Cheers
Forum berichten: 181
|
Geplaatst: Di 23 jun 2009 12:56
|
|
Dario Cvitanich heeft de tweede training van het seizoen voortijdig verlaten. De Argentijn kreeg in de partijvorm in de derde helft een tik van Evander Sno en strompelde met een pijnlijke voet of enkel naar de dug-out voor verzorging. Kort daarna ging hij samen met een van de fysio's naar de kleedkamer. Even daarvoor had Cvitanich twee goals gemaakt.
bron: ajaxlife.nl
Die sno is echt nergens goed voor he!!
|
Marnix
Forum berichten: 2786
|
Geplaatst: Di 23 jun 2009 21:08
|
|
Ik snap ook echt niet dat hij gisteren op de eerste training verscheen, ik bedoel hij heeft gewoon ''bewezen'' niet goed te zijn voor Ajax. Verkopen die hap.
Dario nu alweer een ''blessure'' hmm begint lekker dan.
|
Marco
Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Di 23 jun 2009 21:14
|
|
Citaat: Ik snap ook echt niet dat hij gisteren op de eerste training verscheen, ik bedoel hij heeft gewoon ''bewezen'' niet goed te zijn voor Ajax. Verkopen die hap.
Dat zal moeilijker zijn dan 't klinkt. Ajax dient zich natuurlijk op te stellen als een correct werkgever. Logisch dat ie in de start even meehobbelt.
|
Marnix
Forum berichten: 2786
|
Geplaatst: Za 27 jun 2009 20:37
|
|
Sno: 'Hard werken en mijn best doen'
[list"> De mooiste goal van Ajax tegen DWV was de 1-5. Evander Sno kwam voor zijn man, pakte de bal af en wist zich omsingeld door DWV'ers. Sno voerde de Zinedine Zidane-actie uit, twee keer op de bal staan, ondertussen draaiend, en drukte af: doelpunt!
Bewijzen
Afgaande op de momenten dat Ajax dit nieuwe seizoen niet besloten heeft gewerkt, maakt Sno een goede indruk: hard werken, mannetje uitschakelen en ballen veroveren. "Een nieuwe trainer betekent een nieuwe start," zegt hij tegenover Ajaxlife.nl.
En dat terwijl die oude trainer - Marco van Basten - de aankoop van Sno na zijn opstappen een 'vergissing' noemde. Het zijn woorden waar Sno liever niet aan wordt herinnerd. "Ik wil bewijzen dat die uitspraak niet klopt. Daarom doe ik mijn best en werk ik erg hard."
Dat is trainer Martin Jol niet ontgaan. Hij laat zich niet leiden door de verhalen die de ronde doen over Sno. "Hij toont inzet en maakt op mij een positieve indruk. Maar daarbij doet hij zich niet anders voor dan voorheen. Ik heb van John van 't Schip begrepen dat hij vorig seizoen, ondanks alles wat er is gebeurd, ook altijd hard is blijven trainen." [/list">
Bron: Ajax Life
Zal het dan toch?? Die blijft dus gewoon.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Za 27 jun 2009 21:17
|
|
Sno moet leren heel simpel te spelen en de bal zo snel mogelijk bij een medespeler af te geven. Leert hij dat dan is hij nog een best bruikbare verdedigende middenvelder met zijn fysiek maar hij wilt eigenlijk een '10' zijn met de geniale acties en dat zit er bij hem gewoonweg niet in.
|
Seduction
Forum berichten: 1354
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Zo 28 jun 2009 18:23
|
|
God, meneer voert een actie uit tegen een dikke amateur club en meteen is de kritiek aan zijn adres weer onterecht. Typerend voor het karakter van dit soort jongens.
Wegwezen met deze jongen, en snel.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Zo 28 jun 2009 18:49
|
|
Citaat: God, meneer voert een actie uit tegen een dikke amateur club en meteen is de kritiek aan zijn adres weer onterecht. Typerend voor het karakter van dit soort jongens.
Wegwezen met deze jongen, en snel.
Het is flauw het zo op te merken want zo bedoelde hij het niet. Hij zei dat hij vorig seizoen altijd hard heeft gewerkt op de trainingen en volgens Jol beaamt John van 't Schip dit. Hij moet alleen leren dat hij een matige voetballer is en dat hij het moet hebben van zijn fysiek. Leert hij dat dan zou het een best nuttige verdedigende middenvelder kunnen worden die ballen veroverd en ze daarna zo snel mogelijk aan een teamgenoot afgeeft. Het probleem met hem is dat hij denkt dat hij een spelers als Zidane is en daarom te graag de bal lang bij zich houdt waardoor hij het spel vertraagd.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Zo 28 jun 2009 20:01
|
|
God, waar zijn de verdedigende middenvelders gebleven die ook konden voetballen? Die hebben we ook bij de vleet gehad, maar nu is een bal veroveren al genoeg en inleveren? Nee, hij moet ook aan het aanvallende voetbal kunnen deelnemen en kunnen scoren.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Zo 28 jun 2009 20:17
|
|
Citaat: God, waar zijn de verdedigende middenvelders gebleven die ook konden voetballen? Die hebben we ook bij de vleet gehad, maar nu is een bal veroveren al genoeg en inleveren? Nee, hij moet ook aan het aanvallende voetbal kunnen deelnemen en kunnen scoren.
Maar hij kan dat niet dus moet je hem dat ook niet laten doen. Ajax heeft Anita, Lindgren, V.d. Heijden en Vertonghen die allen verdedigende middenvelders zijn die goed kunnen voetballen. Het gaat er nu alleen om hoe Sno zich kan ontwikkelen tot een nuttige speler.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Zo 28 jun 2009 20:24
|
|
Dan heb je helemaal niets aan hem, JD. Misschien kan hij het gras maaien, maar Sno is een speler voor Willem 2. Niet voor AJAX.
En dan vragen mensen zich af waarom het zo slecht met AJAX gaat de laatste 10 jaar. Als je denkt dat AJAX (in de toekomst) iets aan zulke spelers heeft, dan is 'the bar' schrikbarend naar beneden vastgesteld.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Zo 28 jun 2009 20:27
|
|
Citaat: Dan heb je helemaal niets aan hem, JD. Misschien kan hij het gras maaien, maar Sno is een speler voor Willem 2. Niet voor AJAX.
En dan vragen mensen zich af waarom het zo slecht met AJAX gaat de laatste 10 jaar. Als je denkt dat AJAX (in de toekomst) iets aan zulke spelers heeft, dan is 'the bar' schrikbarend naar beneden vastgesteld.
Er zullen wedstrijden komen waarin Ajax fysiek meer kracht nodig heeft en als je dan Sno in kan brengen op het middenveld die ballen kan veroveren en kan zorgen dat jongens als Aissati vaker in balbezit komen dan kan dat goed uitpakken. Hij moet leren simpel te spelen en de bal snel af te geven, wat trouwens niet betekend dat hij dan matig voetbalt maar de bal gewoon iets sneller afgeeft en dus de bal sneller rond kan gaan. Hij is op dit moment te lang in balbezit en dat is eigenlijk het enige wat hem zo'n slechte speler maakt.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Zo 28 jun 2009 20:30
|
|
Sno verovert amper ballen, omdat hij zelfs lijf aan lijf duels verliest en verder supertraag is. Verder heeft hij een mentaliteit van lik mijn vestje. Als je weigert bij de OS om Riquelme te volgen, dan weet je wel genoeg.
|
Fregge
Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Zo 28 jun 2009 20:33
|
|
Toby, even wat anders. Kun je die foto ff veranderen op de FP. Ik schrik d'r bekant zelf van.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Zo 28 jun 2009 20:33
|
|
Citaat: Sno verovert amper ballen, omdat hij zelfs lijf aan lijf duels verliest en verder supertraag is. Verder heeft hij een mentaliteit van lik mijn vestje. Als je weigert bij de OS om Riquelme te volgen, dan weet je wel genoeg.
Ja maar dat moet hij dus inzien, hij wil niet achter Riquelme aanlopen omdat hij denkt een Riquelme te zijn. Dat is mijn hele punt, hij kan namelijk wel ballen veroveren met zijn kracht maar ziet zichzelf eigenlijk niet als verdedigende middenvelder maar als creatief impuls.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Zo 28 jun 2009 20:40
|
|
Tsja, voetballend niet goed genoeg en ook in zijn bovenkamer niet. Dat is ook een kwaliteit. (die hij nooit zal hebben)
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Zo 28 jun 2009 20:42
|
|
Evander Sno heeft zijn kans gehad en verprutst. Hij moet gewoon worden verkocht of weggegeven worden. Hij is niet goed genoeg voor Ajax 1.
|
Fregge
Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Zo 28 jun 2009 20:47
|
|
En Sulejmani dan? Heeft die z'n kans verprutst?
|
MarcxD
Forum berichten: 170
|
Geplaatst: Zo 28 jun 2009 20:57
|
|
Er is 1 verschil; Sulejmani heeft ontzettend veel talent...
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Zo 28 jun 2009 20:59
|
|
Ik zou Sno ook wel een kans geven. Hij moet alleen gaan beseffen wat die wel kan en niet kan. Zijn fysiek heeft die erg mee alleen moet hij het ook nog wel goed gaan gebruiken. Ook hoop ik dat die op een positieve manier word benaderd door het publiek. Dat uitfluiten werkt ook niet echt positief.
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Zo 28 jun 2009 21:12
|
|
Als je in een slecht seizoen 10 keer scoort, heb je dan je kans verprutst? En dat terwijl hij veel wedstrijden miste? Nee, ik vind het meer getuige van gebrek aan indenkingsvermogen van jou dan een goede vergelijking.
|
De Eik van De Dijk
Forum berichten: 428
|
Geplaatst: Zo 28 jun 2009 21:19
|
|
Ik vind dat je van iemand van 19 niet zo veel mag verwachten in zijn eerste seizoen. Het feit dat je 16,25 miljoen euro voor hem neerlegt, getuigt van slechte onderhandeling, daar heeft die jongen niets mee te maken. Hij is veel geblesseerd geweest en je zag duidelijk dat hij veel druk voelde. Ik heb alle vertrouwen in Miralem. Bij Sno is het een ander verhaal, die jongen kan het niet, nu niet, en volgend jaar ook niet.
|
Seduction
Forum berichten: 1354
|
Geplaatst: Zo 28 jun 2009 21:44
|
|
Citaat: Ik vind dat je van iemand van 19 niet zo veel mag verwachten in zijn eerste seizoen. Het feit dat je 16,25 miljoen euro voor hem neerlegt, getuigt van slechte onderhandeling, daar heeft die jongen niets mee te maken. Hij is veel geblesseerd geweest en je zag duidelijk dat hij veel druk voelde. Ik heb alle vertrouwen in Miralem. Bij Sno is het een ander verhaal, die jongen kan het niet, nu niet, en volgend jaar ook niet.
Helemaal mee eens.
@Bart, ventje Sno verdient dus geen kans meer. Hij kan het niet en dit is niet het niveau speler wat Ajax moet willen in de selectie, want op die manier pissen we al 5 jaar na elkaar naast de pot.
Dit type speler heeft niks in het prachtige wit rood wit te zoeken, buiten dat hij achter de tv zit als supporter. Maar zelfs als Ajax een wedstrijd moet spelen presteert hij het om te laat te komen. Na 15 minuten pas op de tribne plaatsnemen vind ik ongeinteresseerd en arrogant.
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Zo 28 jun 2009 21:56
|
|
Natuurlijk moet het niveau hoger komen te liggen dan dat het nu is. Je kunt moeilijk heel de reservebank vervangen. Hij is gewoon beter dan de meeste jeugdspelers die er nu zijn.
Of hij nu een kwartier te laat op de tribune gaat zitten maakt me weinig uit. Ik snap best als je op de tribune moet gaan zitten dat je de pest erin hebt. Ik zou dan ook niet een half uur van te voren aanwezig zijn. Misschien is er wat voorgevallen maar dat boeit me niet. Ik vind hem niet arrogant al komt die wel vaak over door zijn lichaamshouding.
Ik denk dat we over deze speler een andere mening hebben.
|
wijmaajax
Forum berichten: 177
|
Geplaatst: Ma 3 aug 2009 08:31
|
|
Citaat:
BERLIJN - Hertha BSC heeft zich via een tussenpersoon bij Ajax gemeld om Evander Sno (22) in te lijven. De club uit Berlijn wil de middenvelder een jaar huren.
Sno werd ruim een jaar geleden op voorspraak van Marco van Basten voor drie miljoen euro overgenomen van Celtic, maar lijkt in de plannen van Martin Jol niet voor te komen. Afgelopen jaar kwam Sno tot elf competitieduels, waarin hij één keer scoorde.
De interesse van Hertha BSC dateert van de Ajax-trip naar Engeland. Sno werd bekeken door scouts van de Duitsers en maakte een goede indruk.
Bron: Telegraaf.nl
|