Auteur
|
Bericht
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 9 maa 2009 13:57
|
|
Ik geloof je, Pushkin.
Maar wie kwam er nu met Sno? Blind of Van Basten?
|
Frenk
Forum berichten: 220
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Ma 9 maa 2009 18:47
|
|
Volgens mij kwam van Basten met Sno, want die had hem een keer uitgenodigd voor het Nederlands elftal. Daarom kon hij Sno al en was het makkelijk om te weten wat hij kan en daarom is hij aangetrokken.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Ma 9 maa 2009 19:09
|
|
Citaat: Van het aankoopbeleid van AJAX en van Van Basten wel, ja. Als je ziet welke spelers Heerenveen wel kan binnenhalen uit de Scandinavische landen. Waarom kan Heerenveen wel Christian Grindheim binnenhalen en AJAX niet? Nee, we komen met Sno. Als je een goed scoutingsapparaat hebt dan haal je gewoon spelers als Sno niet binnen. Sno is een waardeloze speler met een waardeloos karakter. .
Toby nogmaals. Het zijn bij Ajax de technisch verantwoordelijken zelf die besluiten geen gebruik te maken van de scouting. Van Basten kende Sno nog, en dat is de reden dat hij hier speelt. Daar kan de scouting ook weinig anders mee. De trainers die zelf hun spelers uitzoeken, dat gebeurt al zo lang. Ook onder Beenhakker moest Koeman Sikora hebben (ook een speler waar hij mee gewerkt had).
Maar het kan haast geen toeval zijn dat iedere trainer bij Ajax besluit om geen gebruik te maken van de scouts, Pushkin. Dat kan ik haast niet geloven. Of het moet zijn dat de prestige bij Ajax zo aantrekkelijk is dat iedere trainer hoofdverantwoordelijke wil zijn voor de aankopen...
@ 343: Heerenveen haalt voornamelijk flutspelers uit Scandinavië. Niet zo gek ook, want er komen maar weinig topvoetballers uit die streek. In Nederland redden veel van die spelers het echter nog wel, omdat de Eredivisie afdaalt naar het niveau van Zweden of Denemarken.
Citaat: Ik geloof je, Pushkin.
Maar wie kwam er nu met Sno? Blind of Van Basten?
Volgens mij kwam Blind er via via achter dat Sno een nieuwe club zocht. Daarna is hij besproken en was men positief gestemd.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 9 maa 2009 19:12
|
|
Citaat: @ 343: Heerenveen haalt voornamelijk flutspelers uit Scandinavië. Niet zo gek ook, want er komen maar weinig topvoetballers uit die streek. In Nederland redden veel van die spelers het echter nog wel, omdat de Eredivisie afdaalt naar het niveau van Zweden of Denemarken.
Zeker. Ik ben ook op de hoogte van de miskopen van Heerenveen en zeker Psv, maar ik heb honderd keer liever die Grindheim dan Sno. Het kan gewoon niet zo zijn dat wij Sno hebben en Heerenveen Grindheim. Dat kan gewoon niet.
|
Cheers
Forum berichten: 181
|
Geplaatst: Ma 9 maa 2009 20:59
|
|
Man wat was Sno slecht, na de wedstrijd tegen Fiorentina had ik nog een beetje hoop over die jongen, kwam goed mee tegen die profs.
Maar nu was het weer de gebruikelijke niveau van hem dit seizoen, jammer, ik zie het nou ook niet meer zo zitten met hem.
Hij heeft wel fysiek, dat had Mike Thyson nog meer,dat betekent ook niet gelijk dat ie beter dan Maradona was, en dan hoor ik verhalen dat ie in Jong ajax zo goed speelde? Nou laat het maar es zien Evander.
|
Rinus
Forum berichten: 1713
|
Geplaatst: Zo 26 apr 2009 12:55
|
|
http://snogrootpiemel.hyves.nl/?pageid= ... HLWCG0WWKO
|
jamesgf
Forum berichten: 420
|
Geplaatst: Ma 4 mei 2009 23:29
|
|
http://www.sportwereld.nl/columnisten/3 ... efoon.html
Raak stukje. Auw.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 4 mei 2009 23:29
|
|
Citaat: Evander Sno draagt een koptelefoon
Bron: AD
Halverwege de samenvatting van Sparta-Ajax moest ik opeens aan Evander Sno denken. Vanuit het niets wandelde hij door mijn gedachten, met een enorme koptelefoon op zijn oren.
Een kleine maand lang zag ik hem zo rondsjokken, van Hongkong tot Sjanghai, op vliegvelden en in hotels. Lome blik, hangende schouders, moeilijk kijkend. Desinteresse op gympen, zoiets.
Foppe de Haan had Sno meegenomen naar de Olympische Spelen om fysiek wat steviger voor de dag te komen in het snikhete China. Een vergissing, zullen we maar zeggen. In de eerste groepswedstrijd viel Sno zó slecht in, dat het leek alsof hij zijn koptelefoon nog op zijn hoofd had, het volumeknopje op tien. Verdwaald in zijn eigen wereld.
Volgens Foppe speelde Sno die dag 'in het tempo van de tachtigjarige oorlog'. Voor wie ook dagelijks de trainingen zag, klonk dat nog tamelijk mild. Zo ongeveer het enige wat Evander goed deed in China, was zijn haar. Steeds opnieuw bond de voetballer zijn dreadlocks in een elastiekje, soms tussen twee balcontacten door.
Het Olympisch elftal was nog geen week uitgeschakeld, toen op mijn telefoon een sms'je piepte. 'Evander Sno naar Ajax' stond er. Het bleek geen grap te zijn, want de officiële website van Ajax bevestigde het nieuws al snel, in zakelijke letters. Op de foto eronder straalde Marco van Basten van oor tot oor.
Het was 21 augustus en het seizoen moest nog beginnen. Zo verrassend was die 4-0 tegen Sparta dus ook weer niet.
|
Marco
Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Di 12 mei 2009 17:46
|
|
[list">Van Basten: Aantrekken Sno was vergissing
Het aankoopbeleid van Ajax pakte dit seizoen niet al te gunstig uit. Zo had ook het aantrekken van Evander Sno, die overkwam van Celtic, niet het gewenste effect. "Sno was meer als aanvulling, om er fysiek iemand bij te hebben, met name op het middenveld en achterin", kijkt de onlangs opgestapte trainer Marco van Basten terug.
"Dat bleek uiteindelijk toch iets anders te zijn, want hij was veel meer aanvallend ingesteld. Een vergissing, dat kan gebeuren", vervolgt Van Basten tegenover Eredivisie Live. "Een type Stijn Schaars, een controlerende middenvelder die de boel corrigeert en motiveert, dat zou heel wenselijk zijn geweest."
# bron: Telesport[/list">Whoops!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 12 mei 2009 17:52
|
|
Goed gescout, Marco en Co. Briljant.
Hey, we hebben een begroting van 65 miljoen...laten we iets leuks doen! Geef alle macht aan een rookie en die mag dan ook even de aankopen doen.
BRILJANT!
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Di 12 mei 2009 17:55
|
|
Citaat: Goed gescout, Marco en Co. Briljant.
Hey, we hebben een begroting van 65 miljoen...laten we iets leuks doen! Geef alle macht aan een rookie en die mag dan ook even de aankopen doen.
BRILJANT! Gaan we Adriaanse nu al de schuld geven van wat voor zijn komst is gedaan? Just Kidding of course, inderdaad een hele domme zet van Marco van Basten, die hem zelf graag wilde. Gelukkig heeft hij niet veel gekost en als Ajax hem nu weer doorverkoopt maken ze maar een klein beetje verlies.
|
Marco
|
Geplaatst: Di 12 mei 2009 18:00
|
|
Augustus vorig jaar:
Citaat: Manager technische zaken Danny Blind is blij met de komst van de multifunctionele Sno. 'Marco van Basten en zijn staf hebben hem met het oog op Oranje de laatste twee jaar vaak aan het werk gezien, hadden een goed beeld van hem en wilden hem graag bij de selectie hebben.'
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 12 mei 2009 18:23
|
|
Dat is best wel grappig. Zelfs als je AJAX leeft.
AJAX: de grootste amateurclub van Nederland. Ik hoop dat ze (VDB) dit (van Van Basten) lezen en gaan handelen, want dit is gewoonweg retarded. Gusieboy zou nog beter inkopen, denk ik.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Di 12 mei 2009 19:43
|
|
Jullie kunnen hier nu wel cynisch over doen (terrecht), maar ik ben toch vooral blij dit nu te horen. Het betekent namelijk dat binnen Ajax er geen draagvlak meer is voor deze speler, anders laat een verantwoordelijke zich niet zo uit. Dit intervieuw is m.a.w. de bevestiging dat Sno niet in de selectie zit volgend seizoen.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Wo 13 mei 2009 00:26
|
|
'Het was een vergissing.'
'Dat kan gebeuren.'
Jezus christus, wat een onzin...
|
skieto
Forum berichten: 803
|
Geplaatst: Wo 13 mei 2009 00:37
|
|
Een vergissing kan gebeuren ja. Maar helaas heeft Ajax afgelopen seizoen meedere vergissingen gemaakt.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Wo 13 mei 2009 00:44
|
|
Je kan niet een speler halen en je vergissen over wat voor type speler het is. Dat bestaat niet. Je kan je hoogstens vergissen in de potentie van zo'n jongen, maar ook dat mag niet te vaak gebeuren.
|
Peter79
Forum berichten: 1624
|
Geplaatst: Vr 5 jun 2009 11:10
|
|
Nog nooit van het desbetreffende medium gehoord maar het Franse La Provence meldt dat Olympique Marseille interesse heeft in Evander Sno. Ik zeg strik eromheen en laat ze maar een waardige opvolger kopen voor Tyrone Mears
http://ajax1.nl/?q=node/5406
Evander Sno maakte in zijn eerste contractjaar bij Ajax nauwelijks indruk maar volgens het Franse La Provence heeft de middenvelder zich in de belangstelling 'gespeeld' van Olympique Marseille. Een delegatie van de Zuid-Franse topclub zal in de loop van volgende week contact opnemen met de Amsterdammers. De 22-jarige Sno, die vorig jaar van Celtic werd overgenomen, heeft nog een contract tot en met de zomer van 2011.
|
toiniej
Forum berichten: 3
|
Geplaatst: Vr 5 jun 2009 11:25
|
|
strik erom ga hem hoogstpersoonlijk dumpe daar zijn wij eindelijk van die verschrikkelijke vent af
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Vr 5 jun 2009 12:14
|
|
Van harte welkom, toiniej! Zou je in het vervolg wel gebruik willen maken van hoofdletters, komma's etc?
|
Rein
Forum berichten: 1735
|
Geplaatst: Vr 5 jun 2009 14:10
|
|
Welkom, toiniej!
Ik zeg opsturen die kerel. Alleen maar mooi als we er nog geld voor krijgen ook! Strik eromheen, en naar Frankrijk die gast!
|
Marco
|
Geplaatst: Vr 5 jun 2009 15:44
|
|
Elf meldt dat Sno niet de enige kandidaat is:
Citaat: Naast Sno zijn ook de Portugees Tiago en Alou Diarra van Girondins Bordeaux in beeld om de positie van verdedigende middenvelder in te vullen. (...) Ook de Argentijn Lucho Gonzalez is in beeld bij Marseille.
|
thommy
Forum berichten: 790
|
Geplaatst: Vr 5 jun 2009 16:45
|
|
Precies, strik erom en weg ermee.
|
skieto
Forum berichten: 803
|
Geplaatst: Zo 7 jun 2009 20:16
|
|
Citaat: meldt dat Sno niet de enige kandidaat is:
Citaat: Naast Sno zijn ook de Portugees Tiago en Alou Diarra van Girondins Bordeaux in beeld om de positie van verdedigende middenvelder in te vullen. (...) Ook de Argentijn Lucho Gonzalez is in beeld bij Marseille.
Toch maakt Marseile de meeste kans bij Ajax. Ajax zal toch vrij weinig ervoor vragen.
|
Seduction
Forum berichten: 1354
|
Geplaatst: Di 16 jun 2009 17:41
|
|
Het is mij iets te stil rondom dit wandelend drama. Is hij nog steeds niet verkocht?
|