Auteur
|
Bericht
|
Bart
Forum berichten: 4810
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Ma 3 aug 2009 19:18
|
|
Inderdaad, laat hem naar een leuke club gaan. Hij kan niks betekenen voor Ajax en voor Martina is het ook alleen maar beter. Martina zal volgend jaar toch naar een andere club toe mogen omdat zijn contract afloopt en niet al worden verlengd.
|
Marco
Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Zo 16 aug 2009 20:56
|
|
Martina op proef bij Bari.
|
ajaxfan13
Forum berichten: 255
|
Geplaatst: Zo 16 aug 2009 21:01
|
|
Van mij mogen ze hem daar houden.
|
methodmich
Forum berichten: 787
|
Geplaatst: Ma 17 aug 2009 13:49
|
|
Toch een mooie club voor zo'n speler zeg. Handige zaakwaarnemer?
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Do 20 aug 2009 12:11
|
|
iemand een idee hoe het gaat met zijn stage bij Bari?
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Do 3 dec 2009 09:30
|
|
Staat een interview op highlow.nl met Martina..
Terugkomend op zijn stage, dat was een flop zoals we nu allen weten (Martina werd gebruikt als rechtsachter)..
Verder gaat hij al dan niet definitief weg in de winterstop: Verschillende clubs zijn geinterresseerd (Club en Cercle Brugge en Melbourne hearts)..
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Wo 9 dec 2009 08:27
|
|
Cercle komt Martina ophalen in de winterstop:
http://www.ajaxfans.net/nieuws-3954_Cer ... rtina.html
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Wo 9 dec 2009 11:04
|
|
Doei.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Wo 15 dec 2010 01:14
|
|
Heeft nog steeds geen club, mag vanaf vandaag (15-12) stage lopen bij Willem II. Bron: voetbalzone.nl
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4733
|
Geplaatst: Di 21 dec 2010 22:43
|
|
Willem II twijfelt over oud-Ajacied Martina
Willem II-trainer Gert Heerkes twijfelt over het vastleggen van Javier Martina. De oud-Ajacied is op de proef bij de Tilburgers.
Heerkens denkt dat de aanvaller niet per direct inzetbaar is voor Willem II. "We zijn op zoek naar jongens met ervaring in de Eredivisie, die direct een meerwaarde voor de ploeg kunnen hebben", zegt hij tegen Voetbal International.
"Aan die criteria voldoet Martina niet echt, doordat hij net terug is van een kruisbandblessure en daardoor niet meteen inzetbaar is", vervolgt hij.
Maar de trainer twijfelt wel, want hij ziet ook positieve kanten: "Je kunt zien dat hij prima kwaliteiten heeft, dus voor de langere termijn kan hij voor ons toch een interessante aanwinst zijn." Willem II zal de komende dagen beslissen of Martina een contract krijgt.
Bron: Goal.com
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 3 jan 2011 14:13
|
|
Citaat: Martina gaat op voor herexamen bij Willem II
Bron: Elfvoetbal.nl
Javier Martina gaat voor de tweede keer proberen een contract in de wacht te slepen bij Willem II. De clubloze aanvaller trainde voor de winterstop al twee keer mee bij de Tilburgers en meldde zich maandag opnieuw bij de ploeg van trainer Gert Heerkes.
Volgens het Brabants Dagblad is het de bedoeling dat Martina zaterdag meegaat op trainingskamp naar Turkije. De aanvaller is clubloos, nadat zijn contract bij Ajax afgelopen zondag niet werd verlengd.
Heerkes is gecharmeerd van de vleugelspeler. "Je kunt zien dat hij prima kwaliteiten heeft, dus voor de langere termijn kan hij voor ons toch een interessante aanwinst zijn", liet hij na de eerste training weten.
Willem II kan wel wat aanvallende versterkingen gebruiken. De Tilburgse formatie staat met vier punten onderaan in de Eredivisie en is met zestien goals de minst scorende ploeg.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 3 jan 2011 16:03
|
|
Nou als ze nog een kans willen om te overleven zou ik hem nemen, hij is in ieder geval een stuk beter als wat er nu voor shit rondloopt..
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 5 jan 2011 11:18
|
|
Willem II stuurt te dikke Martina weg
Javier Martina kan een contract bij Willem II uit zijn hoofd zetten. De proefspeler bleek bij de vetmeting van maandag een te hoog vetpercentage te hebben.
De Tilburgers hebben daarop besloten om Martina weg te sturen, zo meldt het Brabants Dagblad. De 23-jarige aanvaller hoeft zich niet meer bij de club te melden.
De clubloze Martina, die na zijn vertrek bij Ajax op zoek is naar een nieuwe werkgever, trainde in december voor het eerst met de selectie van trainer Gert Heerkes mee. Willem II vroeg Martina een tweede stage af te werken, maar daar kwam na de vetmeting al snel een einde aan.
Ook Maceo Rigters bleek niet geheel fit te zijn. Net als Martina heeft de aanvaller een te hoog vetpercentage. De contractspeler moet voorlopig apart van de groep trainen.
Bron: VoetbalPrimeur.nl
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Do 31 maa 2011 15:46
|
|
Oud-Ajacied Martina geniet in 'koud' Toronto
Martina was afgelopen weekende de gevierde man bij zijn nieuwe club. Bij het FC Toronto van trainer Aron Winter tekende hij voor beide doelpunten in een 2-0 overwinning.
"Die wedstrijd was geweldig", vertelt Martina vanuit zijn hotelkamer aan SEG over de winst op de Portland Timbers." Voor mij was het een heel, heel, heel, mooie ervaring. De eerste thuiswedstrijd, veel publiek, een goede sfeer en gelijk twee goals. En die tweede was nog een mooi doelpunt ook."
"Portland krijgt een corner, ik blijf diep staan, onze keeper vangt de bal, ik begin te rennen, hij schiet uit, de bal valt precies goed, stuitert één keer en ik zie dat de verdediger niet weet wat te doen. De keeper van Portland komt uit en ik kan maar één ding doen, gelijk schieten. De bal verdween in de verre hoek. "Na de wedstrijd kreeg ik enorm veel aandacht. Ik nog nooit zoveel interviews gehouden. Allemaal vroegen ze me naar mijn doelpunt."
Beetje koud, maar niveau valt mee
Ruim twintigduizend toeschouwers zagen Martina scoren. "Ik had niet verwacht dat het voetbal hier zo zou leven", aldus Martina. "Je ziet toch dat ze steeds meer met voetbal willen doen. In het begin dacht ik ook dat het niveau niet zo hoog zou zijn, maar dat is het toch wel. Iedereen is fysiek erg sterk. Technisch is het misschien minder, maar ze zijn allemaal topfit."
Martina geniet in Canada. Samen met Aron Winter, die hem ook trainde bij Jong Ajax, kijkt hij zijn ogen uit. "Toronto is echt een mooie stad", aldus Martina. "Groot ook, er is heel veel te doen hier. Nu is het nog wel een beetje koud, haha."
"De club organiseert ook van alles. Er wordt veel gedaan met sponsors. Laatst moesten we met het basketbalteam en het ijshockeyteam met zijn allen eten serveren aan mensen die daar een kaartje voor hadden gekocht. In een groot restaurant. Dat was erg leuk en gezellig. Mijn eerste indrukken hier zijn erg positief."
Bron: Goal.com
|