Auteur
|
Bericht
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 23 aug 2010 14:13
|
|
Citaat: Pienaar: "Ik wil Everton niet verlaten"
Bron: Voetbalprimeur.nl
Steven Pienaar werd de voorbije weken in verband gebracht met een vertrek bij Everton. De onderhandelingen over een nieuw contract verlopen moeizaam, maar de oud-Ajacied wil de Engelse club desondanks trouw blijven.
Pienaar, in het bezit van een contract tot medio 2011, hoopt dan ook dat hij spoedig een nieuwe verbintenis kan ondertekenen. "Er is veel gespeculeerd, maar ik heb nooit gezegd dat ik Everton wil verlaten", zegt Pienaar. "Ik hou van Everton, een grote club met een mooie geschiedenis en echte tradities."
De 28-jarige Zuid-Afrikaan geeft wel toe dat het lastig onderhandelen is. "Ik wil graag een nieuw contract tekenen, maar op mijn leeftijd moet dat wel tegen de juiste prijs zijn. Daarover zijn we nu nog in gesprek", aldus Pienaar.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4733
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Wo 5 jan 2011 11:13
|
|
Redknapp: "Pienaar is een geweldig koopje"
Harry Redknapp ziet in Steven Pienaar één van de buitenkansjes van de zomerse transfermarkt. De middenvelder van Everton weigert nog steeds zijn aflopende contract te verlengen.
"Als hij niet bijtekent is hij een geweldig koopje, voor welke club dan ook", aldus Redknapp, die zelf zijn belangstelling in Pienaar al toegaf. "Hij is nu nog eigendom van Everton, dus we moeten afwachten wat er gebeurt. Het is in ieder geval een lastige situatie, want zij willen hem behouden."
Omdat Pienaars contract over zes maanden afloopt kunnen geïnteresseerde clubs hem nu al een aanbieding doen. De 28-jarige oud-Ajacied staat al langer op het lijstje van Tottenham, dat echter zeer ruim in zijn aanvallende middenvelders zit met Luka Modric, Niko Kranjcar en Rafael van der Vaart.
Bron: VoetbalPrimeur.nl
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Vr 14 jan 2011 19:48
|
|
Everton accepteert bod op Pienaar
AMSTERDAM - Manager David Moyes heeft vrijdagmiddag bevestigd dat er een bod op Steven Pienaar is gedaan. Eerder op de dag werd al bekend dat gesprekken tussen Pienaar en Chelsea op niets zijn uitgelopen.
Van welke club Everton het bod heeft geaccepteerd, wilde Moyes nog niet prijsgeven. ''We hebben twee aanbiedingen gehad en één daarvan hebben we aangenomen. Steven en zijn afgevaardigden hebben toestemming gekregen om met die club te praten'', aldus de coach op de website van Everton.
De twee clubs die het meest genoemd worden zijn Atletico Madrid en Internazionale. Pienaar heeft een aflopend contract en is daardoor voor veel clubs interessant. Voor een relatief laag transferbedrag kan de middenvelder al in de winterstop weg.
Voorcontract
Pienaar had van Everton toestemming gekregen om te praten met Chelsea, maar de middenvelder kwam er niet uit met de regerend landskampioen. Volgens Sky Sports staat Pienaar nu op het punt een voorcontract te tekenen bij een Europese topclub.
Eerder meldden diverse media al dat de 28-jarige ex-Ajacied rond was met Tottenham Hotspur. Die deal lijkt nu verder weg dan ooit en binnen 48 uur moet er duidelijkheid komen over de toekomst van Pienaar.
Bron: Nusport.nl
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Vr 14 jan 2011 19:52
|
|
Hopelijk in de winterstop weg. Krijgt AJAX ook nog een bedragje.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Vr 14 jan 2011 19:58
|
|
Daar hoop ik ook op, 343. Dat zal overigens wel goed komen, als je leest wie er interesse hebben. En verder zal het wel een klein bedrag zijn, maar je moet een gegeven paard niet in de bek kijken natuurlijk.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Zo 16 jan 2011 19:44
|
|
http://sport.fok.nl/nieuws/425011/1/1/1 ... elsea.html
Chelsea dus.
|
DIMC85
Forum berichten: 1585
|
Geplaatst: Zo 16 jan 2011 19:48
|
|
De vraag die ik me gelijk afvraag is of hij wel goed genoeg is voor Chelsea?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Zo 16 jan 2011 20:06
|
|
Ik weet het niet, is een beetje hetzelfde als Affelay bij Barcelona. Is hij niet goed genoeg en redt hij het niet, dan hebben ze er toch weinig geld aan uitgegeven en redt hij het wel dan is het een geweldig koopje..
|
AFCAKatwijk
Forum berichten: 1903
|
Geplaatst: Zo 16 jan 2011 20:15
|
|
Weer een geweldige reactie eronder..
Citaat: ben benieuwd wie hij gaat vervangen?
Mikel? Essien?
Gestopt
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Zo 16 jan 2011 21:54
|
|
Lekker belangrijk hoe die reactie is. Laat die reactie lekker om hier ook het topic te vervuilen met een reactie die elders is gegeven.
|
AFCAKatwijk
|
Geplaatst: Zo 16 jan 2011 22:08
|
|
Citaat: Lekker belangrijk hoe die reactie is. Laat die reactie lekker om hier ook het topic te vervuilen met een reactie die elders is gegeven.
Ik zal voortaan beter nadenken of ik het ga posten .
Nee, oke weer on:
Staat toch nog niets op VI & de betrouwbare sites etc. dus ik vertrouw het nog niet 100%. Maar we zullen het zien, ik vond hem op het WK wel een beetje erg tegenvallen.. Zou er toch zo echt uit moeten springen tussen die mindere krachten maar viel wel mee.. Toch vind ik het nog steeds een goede speler, ik zie hem het liefst naar Tottenham gaan, omdat ik daar ook zelf fan van ben.
Gestopt
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Zo 16 jan 2011 22:18
|
|
Citaat: Nee, oke weer on:
Staat toch nog niets op VI & de betrouwbare sites etc. dus ik vertrouw het nog niet 100%. Maar we zullen het zien, ik vond hem op het WK wel een beetje erg tegenvallen.. Zou er toch zo echt uit moeten springen tussen die mindere krachten maar viel wel mee.. Toch vind ik het nog steeds een goede speler, ik zie hem het liefst naar Tottenham gaan, omdat ik daar ook zelf fan van ben.
Jawel hoor, VoetbalPrimeur is best betrouwbaar te noemen. En verder viel heel Zuid-Afrika tegen op het WK, en zie maar is uit te blinken in een team dat niet draait. Het grootste gedeelte van die selectie was verlamd van de kick om in zo'n groot stadion te spelen en de eer van hun land te verdedigen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 17 jan 2011 20:43
|
|
http://www.ajaxfans.net/nieuws-7854_Pie ... eding.html
Tottenham zit Chelsea dwars en gaat ook met Pienaar praten
De toekomst van Steven Pienaar ligt in Londen, maar vooralsnog is onduidelijk bij welke club. Zondag kreeg de middenvelder van Everton toestemming om met Chelsea te praten, nadat de landskampioen met succes een bod van naar verluidt 3,5 miljoen euro had uitgebracht. Een dag later heeft Tottenham Hotspur het voorstel van de stadsgenoot geëvenaard.
Na de derby met Liverpool liet Everton-trainer David Moyes nog weten dat Pienaar alleen met Chelsea mocht praten, omdat het bod van Tottenham was afgewezen. Daags na dit bericht hebben The Spurs hun voorstel blijkbaar verbeterd, want tegenover ESPN heeft Everton bevestigd dat de middenvelder nu ook met Tottenham mag gaan praten.
De 28-jarige Pienaar is bezig aan zijn vierde seizoen bij Everton en deed zondag niet mee tegen Liverpool vanwege een lichte blessure. Zijn contract op Goodison Park loopt in de zomer af en omdat de voormalig Ajacied niet van plan is om bij te tekenen, wil Everton de Zuid-Afrikaan verkopen. Of Chelsea of Tottenham de nieuwe werkgever wordt van Pienaar is nu nog de vraag.
Bron: VoetbalZone.nl
|
AFCAKatwijk
|
Geplaatst: Di 18 jan 2011 17:42
|
|
Yes yes yes! Pienaar naar Tottenham! Goede aanwinst voor Tottenham.
Gestopt
|
AFCA Niels
Forum berichten: 2138
|
Geplaatst: Di 18 jan 2011 18:02
|
|
Als bankzitter neem ik aan dan..?
|
AFCAKatwijk
|
Geplaatst: Di 18 jan 2011 18:09
|
|
Citaat: Als bankzitter neem ik aan dan..?
Uiteraard! Toch wel vreemd dat ik zo blij ben om een bankzitter. Maar kan zeker iets toevoegen als je hem inbrengt in de 2e helft, goede aanwinst denk ik.
Gestopt
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Di 18 jan 2011 18:28
|
|
Jammer zag hem liever na een buitenlandse club vertrekken, aangezien dat weer betekende dat Ajax extra centjes zou krijgen..
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 18 jan 2011 21:23
|
|
Officieel nu:
Tottenham bevestigt komst oud-Ajacied Pienaar
Steven Pienaar heeft zijn transfer naar Tottenham Hotspur rond. De Zuid-Afrikaan komt voor ongeveer vier miljoen euro over van Everton.
Pienaar kondigde de transfer dinsdag al aan en Tottenham bevestigt de deal nu. De 28-jarige technicus tekent een contract voor vierenhalf jaar op White Hart Lane en hoopt zaterdag tegen Newcastle United te kunnen debuteren voor zijn nieuwe club.
Ook Chelsea had een bod uitgebracht op Pienaar, maar de oud-Ajacied ging liever naar Tottenham. Bij die club komt Pienaar in Rafael van der Vaart een oude bekende uit zijn Ajax-tijd tegen.
Everton was bereid Pienaar te verkopen, omdat hij zijn aflopende contract niet wilde verlengen. De concurrentie voor Pienaar bij Tottenham is flink, aangezien de club behalve Van der Vaart ook aanvallende middenvelders Luka Modric en Niko Kranjcar nog heeft.
Bron: VoetbalPrimeur.nl
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Di 18 jan 2011 21:46
|
|
Het zou geniaal zijn als Totteham met Bale, Vd Vaart, Modric, Pienaar, Lennon als middenveld zou gaan spelen maar dat zal vast niet gebeuren. Wel een droom voor iedere voetbal fan die houd van aanvallend, technisch en creatief voetbal. Modric als spelverdeler achter Vd Vaart en Pienaar en Bale en Lennon die de hele flanken kunnen bespelen.
|
AFCA Niels
Forum berichten: 2138
|
Geplaatst: Di 18 jan 2011 21:58
|
|
Dat is wel een beetje een 'gooi-je-eigen-glazen-in-middenveld' .
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Di 18 jan 2011 22:02
|
|
Nee joh het is een 'wij spelen de bal zo snel rond dat je er toch niet aan kan koppen, lekker puh' middenveld. Lekker die 5 op de trainingen veel rondos laten doen en geen tegenstander komt meer aan de bal. Nee, ik weet wel dat Tottenham niet zo gaat spelen maar ik zou het wel zo doen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Vr 4 feb 2011 08:10
|
|
'Hoofd van Pienaar voor bal aangezien'
LONDEN - De personele problemen bij Tottenham Hotspur nemen steeds verder toe. In de lange rij van geblesseerde spelers kan nu ook de naam van Steven Pienaar bijgeschreven worden. De reden van de absentie van de Zuid-Afrikaan is bizar.
Newcastle Uniteds Kevin Nolan ziet Tottenhams Steven Pienaar er met de bal vandoor gaan. Foto: REUTERS
Coach Harry Redknapp zag dat het fout ging op de training: „De andere Zuid-Afrikaan, Bongani Khumalo, dacht dat het hoofd van Pienaar de bal was en schopte hem buiten bewustzijn”, vertelde Redknapp aan journalisten.
Ook Ledley King, Younes Kaboul, Jonathan Woodgate, William Gallas, Luka Modric en Gareth Bale zijn niet beschikbaar bij de Spurs.
Bron: Telegraaf.nl
|