Terecht. Hopelijk kan hij mooie dingen brengen voor het Nederlandse voetbal. Enige wat jammer (zeker voor mij als mod op VZ) dat dit een reden is voor anti Ajax supporters om de KNVB Corrupt en Ajax gericht te noemen.
Geregistreerd: 03-06-2008 Forum berichten: 7454 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Do 28 aug 2008 11:00
Citaat:
Terecht. Hopelijk kan hij mooie dingen brengen voor het Nederlandse voetbal. Enige wat jammer (zeker voor mij als mod op VZ) dat dit een reden is voor anti Ajax supporters om de KNVB Corrupt en Ajax gericht te noemen.
Haha ja ik lees net het topic op vz door van dat van Praag de nieuwe voorzitter is en ze zijn weer allemaal bezig met anti-ajax en dat de knvb weer pro-ajax is en al dat gezeur.
Geregistreerd: 19-08-2007 Forum berichten: 2866 Nieuws reacties: 8 Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 5 jan 2009 21:41
Michael van Praag pakte nadat Ajax wereldkampioen werd (hoewel boze tongen beweren dat we dat nooit geweest zijn) de verkeerde beker, terwijl hij uitriep 'we hebben hem'! Je kreeg toen twee grote bekers, een van de sponsor en de 'echte' wereldbeker