Geregistreerd: 21-01-2008 Forum berichten: 377 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: Nieuwveen
Geplaatst: Ma 28 jul 2008 17:42
Aaaah...Ik zie nog zo die beelden voor me van de Uefa-cup finale tegen Torino waar Stefan zijn schouder uit de kom ging ofzo. En even later met zijn arm in een mitella met de beker sjouwen. Fantastische speler en een fijne gozer. Echte Ajacied.
Geregistreerd: 28-01-2008 Forum berichten: 785 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: Amsterdam
Geplaatst: Di 29 jul 2008 12:02
Citaat:
Aaaah...Ik zie nog zo die beelden voor me van de Uefa-cup finale tegen Torino waar Stefan zijn schouder uit de kom ging ofzo. En even later met zijn arm in een mitella met de beker sjouwen. Fantastische speler en een fijne gozer. Echte Ajacied.
Geregistreerd: 18-08-2007 Forum berichten: 22238 Nieuws reacties: 1 Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 8 apr 2009 15:52
Citaat:
Zo maar een idee hoor. Maar zou het niet slim zijn om Petterson in zweden te laten scouten voor Ajax ? Ik denk dat als zo'n grote naam jou als jonge speler vraagt dat veel talenten dan zwichten en eerder naar Amsterdam zullen komen? Iemand een andere mening? Ik hoor het graag!
Geregistreerd: 27-03-2009 Forum berichten: 1585 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: Haarlem
Geplaatst: Wo 8 apr 2009 17:34
Citaat:
Zo maar een idee hoor. Maar zou het niet slim zijn om Petterson in zweden te laten scouten voor Ajax ? Ik denk dat als zo'n grote naam jou als jonge speler vraagt dat veel talenten dan zwichten en eerder naar Amsterdam zullen komen? Iemand een andere mening? Ik hoor het graag!
ik vind het een prima idee, als hij dat wilt zou het een goede optie zijn. De vraag blijft dan alsnog of hij een "neusje" voor talent heeft?
Oud-Ajacied Stefan Pettersson komt zondag 18 april na de wedstrijd tegen Heracles Almelo langs bij Studio Ajax.
De Zweed werd bij zijn afscheid in 1994 door toenmalig voorzitter Michael van Praag 'Mister Ajax' genoemd. De aanvaller speelde tussen 1988 en 1994 bij Ajax en groeide in die tijd uit tot een publiekslieveling. Hij werd met de club twee keer landskampioen en won een keer de KNVB-beker en de UEFA Cup. Pettersson komt bij Studio Ajax vertellen hoe het nu met hem gaat.
Het is nog twee weken wachten op Pettersson, maar Studio Ajax heeft ook in het paasweekeinde genoeg te bieden. De uitzending van Studio Ajax komt zondag live vanaf sportpark De Toekomst. Daar wordt een groot internationaal jeugdtoernooi (onder 17) gespeeld: de AEGON Future Cup.
Voorafgaand aan Studio Ajax zendt AT5 vanaf 16.20 uur de wedstrijd Ajax B1 - Barcelona B1 uit. Een mooi affiche, nog mooier is dat bij Barcelona een prachtige naam op de spelerslijst staat: Jessua Andrea Angoy Cruijff. Inderdaad, de kleinzoon van Johan. Na de wedstrijd om 17.45 uur live vanaf dezelfde plek: Studio Ajax. Daar bespreken de wedstrijd tegen ADO Den Haag. Hidde van Warmerdam naast het veld aan tafel met Aron Winter en Peter Heerschop. En wie weet komen we De Verlosser zelf nog tegen en schuift hij ook aan.
Maandag 5 april (Tweede Paasdag) zendt AT5 vanaf 14.45 uur live de finale uit van het jeugdtoernooi. Naast Ajax en Barcelona doen Liverpool, AC Milan, Bayern Munchen, Anderlecht, FC Dallas en het nationale elftal van China <17 mee aan de AEGON Future Cup.
Eerst ben je je geld kwijt, dan het luchtruim en nu ook nog Stefan Pettersson. De populaire oud-Ajacied zou zaterdagochtend vanuit Stockholm naar Amsterdam vliegen om zondag aan te schuiven als hoofdgast in Studio Ajax.
De vlucht is gecancelled vanwege de asvulkaan in IJsland. Pettersson komt volgende week wel naar Amsterdam om de uitzending na de bekerfinale tegen Feyenoord bij te wonen. Uiteraard moet de vulkaan dan wel meewerken.
Geregistreerd: 18-08-2007 Forum berichten: 22238 Nieuws reacties: 1 Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 21 jun 2010 21:30
Pettersson heeft enorme zin in het interview met Jansma....dus laten we maar naar de beelden kijken. 1.40: Jansma: Al gezien? Nee, Cees! Pettersson wil verder kijken!
Pettersson, the sneaky bastard, was al als eerste de toejuichingen in ontvangst aan het nemen. (wat haperend beeld, maar toch leuk)