Auteur
|
Bericht
|
Lucas
Forum berichten: 2866
Nieuws reacties: 8
|
Geplaatst: Do 31 jul 2008 11:32
|
|
Volgens mij ergens half augustus
|
Benji
Forum berichten: 785
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Do 31 jul 2008 11:34
|
|
2008/09 UEFA Champions League
Third qualifying round draw - 12.00CET, 1 August
First leg: 12/13 August
Second leg: 26/27 August
|
Marnix
Forum berichten: 2786
|
Geplaatst: Do 31 jul 2008 11:58
|
|
Citaat: 2008/09 UEFA Champions League
Third qualifying round draw - 12.00CET, 1 August
First leg: 12/13 August
Second leg: 26/27 August
Tering dat doet echt pijn om dat te zien !
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Do 31 jul 2008 12:01
|
|
Okay, dus wanneer moeten ze de lijst hebben ingevuld en ingeleverd?
|
De Dominee
Forum berichten: 283
|
Geplaatst: Do 31 jul 2008 12:31
|
|
Helaas 343. ZlatanSonOfGod van AT (voorheen Pienaar10) weet te melden dat de transfer van Wielaert naar Ajax vrijwel zeker rond gaat komen. Hij baseert zich hierbij op spelers van Twente welke hij kent.
Die spelers verwachten dat hij naar Ajax zal vertrekken. Als indicatieve richtprijs wordt 4 miljoen genoemd.
|
Janta
Forum berichten: 243
|
Geplaatst: Do 31 jul 2008 13:04
|
|
Citaat: Helaas 343. ZlatanSonOfGod van AT (voorheen Pienaar10) weet te melden dat de transfer van Wielaert naar Ajax vrijwel zeker rond gaat komen. Hij baseert zich hierbij op spelers van Twente welke hij kent.
Die spelers verwachten dat hij naar Ajax zal vertrekken. Als indicatieve richtprijs wordt 4 miljoen genoemd. 4 miljoen? Ik denk eerder dat dit de vraagprijs is en Ajax achteraf gezien wel wat te gortig vindt en gaat uitkijken naar een andere verdediger.
|
Evah
Forum berichten: 108
|
Geplaatst: Do 31 jul 2008 16:27
|
|
4 miljoen voor een ervaren eind twintiger valt toch wel mee? Zeker als je hiermee een basissteen weghaalt uit het Twente bolwerk (hoewel PSV zich dan natuurlijk met de CL gelden kan versterken).
Was een eis van McClaren trouwens niet dat er niemand meer zou vertrekken?
|
Janta
Forum berichten: 243
|
Geplaatst: Vr 1 aug 2008 08:15
|
|
Citaat: 4 miljoen voor een ervaren eind twintiger valt toch wel mee? Zeker als je hiermee een basissteen weghaalt uit het Twente bolwerk (hoewel PSV zich dan natuurlijk met de CL gelden kan versterken).
Was een eis van McClaren trouwens niet dat er niemand meer zou vertrekken?
4 miljoen voor een 29 jarige ervaren subtopper zal je bedoelen dat is na mijn inziens te veel geld die je beter kan gaan besteden aan een goed talent. Ach McLaren kan zoveel willen, als Twente de hoofdprijs ontvangt voor Wielaert dan is hij vertrokken.
|
Castel di Sangro
Forum berichten: 346
|
Geplaatst: Vr 1 aug 2008 20:04
|
|
misschien dat na de loting van vandaag de kans groter is dat ze Wielaert laten gaan. Arsenal is immers een onneembare horde, en met Douglas, Zomer en Braafheid heeft Twente genoeg alternatieven achter de hand..
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Vr 1 aug 2008 20:40
|
|
Citaat: Helaas 343. ZlatanSonOfGod van AT (voorheen Pienaar10) weet te melden dat de transfer van Wielaert naar Ajax vrijwel zeker rond gaat komen. Hij baseert zich hierbij op spelers van Twente welke hij kent.
Die spelers verwachten dat hij naar Ajax zal vertrekken. Als indicatieve richtprijs wordt 4 miljoen genoemd.
De speler die ZlatanSonOfGod kent is Niels Wellenberg. Ik neem dan ook aan dat dit betrouwbaar is. Het is sowieso vrij logisch, want als Twente Ajax toestemming geeft om met Wielaert te praten dan zullen de Tukkers wel verwachten dat ze eruit komen met Ajax.
Het zegt natuurlijk ook wel wat dat Twente de poot stijf hield toen het om Douglas en ook bankzitter Arnautovic ging, maar men Wielaert nu wel lijkt te laten gaan. Ajax gaat blijkbaar belachelijk veel betalen.
Citaat: De verdediging van Ajax is slechter dan die van Twente
Als collectief, ja. Individueel gezien doen Vertonghen, Vermaelen en Silva echt niets onder voor respectievelijk Braafheid, Wielaert en Wilkshire. Ik verwacht op zich niet dat Wielaert bij Ajax uit de toon valt, maar een nieuwe aankoop zou op dit moment juist een echte kwalitatieve toevoeging moeten zijn. Wielaert zal vast wat 'smoel' met zich meebrengen, maar dan kom ik weer uit in de discussie van laatst over Oleguer. In hoeverre moet je kwaliteit ondergeschikt maken aan iets als leiderschap?
|
Lucas
Forum berichten: 2866
Nieuws reacties: 8
|
Geplaatst: Vr 1 aug 2008 21:01
|
|
Misschien dat Wielaert met zijn coaching en aanwijzingen juist degene is die zorgt dat dat collectief bij twente een stuk sterker is dan de individueel sterkere (?) Ajaxspelers
|
Eto'o
|
Geplaatst: Vr 1 aug 2008 21:13
|
|
Bij [color=red">RTV Oost[/color"> legt de Twente-watcher uit hoe het volgens Munsterman zit. Zo rond de veertiende minuut begint het.
Munsterman speelt het natuurlijk slim. Die drijft de prijs nog even op tot een overdreven hoog bedrag.
Overigens was ik even hiervoor wat te voorbarig. De ploeggenoten van Wielaert kunnen wel verwachten dat hij vertrekt, maar die zullen dat toch vooral van Wielaert zelf hebben gehoord. Wat ik me afvraag: als het gros het hier niet zitten in Wielaert maar hij bij Ajax op dit moment als de beste kandidaat wordt gezien, hoe goed kunnen de alternatieven dan zijn?
|
Evah
|
Geplaatst: Vr 1 aug 2008 22:34
|
|
Die Griek waar Ajax tevens achteraan zat, schijnt hoog te worden ingeschat. Ik gok dat Wielaert niet echt speelt.
Een tijdje terug meldde het AD dat Ajax binnen Nederland geen verdedigende vervangers van Heitinga zag. Er zouden 3 namen spelen die allen al in Europa actief waren. Daarna is Oleguer gekomen. Ik denk dat die gekke Griek ook nog op het lijstje staat. Als dat nog niet rond is tenminste.
|
Benji
|
Geplaatst: Vr 1 aug 2008 22:35
|
|
De reden dat de transfer van die Griek (naar Genua) uitgesteld is, schijnt Ajax te zijn. Duke wist het volgende te melden (van een Griekse bekende):
Citaat: About Sokratis now. He is young(20) and he is already a very good player. I think he can be a lot better in the future. He's playing as a central defender and he is a squad regular in aek. I would like to had him in my team! Genoa is close to sign him for 3.8 million but i heard that he is preferring Ajax! If you sign him, you'll make a good choice. ;)
|
Eto'o
|
Geplaatst: Vr 1 aug 2008 23:31
|
|
Citaat: Die Griek waar Ajax tevens achteraan zat, schijnt hoog te worden ingeschat. Ik gok dat Wielaert niet echt speelt.
Een tijdje terug meldde het AD dat Ajax binnen Nederland geen verdedigende vervangers van Heitinga zag. Er zouden 3 namen spelen die allen al in Europa actief waren. Daarna is Oleguer gekomen. Ik denk dat die gekke Griek ook nog op het lijstje staat. Als dat nog niet rond is tenminste.
Je verhaal klonk zo overtuigend dat ik er bijna in ging geloven. Bijna.
Citaat: Genoa Preso Papastathopoulos
22:33 del 01 agosto
Il Genoa si è assicurato il talentuoso Sokratis Papastathopoulos dall'Aek Atene a titolo definitivo e per 4 milioni di euro. Guadagnerà 300mila euro a stagione. Ne ha dato l'annuncio l'Aek.
calciomercato
|
Benji
|
Geplaatst: Vr 1 aug 2008 23:48
|
|
Citaat: ΠΑΕ ΑΕΚ ανακοινώνει τη συμφωνία της με τον ιταλικό σύλλογο Genoa CFC για την παραχώρηση του ποδοσφαιριστή Σωκράτη Παπασταθόπουλου.
Η διοίκηση της ομάδας του εύχεται κάθε επιτυχία στην διεθνή καριέρα που ξεκινά.
Volgens de site van AEK dus ook rond (heb ik toch nog wat aan m'n schoolopleiding Grieks)
|
Evah
|
Geplaatst: Za 2 aug 2008 15:30
|
|
Citaat: Die Griek waar Ajax tevens achteraan zat, schijnt hoog te worden ingeschat. Ik gok dat Wielaert niet echt speelt.
Je verhaal klonk zo overtuigend dat ik er bijna in ging geloven. Bijna.
?
http://www.sportwereld.nl/voetbal/clubd ... tinga.html
Stukje waar ik op doel:
Ajax heeft de afgelopen periode ook een aantal andere centrale verdedigers gescout. Die pistes worden inmiddels intensiever verkend. Het gaat daarbij om buitenlandse spelers, die nu al in een Europese competitie uitkomen.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Za 2 aug 2008 21:12
|
|
Het was totaal niet beledigend bedoeld hoor, Evah. Ik wilde er gewoon mee zeggen dat die Griek geen optie meer is. Daarnaast neem ik aan dat Wielaert nog altijd eerste keus is. Bizar, maar waar.
|
witje
Forum berichten: 14
|
Geplaatst: Zo 3 aug 2008 00:54
|
|
We moeten natuurlijk niet vergeten, dat we echt verdedigers nodig hebben voor de breedte. Kijk naar de laatste wedstrijd van vorig seizoen, met al die personele problemen achterin.
We speelden toen met:
Silva (verdediger)
Lindgren (eigelijk een middenvelder)
Heitinga (verdediger, maar weg)
Slijngard (van het 2e uit nood en viel door de mand bij huysegems, dat wil wat zeggen)
We hadden dus maar 2 echte verdedigers, waarvan er nu 1 vertrokken is, maar waar we Oleguer voor terug hebben. Dat kan natuurlijk niet. Ook komend seizoen moeten we rekening houden met de blessuregevoeligheid van Vermaelen, Van der Wiel en spelers als Silva zullen ook regelmatig geschorst seizoen.
Wormgoor, Slijgard, Colin, Anita zijn gewoon te licht voor het niveau dat ajax nastreeft. Die reken ik dus echt niet mee als ik het over de breedte heb.
Je bent zo sterk als je zwakste linie. Je mag dan toppers voorin hebben lopen. De voorste linie moet wel van achter aangestuurd wordt je meot ergens op kunnen leunen. Van mij mogen er wel 2 degelijke verdedigers bij. Spelers die het achterin neer kunnen zetten en voor op gaan in de strijd. Een Dingsdag of een Wielaert kan daarom nuttig zijn. Mijn voorkeur gaat ook uit naar Douglas, maar dat lijkt een onhaalbare klus te worden.
Gelukkig hebben onze concurrenten ook geen wereldverdedigers rondlopen.....
|
Wij zijn Ajax
Forum berichten: 2337
|
Geplaatst: Zo 3 aug 2008 13:17
|
|
Jongens, Wielaert is een libero. Aangezien we VD Wiel en Lindgren in de selectie hebben lijkt dit me niet een gewenste aanwinst. Volgens mij wou Marco een steunpilaar voor achterin hebben, is dit nou op CL-niveau(hoor je naar te streven) zo'n voetballer? We kunnen beter op zoek gaan naar een mandekker voor in de as: we hebben alleen Alderweireld, Wormgoor en Oleguer. Dat is toch niet indrukwekkend?
|
Maurice
Forum berichten: 2062
|
Geplaatst: Zo 3 aug 2008 17:32
|
|
Citaat: We kunnen beter op zoek gaan naar een mandekker voor in de as: we hebben alleen Alderweireld, Wormgoor en Oleguer. Dat is toch niet indrukwekkend?
Ik denk dat de voorbereiding heeft aangewezen dat de verdediging prima is op dit moment.
|
Wij zijn Ajax
Forum berichten: 2337
|
Geplaatst: Zo 3 aug 2008 18:21
|
|
AT is de eerste aardige test, maar dat is ook nog niet om het echie.
|
Evah
|
Geplaatst: Zo 3 aug 2008 19:45
|
|
Citaat: Het was totaal niet beledigend bedoeld hoor, Evah. Ik wilde er gewoon mee zeggen dat die Griek geen optie meer is. Daarnaast neem ik aan dat Wielaert nog altijd eerste keus is. Bizar, maar waar.
Ah, dan begreep ik je verkeerd.
Heeft iemand nog iets gehoord rondom Wielaert? 30 juli zou Ajax toch een eindbod doen? Hij zou morgen toch naar A'dam komen? Persoonlijk lijkt het me sterk dat wanneer het bod geaccepteerd is, hij bijna een week later pas naar A'dam komt.
Daarom lijkt mij dit vooral een spelletje van z'n zaakwaarnemer om een beter salaris te regelen voor Wielaert.
Hetzelfde denk ik over het Loovens verhaal overigens.
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Ma 4 aug 2008 07:01
|
|
Citaat: 'Ajax geeft hoop op Wielaert op' Van onze Telesportredactie
ENSCHEDE - FC Twente-voorzitter Joop Munsterman acht het uitgesloten dat Robbie Wielaert nog naar Ajax verhuist. ,,Ik heb niets meer uit Amsterdam gehoord. Ik denk dat ze de hoop hebben opgegeven", aldus de preses. ,,Als ze echt iets hadden gewild, hadden ze dat nu wel gedaan."
Munsterman verwacht niet dat er nog contact zal zijn. ,,Ik kan me niet voorstellen dat Ajax een week voordat wij in de Champions League moeten voetballen alsnog belt. Dat zou niet heel netjes zijn, denk ik."
Telesport.nl
|
Eto'o
|
Geplaatst: Ma 4 aug 2008 10:57
|
|
Ik heb inmiddels hetzelfde vernomen. Volgens mijn info is de kans dat Wielaert nog komt erg klein.
|