Auteur
|
Bericht
|
Bertje
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Vr 18 sep 2009 10:59
|
|
Toen miste hij ook al een zooi wedstrijden. Stam was een flop. Veel te duur ook.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Vr 18 sep 2009 11:13
|
|
25 wedstrijden van 34. Ik vond hem goed in ieder geval.
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Vr 18 sep 2009 11:43
|
|
De wedstrijden waarin hij speelde deed hij het doorgaans goed, ja (al heb ik Stam ook weggespeeld zien worden door Dembélé). Maar ik vond het te mager om zijn vorstelijke salaris te rechtvaardigen. Voor dergelijk geld verwacht je prestaties in de categorie van Sneijder, Huntelaar of Suárez.
|
Scio
Forum berichten: 1939
|
Geplaatst: Ma 28 sep 2009 20:55
|
|
Wielaert kan ook Jong Sparta al niet aan (Bron: Highlow.nl wedstrijdverslag)
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Ma 28 sep 2009 20:56
|
|
Citaat: Wielaert kan ook Jong Sparta al niet aan (Bron: Highlow.nl wedstrijdverslag)
Wielaert moet deze winter maar zijn koffers pakken, net als zo'n 8 andere spelers.
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Ma 28 sep 2009 20:57
|
|
Dan moeten er wel clubs zijn die hem willen. Daar twijfel ik toch aan.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Ma 28 sep 2009 21:02
|
|
Citaat: Dan moeten er wel clubs zijn die hem willen. Daar twijfel ik toch aan.
Desnoods geef je hem 50% van zijn salaris mee maar hij moet echt weg.
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Ma 28 sep 2009 21:05
|
|
Het is nog steeds een speler die bepaalt wat die gaat doen. Ik weet niet tot hoe lang hij een contract heeft, maar ik zie Wielaert nog wel en tijdje blijven bij Ajax.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Ma 28 sep 2009 21:07
|
|
Citaat: Het is nog steeds een speler die bepaalt wat die gaat doen. Ik weet niet tot hoe lang hij een contract heeft, maar ik zie Wielaert nog wel en tijdje blijven bij Ajax.
Tot 2011 geloof ik.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Di 29 sep 2009 15:36
|
|
Tja, we hadden hem gewoon niet moeten aantrekken.
Wielaert is aangetrokken als leider, die verdient wel zo rond de 800.000 Euro. Je hoeft niet te verwachten dat hij die mooie 'oude dag' gaat opgeven om bij Willem II een derde van dat bedrag te gaan verdienen. Die blijft hier lekker z'n dagen slijten tot z'n contract afloopt ala Olaf Lindenbergh.
Al met al een flater van het kaliber Verlaat, om hem te halen. Verbazen doet het me allerminst hoe de situatie zich nu ontwikkelt. Alleen als er echt blessures vallen zullen we nog wat aan Robbie W. hebben.
Mijn adveis voor de huidige situatie; je raakt hem nmogelijk meer kwijt. Hou hem dan maar als back-up voor de rechtsback, daarin schat ik hem wel iets hoger in dan Silva.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Za 21 nov 2009 18:37
|
|
Ajaxshowtime.com
Citaat: Sulejmani ontkent druk van prijskaartje
vrijdag 20 november, door SV, Amsterdam, 20:05u, RTVNH
Miralem Sulejmani heeft geen last van het hoge prijskaartje dat om zijn schouders hangt. Dat zegt de aanvaller in een kort interview met RTVNH. 'Het gaat het ene oor in en het andere oor uit', aldus 'Sullie'.
Volgens Frits Barend is Sulejmani geen provinciaal en heeft hij geen problemen qua Amsterdamse mentaliteit, zoals Robbie Wielaert die wel zou kennen. Johan Cruijff heeft Barend ooit verteld dat 'iemand van buitenaf' zoveel meer voetbal kwaliteiten moet hebben om het gebrek aan Amsterdamse mentaliteit te compenseren en uiteindelijk te slagen in Amsterdam.
Sulejmani scoorde vorige week drie keer voor Jong Servie. Hij zet zich volgens hem net zo hard in voor Servie als voor Ajax. Bij de Serven is het wel anders dat hij aanvoerder is, maar Sulejmani maakt het niet uit met wie hij speelt, aldus de Servier.
Ditzelfde zegt hij zaterdag in de Leeuwarder Courant. 'Ik weet dat er kritiek is, maar die laat ik van me afglijden. Ik kan een stootje hebben. De eerste periode bij Heerenveen was veel moeilijker. Toen mocht ik niet spelen, gék werd ik. Mede dankzij steun van vele mensen bij Heerenveen ben ik uit die lastige periode gekomen'.
Dit opgeteld met dit recente bericht: http://www.eredivisie.nl/nieuws/6752/wi ... t_bod.html
Z'n laatste dagen zijn echt geteld...
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Za 21 nov 2009 18:54
|
|
Een interessant bod? Is dat als AJAX er geen geld bij hoeft te betalen? Want het lijkt mij enorm sterk dat een binnenlandse club een transfersom wil neerleggen en dat het buitenland (kapitaalkrachtige clubs) op Wielaert zitten te wachten.
Maar goed....het was al enige tijd bekend dat Wielaert zijn rol uitgespeeld was. Nu dus heerlijk officieel. Wat een verschrikkelijke horror van een speler met als toppunt Psv-AJAX.
|
AFCA_Seaman
Forum berichten: 1221
|
Geplaatst: Za 21 nov 2009 19:03
|
|
Bij Ajax was hij horror, bij Twente was het een prima verdediger.
Jammer dat er 'weer' een speler mislukt bij Ajax.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Za 21 nov 2009 19:05
|
|
Bij Twente had hij Douglas naast zich en was hij zogenaamd de leider. Oa Twente tegen Arsenal zag je alweer dat hij gewoon niet kan verdedigen.
Zoveel spelers zijn goed bij andere clubs. Dat zegt mij helemaal niets.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Za 21 nov 2009 19:12
|
|
Citaat: Een interessant bod? Is dat als AJAX er geen geld bij hoeft te betalen? Want het lijkt mij enorm sterk dat een binnenlandse club een transfersom wil neerleggen en dat het buitenland (kapitaalkrachtige clubs) op Wielaert zitten te wachten.
Maar goed....het was al enige tijd bekend dat Wielaert zijn rol uitgespeeld was. Nu dus heerlijk officieel. Wat een verschrikkelijke horror van een speler met als toppunt Psv-AJAX.
Tja ik herinner me nog discussies met Ad waarin we bij de aankoop ongeveer wel over eens waren dat het nooit wat zou worden. M'n woorden van toen 'het wordt hoogstens een niveau Pasanen' zijn achteraf nog mild geweest. PSV uit was erg maar het ergste optreden van Wielaert vond ik een pot in Ajax 2, waar hij door de PSV 2 aanval compleet weg werd gespeeld.
Sinds Anthony Obodai me niet meer zo aan een speler geergerd in een Ajaxshirt.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Za 21 nov 2009 19:27
|
|
Ja, ook vanaf het begin tegen de komst van Wielaert geweest. Gelukkig is die mandekker er in de vorm van Alderweireld gekomen.
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Za 21 nov 2009 19:56
|
|
Ik had wel hoge verwachtingen van Wielaert. Vooral van zijn leidinggevende kwaliteiten. Helaas heb ik zijn voetballende kwaliteiten wat overschat. Bij Twente vond ik hem erg sterk spelen. Hij verzorgde de opbouw, zette iedereen op zijn plek en was erg aanwezig. Ook kwam hij verdedigend nooit in de problemen, door Douglas dus.
|
theumas
Forum berichten: 455
|
Geplaatst: Za 21 nov 2009 19:57
|
|
Lekker nieuws Was ook gewoon een onnodige aankoop
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Za 21 nov 2009 20:20
|
|
Citaat: Ik had wel hoge verwachtingen van Wielaert. Vooral van zijn leidinggevende kwaliteiten. Helaas heb ik zijn voetballende kwaliteiten wat overschat. Bij Twente vond ik hem erg sterk spelen. Hij verzorgde de opbouw, zette iedereen op zijn plek en was erg aanwezig. Ook kwam hij verdedigend nooit in de problemen, door Douglas dus.
Sorry het is de laatste keer dat ik dit doe maar even mijn post van 23 juli 2008(pag. 1) aanhalen; een halfjaar voor Wielaert werd aangetrokken. Dit was dus mijn verklaring waarom ik het Wielaert niet zag redden.
Citaat:
Ik persoonlijk zou de aankoop van Wielaerts een drama willen noemen, mocht die doorgaan. Je bent namelijk veel geld kwijt voor een speler die in essentie al belangrijke basiskwaliteiten mist.
Wielaert is een prima voorbeeld van zo'n eredivisiespeler die in de nazomer van z'n carriere in een leuk draaiend team beland waardoor ook hij gaat "opvallen". Dat hebben we me genoeg andere spelers gezien. Lindenbergh een paar jaar terug was ook zo'n voorbeeld van zo'n speler
En je kan natuurlijk ook aan mensen zoals Engelaar, Zonneveld, Kromkamp, Landzaat denken. Spelers die gehyped werden, en waarbij geschroomd werd om te kijken naar hun echte talent en eigen inbreng. Goede teams zoals AZ (Adriaanse) Twente (Rutten) slaagden er immers altijd in de zwakke punten van de speler te camoufleren en de sterke extra tot uiting te laten komen. Maar eens zo''n speler uit dat draaiende team werd gehaald en terecht kwam in een ploeg waarin hij zelf ook andere dingen moest gaan doen, zakten de spelers door het ijs. Van Wielaert is gewoon bekend dat hij traag is, en verder niet over exceptionele kwaliteiten beschikt die die zwakte compenseren. Je kan er bijna vergif op gaan innemen dat deze speler niet de verwachtingen gaat inlossen. Het kan hoogstens een functionele speler voor de breedte worden, maar die kant willen we niet op met onze miljoenen lijkt me.
|
Rinus
Forum berichten: 1713
|
Geplaatst: Za 21 nov 2009 20:28
|
|
Het ergste is denk ik nog hij zichzelf ook heeft overschat. Ik denk dat hij al die tijd echt heeft gedacht dat hij heel erg goed was.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Za 21 nov 2009 20:48
|
|
Wielaert zelf kun je natuurlijk niets kwalijk nemen dat hij ging voor een salarisverdubbeling. Good old Robbie wil niet heel z'n leven kliekskes eten; http://www.youtube.com/watch?v=QRb6Pt5ZQfU (2min35).
of 4min 37 hoe ie ook bijna z'n eigen voorruit inschiet...de tering.
|
AFCA_Seaman
|
Geplaatst: Za 21 nov 2009 22:38
|
|
Citaat:
Zoveel spelers zijn goed bij andere clubs. Dat zegt mij helemaal niets.
Precies, dus is het niet te zeggen dat een speler die bij een andere club goed presteert het ook bij in dit geval Wielaert bij Ajax presteert, en zo is er nog een groot voorbeeld bij Ajax.
|
AFCA_Seaman
|
Geplaatst: Za 21 nov 2009 22:40
|
|
Citaat: Ik had wel hoge verwachtingen van Wielaert. Vooral van zijn leidinggevende kwaliteiten. Helaas heb ik zijn voetballende kwaliteiten wat overschat. Bij Twente vond ik hem erg sterk spelen. Hij verzorgde de opbouw, zette iedereen op zijn plek en was erg aanwezig. Ook kwam hij verdedigend nooit in de problemen, door Douglas dus.
Sorry het is de laatste keer dat ik dit doe maar even mijn post van 23 juli 2008(pag. 1) aanhalen; een halfjaar voor Wielaert werd aangetrokken. Dit was dus mijn verklaring waarom ik het Wielaert niet zag redden.
Citaat:
Ik persoonlijk zou de aankoop van Wielaerts een drama willen noemen, mocht die doorgaan. Je bent namelijk veel geld kwijt voor een speler die in essentie al belangrijke basiskwaliteiten mist.
Wielaert is een prima voorbeeld van zo'n eredivisiespeler die in de nazomer van z'n carriere in een leuk draaiend team beland waardoor ook hij gaat "opvallen". Dat hebben we me genoeg andere spelers gezien. Lindenbergh een paar jaar terug was ook zo'n voorbeeld van zo'n speler
En je kan natuurlijk ook aan mensen zoals Engelaar, Zonneveld, Kromkamp, Landzaat denken. Spelers die gehyped werden, en waarbij geschroomd werd om te kijken naar hun echte talent en eigen inbreng. Goede teams zoals AZ (Adriaanse) Twente (Rutten) slaagden er immers altijd in de zwakke punten van de speler te camoufleren en de sterke extra tot uiting te laten komen. Maar eens zo''n speler uit dat draaiende team werd gehaald en terecht kwam in een ploeg waarin hij zelf ook andere dingen moest gaan doen, zakten de spelers door het ijs. Van Wielaert is gewoon bekend dat hij traag is, en verder niet over exceptionele kwaliteiten beschikt die die zwakte compenseren. Je kan er bijna vergif op gaan innemen dat deze speler niet de verwachtingen gaat inlossen. Het kan hoogstens een functionele speler voor de breedte worden, maar die kant willen we niet op met onze miljoenen lijkt me.
Prachtige mening!
|
Ping
Forum berichten: 3011
|
Geplaatst: Za 21 nov 2009 22:49
|
|
Citaat: Wielaert zelf kun je natuurlijk niets kwalijk nemen dat hij ging voor een salarisverdubbeling. Good old Robbie wil niet heel z'n leven kliekskes eten; http://www.youtube.com/watch?v=QRb6Pt5ZQfU (2min35).
of 4min 37 hoe ie ook bijna z'n eigen voorruit inschiet...de tering.
Gatverdamme, Die kliekskes zien er nou niet bepaalt smakelijk uit.
( sorry voor mn taalgebruik ! )
|
AFCA_Seaman
|
Geplaatst: Za 21 nov 2009 23:18
|
|
Citaat: ( sorry voor mn taalgebruik !
|