Auteur
|
Bericht
|
iamsterdam
Forum berichten: 305
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Do 15 jan 2009 17:08
|
|
Waarschijnlijk zingt Aisatti net zo hard mee als wij kampioen worden.
Helemaal niets in Eindhoven.
Moet je maar tegen kunnen.
|
TvP
Forum berichten: 1370
|
Geplaatst: Do 15 jan 2009 17:12
|
|
Bovendien had Wielaert volkomen gelijk, want Ajax had per slot van rekening toch ook 'helemaal niks'. Geen beker, geen landstitel en zelfs geen CL-ticket.
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Do 15 jan 2009 17:14
|
|
Citaat: Bovendien had Wielaert volkomen gelijk, want Ajax had per slot van rekening toch ook 'helemaal niks'. Geen beker, geen landstitel en zelfs geen CL-ticket.
Ik vraag me wel af waarom Wielaert dat zingt, want waarom moet je gaan schreeuwen 'helemaal niets in Amsterdam'. Dat is niet het eerste wat ik zou doen in die situatie. Altijd die afgunst van kleinere clubs tegen Ajax, langzamerhand kan ik er wel op kotsen.
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Do 15 jan 2009 17:14
|
|
Citaat: Waarschijnlijk zingt Aisatti net zo hard mee als wij kampioen worden.
Hij heeft erover uitleg gegeven en zijn 'excusses' aangeboden. Robbie is het vergeven. En jou voorbeeld klopt inderdaad, alhoewel ik Aissati het nog niet zo snel zie doen.
|
iamsterdam
|
Geplaatst: Do 15 jan 2009 17:29
|
|
Hij heeft erover uitleg gegeven en zijn 'excusses' aangeboden. Robbie is het vergeven. En jou voorbeeld klopt inderdaad, alhoewel ik Aissati het nog niet zo snel zie doen.
Je laat je denk ik wel meeslepen.
Je gaat niet in je eentje iets anders zingen lijkt me.
|
Janta
Forum berichten: 243
|
Geplaatst: Do 15 jan 2009 17:32
|
|
Je laat je denk ik wel meeslepen.
Je gaat niet in je eentje iets anders zingen lijkt me.Mensen, waar hebben we het hier over! Als Wielaert zondag tegen NEC de nul weet te houden, dan praat niemand meer over deze nonsens.
|
Koen
Forum berichten: 69
|
Geplaatst: Do 15 jan 2009 18:38
|
|
Citaat: Bovendien had Wielaert volkomen gelijk, want Ajax had per slot van rekening toch ook 'helemaal niks'. Geen beker, geen landstitel en zelfs geen CL-ticket.
Ik vraag me wel af waarom Wielaert dat zingt, want waarom moet je gaan schreeuwen 'helemaal niets in Amsterdam'. Dat is niet het eerste wat ik zou doen in die situatie. Altijd die afgunst van kleinere clubs tegen Ajax, langzamerhand kan ik er wel op kotsen.
Dit is een beetje met twee maten meten. Ik kan me van een aantal jaren geleden nog een coach herinneren die schreeuwde 'We zijn de beste van rotterdam! We zijn de beste van Eindhoven!'
Dat vonden wij toen toch ook prachtig? Als het tegen Ajax gericht is, mag het opeens niet? Zo werkt het natuurlijk niet. En even een voorspelling; als wij dit jaar kampioen worden wordt er weer net zo hard 'helemaal niets in rotterdam/eindhoven' geroepen.
|
Koen_Ajax
|
Geplaatst: Do 15 jan 2009 18:42
|
|
Dat zijn ook de 2 naaste concurrenten. Wij zingen als we kampioen worden toch ook niet gelijk: helemaal niets in Enschede! Alle clubs haten Ajax en vinden het prachtig als ze eens een keer winnen van het grote Ajax.
|
iamsterdam
|
Geplaatst: Do 15 jan 2009 20:57
|
|
Citaat: Dat zijn ook de 2 naaste concurrenten. Wij zingen als we kampioen worden toch ook niet gelijk: helemaal niets in Enschede! Alle clubs haten Ajax en vinden het prachtig als ze eens een keer winnen van het grote Ajax.
Twente is ten koste van Ajax Champions League voorronde gaan spelen.
Dat is nieuw voor een club als Twente, Dat is mooi voor zo'n club als Twente en dan komen er zo'n liederen, dat hoort erbij.
Moet je maar kunnen hebben.
|
Koen_Ajax
|
Geplaatst: Vr 16 jan 2009 13:29
|
|
Citaat: Dat zijn ook de 2 naaste concurrenten. Wij zingen als we kampioen worden toch ook niet gelijk: helemaal niets in Enschede! Alle clubs haten Ajax en vinden het prachtig als ze eens een keer winnen van het grote Ajax.
Twente is ten koste van Ajax Champions League voorronde gaan spelen.
Dat is nieuw voor een club als Twente, Dat is mooi voor zo'n club als Twente en dan komen er zo'n liederen, dat hoort erbij.
Moet je maar kunnen hebben.
Ik kan er wel tegen hoor, maar ik vind het raar dat spelers als eerste nadat ze een succes hebben gehaald dit soort dingen gaan zingen. Je bent toch blij voor je eigen prestaties en niet omdat je Ajax verslagen hebt.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Vr 16 jan 2009 13:39
|
|
Daar heb je wel een punt, Koen, maar het was toch verdomde leuk om, toen het nog redelijk ging met Feyenoord, te zingen: "En we zwaaien met zijn allen naar De Kuip!"
|
Koen_Ajax
|
Geplaatst: Vr 16 jan 2009 13:42
|
|
Citaat: Daar heb je wel een punt, Koen, maar het was toch verdomde leuk om, toen het nog redelijk ging met Feyenoord, te zingen: "En we zwaaien met zijn allen naar De Kuip!"
Dat is wel Ajax en Feyenoord, he. Al jarenlang dé concurrenten. Een grote rivaliteitsstrijd is er niet in Nederland. Twente komt net kijken.
De enige club waarvan ik zoiets zou snappen is Feyenoord.
|
Leonel
Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Vr 16 jan 2009 15:48
|
|
Citaat: Daar heb je wel een punt, Koen, maar het was toch verdomde leuk om, toen het nog redelijk ging met Feyenoord, te zingen: "En we zwaaien met zijn allen naar De Kuip!"
Dat is wel Ajax en Feyenoord, he. Al jarenlang dé concurrenten. Een grote rivaliteitsstrijd is er niet in Nederland. Twente komt net kijken.
De enige club waarvan ik zoiets zou snappen is Feyenoord.
Als ze van Feyenoord hadden gewonnen i.p.v. Ajax , dan hadden ze over Rotterdam gezongen. Ik maak me er ook niet druk over. Kleine club wint van grote club, ze zijn blij en zingen dit soort dingen. No big deal in my opinion.
|
GertJan020
Forum berichten: 2175
|
Geplaatst: Vr 16 jan 2009 16:00
|
|
Nope sluit ik me bij aan, alleen feyenoord is wat minder gehaat om dat zij geen spelers van kleinere clubs aantrekken zoals twente, groningen en heereveen
|
Leonel
Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Vr 16 jan 2009 16:03
|
|
Citaat: Nope sluit ik me bij aan, alleen feyenoord is wat minder gehaat om dat zij geen spelers van kleinere clubs aantrekken zoals twente, groningen en heereveen
Feyenoord haalt ook spelers van de kleinere clubs. Kuijt, buijs en Bosschaart om een paar te noemen. Ik denk dat veel clubs iets tegen Ajax hebben, omdat hier een Amsterdamse bluf heerst, wat veel mensen zien als arrogant. Feyenoord bv. is een arbeidersclub, wat meer sympathie oplevert.
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Vr 16 jan 2009 16:06
|
|
Ajax wordt niet gehaat, maar gevreesd. Laten we hopen dat we niet in een dergelijke situatie als Feyenoord terecht komen. Voor Feyenoord heeft men geen sympathie, men heeft medelijden. Daar zit ik niet op te wachten.
|
iamsterdam
|
Geplaatst: Vr 16 jan 2009 16:42
|
|
Maar volgens mij ging dit forum over Wielaert.
Neemt niet weg dat ik het geen leuke discussie vind.
|
Rooie
Forum berichten: 264
|
Geplaatst: Za 17 jan 2009 22:28
|
|
Ik vind niet dat dit tot excuus moet leiden.
Als ik geboren zou zijn in Brabant en ik won de play-offs van Ajax of egaal welke andere club die mijn tegenstander is...dan deed ik gegarandeerd ook mee met het feest door zoiets te roepen over de tegenstander die we hadden uitgeschakeld, ik zou geen spelbreker willen zijn om zo een nietszeggende uitspraak tijdens een feestje waar je niemand een haar mee krenkt niet te doen.
Als ik voetballer ben van een club dan interesseert me totaal niet wat ze bij een andere club over me denken.
|
Rooie
Forum berichten: 264
|
Geplaatst: Za 17 jan 2009 22:35
|
|
Citaat: Ajax wordt niet gehaat, maar gevreesd. Laten we hopen dat we niet in een dergelijke situatie als Feyenoord terecht komen. Voor Feyenoord heeft men geen sympathie, men heeft medelijden. Daar zit ik niet op te wachten.
Gevreesd wordt Ajax allang niet meer.
Ik vind eigenlijk ook dat Ajax wel bij velen wordt gehaat...ik ben bij vele forums al gaan rondkijken maar er zijn toch weinig verenigingen waar vele supporters Ajax niet haten.
Ik ben de laatste tijd veel op het Twente forum gaan lezen (een paar dagen geleden heb ik zelfs een aantal x daar wat geschreven/gediscusseerd zo ver dat mogelijk was met dat soort onbenullen daar)...maar wat ze daar van haat verspreiden over Ajax vind ik niet meer normaal....nu moet ik wel zeggen dat daar volgens mij de gemiddelde bezoeker tussen de 12 en 15 jaar is, of dat ze een iq hebben van 0.1%. want ik kan er maar weinigen traperen op een normale beschaafde menselijke uitspraak.
|
GertJan020
Forum berichten: 2175
|
Geplaatst: Za 17 jan 2009 22:39
|
|
Dus.. het blijft des te leuker om te winnen van al die kleine kutclubs
Ik vond trouwens niet dat het vertrek van Wielaer diepe sporen heeft achtergelaten, Wisgerhof heeft het allemaal prima opgevangen!
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Za 17 jan 2009 22:40
|
|
Natuurlijk wordt Ajax wel gevreesd. Ajax is verre van een grootmacht, maar kan nog steeds van iedere ploeg in Nederland winnen.
Wat jij ziet als haat, komt voort uit angst.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Za 17 jan 2009 23:28
|
|
En jaloezie. In vrijwel ieder land wordt de succesvolste club het meest gehaat.
|
TvP
Forum berichten: 1370
|
Geplaatst: Zo 18 jan 2009 10:40
|
|
Ik weet niet of het al voorbij is gekomen hierzo. Maar Twente had dus gisteren een spandoek hangen: Ajax boet voor je falen. Stop met het halen van spelers bij je rivalen.
Laten we zeggen dat ik er alleen maar om kan lachen. Ten eerste zien wij Twente niet als Rivaal. Ten tweede, moeten we dan spelers van Heracles en Ado gaan kopen? Terwijl die spelers kwaliteit missen? Ten derde, Twente haalt Wisgerhof bij NEC vandaan en dat is dan wel goed ?
Laat me niet lachen, gekke Enschedeërs! Elke club handelt zo en wij, Ajax, betalen er altijd te veel geld voor, dus wees blij!
|
Lexafca
Forum berichten: 1627
|
Geplaatst: Zo 18 jan 2009 11:03
|
|
Rivaal ?Hahaha vind ik toch ook wel weer mooi dat het de supporters van twente naar hun hoofd is gestegen nu ze een keer in de top 3 staan.
En ja idd hun halen ook bij NEC en ik denk dat NEC eerder een rivaal is van twente dan twente van ajax of niet?
|
michiel23
Forum berichten: 400
|
Geplaatst: Zo 18 jan 2009 11:06
|
|
Ik zie het zo. Ajax haalt spelers van subtoppers weg. En die halen weer spelers uit de middenmoot weg. Hier is niets mis mee. Maar de Twente supporters moeten eerst is naar hun eigen club kijken want ze doen precies hetzelfde als ajax.
|