Auteur
|
Bericht
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Zo 11 jan 2009 16:07
|
|
Citaat: Daarom vind ik dergelijke lijstjes altijd volslagen oninteressant en - niet lullig bedoeld - klinkklare onzin. Er zijn immers zo veel uitzonderingen op te verzinnen, dat een dergelijke 'regel' nooit meer stand kan houden.
Tja ben ik het dan weer niet mee eens. Ik onderschrijf het hele kwaliteit verhaal hoor. Dat is ook mijn filsofie. Van spelers in hun jonge jaren accepteer ik nog grilligheid en fouten+ die spelers zijn in ontwikkeling. Wanneer spelers een oudere leeftijd bereikt hebben dan kun je een helder beeld hebben van hun kwaliteit. Op de uitzonderingen na ontwikkelen spelers zich dan niet meer zo spectaculair na hun 28ste. Vaak zie je dat een speler dan op latere leeftijd een leuk seizoen draait bij een subtopper, en mensen proberen dan aan de hand daarvan een oordeel te ontlenen zonder te kijken naar z´n algehele kwaliteit. En daar gaat het me in deze discussie om zaken zoals `hij zet de lijnen uit bij Twente´ of ´hij is de leider in Enschede´ het zegt me weinig. Met dat opportunisme zijn al veel transfers gerealiseerd zoals bv. die van Lindenbergh. Ik ben het met je eens dat je soms ook laatbloeiers hebt /de echte uitzonderingen/ zo bij een topclub komen. Wanneer je een oudere speler aantrekt vind ik dat je wel een goed verhaal moet klaarhebben waarom die speler straks bij Ajax wel gaat presteren en op basis waarvan. Immers op spectaculaire ontwikkeling kun je het doorgaans niet gooien, tenzij je ook daar een goed verhaal voor hebt bij de betreffende speler. M´n betoog.. met talenten kun je nog een beetje speculeren, bij oudere spelers is het doorgaans± what you see is what you get. En ik haal het verleden daarij aan om aan te geven dat we zo al meermaals teleurgesteld zijn. Ik zie de kwaliteit van Wielaert niet om het bij Ajax te maken en ik zie geen ontwikkelingspotentieel om daar mogelijk nog verandering in te brengen.
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Zo 11 jan 2009 16:16
|
|
Citaat: Daarom vind ik dergelijke lijstjes altijd volslagen oninteressant en - niet lullig bedoeld - klinkklare onzin. Er zijn immers zo veel uitzonderingen op te verzinnen, dat een dergelijke 'regel' nooit meer stand kan houden.
Tja ben ik het dan weer niet mee eens. Ik onderschrijf het hele kwaliteit verhaal hoor. Dat is ook mijn filsofie. Van spelers in hun jonge jaren accepteer ik nog grilligheid en fouten+ die spelers zijn in ontwikkeling. Wanneer spelers een oudere leeftijd bereikt hebben dan kun je een helder beeld hebben van hun kwaliteit. Op de uitzonderingen na ontwikkelen spelers zich dan niet meer zo spectaculair na hun 28ste. Vaak zie je dat een speler dan op latere leeftijd een leuk seizoen draait bij een subtopper, en mensen proberen dan aan de hand daarvan een oordeel te ontlenen zonder te kijken naar z´n algehele kwaliteit. En daar gaat het me in deze discussie om zaken zoals `hij zet de lijnen uit bij Twente´ of ´hij is de leider in Enschede´ het zegt me weinig. Met dat opportunisme zijn al veel transfers gerealiseerd zoals bv. die van Lindenbergh. Ik ben het met je eens dat je soms ook laatbloeiers hebt /de echte uitzonderingen/ zo bij een topclub komen. Wanneer je een oudere speler aantrekt vind ik dat je wel een goed verhaal moet klaarhebben waarom die speler straks bij Ajax wel gaat presteren en op basis waarvan. Immers op spectaculaire ontwikkeling kun je het doorgaans niet gooien, tenzij je ook daar een goed verhaal voor hebt bij de betreffende speler. M´n betoog.. met talenten kun je nog een beetje speculeren, bij oudere spelers is het doorgaans± what you see is what you get. En ik haal het verleden daarij aan om aan te geven dat we zo al meermaals teleurgesteld zijn. Ik zie de kwaliteit van Wielaert niet om het bij Ajax te maken en ik zie geen ontwikkelingspotentieel om daar mogelijk nog verandering in te brengen.
Ik heb het al vaker gezegd, maar Wielaert is dé leider van Twente. En nu zal jij zeggen: Wie geeft mij de zekerheid dat hij dat ook bij Ajax is? Niemand heeft die zekerheid natuurlijk. maar achter elke aankoop schuilt iets waardoor hij kan mislukken. Wielaert is een ervaren, coachende speler. Voor de rest is hij iemand die ook prima kan verdedigen en zou het niveau zeker niet omlaag halen. Wielaert is trouwens ook een speler die de boel kan opzwepen als ze als makke lammetjes over het veld huppelen. Van Basten vindt dit reden genoeg om hem te willen kopen.
Begrijp me goed, ik zie Wielaert graag komen omdat ik denk dat hij kwaliteiten heeft die complementair kunnen zijn aan de rest van de verdedigers. Ik zie echter liever een andere speler komen met meer potentieel en een speler met andere kwaliteiten, liefst een type-Douglas, maar Wielaert zou ook prima van pas komen met de jonge verdedigers die we nu hebben.
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Zo 11 jan 2009 16:27
|
|
Nogmaals, mijn verhaal staat volledig los van Wielaert.
Sowieso zul je mij nooit een speler zien aanprijzen op basis van één kwaliteit (bijvoorbeeld het sturen van medespelers).
Maar om het bij Wielaert te houden: hoe positioneert hij zich in defensief opzicht (bij ballen van de zijkant, steekballen en het druk zetten op de bal), hoe positioneert hij zich in aanvallend opzicht (qua ruimte maken voor medespelers, het afdekken van ruimtes voor medespelers en het zelf aanspeelbaar zijn), hoe is hij fysiek (qua snelheid, fysieke kracht en wendbaarheid), hoe is hij technisch (qua inspeelpass, dieptepass en handelingssnelheid) en hoe is hij tactisch (qua keuzes in balbezit, qua bijsturen van medespelers en qua keuzes bij balverlies)?
Bij Twente kan Wielaert zich - bijvoorbeeld - op organisatorisch vlak onderscheiden omdat hij op de meeste andere vlakken beter is dan zijn medespelers, waardoor die medespelers wat van hem aannemen. Dat is in feite de kern van het 'leider' zijn.
Maar zou Wielaer bij Ajax op die meeste andere vlakken ook beter zijn dan zijn medespelers? En hoe zou dat zijn over een half jaar? En over een jaar?
Zolang je je aan al die aspecten houdt en de gehele speler in kwestie beoordeelt, kun je je aan zaken als leeftijd, afkomst etc. in feite geen buil meer vallen. Hooguit kun je 'pech' hebben met zaken als aanpassing, mentaliteit en blessures - voor zover je die zaken niet zelf in de hand hebt - maar kwalitatief wordt een speler nooit 'opeens' veel minder. Luque werd met de jaren bijvoorbeeld een veel mindere speler, maar dat gebeurde niet in een paar maanden tijd. Daar gingen jaren overheen. Zo zal dat ook voor Wielaert gelden.
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Zo 11 jan 2009 17:53
|
|
Er komt schot in de zaak.
Citaat: Blind: 'Wielaert overweegt arbitragezaak'
Geschreven op zondag, 11 januari om 17:45
Robbie Wielaert wil koste wat het kost naar Ajax. De verdediger van FC Twente hoopt dat zijn werkgever een overeenkomst bereikt met de Amsterdamse club over een transfer, maar mocht dit niet lukken dan overweegt de verdediger een stap naar de arbitragecommissie van de KNVB. Dat zegt technisch manager van Ajax Danny Blind in een interview met AT5. Blind had onlangs reeds een gesprek met Wielaert en bereikte al een overeenkomst met de verdediger over een contract voor tweeënhalf jaar. Twente-voorzitter Joop Munsterman wil de 30-jarige mandekker echter niet laten gaan en verlangd een behoorlijke vergoeding voor Wielaert. De verdediger zelf meent echter weg te kunnen voor een gelimiteerde transfersom. Dit bedrag zou ongeveer vier miljoen euro zijn.
Discussiepunt is het nieuwe contract van Wielaert, dat hij nog niet ondertekend had. De verdediger had echter een mondelinge overeenkomst met zijn werkgever en de club had de verlenging van de verbintenis zelfs openbaar gemaakt op de officiële website. Wielaert hoopt nu dat Munsterman bereid is om hem te laten gaan voor het afgesproken bedrag.
Houdt de preses voet bij stuk, dan zal Wielaert overwegen om een arbitragezaak aan te spannen tegen zijn werkgever. De verdediger weerspreekt hiermee zijn eerdere uitspraken, toen hij vertelde dat hij er geen probleem mee zou hebben om bij FC Twente te blijven. “Ik zit in een luxe positie, want ik ben gelukkig bij Twente”, zei Wielaert eerder. “Maar Ajax is toch Ajax.”
http://www.voetbalzone.nl
Hier was het wachten op. Nu is het een kwestie van tijd denk ik.
|
renedb
Forum berichten: 57
|
Geplaatst: Zo 11 jan 2009 18:06
|
|
Citaat: Er komt schot in de zaak.
Robbie Wielaert wil koste wat het kost naar Ajax. De verdediger van FC Twente hoopt dat zijn werkgever een overeenkomst bereikt met de Amsterdamse club over een transfer, maar mocht dit niet lukken dan overweegt de verdediger een stap naar de arbitragecommissie van de KNVB. Dat zegt technisch manager van Ajax Danny Blind in een interview met AT5. Blind had onlangs reeds een gesprek met Wielaert en bereikte al een overeenkomst met de verdediger over een contract voor tweeënhalf jaar. Twente-voorzitter Joop Munsterman wil de 30-jarige mandekker echter niet laten gaan en verlangd een behoorlijke vergoeding voor Wielaert. De verdediger zelf meent echter weg te kunnen voor een gelimiteerde transfersom. Dit bedrag zou ongeveer vier miljoen euro zijn.
Discussiepunt is het nieuwe contract van Wielaert, dat hij nog niet ondertekend had. De verdediger had echter een mondelinge overeenkomst met zijn werkgever en de club had de verlenging van de verbintenis zelfs openbaar gemaakt op de officiële website. Wielaert hoopt nu dat Munsterman bereid is om hem te laten gaan voor het afgesproken bedrag.
Houdt de preses voet bij stuk, dan zal Wielaert overwegen om een arbitragezaak aan te spannen tegen zijn werkgever. De verdediger weerspreekt hiermee zijn eerdere uitspraken, toen hij vertelde dat hij er geen probleem mee zou hebben om bij FC Twente te blijven. “Ik zit in een luxe positie, want ik ben gelukkig bij Twente”, zei Wielaert eerder. “Maar Ajax is toch Ajax.”
Ik zag het op AT5. Naja, ik weet niet of ik hier blij mee moet zijn. Het kan denk ik niet veel erger dan Oleguer. Hopen dat Wielaert de laatste jaren van zijn carriere het leuk kan gaan doen bij Ajax.
|
iamsterdam
Forum berichten: 305
|
Geplaatst: Zo 11 jan 2009 18:30
|
|
Citaat: Er komt schot in de zaak.
Ik zag het op AT5. Naja, ik weet niet of ik hier blij mee moet zijn. Het kan denk ik niet veel erger dan Oleguer. Hopen dat Wielaert de laatste jaren van zijn carriere het leuk kan gaan doen bij Ajax.
Ik lees het nu idd op meerdere sites, weet niet wat ik ervan moet denken.
|
Ad
Forum berichten: 2481
|
Geplaatst: Ma 12 jan 2009 01:06
|
|
Het spel gaat dus beginnen "meneer" Munsterman en nu maar eens kijken wie er het meest achterbaks is en het hardst liegt.
De uitspraak van die arbitrage zaak zal gewoon zijn dat Wielaert naar Ajax gaat voor een gelimiteerde transfersom en dan staat ie daar......."meneer" Munsterman met zijn grote waffel. Deze dorpsgek heeft helemaal niks geleerd van de zaak Silva, maar blijft allerlei onzin uitbraken om in een goed blaadje te blijven bij zijn supporters. Iedereen weet dat clubs uit de subtop ten alle tijde zullen moeten buigen zodra clubs als Ajax en Pisvee zich melden voor hun spelers. Zoals Ajax en Pisvee weer moeten buigen als clubs als Real Madrid of Manchester United komen shoppen.
|
Leonel
Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Ma 12 jan 2009 01:25
|
|
Citaat: Het spel gaat dus beginnen "meneer" Munsterman en nu maar eens kijken wie er het meest achterbaks is en het hardst liegt.
De uitspraak van die arbitrage zaak zal gewoon zijn dat Wielaert naar Ajax gaat voor een gelimiteerde transfersom en dan staat ie daar......."meneer" Munsterman met zijn grote waffel. Deze dorpsgek heeft helemaal niks geleerd van de zaak Silva, maar blijft allerlei onzin uitbraken om in een goed blaadje te blijven bij zijn supporters. Iedereen weet dat clubs uit de subtop ten alle tijde zullen moeten buigen zodra clubs als Ajax en Pisvee zich melden voor hun spelers. Zoals Ajax en Pisvee weer moeten buigen als clubs als Real Madrid of Manchester United komen shoppen.
Sad but true Ad.
|
wwe-marijn
Forum berichten: 559
|
Geplaatst: Ma 12 jan 2009 08:51
|
|
Citaat: FC Twente wil toch met Ajax praten
De dreigende arbitragezaak van Robbie Wielaert tegen zijn club FC Twente hebben de Enschedeërs aan het twijfelen gebracht. Voorzitter Joop Munsterman weigerde in eerste instantie te onderhandelen over een bod van vier miljoen euro op zijn verdediger, maar zondagavond laat liet de preses weten toch een opening te zien. Klik hier! Manager technische zaken Danny Blind had onlangs reeds een gesprek met Wielaert en bereikte al een overeenkomst met de verdediger over een contract voor tweeënhalf jaar. Munsterman wil de 30-jarige mandekker echter niet laten gaan en verlangt een behoorlijke vergoeding voor Wielaert. De verdediger zelf meent echter weg te kunnen voor een gelimiteerde transfersom. Dit bedrag zou ongeveer vier miljoen euro zijn.
Coach Steve McClaren keerde al een dag eerder terug van het trainingskamp in het Spaanse La Manga om de situatie met zijn bestuur door te spreken. Mogelijk komt er maandag al een akkoord tussen Ajax en Twente over de transfer van de voormalig speler van PSV, FC Den Bosch en NEC Nijmege
Bron:Voetbalzone
|
Peter79
Forum berichten: 1624
|
Geplaatst: Ma 12 jan 2009 11:48
|
|
Citaat:
spelers die op oudere leeftijd (+23) van subtoppers komen redden het doorgaans niet (reserve keepers uitgezonderd); bewijzen te over.
Ajax:
Delorge
Lindenbergh
Gorre
Machlas
Tom Sier
Sikora
Soetaers
Jan Van Halst kun je ove twisten, maar het totale plaatje was geen succes
(uitzondering Galasek)
Tja maar vergeet in deze niet dat het verschil tussen Ajax en de club waar de desbetreffende speler van gehaald werd, op het moment van halen, veel groter was dan het verschil tussen Ajax en twente op dit moment.
Los van de vraag of ik Wielaert wel/ niet als aanwinst zie.
|
Janta
Forum berichten: 243
|
Geplaatst: Ma 12 jan 2009 12:28
|
|
Citaat: Wielaert kost toch minder dan 4 miljoen
FC Twente is dit weekeinde toch gaan schuiven in de zaak Rob Wielaert. De Enschedese club bleek zondagavond laat ineens bereid met Ajax te praten over een lager transferbedrag dan vier miljoen euro.
Binnen Twente wil coach Steve McClaren zo snel mogelijk duidelijkheid in de slepende kwestie. DeBrit vloog vanuit het trainingskamp in La Manga een dag eerder dan de spelersgroep terug naar Nederland voor overleg met zijn bestuur.
Danny Blind, techisch directeur van Ajax, liet tegenover AT5 weten niet meer hoger te bieden op Wielaert: 'Wij zijn nu de derde partij, wij wachten Twente en Wielaert af'.
Bron: AD
Het was een kwesie van geduld hebben en dan gaat Twente vanzelf wel overstag en kiest eieren voor z'n geld. Wat heb je aan een spelr du nu totaal gedemotifeerd is en waar je als trainer niet meer voor 100% op kunt vertrouwen. Dat heb je nog een arbitragezaak in het verschiet waarbij beide partijen verklaren dat ze gelijk hebben en dat is ook niet erg bevordelijk voor de teamgeest binnen het elftal. Ik voorspel dat Wielaert deze week al in dienst is bij Ajax voor de prijs die Ajax voor ogen had.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Ma 12 jan 2009 14:13
|
|
Leer quoten, Janta (ik heb het nu even voor je aangepast).
Of Wielaert of Munsterman liegt. Als Twente nu toegeeft, dan gok ik op de laatste. In ieder geval snap ik dan maar al te goed dat Wielaert voor zichzelf opkomt.
|
wwe-marijn
|
Geplaatst: Ma 12 jan 2009 14:56
|
|
Het ziet er toch naar uit dat Wielaert naar Ajax komt aangezien Twente naar aller schijn bezig is met Wisgerhof.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Ma 12 jan 2009 15:03
|
|
Citaat: 'FC Twente ziet in Joao Carlos opvolger van Wielaert'
12/01/2009 13:45
Een delegatie van FC Twente heeft tijdens het oefenduel van RC Genk met VVV-Venlo vooral de verrichtingen van Joao Carlos in de gaten gehouden. TC Tubantia meldt dat de Tukkers in de Braziliaanse verdediger een mogelijke opvolger zien van Rob Wielaert.
Joao Carlos is in België bezig aan zijn vierde seizoen. De 27-jarige verdediger kwam drie jaar uit voor SC Lokeren en maakte afgelopen zomer de overstap naar Genk. De Braziliaan speelde 104 wedstrijden in de Belgische Eerste Klasse en scoorde tien keer.
Mocht Twente Joao Carlos willen overnemen, dan bestaat de kans dat Stein Huysegems in de transfer wordt betrokken. Genk is geïnteresseerd in de aanvaller die onder trainer Steve McClaren weinig aan spelen toekomt.
Dat Twente zich oriënteert voor het aantrekken van een nieuwe verdediger heeft vooral te maken met een mogelijk vertrek van Wielaert. De dertigjarige defensieleider wil graag naar Ajax, maar FC Twente wil vooralsnog niet meewerken aan de transfer. Wielaert overweegt een arbitragezaak aan te spannen.
VI.nl
Revo en een aantal anderen hebben deze jongen wel eens genoemd in de Aankopen suggestie-topic.
|
cirebon
Forum berichten: 18
|
Geplaatst: Ma 12 jan 2009 15:32
|
|
De grote vraag is volgens mij , is Wielaert al deze troubles wel waard?
In mijn ogen is wielaert nou niet het niveau wat Ajax na moet streven.
Er zullen in scandinavie of zuid amerika en oost europa toch wel betere opties rondlopen voor dit soort bedragen? En het lijkt mij sterk dat Ajax meneertje Munsterman en de fc hun zin nog wil geven na al dit gezanik?
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Ma 12 jan 2009 15:42
|
|
Opzich is met de huidige selectie niets mis mee. Echter heb je in een aantal wedstrijden waar het niet liep (AZ, Heerenveen en Volendam-uit) behoefte aan een leiderstype die het elftal op sleeptouw kan nemen. Wielaert zou dit in mijn ogen wel moeten kunnen. De ervaren spelers (Oleguer en Gabri) kunnen dit helaas niet, Gabri misschien nog maar die overtuigt mij daar ook niet in. Een andere speler dan Wielaert zou ook kunnen maar is die haalbaar in de winterstop? Ook hier moet naar gekeken worden, dat heeft de technische staf heus wel gedaan de 1e compititiehelft maar blijkbaar is dat niet mogelijk.
Daarom zijn ze weer teruggekomen bij Wielaert en ik vind dat geen verkeerde optie. Vergeet ook niet dat hij de nederlandse taal gelijk machtig is (wat belangrijk is voor een leiderstype).
@Cirebon, je hebt een speler nodig die er DIRECT staat, dat is met talenten vaak niet zo. Voor over een aantal jaar zijn ze al bezig: Alderweireld definietief bij het eerste. Die rus die extra stage mag lopen.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Ma 12 jan 2009 15:50
|
|
Ik acht ieder groot talent in staat om beter en constanter te presteren dan Oleguer nu doet, dus waar hebben we het over?
|
Para
Forum berichten: 190
|
Geplaatst: Ma 12 jan 2009 16:20
|
|
Citaat: ROTTERDAM - De transfer van Rob Wielaert van FC Twente naar Ajax is rond. De clubs zijn vanmiddag tot een akkoord gekomen in de slepende transferzaak.
Rob Wielaert. FOTO PRO SHOTS
Wielaert tekent in Amsterdam voor 2,5 jaar met een optie voor nog een seizoen. Als de 30-jarige centrale verdediger ook de medische keuring doorstaat, kan hij woensdag aansluiten voor zijn eerste training. De selectie van Ajax is vandaag en morgen vrij. De transfersom komt uiteindelijk een fractie boven de drie miljoen euro uit. Twente richt zich op het halen van een vervanger. Diverse namen worden genoemd, waaronder die van NEC-er Peter Wisgerhof, Jan Wuytens van Heracles en Kees Luijckx van AZ.
Bron: AD
|
Fregge
Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Ma 12 jan 2009 16:20
|
|
Citaat: Ik acht ieder groot talent in staat om beter en constanter te presteren dan Oleguer nu doet, dus waar hebben we het over?
Ben ik niet met je eens. Als Oleguer het echt slecht zou doen, en clubs weten dat, dan gaan ze toch door hem de verdediging door? En zouden we toch echt veel meer doelpunten tegenhebben. Dus? Hij geeft wat foute pases? Dus, hij is opbouwend niet zo goed? Hij verdedigd goed. Dus wat je over Oleguer zegt is niet helemaal waar.
|
theumas
Forum berichten: 455
|
Geplaatst: Ma 12 jan 2009 16:23
|
|
Hijs is blijkbaar binnen...
"De transfer van Rob Wielaert van FC Twente naar Ajax is rond. De clubs zijn vanmiddag tot een akkoord gekomen in de slepende transferzaak.
Wielaert tekent in Amsterdam voor 2,5 jaar met een optie voor nog een seizoen. Als de 30-jarige centrale verdediger ook de medische keuring doorstaat, kan hij woensdag aansluiten
voor zijn eerste training. De selectie van Ajax is vandaag en morgen vrij. De transfersom komt uiteindelijk een fractie boven de drie miljoen euro uit. Twente richt zich op het halen van een vervanger. Diverse namen worden genoemd, waaronder die van NEC-er Peter Wisgerhof, Jan Wuytens van Heracles en Kees Luijckx van AZ."
ajaxshowtime.com
|
Para
|
Geplaatst: Ma 12 jan 2009 16:24
|
|
Citaat: Hijs is blijkbaar binnen...
"De transfer van Rob Wielaert van FC Twente naar Ajax is rond. De clubs zijn vanmiddag tot een akkoord gekomen in de slepende transferzaak.
Wielaert tekent in Amsterdam voor 2,5 jaar met een optie voor nog een seizoen. Als de 30-jarige centrale verdediger ook de medische keuring doorstaat, kan hij woensdag aansluiten
voor zijn eerste training. De selectie van Ajax is vandaag en morgen vrij. De transfersom komt uiteindelijk een fractie boven de drie miljoen euro uit. Twente richt zich op het halen van een vervanger. Diverse namen worden genoemd, waaronder die van NEC-er Peter Wisgerhof, Jan Wuytens van Heracles en Kees Luijckx van AZ."
ajaxshowtime.com
Ik was eerder! Kijk boven je. Het staat op de site van het AD.
http://www.sportwereld.nl/voetbal/eredi ... acied.html
|
theumas
Forum berichten: 455
|
Geplaatst: Ma 12 jan 2009 16:26
|
|
haha ok! Sorry, niet gezien!
|
wwe-marijn
|
Geplaatst: Ma 12 jan 2009 16:26
|
|
Ik wacht liever op een officiele verklaring.
|
Para
|
Geplaatst: Ma 12 jan 2009 16:27
|
|
Citaat: Ik wacht liever op een officiele verklaring.
Effe ajax.nl F5'en hè . Ik denk wel dat het waar is, het AD staat er niet om bekend om nonsens naar buiten te brengen.
|
Fregge
Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Ma 12 jan 2009 16:28
|
|
Vreemd, je ziet er niks van op ajax.nl
|