Forum
Forumoverzicht » Onder De Streep » Kleedkamer 2 » Opvolger Henk Ten Cate
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Opvolger Henk Ten Cate
Maker: LucasBekeken: 14277
Status: InactiefBerichten: 364
+ Nieuw bericht <<<   <   7  |  8  |  9  |  10  |  11  |  12  |  13  |  14  |  15   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Bertje

Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Vr 25 jan 2008 12:01
Citaat:
'Van Basten wil het liefst naar Ajax'

vrijdag 25 januari, door XaJajoden, Nuenen, 00:29u, VI
Nieuwsfoto Voetbal International meldt deze week dat Marco van Basten er veel voor voelt om bij een Nederlandse club aan de slag te gaan. De bondscoach van Oranje staat in de belangstelling van Bayern München en Hamburger SV, maar wordt ook geregeld aan Ajax gelinkt.

Volgens het weekblad gaat de voorkeur van Van Basten uit naar een langer verblijf in Nederland en daarbij denkt de voormalige topspits met name aan Ajax. Oud-Ajacied Ruud Krol, momenteel trainer bij Al Zamalek in Egypte, verwacht dat Van Basten volgend seizoen aantreedt als hoofdcoach in Amsterdam. 'In de zomer zal Marco van Basten daar wel trainer worden, toch?', aldus Krol in VI. 'Lijkt me een prima keuze. Hij is een echte Ajax-man, die zonder overdreven goed voetbal resultaat heeft geboekt met Oranje.'

Johan Derksen, doorgaans goed ingevoerd, schrijft in zijn column echter dat er intern veel weerstand bestaat tegen de komst van de oud-international. Volgens Derksen zou Ajax meer voelen voor het aantrekken van Frank Rijkaard, die nu nog de scepter zwaait bij Barcelona. Ook Co Adriaanse zou een optie zijn, omdat Ajax-adviseur Johan Cruijff inmiddels 'heel genuanceerd' over de Amsterdammer oordeelt. Derksen schrijft dat de goede ervaringen van Jordi Cruijff bij Metallurg Donetsk hun uitwerking op de legendarische Nummer 14 niet hebben gemist.

AS
Lucas

Forum berichten: 2866
Nieuws reacties: 8
Geplaatst: Vr 25 jan 2008 12:07
Goh, Adriaanse is inmiddels toegetreden tot de vriendenkring van Cruijff en dus opeens geschikt
Bertje

Geplaatst: Vr 25 jan 2008 12:12
Vriendenkring?

Cruijff heeft nooit ontkend dat Adriaanse een goede trainer is.
Lucas

Geplaatst: Vr 25 jan 2008 12:15
Mwa, volgens mij heeft Cruijff Adriaanse bestempeld tot de man die de jeugdopleiding van Ajax heeft verkloot.

Er is hoe dan ook wat veranderd bij Cruijff in de laatste tijd:

Citaat:
Cruijffs invloed is voortdurend zichtbaar gebleven. In de omvangrijke begeleidingsploeg voor het EK zijn nogal wat handlangers van Cruijff opgenomen. Via 'bevriende' journalisten van Cruijff weten we dat hij voor Ajax het tandem Rijkaard-Krol in gedachten had om Wouters op te volgen. Tot grote woede van Cruijff kreeg Adriaanse die functie.

Bron: www.nrc.nl (Stuk komt uit 2000)
Bertje

Geplaatst: Vr 25 jan 2008 13:06
Maar daar staat toch geen enkele disqualificatie Adriaanse als trainers? Hij achtte andere beschikbare mensen geschikter.
Lucas

Geplaatst: Vr 25 jan 2008 18:13
Dan word je niet woedend lijkt mij. Adriaanse hoorde tot het kamp van Gaal, zeker in die tijd
Bertje

Geplaatst: Vr 25 jan 2008 22:58
Mwah, die 'woede' vond ik ook wel meevallen.
Eto'o

Forum berichten: 11824
Geplaatst: Ma 28 jan 2008 17:14
Citaat:
'Adriaanse opnieuw voortijdig weg bij club'
28/01/2008 16:58

Co Adriaanse is opnieuw voortijdig vertrokken bij zijn werkgever. De Amsterdamse coach verlaat Al-Sadd per direct, meldt de NOS. Wat de reden is van zijn ontslag bij de club uit Qatar, is nog niet bekend.

Adriaanse was pas vijf maanden bezig bij Al-Sadd. Hij verloor met zijn ploeg twee van de laatste drie wedstrijden in de nationale competitie, waardoor koploper Al Garrafa inmiddels veertien punten voorstaat na achttien van de 27 duels.

Bij zijn vorige werkgever, Metallurg Donetsk, kwam er ook een snel einde aan de samenwerking. Adriaanse stapte na vijf maanden op. Ook bij FC Porto stopte Adriaanse na een succesvol eerste seizoen mee omdat de clubleiding hem dwarszat.

VI.nl

Als hij komt moet hij Zarate wel meenemen. :angel:
Scio

Forum berichten: 1939
Geplaatst: Ma 28 jan 2008 18:08
Binnen 2 maanden een nieuwe trainer toch? Je zou haast denken dat Adriaanse zichzelf hiermee in etalage wil zetten XD
Anonymous

Forum berichten: 4060
Geplaatst: Ma 28 jan 2008 18:42
er zal wel weer een boete volgen...
Lucas

Geplaatst: Ma 28 jan 2008 19:12
Laat maar komen!
Eto'o

Geplaatst: Ma 28 jan 2008 19:23
Ik zou er ook niet mee zitten. Bovendien zou hij Koster nu al kunnen vervangen. Dat vind ik ook een pluspunt. Adriaanse is hoe dan ook een trainer met visie. Bovendien heeft hij deze keer de volledige steun van zijn TD.

Ik vind wel serieus dat als je maanden lang met Zarate hebt gewerkt en hij geen overweldigende aanbiedingen heeft gekregen vanuit Europa, die jongen van Ajax moet zijn.
maxwell13

Forum berichten: 80
Geplaatst: Ma 28 jan 2008 21:15
Citaat:
Ik zou er ook niet mee zitten. Bovendien zou hij Koster nu al kunnen vervangen. Dat vind ik ook een pluspunt. Adriaanse is hoe dan ook een trainer met visie. Bovendien heeft hij deze keer de volledige steun van zijn TD.

Ik vind wel serieus dat als je maanden lang met Zarate hebt gewerkt en hij geen overweldigende aanbiedingen heeft gekregen vanuit Europa, die jongen van Ajax moet zijn.

Is die Zarate niet naar Birmingham? Verhuurt met een optie tot koop.
Eto'o

Geplaatst: Ma 28 jan 2008 21:18
Hij is dus nog niet verkocht, dus daar zou Ajax eventueel nog tussen kunnen komen.

Maar je hebt verder wel gelijk hoor. Bovendien weet ik niet of Adriaanse een denderende indruk heeft gemaakt op Zarate. Het is natuurlijk niet een trainer die iedere speler ligt.
Eto'o

Geplaatst: Di 29 jan 2008 20:02
Citaat:
Van Geel betreurt uitspraken over Landzaat

AMSTERDAM - Technisch directeur Martin van Geel van Ajax betreurt zijn uitlatingen over de overgang van Denny Landzaat van Wigan Athletic naar Feyenoord. "Ik heb geen handige dingen geroepen. Dat heb ik Peter Bosz van Feyenoord ook telefonisch laten weten.''
ANP

Van Geel verklaarde onder meer dat Ajax niet wilde voldoen aan de hoge salariseis van de middenvelder. "Als het gaat om zulke bedragen, dan haken wij af'', zei de technisch directeur van Ajax.

Afstand

Feyenoord nam zondag in een persbericht afstand van de uitspraken van Van Geel. "Daarna heb ik Peter Bosz gebeld'', aldus Van Geel. "Alle problemen zijn nu weer uit de wereld. Ik ben niet slim geweest.''

Boos

Van Geel: "We wilden een paar weken geleden Landzaat naar Ajax halen. Wigan liet weten dat het Denny niet liet vertrekken. Ik ken Denny al heel lang. Ik heb toen met hem afgesproken dat hij zou bellen wanneer er dingen zouden veranderen. Dat heeft hij niet gedaan en daar was ik boos over.''

Niet welkom

Van Geel benadrukt dat Landzaat al voor zijn komst naar Feyenoord niet meer welkom was in Amsterdam.

"Na het vertrek van Maduro hebben we onze koers moeten veranderen. We zijn toen naar een verdedigende middenvelder gaan zoeken en bij Rasmus Lindgren uitgekomen. Met Landzaat hebben we voor het vertrek van Maduro gesproken.''

Nu.nl
+ Nieuw bericht <<<   <   7  |  8  |  9  |  10  |  11  |  12  |  13  |  14  |  15   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.888
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.314.536 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Onder De Streep » Kleedkamer 2 » Opvolger Henk Ten Cate
Ga
Zoeken: