Geplaatst: Wo 17 jun 2009 09:35
|
|
Citaat: Hendriks heeft het gehad met Van Geel
Bron: ELF
Suikeroom van Roda JC Nol Hendriks lijkt het helemaal gehad te hebben met directeur voetbalzaken Martin van Geel. Maandagavond vond er een afrondend gesprek plaats over het opzetten van een investeringsfonds, maar tot grote ergernis van Hendriks ontbrak Van Geel daarbij.
"Tijdens de definitieve vergadering over het opzetten van het investeringsfonds had ik Van Geel ook verwacht. Er waren vier stoelen gereserveerd, maar er bleef er eentje leeg. Ik had voor honderd procent op hem gerekend. Ik ben zeer teleurgesteld in Van Geel", verklaart Hendriks aan ELF Voetbal. Het botert al langer niet tussen Van Geel en Hendriks. Met het nieuwe incident is de relatie tussen beiden er niet beter op geworden. "Ik heb water bij de wijn gedaan, maar Van Geel heeft nu echt het vertrouwen geschaad. Ik weet niet of dit nog goed gaat komen."
Hendriks neemt vooralsnog als enige plaats in het investeringsfonds. Daarin kunnen derden geld beleggen voor spelers, maar krijgen de investeerders geen invloed op het voetbaltechnische beleid. "Tot nu toe heb ik drie aanvallers op het oog.” De textielbaron zegt niet te weten wie er op het lijstje van Roda JC zelf staat. "Ik moest uit de krant vernemen dat ze Rihairo Meulens hebben aangetrokken.”
|