Auteur
|
Bericht
|
Oscarito
Forum berichten: 435
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Ma 28 jan 2008 17:41
|
|
Citaat: Als ik dit lees, vraag ik me af wat je van het transferbeleid van PSV vond, het afgelopen seizoen? Doe mij liever een Suarez voor nog geen 8 miljoen dan Lazovic voor 6 miljoen of Koevermans voor 7 miljoen. Suarez is gewoon een aanwinst gebleken. Nogmaals, we hoeven nou ook weer niet te doen alsof er helemaal niets meer deugt.
Het is hier een Ajax forum en het gaat hier volgens mij ook over Ajax, waarom haal je dan het transferbeleid van PSV erbij? Mijn mening daarover staat op het PN.
Als een club als Ajax 8/9 miljoen uitgeeft voor een speler vind ik dat deze niet alleen moet renderen tegen de kleintjes in de competitie maar ook in topwedstrijden, het is nog even afwachten tot het einde van het seizoen maar voorlopig is de tussenbalans negatief wat dit betreft. Ik heb verder ook niet gezegd dat Suarez een slechte/goede aankoop is wel dat jullie er naar mijn mening teveel voor hebben betaald.
Citaat: Twee compleet verschillende situaties. Perez is weggegaan omdat Van Geel z'n oren liet hangen naar de trainer, die niets van Perez moest hebben. Dan is het wanbeleid dat je als club geen vervanger haalt voor Sneijder en een half jaar later alleen met die eerder verkochte speler op de proppen kan komen.
Lindgren is verkocht op een moment dat hij bij Ajax niet aan spelen zou toekomen. Nogmaals, ik vind het juist van beleid getuigen dat er met die clausule is ingespeeld op een situatie waarin Lindgren zich goed zou ontwikkelen.
Maar jij vindt dat er geen betere spelers rondlopen dan Lindgren?
Daar gaat het toch om, aankopen moeten je team sterker maken. Volgens mij doet Lindgren dat niet.
Citaat: Zoals 343 al zei waren Rosenberg en Lindenbergh geen aankopen van Van Geel. Ogadrama inderdaad wel. Die was ik (eindelijk) even vergeten.
Sinds wanneer zit Van Geel eigenlijk bij Ajax? Ik dacht vanaf het seizoen 2005/2006 maar het kan zijn dat ik het fout heb.
ps @ 343: Wat moet die pm voorstellen? cratch:
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Ma 28 jan 2008 17:55
|
|
Citaat: Het is hier een Ajax forum en het gaat hier volgens mij ook over Ajax, waarom haal je dan het transferbeleid van PSV erbij? Mijn mening daarover staat op het PN.
Als een club als Ajax 8/9 miljoen uitgeeft voor een speler vind ik dat deze niet alleen moet renderen tegen de kleintjes in de competitie maar ook in topwedstrijden, het is nog even afwachten tot het einde van het seizoen maar voorlopig is de tussenbalans negatief wat dit betreft. Ik heb verder ook niet gezegd dat Suarez een slechte/goede aankoop is wel dat jullie er naar mijn mening teveel voor hebben betaald.
Het was gewoon ter vergelijking. Ik vind dat je erg kritisch bent op een aankoop van 7,8 miljoen die de meeste assists in de Eredivisie heeft en er ook aardig op los scoort. Als ik dat vergelijk met het geld dat er bij PSV is geïnvesteerd in Lazovic en Koevermans, vraag ik me af of deze extreem kritische analyse niet deels komt door het algehele beeld dat het aankoopbeleid van Van Geel geeft. Namelijk dat er weinig kennis van de wereldmarkt en visie uit blijkt. Visie en een bredere kijk op de markt. Dat zou al zoveel goedmaken. Schrap een stuk of vier namen van onderaan het aankopen lijstje weg en vervang ze met voltreffers uit Zuid-Amerika, de Tweede Bundesliga of Afrika en je hoort veel minder geklaag over jongens als Delorge en Kennedy. Nu wordt er gekeken naar het algehele plaatje en dat ziet er gewoon niet rooskleurig uit.
Suarez scoorde bijvoorbeeld twee keer tegen Groningen, twee keer tegen Heerenveen, twee keer tegen AZ in Alkmaar en speelde thuis ook goed. Verder heeft hij slechts uit tegen Feyenoord gespeeld.
Citaat: Maar jij vindt dat er geen betere spelers rondlopen dan Lindgren?
Daar gaat het toch om, aankopen moeten je team sterker maken. Volgens mij doet Lindgren dat niet.
Ik was waarschijnlijk eerder bij spelers van buiten de Eredivisie uitgekomen. Maar Lindgren vind ik inderdaad een goede speler die Ajax sterker maakt. Goede voetballers die in het elftal passen maken je team sowieso sterker.
Citaat: Zoals 343 al zei waren Rosenberg en Lindenbergh geen aankopen van Van Geel. Ogadrama inderdaad wel. Die was ik (eindelijk) even vergeten.
Sinds wanneer zit Van Geel eigenlijk bij Ajax? Ik dacht vanaf het seizoen 2005/2006 maar het kan zijn dat ik het fout heb.
Ja, maar Lindenbergh en Rosenberg waren al gehaald voordat hij TD was.
|
Scio
Forum berichten: 1939
|
Geplaatst: Ma 28 jan 2008 18:07
|
|
Kanttekening bij bovenstaande is dat hij wel degelijk een partij was in de transfer van Lindenbergh. Maar dan als TD van AZ. Ik vraag me werkelijk af of dhr. Derksen af en toe en punt heeft met zijn insinutaies over spaanse makelaars die naast de deur van Martin wonen en de, volgens Derksen, gekunstelde overgang van Lindenbergh. Het is gewoon frappant dat zijn overgang en die van Olaf zo kort achter elkaar plaatsvonden. Het kriebelt!!
|
Eto'o
|
Geplaatst: Vr 1 feb 2008 12:29
|
|
Citaat: Ajax ligt weer met zichzelf overhoop
ANALYSE, Paul Onkenhout
AMSTERDAM - Het aan- en verkoopbeleid van Ajax is onnavolgbaar. De kritiek op technisch directeur Martin van Geel zwelt aan.
Curieuze voetbalcompetitie: landskampioen PSV loopt maar liefst 7 punten achter op het schema van het seizoen 2006-2007. De resultaten in de eerste 22 wedstrijden zijn desondanks voldoende voor een grote voorsprong op de belagers Ajax en Feyenoord.
Dat zegt iets over de geslonken kracht van PSV – en vooral over de tegenvallende prestaties van Ajax, dat ondanks forse investeringen hopeloos met zichzelf overhoop ligt en woensdag in de Arena een vernietigende nederlaag moest incasseren.
Het was de laatste deceptie in een omvangrijke reeks. In de laatste 8 wedstrijden verspeelde Ajax 14 punten. Bovendien werd de club door NAC uit het bekertoernooi gestoten.
Omdat ook Ajax in vergelijking met vorig seizoen een negatief saldo van 7 punten heeft, is de stand aan de top van de ranglijst een kopie van een jaar geleden. De achterstand van Ajax én Feyenoord op PSV liep woensdag op tot 8 punten. De voorsprong van beide clubs op FC Groningen en Heerenveen is slechts 1 punt.
Lapmiddel
Dat komt hard aan in Amsterdam. Er werd deze winter fors geïnvesteerd in (vier) nieuwe spelers. Behalve dat het van ambitie getuigt, duidt het ook op angst; angst voor wéér een troosteloos seizoen, angst voor deelname aan de riskante play-offs, angst dat de Champions League opnieuw niet wordt bereikt.
De komst van Silva, Lindgren, Perez en Kuffour dient ook als een lapmiddel. In de eerste helft van het seizoen moest Ajax, door het vertrek van Perez en Sneijder en later het afscheid van Stam, concluderen dat de selectie niet in balans was. Een verbazingwekkende en kostbare inhaalmanoeuvre was het gevolg.
Hoewel het vorige seizoen bewees dat 8 punten geen onoverbrugbare kloof hoeft te zijn, lijkt de tegenaanval al mislukt. PSV bewees woensdag dat het in veel opzichten een voorsprong heeft genomen op Ajax. Dat is geen noviteit overigens: tegenover de zes landstitels van PSV sinds 2000 stelde Ajax er twee, in 2002 en 2004.
Onnavolgbaar
Omdat ook de resultaten in Europa al jaren zwaar tegenvallen en het aan de top van het bedrijf een komen en gaan is, kreeg een onderzoekscommissie vorig jaar de opdracht de organisatie door te lichten. De heren hebben een zware klus, vooral als het gaat om voorstellen tot verbetering.
De kritiek richt zich, ook intern, op de chef inkoop in Amsterdam, technisch directeur Martin van Geel. Dat viel te verwachten. Opvallender is dat de algemeen directeur, Maarten Fontein, buiten schot blijft.
Het aan- en verkoopbeleid van Ajax is onnavolgbaar en doet denken aan Feyenoord in de tijd dat de ene na de andere, vaak matig getalenteerde voetballer in de helikopter werd gehesen. Als inkoper bij Willem II en later AZ leverde Van Geel goed werk, maar op het internationale speelveld wankelt hij voortdurend.
Jaloezie
Ronduit bizar is de komst van de Ghanees Kuffour, een verdediger op leeftijd die in april 2007 voor de laatste keer een wedstrijd speelde. Ook het vertrek en aansluitend de terugkeer van Perez en de komst van de peperdure Spanjaard Luque zijn Van Geel op kritiek komen te staan. En de kritiek zwelt aan.
Met hem als technisch directeur trok Ajax sinds juli 2005 bijna 25 spelers aan, maar een gelukkige hand van kopen heeft hij niet. Het internationale netwerk van Ajax is bovendien goeddeels verstopt.
Slechts een enkele aankoop bleek een versterking te zijn. Met jaloezie keek Ajax woensdag naar een nieuwkomer bij PSV, de Hongaar Dzsudszak, die zich in zijn tweede Nederlandse topwedstrijd met gemak staande hield. Terwijl PSV zich op de transfermarkt al jaren slagvaardig toont, vernietigt Ajax in hoog tempo kapitaal.
Intussen circuleert nog steeds een moedig – één landstitel per twee jaar, structureel een plaats in de topzestien van Europa – beleidsplan. Ambities kunnen Ajax niet worden ontzegd, maar de theorie staat ook dit seizoen weer haaks op de dagelijkse praktijk.
Volkskrant.nl
|
Lucas
Forum berichten: 2866
Nieuws reacties: 8
|
Geplaatst: Di 5 feb 2008 18:14
|
|
Goh, waren we bijna nog sterker uit de winterstop gekomen. Maar goed, laten we hopen dat het van Geel lukt in de zomer de toppers uit Italie en Spanje voor te zijn mbt dit grote talent
Citaat: ‘Den Ouden kon naar Ajax’
Uitgegeven: 5 februari 2008 14:59
Laatst gewijzigd: 5 februari 2008 16:21
AMSTERDAM – In zijn zoektocht naar een goed breekijzer kwam Ajax afgelopen winterstop uit bij Geeft den Ouden. De papieren versie van de Volkskrant meldt dat de Amsterdammers de spits graag naar de hoofdstad wilden halen, maar dat zijn huidige werkgever Excelsior de overgang blokkeerde.
Aan het begin van het seizoen trok Ajax Ismael UrzaÃz aan als breekijzer. De Spanjaard kon echter geen moment imponeren en kwam dit seizoen pas drie keer binnen de lijnen.
Den Ouden daarentegen maakt deze jaargang juist grote indruk bij Excelsior. De spits scoorde reeds elf keer, dit terwijl de Rotterdammers op de laatste plaats in de competitie staan.
Breekijzer
Ajax zegt een spits te missen die wedstrijden open kan breken en oorlog maakt in het strafschopgebied van de tegenstander.
Technisch directeur Martin van Geel ziet de oud-speler van Ado Den Haag en het Zweedse DjurgÃ¥rdens IF desondanks graag naar de Amsterdammers komen aan het einde van dit seizoen. “Het is een interessante optie, we zullen van de zomer verder kijken, we hebben meer opties.â€
©NU Sport
|
Eto'o
|
Geplaatst: Di 5 feb 2008 18:21
|
|
Dat het waar is is al erg genoeg, maar als TD onder druk ga je dat toch niet toegeven?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Di 5 feb 2008 20:04
|
|
Citaat: Technisch directeur Martin van Geel ziet de oud-speler van Ado Den Haag en het Zweedse DjurgÃ¥rdens IF desondanks graag naar de Amsterdammers komen aan het einde van dit seizoen. “Het is een interessante optie, we zullen van de zomer verder kijken, we hebben meer opties.â€
Verbijsterend, treurig....Wat kun je er anders over zeggen? Van Geel moet echt weg. Dit is geen doen meer.
|
Scio
Forum berichten: 1939
|
Geplaatst: Di 5 feb 2008 21:55
|
|
Dit slaat werkelijk nergens op. Waar is die man mee bezig?
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Di 5 feb 2008 23:00
|
|
Laten we eerst maar eens gaan voetballen, voordat we zeuren dat we er voetballend niet komen.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Ma 18 feb 2008 13:21
|
|
Citaat: Rapport sterkt Van Geel
Door MAARTEN WIJFFELS
AMSTERDAM - Terwijl Martin van Geel luisterde naar de officiële presentatie van het onderzoeksrapport over Ajax, keek Marco van Basten gisteren in zijn kielzog mee.
Het was puur toevallig zoals het ging, maar er sprak een aardige symboliek uit: Van Geel vond in de bomvolle perskamer van de Arena op het laatste moment een plekje precies onder een elftalfoto met daarop Van Basten in Ajax-shirt.
Uiterlijk eind deze week moet de ex-topspits worden aangesteld als de nieuwe trainer in de Arena. Voor die post wordt hij vastgelegd door een technisch directeur die met het onderzoeksrapport in de hand zijn positie bij Ajax de komende tijd kan versterken.
Met algemeen directeur Maarten Fontein is Van Geel weliswaar de meest bekritiseerde leidinggevende in het rapport ‘Ajax de weg naar winst’, maar er is één kardinaal verschil tussen beiden: bij Van Geel blijft kritiek zakelijk van aard, met steeds ruimte voor het aanbrengen van verbeteringen. Fontein komt ook persoonlijk aan de beurt.
De commissie onder leiding van erelid Uri Coronel komt met een profielschets voor een algemeen directeur bij Ajax en in dat profiel past Fontein voor geen meter. Hij is geen ‘directeur die thuis is in de voetbalwereld’ en ook geen ‘peoplemanager voor het personeel en een warme persoonlijkheid bij wie ook supporters zich op hun gemak voelen.’ Fontein was gisteren als enige kopstuk niet bij de presentatie van het rapport aanwezig.
Zaterdagochtend kreeg de 55-jarige oud-marketeer van Unilever in een gesprek met de Raad van Commissarissen het verzoek per direct op te stappen. Zijn advocaat mr. H. Knijff ontkende dit gisteravond in NOS Studio Voetbal. ,,Hem is in het zeer korte gesprek wel gevraagd of hij, met het rapport in het achterhoofd, voor zichzelf nog toekomst ziet bij Ajax.’’ Volgens Knijff was Fontein niet uitgenodigd voor de persconferentie in de Arena.
Van Geel heeft de afgelopen dagen intern juist het signaal gekregen dat hij steun geniet en verder kan bij Ajax. Zowel de Raad van Commissarissen als de Ledenraad lijkt bereid keuzes en beslissingen uit de afgelopen periode in een breder perspectief te zien.
Daar valt ook wel wat voor te zeggen. Iedereen kan zien dat er onder Van Geel de laatste tijd veel breedteaankopen zijn gedaan, maar bij kritiek op die keuze moet je ook de uitgangssituatie kennen. In de zomer van 2006 was Van Geel net begonnen toen liefst tien Ajax-spelers transfervrij de deur uit liepen, zonder dat hij er nog iets aan kon doen. Onder hen spelers als Pienaar, Maxwell, Trabelsi en Galásek. Dat was kapitaalvernietiging, die ook nog eens werd gekoppeld aan uitschakeling in de voorronde van de Champions League tegen FC Kopenhagen. Het beperkte Van Geels financiële mogelijkheden om te investeren vervolgens drastisch.
En zo zijn er ook op het gebied van scouting nuances aan te brengen. Als meerdere scouts Balázs Dzsudzsák bekijken en allemaal oordelen ze negatief, dan is er op zijn minst sprake van een gedeelde verantwoordelijkheid in het falen.
De commissie-Coronel adviseert Ajax na tien jaar van zig-zagbeleid te kiezen voor een helder model in het technisch beleid. Óf je laat dat beleid vormgeven door een sterke trainer met bewezen managementkwaliteiten, die de gehele betaald voetbalafdeling leidt. Zo leidde Van Gaal Ajax in de periode 1991-1997.
Óf je kiest voor een sterke technisch directeur die de baas is van een trainer die alleen het eerste elftal traint en coacht. In dit model bepaalt de technisch directeur dan alle voetbaltechnische aanstellingen door de hele club heen.
Ajax zou in het eerste model nu eigenlijk met Guus Hiddink als nieuwe trainer moeten komen. Maar die is niet beschikbaar, dus kun je model 1 voorlopig vergeten. In het tweede model past de komst van een relatief jonge trainer die met Van Geel zal samenwerken. Want bij een topclub als Ajax is de praktijk uiteraard nooit zo zwart-wit als model 2 op papier voorstelt. Een hoofdtrainer, en zeker Van Basten, komt echt niet alleen om de pionnen uit te zetten en dat zou Van Geel nooit eisen. Daarom kan Van Basten bij Ajax ook zijn eigen staf samenstellen met daarin Van ’t Schip en Witschge.
Met het rapport in de hand én de steun van de raad van commissarissen kan Van Geel de teugels in de scouting aantrekken. De directeur weet zich daarnaast op nog een gevoelig punt gesteund. De commissie-Coronel stelt expliciet dat het een goede beslissing is geweest Piet Keizer uit zijn functie te ontheffen. De aanwezigheid van een technisch adviseur is ‘overbodig’.
Van Geel wilde zelf niet veel kwijt over het rapport en over zijn positie. ,,Gezien alle reacties voel ik steun en vertrouwen.’’ stelt Van Geel.
AD.nl
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 26 feb 2008 20:53
|
|
Citaat: De ledenraad gaat extra vergadering beleggen
bron: Ajaxfans.net
In de laatste editie van SportweekTV zeggen de analisten dat het personeel in de Arena wacht op de beloofde duidelijkheid
De ledenraad gaat daarom een extra vergadering beleggen waarin met name gesproken zal worden over de rol van algemeen directeur Maarten Fontein en technisch directeur Martin van Geel.
|
Wij zijn Ajax
Forum berichten: 2337
|
Geplaatst: Di 26 feb 2008 20:57
|
|
Beter: ik vind dat beide vakmensen moeten blijven indien ze op de juiste positie worden gezet. Gebeurt dat niet, dan ben ik ze liever arm dan rijk. Nu leveren ze beide niet op wat gewenst wordt van werknemers in hun functie! Keuze: veranderen of verlaten.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Di 26 feb 2008 21:01
|
|
Citaat: Beter: ik vind dat beide vakmensen moeten blijven indien ze op de juiste positie worden gezet. Gebeurt dat niet, dan ben ik ze liever arm dan rijk. Nu leveren ze beide niet op wat gewenst wordt van werknemers in hun functie! Keuze: veranderen of verlaten. Fontein word (gok ik) commercieel directeur/manager en Martin van Geel word na dit seizoen ontslagen of stapt op (gok ik weer). Marco zal een echte manager worden (ik weet niet of hij dar al geschikt voor is maar wel zullen zien) en dus direct in contact staan met de scouting en jeugdopleiding wat wel weer een goede zet is. Als de scouting sterk word neergezet door Johan (met Keizer, van der Zee en hopenlijk Jan de Koning) zal die goed genoeg zijn om Marco te ondersteunen. Zo zullen er in ieder geval alleen maar spelers worden gekocht waar de manager/coach/hooftrainer vertrouwen in heeft en een plaats voor heeft.
|
Bertje
|
Geplaatst: Zo 2 maa 2008 21:52
|
|
Citaat: 'Cruijff beslist over toekomst Van Geel'
zondag 02 maart, door SV, Amsterdam, 22:28u, RTVNH
John Jaakke heeft tegenover RTVNH laten weten dat hij vrijwel zeker niet op korte termijn gaat beslissen over de toekomst van Martin van Geel bij Ajax. Dat zal Johan Cruijff op zich nemen.
Omdat Maarten Fontein opzij is geschoven door Jaakke, vroeg de verslaggever van RTVNH aan Jaakke of nu Van Geel 'aan de beurt is'.
'Dat weet ik niet', zei Jaakke. 'Dat is afhankelijk van het technisch beleid dat Johan Cruijff voor ogen heeft'.
AS
|
Wij zijn Ajax
Forum berichten: 2337
|
Geplaatst: Ma 3 maa 2008 20:36
|
|
Tja, als ik hem vandaag weer hoor praten over vatsgelegde talenten dan hebben we weer een Overmars, een toprechtsback en een toptalent VD Heyden, hoe kan het dan dat de jeugd er dan niet top voorstaat. Ik weet niet wat ik van hem moet denken.. Of, watr ik het liefste heb, heeft MvG gelijk en wacht Ajax weer een glorietijd?
|
Chivu 05
Forum berichten: 796
|
Geplaatst: Ma 3 maa 2008 20:38
|
|
Citaat: Tja, als ik hem vandaag weer hoor praten over vatsgelegde talenten dan hebben we weer een Overmars, een toprechtsback en een toptalent VD Heyden, hoe kan het dan dat de jeugd er dan niet top voorstaat. Ik weet niet wat ik van hem moet denken.. Of, watr ik het liefste heb, heeft MvG gelijk en wacht Ajax weer een glorietijd?
Hij geeft alleen een beschrijving wat voor type speler het is. Lijkt me duidelijk geformerleerd, de spelers krijgen de kans om via Jong Ajax naar de A-selectie te komen. Niet meer, niet minder.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 3 maa 2008 20:41
|
|
Het talent stroomt niet beter of slechter door dan vroeger. Alleen staat er nu geen ingespeeld basisteam meer. Dat is het hele probleem.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Ma 3 maa 2008 20:49
|
|
Precies. En jongens als Sneijder en Heitinga zijn na hun eerste uitstekende seizoen voor Ajax meteen weg. Wat dat betreft kan Ajax volgens mij nog meer plezier beleven aan de buitenlandse talenten. Die zitten immers, in tegenstelling tot onze eigen jeugdspelers, niet al jaren bij Ajax voordat ze doorbreken en hebben het misschien iets minder snel gezien.
|
Chivu 05
Forum berichten: 796
|
Geplaatst: Ma 3 maa 2008 20:51
|
|
Citaat: Het talent stroomt niet beter of slechter door dan vroeger. Alleen staat er nu geen ingespeeld basisteam meer. Dat is het hele probleem.
Klopt en daarbij houden middelmatige spelers als Delore, Rommedahl en Luque de doorstroming engizins tegen (van Donald, Sarpong, Anita, Martina). Hoewel de spelers het zelf moeten doen, speelt de dit facet ook een belangrijke rol.
|
Bertje
|
Geplaatst: Ma 3 maa 2008 20:51
|
|
Vroeger hadden talenten niet pas hun eerste uitstekende seizoen als ze 22 waren. Daar mag Ajax bij zichzelf te rade gaan.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Ma 3 maa 2008 20:53
|
|
Citaat: Vroeger hadden talenten niet pas hun eerste uitstekende seizoen als ze 22 waren. Daar mag Ajax bij zichzelf te rade gaan.
Dat is wel weer waar. En dit ondanks de algehele begeleiding die tegenwoordig professioneler zou moeten zijn. Ajax wil zelfs te werk gaan met een mental coach.
|
Bertje
|
Geplaatst: Ma 3 maa 2008 20:54
|
|
Net alsof die mental coach zo nieuw is. Michels had al mensen rondlopen voor het mentale gedeelte.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 3 maa 2008 21:02
|
|
Citaat: Vroeger hadden talenten niet pas hun eerste uitstekende seizoen als ze 22 waren. Daar mag Ajax bij zichzelf te rade gaan.
Dat waag ik toch te betwijfelen, Bert.
Sneijder en Heitinga hadden eerder al goede seizoenen, hoor. Vroeger konden talenten ook makkelijker mee door de goede ploegen waarin ze terecht kwamen. Heel wat anders dan spelers zoals Sarpong en Anita die gewoon in het diepe werden gegooid op een totaal verkeerd moment. Net zoals Urby en Maduro trouwens.
|
Bertje
|
Geplaatst: Ma 3 maa 2008 21:09
|
|
Sneijder en Heitinga hebben zelfs nu nog geen seizoenen gedraaid zoals Kluiverts eerste seizoen, bijvoorbeeld.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 3 maa 2008 21:19
|
|
Nee. Maar in wat voor een team speelde hij?
|