Forum
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Voormalige Godenzonen » Martin van Geel als technisch directeur
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Martin van Geel als technisch directeur
Maker: PushkinBekeken: 8463
Status: InactiefBerichten: 230
+ Nieuw bericht <<<   <   2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9  |  10   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
jamesgf

Forum berichten: 420
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Ma 11 mei 2009 00:41
Van Geel... Wat een verschrikkelijk slechte TD was dat zeg. Van Lindenbergh tot Kuffour en van Luque tot Van Basten... De sympathieke Brabander grossierde in het maken van grove fouten waar we tot op de dag van vandaag de gevolgen van ondervinden.
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Geplaatst: Ma 11 mei 2009 11:47
Lindenbergh was toch echt het kunststukje van Danny Blind en Van Geel heeft Van Basten natuurlijk niet aangesteld, he! Als je goed gelezen had, dan weet je dat Van Geel (een type) Adriaanse had willen aanstellen.

Maar verder heb je gelijk....Van Geel was dramatisch.
TvP

Forum berichten: 1370
Geplaatst: Ma 11 mei 2009 17:14
Maar Van Geel verkocht wel Sneijder voor een recordbedrag (veel te laat, dat dan weer wel) en haalde Suarez naar Ajax. Babel ging zonder zich echt bewezen te hebben voor heel veel geld naar Liverpool. Blind doet het nog niet beter in dat opzicht. En als Van Geel niet Van Basten coach had laten worden, maar een type Adriaanse, had hij heel de buitenwereld over zich heen gehad, want natuurlijk moest Van Basten coach worden, dat zat er al vier jaar aan te komen.

Laat ik wel even voorop stellen dat ik Van Geel ook niet goed vond, maar dat hij niet alleen slecht bezig was.
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Geplaatst: Wo 17 jun 2009 09:35
Citaat:
Hendriks heeft het gehad met Van Geel

Bron: ELF

Suikeroom van Roda JC Nol Hendriks lijkt het helemaal gehad te hebben met directeur voetbalzaken Martin van Geel. Maandagavond vond er een afrondend gesprek plaats over het opzetten van een investeringsfonds, maar tot grote ergernis van Hendriks ontbrak Van Geel daarbij.

"Tijdens de definitieve vergadering over het opzetten van het investeringsfonds had ik Van Geel ook verwacht. Er waren vier stoelen gereserveerd, maar er bleef er eentje leeg. Ik had voor honderd procent op hem gerekend. Ik ben zeer teleurgesteld in Van Geel", verklaart Hendriks aan ELF Voetbal. Het botert al langer niet tussen Van Geel en Hendriks. Met het nieuwe incident is de relatie tussen beiden er niet beter op geworden. "Ik heb water bij de wijn gedaan, maar Van Geel heeft nu echt het vertrouwen geschaad. Ik weet niet of dit nog goed gaat komen."

Hendriks neemt vooralsnog als enige plaats in het investeringsfonds. Daarin kunnen derden geld beleggen voor spelers, maar krijgen de investeerders geen invloed op het voetbaltechnische beleid. "Tot nu toe heb ik drie aanvallers op het oog.” De textielbaron zegt niet te weten wie er op het lijstje van Roda JC zelf staat. "Ik moest uit de krant vernemen dat ze Rihairo Meulens hebben aangetrokken.”
mike_zuid2

Forum berichten: 590
Geplaatst: Wo 17 jun 2009 13:29
Hij maakt weer eens vrienden onze Martin.....
Marnix

Forum berichten: 2786
Geplaatst: Wo 17 jun 2009 17:30
Die vent ''lijkt'' goed, maar hij is volgens mij heel erg eigenwijs en kan niet tegen kritiek oid, op de een of andere manier lukt het altijd (net) niet bij hem.
+ Nieuw bericht <<<   <   2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9  |  10   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.888
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.314.277 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Voormalige Godenzonen » Martin van Geel als technisch directeur
Ga
Zoeken: