Auteur
|
Bericht
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 5 jan 2009 20:45
|
|
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 23 feb 2009 19:16
|
|
|
Marco
Forum berichten: 4289
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Ma 8 jun 2009 13:28
|
|
Categorie dubieuze geruchten: Seedorf werd al eens gelinkt aan Fenerbahce, nu zou hij Ancelotti volgen naar Chelsea.
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Di 9 jun 2009 20:34
|
|
Nogmaals: Hier verder over Seedorf. Volgende posts uit de Mogelijke Aanwinsten-topic zal ik simpelweg verwijderen.
Citaat: Qua competitie (de Italiaanse competitie was op dat moment met afstand de sterkste competitie ter wereld) en qua geld zeer zeker, ja.
Daar doet een fantastisch seizoen van een club uit ons kikkerlandje weinig aan af.
Qua competitie lijkt mij de CL toch wel wat sterker hoor.
|
thommy
Forum berichten: 790
|
Geplaatst: Di 9 jun 2009 20:35
|
|
Citaat: Nogmaals: Hier verder over Seedorf. Volgende posts uit de Mogelijke Aanwinsten-topic zal ik simpelweg verwijderen.
Citaat: Qua competitie (de Italiaanse competitie was op dat moment met afstand de sterkste competitie ter wereld) en qua geld zeer zeker, ja.
Daar doet een fantastisch seizoen van een club uit ons kikkerlandje weinig aan af.
Qua competitie lijkt mij de CL toch wel wat sterker hoor.
Tenzij je de CL als een toernooi ziet.
|
Bertje
|
Geplaatst: Di 9 jun 2009 20:35
|
|
Ik denk dat de gemiddelde voetballer meer waarde hecht aan de ongeveer dertig wedstrijden die hij in z'n nationale competitie speelt dan die misschien zelfs maar zes wedstrijdjes in de CL.
|
thommy
|
Geplaatst: Di 9 jun 2009 20:39
|
|
Citaat: Ik denk dat de gemiddelde voetballer meer waarde hecht aan de ongeveer dertig wedstrijden die hij in z'n nationale competitie speelt dan die misschien zelfs maar zes wedstrijdjes in de CL.
Dat denk ik niet, CL wedstrijden brengen iets speciaals in spelers naar boven, die wedstrijden zullen altijd meer betekenen voor een speler dan de wedstrijden in de competitie.
|
Bertje
|
Geplaatst: Di 9 jun 2009 20:48
|
|
Hier in Nederland misschien, maar de Engelse, Spaanse en Italiaanse competities zijn wel even van een andere categorie. Bij het grote Real van rond de eeuwwisseling vloog niet voor niets trainer na trainer de deur uit ondanks dat ze wel de CL wisten te winnen maar niet de competitie.
|
thommy
|
Geplaatst: Di 9 jun 2009 20:49
|
|
Dat is voor het bestuur, ik denk dat internationaal spelen voor spelers toch altijd wel geweldig blijft.
|
Bertje
|
Geplaatst: Di 9 jun 2009 20:51
|
|
Natuurlijk is dat niet alleen voor het bestuur. Dat is een gevolg van de kracht en uitstraling van de competitie. En dat is niet iets waar enkel bestuursleden gevoelig voor zijn.
|
thommy
|
Geplaatst: Di 9 jun 2009 21:06
|
|
De CL heeft geen kracht en uitstraling?
|
Cheers
Forum berichten: 181
|
Geplaatst: Di 9 jun 2009 21:14
|
|
En met de manier waarop Ajax speelde zouden ze echt niet een paar wedstrijdjes spelen, het bewijs kwam een jaar later.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 9 jun 2009 21:16
|
|
Het maakt ook niet uit. Seedorf kon niet zo goed met Van Gaal overweg en Seedorf had al alles gewonnen bij AJAX. Kampioen 2 x en de CL.
|
TvP
Forum berichten: 1370
|
Geplaatst: Di 9 jun 2009 21:18
|
|
Bertje heeft gelijk wat betreft de competitie. Ajax had al sinds tijden niet meer verloren, omdat de tegenstand er gewoonweg niet was. Ook niet in de CL trouwens. Ajax domineerde op dat moment. Seedorf koos wellicht niet voor het hoogsthaalbare op dat moment. Waarschijnlijk wilde hij zich persoonlijk verder ontwikkelen, door wekelijks tegen topclubs te spelen. Iets wat hij bij Ajax slechts twaalf (?) keer per jaar kon. En kon hij bij Sampdoria veel meer verdienen.
|
Marco
|
Geplaatst: Do 18 jun 2009 13:58
|
|
[list">Clarence Seedorf koopt Serie C-club AC Monza Brianza
AC Milan-middenvelder Clarence Seedorf (foto) is mede-eigenaar geworden van de Serie C-club AC Monza Brianza, meldt de middenvelder op zijn persoonlijke website. De Italiaanse club stond sinds december te koop. Seedorf hoest het bedrag voor Monza niet in zijn eentje op. Ook voormalig topvoetballer Giuseppe Bergomi en zakenman Salvo Zangari zijn bij de deal betrokken. In 2000 speelde Monza voor het laatst op Serie B-niveau.
De koop wordt gesloten via Seedorfs bedrijf On International. Er zijn banden tussen AC Milan en Monza. Zo heeft Milans vice-voorzitter Adriano Galliani een verleden bij de club. Daarnaast kwam Milan-icoon Alessandro Costacurta in het verleden uit voor de club.
# bron: Sportweek[/list">Seedorf.com met videoblog..
|
Marco
|
Geplaatst: Di 14 jul 2009 12:15
|
|
[list">Seedorf haalt broer en neef naar AC Monza Brianza
Een maand geleden nam Clarence Seedorf samen met Giuseppe Bergomi, voormalig verdediger van Internazionale, en zakenman Salvo Zangari de Italiaanse Serie C-club AC Monza Brianza over. De club presenteerde dinsdag enkele nieuwe aankopen, waaronder Chedric en Stefano Seedorf, respectievelijk de broer en de neef van de AC Milan-speler.
Ook Alessandro Tuia (Lazio Roma), Mirko Cudini (Perugia), Luca Fiuzzi (Foligno), Filippo Noventa (AC Milan) en Marco Marcandalli van Gallipoli moeten proberen AC Monza Brianza terug te brengen naar de Serie B.
De 26-jarige Chedric debuteerde in het seizoen 2000/01 voor NAC, maar slaagde er niet in een vaste waarde te worden in Breda. Vervolgens stond de middenvelder onder contract bij Legnano, Pizzighettone, KV Oostende, SC Cambuur en Croix de Savoie. Vorig jaar speelde de jongere broer van Clarence bij de beloften van AC Milan. In februari koos hij voor een verblijf bij Haarlem, maar speelde daar geen wedstrijden.
Middenvelder Stefano (27) speelde bij Ajax zijn eerste wedstrijd als profvoetballer. Op 31 maart 2002 kregen de Amsterdammers klop van Vitesse (3-1) en Seedorf viel een kwartier voor tijd in voor Andy van der Meyde. In Amsterdam kwam hij nauwelijks aan spelen toe en verkaste naar NAC. Daarna speelde hij voor FC Groningen, Apollon Limassol, Veria en afgelopen jaargang voor FC Den Bosch.
# bron: VI.nl[/list">
Routinier Harvey Esajas wacht in spanning af! Anyway, ik krijg er een enorm Castel di Sangro-gevoel van. De club dan, hè..
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 26 okt 2009 19:37
|
|
Citaat: Westerveld: 'Seedorf wil terug naar Ajax-gedachte'
Bron: Voetbalcentraal.nl
Sander Westerveld is tevreden bij Monza, de club waarvan Clarence Seedorf mede-eigenaar is. Tegenover Sportweek geeft de doelman aan het fijn te vinden aan voetballen toe te komen.
'Het enige nadeel is dat we in de Serie C spelen', zegt Westerveld. 'Clarence Seedorf heeft me gevraagd. Hij wil met deze club terug naar de Ajax-gedachte: drie punten is niet genoeg.'
Vooral de ambities van die club spreken Westerveld aan. 'Clarence wil dat iedereen het hier naar zijn zin heeft. Dat lukt misschien niet altijd, maar het streven is er.'
|
Johnny Guitar
Forum berichten: 101
|
Geplaatst: Di 27 okt 2009 03:32
|
|
Hij was daar toch weg?
|
thommy
|
Geplaatst: Do 24 dec 2009 17:54
|
|
Ik moet voor een quiz weten in welk duel Seedorf z'n Europees debuut maakte. Heeft iemand hier een idee?
Alvast bedankt.
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Do 24 dec 2009 18:08
|
|
Tegen Vitoria Guimaraes was dat in het seizoen 92/93. Ajax won overigs die wedstrijd met 2-1.
|
thommy
|
Geplaatst: Vr 25 dec 2009 00:52
|
|
Bedankt Bart, wist je hem of heb je google gebruikt?
Ik heb nu alle 100 antwoorden van de VI voetbalkennisquiz beantwoord, dus als iemand vragen heeft..?
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Vr 25 dec 2009 08:34
|
|
Citaat: Bedankt Bart, wist je hem of heb je google gebruikt?
Ik heb nu alle 100 antwoorden van de VI voetbalkennisquiz beantwoord, dus als iemand vragen heeft..? Ik had vorige week toevallig een artikel gelezen over het seizoen 92/93. Daarin kwam ook naar voren dat Seedorf zijn debuut maakte Europees. Daarna heb ik even voor jouw opgezocht in welke wedstrijd dat was.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Vr 25 dec 2009 11:12
|
|
Sommige mensen moeten eens wat beter de zone van DGOT lezen...
http://www.ajaxfans.net/forum/viewtopic.php?t=487
Scrollen en je ziet Seedorf zitten samen met Roy.
|
thommy
|
Geplaatst: Vr 25 dec 2009 11:28
|
|
Ik wist enkel het seizoen, kon verder niet echt het antwoord vinden, bij het zoeken naar debuut krijg je telkens debuut betaald voetbal enzo . Mijn zoekkunsten zijn neit echt geweldig.
|
DIMC85
Forum berichten: 1585
|
Geplaatst: Wo 26 mei 2010 11:09
|
|
Zou een mooie versterking zijn, heeft veel ervaring.
We hebben alleen al zoveel middenvelders.
Als het waar is is het een hele mooie gedachte uiteraard.
|