Forum
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Nog actieve Godenzonen » Clarence Seedorf
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Clarence Seedorf
Maker: Eto'oBekeken: 3824
Status: InactiefBerichten: 95
+ Nieuw bericht <   1  |  2  |  3  |  4   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Eto'o

Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Za 8 dec 2007 12:03
Lucas

Forum berichten: 2866
Nieuws reacties: 8
Geplaatst: Za 8 dec 2007 12:19
Heb je daar een bron voor Thomas? Ik heb dat namelijk nog nooit gelezen of uit zijn mond gehoord
Eto'o

Geplaatst: Za 8 dec 2007 12:39
Niet de betrouwbaarste, maar het is iets:

Citaat:
Seedorf sluit af bij AC Milan
dinsdag, 15 mei om 16:33

Afsluiten bij zijn eerste club Ajax, dat ziet Clarence Seedorf zichzelf niet meer doen. De middenvelder van AC Milan heeft tegenover La Gazzetta dello Sport aangegeven niet meer te willen vertrekken bij de Italiaanse grootmacht. “Op mijn 34ste wil ik niet meer van club veranderen”, liet de Nederlander optekenen.

Seedorf begon zijn voetballoopbaan in 1992 bij Ajax. Vervolgens verdedigde hij de kleuren van Sampdoria, Real Madrid, Internazionale en AC Milan. In ruim tien jaar tijd groeide hij uit tot de meest succesvolle Nederlandse voetballer aller tijden. De cirkel rond maken met een laatste transfer naar Ajax zagen vooral veel supporters van de Amsterdamse club wel zitten.

De 31-jarige international zelf ziet echter weinig in die optie. Seedorf is nog altijd hongerig naar prijzen en wil nog wat trofeeën aan zijn palmares bijschrijven. Te beginnen met de Champions League.

Evenals twee jaar geleden ontmoet AC Milan het Engelse Liverpool in de finale. Toen bogen The Reds een 3-0 achterstand om tot 3-3, waarna zij de penalty’s beter namen en de Champions League binnen haalden. “Maar ik zou tekenen voor zo een wedstrijd als toen in Istanbul”, zei Seedorf. “We domineerden toen het duel. Als we het nog eens twintig keer over zouden kunnen doen, dan zouden wij ze allemaal winnen.”

voetbalzone.nl

Ik zou verder ook niet echt weten waarom Seedorf weg zou gaan bij Milan hoor. Bovendien is hij in de Arena meerdere keren uitgefloten, dus zo innig is de band met onze supporters nu ook weer niet.
Eto'o

Geplaatst: Zo 16 dec 2007 15:29
Die blinde vink wordt ongetwijfeld de nieuwe trainer van Ajax.
Eto'o

Geplaatst: Ma 17 dec 2007 14:08
Citaat:
Van Basten teleurgesteld in Seedorf
door onze Telesportredactie

AMSTERDAM - Marco van Basten is teleurgesteld in de spijkerharde kritiek van Clarence Seedorf aan zijn adres vorige week. De prijzenverzamelaar van AC Milan riep over zijn verhouding met de bondscoach van Oranje dat hij ‘geeft, geeft en geeft, maar er niets voor terugkrijgt’.

"Opmerkelijk en teleurstellend zeker na wat is voorgevallen na de interland Nederland-Luxemburg. Wij wilden hem graag meenemen naar Wit-Rusland, maar Seedorf zag dat niet zitten omwille van z’n drukke programma en z’n fysiek. Na een uitgebreid onderhoud hebben wij begrip voor hem getoond en hem vrijgegeven terug te keren naar Milaan. Als hij vervolgens bovenstaande kritiek aan mijn adres aflevert, is dat teleurstellend.”

Vooralsnog heeft Seedorfs kritiek – hij zei ook dat beiden meer dan 50% van de ideale samenwerking verwijderd zijn – geen consequenties voor de middenvelder van AC Milan bij Oranje. Van Basten: "Begin volgend jaar zullen we een gesprek met hem voeren en dan zien we wel wat daaruit komt. Op dit moment verbind ik er geen consequenties aan.”

Telesport.nl
Ed

Forum berichten: 3
Geplaatst: Ma 17 dec 2007 14:25
van basten speelt nu wel de vermoorde onschuld maar hij weet donders goed dat seedorf een punt heeft !! sterker nog de speler van basten zou de coach van basten al lang weg gewerkt hebben want hij liet zich als speler echt niet zo piepelen als seedorf nu door hem behandeld wordt !!!
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Geplaatst: Ma 17 dec 2007 14:26
Daar heb je gelijk in. Van Basten was er verantwoordelijk voor dat De Mos werd ontslagen in 1985.
Bertje

Forum berichten: 9427
Geplaatst: Ma 17 dec 2007 14:32
Nu was Van Basten dan ook beduidend beslissender bij Ajax dan Seedorf bij Oranje is.
Redondo

Forum berichten: 241
Geplaatst: Ma 17 dec 2007 18:40
Van Basten hoeft alleen maar het verschil weer te geven in wedstrijden waar Seedorf speelde en waar hij niet speelde.

Dat is duidelijk genoeg
El Lute

Forum berichten: 3606
Geplaatst: Ma 17 dec 2007 21:28
Citaat:
Jammer dat hij niet gestopt is

Je bewijst hier wel dat je visie beperkt is.
Kaka en Seedorf waren wel de mannen in het afgelopen kampioensschap in Japan en Milan mag blij zijn dat Seedorf nog niet gestopt is en zoveel liefde heeft voor Milan. Wat een geweldige speler en een genot dat die nog niet gestopt is.
Bertje

Geplaatst: Di 18 dec 2007 11:26
El Lute, je kunt ook gewoon je mening geven zonder op de man te spelen.
Redondo

Geplaatst: Di 18 dec 2007 14:59
Citaat:
Jammer dat hij niet gestopt is

Je bewijst hier wel dat je visie beperkt is.
Kaka en Seedorf waren wel de mannen in het afgelopen kampioensschap in Japan en Milan mag blij zijn dat Seedorf nog niet gestopt is en zoveel liefde heeft voor Milan. Wat een geweldige speler en een genot dat die nog niet gestopt is.

Hoe hij bij Milan speelt boeit me niet. Nederland verliest altijd met Seedorf, en hij speelt altijd kut.

Oprotten en nooit meer terugkeren hoop ik
Wij zijn Ajax

Forum berichten: 2337
Geplaatst: Vr 21 dec 2007 13:05
Iets meer fatsoen mag ook wel naar hem toe. Hij moet accepteren dat hij niet altijd in het plaatje past. Het is echt goede voetballer, maar soms komt hij de ploeg niet ten goede( en dat moet Marco Fantastisch dan ook goed uitleggen en met respect, Seedorf heb nou eenmaal waardering nodig). En over die aanvoerdersband: laat zien dat jij de leider en de rots in de branding bent ipv huilen over die band. Dan heb je veel meer toegevoegde waarde. Het gaat niet om die band, het gaat om dat je veel voor het team betekent!
El Lute

Geplaatst: Vr 21 dec 2007 21:46
Citaat:

Hoe hij bij Milan speelt boeit me niet. Nederland verliest altijd met Seedorf, en hij speelt altijd kut.

Seedorf is 86 keer uitgekomen in Oranje waarin die 11 keer scoorde.
44 Keer gewonnen.
25 Keer gelijk
17 Keer verloren

Bron: voetbalstats.nl

De vraag is nu wie er onzin spreekt..
Redondo

Geplaatst: Vr 21 dec 2007 22:00
Citaat:

Seedorf is 86 keer uitgekomen in Oranje waarin die 11 keer scoorde.
44 Keer gewonnen.
25 Keer gelijk
17 Keer verloren

Bron: voetbalstats.nl

De vraag is nu wie er onzin spreekt..

En ga nu eens kijken als je oefenwedstrijden niet mee telt?
El Lute

Geplaatst: Vr 21 dec 2007 22:07
Citaat:

Heb gereageerd op jouw eerste opmerking die dus niet blijkt te kloppen.
Verder kun je die site zelf ook bekijken, hij doet het bij mij gewoon dan zal die bij jouw ook wel te openen zijn of je moet op de Falkland Eilanden zitten waar de verbindingen wat moeilijk schijnen te zijn en dan houdt het op. Dan moet je maar gaan kijken als je weer op het vaste land zit.

Je opmerking kan naar het land der fabeltjes geschoten worden, dat moge duidelijk zijn. Verder ook niet erg, even goede vrienden Redondo.
Redondo

Geplaatst: Vr 21 dec 2007 22:09
Citaat:

Heb gereageerd op jouw eerste opmerking die dus niet blijkt te kloppen.
Verder kun je die site zelf ook bekijken, hij doet het bij mij gewoon dan zal die bij jouw ook wel te openen zijn of je moet op de Falkland Eilanden zitten waar de verbindingen wat moeilijk schijnen te zijn en dan houdt het op. Dan moet je maar gaan kijken als je weer op het vaste land zit.

Je opmerking kan naar het land der fabeltjes geschoten worden, dat moge duidelijk zijn. Verder ook niet erg, even goede vrienden Redondo.

Ik heb het allemaal al een keer uitgerekend en ik gun jou wel een bezigheid dus je mag met die website zelf gaan turven
Wij zijn Ajax

Geplaatst: Za 5 jan 2008 16:22
Wat ik jammer vindt is dat MvB niet spelers in zijn waarde laat. Ik zou Seedorf ook niet altijd opstellen, ligt aan je taktiek. Maar ik zou hem altijd zeggen dat het niet aan hem ligt, dat hij goed is en genoeg sowieso toevoegt. Ik denk dat je 2 elftallen bij NL hebt. Of je speelt met( 1e opstelling) Davids-Sneijder-De Zeeuw met Sneijder als spelmaker(in de vrije rol) en Davids en De Zeeuw die de balans maken(dan speel je ook met backs Urby en Melchiot), of je speelt met(2e opstelling) VD Vaart-Maduro-Seedorf met Maduro als draaischijf en VD Vaart en Seedorf als zwervers tussen de linies die met individuele handelingen het verschil kunnen maken(dan heb ook iedereen verantwoordelijkheden verdedigend). Was ik maar bondscoach B) . Ook krijg je zo leuke trainingspartijen.
Mijn selectie
------------vd sar----------------- --------------stekelenburg-----------
------------------------------------ ----------------------------------------
--de jong-heitinga-bouma------- ----donk/ooijer--boulahrouz--------
------------vd wiel---------------- --melchiot---------------------urby--
------------------------------------ ----------------------------------------
---seedorf-maduro-vd vaart---- ---------de zeeuw-----davids--------
------------------------------------ ------------------sneijder-------------
-castelen-----------------robben- --------v persie-------------babel----
------------huntelaar-------------- ----------------v nistelrooij----------

+kluivert(voetballend breekijzer meest handige bij deze spitsen)
Bertje

Geplaatst: Za 5 jan 2008 17:15
Citaat:
Davids-Sneijder-De Zeeuw

Wat is dit voor mini-linie? Twee spelers die kleiner zijn dan 1.70 en een speler van 1.74.
Eto'o

Geplaatst: Za 5 jan 2008 17:16
Bovendien vind ik Van der Vaart een honderd procent aanvaller. Als verkapte aanvallende middenvelder gaat ook nog wel, maar een linkshalf is hij in ieder geval niet.
Bertje

Geplaatst: Za 5 jan 2008 17:17
Kan wel, maar dan moet je elders compenseren.
Wij zijn Ajax

Geplaatst: Zo 6 jan 2008 23:04
Citaat:

Wat is dit voor mini-linie? Twee spelers die kleiner zijn dan 1.70 en een speler van 1.74.

Een middenlinie met kleine grote mannen. Het gaat om de kracht en kwaliteit, niet om de grote. Hierin zit veel explosiviteit en klasse.

Citaat:
Bovendien vind ik Van der Vaart een honderd procent aanvaller. Als verkapte aanvallende middenvelder gaat ook nog wel, maar een linkshalf is hij in ieder geval niet.

Dat vind ik niet. VDV kan wel inzakken. Voor de aanval mist hij wat snelheid, soeplesse en explosiviteit. Hij heb voor het middenveld een goede dribbel en creativiteit en de loopvermogen naar de spits toe. Hij is een zwerver tussen de linies(daarom ook Maduro in het midden als draaischijf), die ook wel iets terug kan verdedigen. Ik ben het dus niet met jou eens. Wist je trouwens dat volgens Huub Stevens het succes mogelijk was omdat VD Vaart meer tussen de linies moest spelen en zo het speelveld dichter maakte om wedstrijden te kunnen beheersen? Ik denk dat VDV juist wordt misbruikt voorin, hij hoort niet in de voorste linie te spelen want daar is hij te slim voor(op het middenveld hoort het spel verzorgd te worden, dat is het brein van de ploeg). En in plaats van wie hoort hij dan in het NL Elftal, of hoort hij ook niet in Oranje??
Bertje

Geplaatst: Ma 7 jan 2008 12:03
Citaat:

Een middenlinie met kleine grote mannen. Het gaat om de kracht en kwaliteit, niet om de grote. Hierin zit veel explosiviteit en klasse.

Lengte helpt wel bij het koppen, hoor.
Wij zijn Ajax

Geplaatst: Di 8 jan 2008 15:10
Citaat:

Lengte helpt wel bij het koppen, hoor.

Worden op het middenveld nu ook al lange hoge ballen gespeeld, lijkt me niet.. Op het middenveld gaat de bal rond en word het spel gemaakt(BB en BBTegenstander), dan moet je handig zijn. En je gaat mij niet vertellen dat dit geen handige spelers zijn. Hier zit alles in wat een middenveld nodig heb, sterker nog; wat dit elftal voor een middenveld nodig heeft kwa balans.
Bertje

Geplaatst: Di 8 jan 2008 15:24
Ooit wel eens van een afvallende bal gehoord?

Daarnaast helpt het ook als je middenvelders in de eigen zestien komen te staan of in de zestien van de tegenstander.
+ Nieuw bericht <   1  |  2  |  3  |  4   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.887
Berichten: 213.631 Onderwerpen: 2.462 Nieuwste lid: vpdzflq308
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.311.700 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Nog actieve Godenzonen » Clarence Seedorf
Ga
Zoeken: