Forum
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Nog actieve Godenzonen » Hedwiges Maduro
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Hedwiges Maduro
Maker: 343Bekeken: 15492
Status: InactiefBerichten: 340
+ Nieuw bericht <<<   <   5  |  6  |  7  |  8  |  9  |  10  |  11  |  12  |  13   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Geplaatst: Wo 19 dec 2007 17:08
Bron?

Die is weg. Gelukkig. Nog een transfersom eruit slepen. Van der Heijden naar de A-selectie halen en AJAX gaat er op vooruit.
Anonymous

Forum berichten: 4060
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Wo 19 dec 2007 17:11
oeps vergeten www.vi.nl
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Wo 19 dec 2007 17:13
Ah, dan is het wel redelijk betrouwbaar.

Nou, ik word er zowaar vrolijk van. Ik denk Demosthenes ook wel.
Bertje

Forum berichten: 9427
Geplaatst: Wo 19 dec 2007 17:20
Citaat:
Bron?

Die is weg. Gelukkig. Nog een transfersom eruit slepen. Van der Heijden naar de A-selectie halen en AJAX gaat er op vooruit.

Jij hebt Van der Heijden meer zien spelen dan die invalbeurt van een paar minuten?
Anonymous

Geplaatst: Wo 19 dec 2007 17:21
ik vond dat ie redelijk goed uit zijn vormcrisis is gekomen, ik vind ook dat Ajax zich daarmee een prima werkgever toont, de jonge jongens staan er niet direct naast. Probeer dat ook maar eens bij Inter voor elkaar te krijgen!!!

Maduro heeft geen karakter!
Anonymous

Geplaatst: Wo 19 dec 2007 17:25
maar, ieder nadeel hep zijn voordeel: met al die ex-ajacieden wordt inter er ook niet sterker op hè.
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Wo 19 dec 2007 18:12
Nou, ik zou Chivu, Maxwell en de Zlatan van nu er heel graag bij hebben, hoor.

Citaat:
Jij hebt Van der Heijden meer zien spelen dan die invalbeurt van een paar minuten?

Nope, ik ga puur af op de verslagen die ik lees over de jeugd.
Eto'o

Forum berichten: 11824
Geplaatst: Wo 19 dec 2007 19:38
Ok, dan hoeft het voor mij niet meer. Ik vind Maduro een prima voetballer, maar het is vrij duidelijk dat hij aast op een transfervrije overgang. Ajax heeft inderdaad op zich laten wachten met het aanbieden van een contract -wat misschien niet zo slim was met het oog op de te ontvangen transfersom bij een vertrek- maar de prestaties van Maduro waren daar ook niet echt naar. Van Geel heeft het over het op peil houden van de selectie, dus ik neem aan dat hij gaat doen wat wij allemaal van hem verwachten, namelijk Maduro verkopen.

Het aantal te halen spelers in het komende half jaar blijft maar oplopen. Van Geel zal uit andere vaatjes moeten gaan tappen.
Eto'o

Geplaatst: Wo 19 dec 2007 21:31
Citaat:
'Valencia meldt zich voor Maduro'

woensdag 19 december

Volgens het doorgaans betrouwbare El Mundo Deportivo heeft Valencia zich reeds gemeld bij Ajax voor Maduro. Na deze gebeurtenis schijnt Maduro van gedachten te zijn veranderd en wil nu langere bedenktijd voor zijn keuze.

Als Maduro zijn contract niet wil verlengen lijkt Ajax genoodzaakt de talentvolle international voor een spotprijs weg te doen door zijn aflopende contract. Naar verluidt vragen de Amsterdammers €950.000 voor Maduro.

Voor Valencia trainer Ronald Koeman, lijkt alles precies goed te lopen. Het is publieksgeheim dat Koeman de middenvelder graag aan zijn selectie zou willen toevoegen. Koeman zette eerder al verdedigende middenvelder (en tevens aanvoerder van Valencia) Albelda op de transferlijst. Maduro lijkt die plek nu op te moeten vullen.

Ajax Showtime
Demosthenes

Forum berichten: 562
Geplaatst: Wo 19 dec 2007 21:50
Koeman wilde toch ook al Emanuelson hebben?

Zou Koeman met Maduro wel van Barcelona winnen?

@343

Ik ben inderdaad niet kapot van Maduro, al sinds zijn eerste jaar in de A1 niet. Dit seizoen speelt hij gelukkig wel ballen naar voren, maar verdedigend blijft hij zwak.

Jan Arie v.d. Heijden. Ze zijn bij Ajax zeer van hem gecharmeerd, ik ben wat gereserveerder. Ajax leidt vooral spelers op die zonder directe tegenstander goed kunnen voetballen, helaas zit een tegenstander er in het moderne voetbal altijd dichtop.

In zijn invalbeurt gaf hij een prachtige pass op Rommedahl, dat zal niemand ontkennen, maar iemand die in het stadion heeft zitten kijken, zag ook dat hij voor alle duels iets te laat was. Op zich kan dat, hij is 19, maar ik vrees dat hij op de eerste meters niet sneller zal worden.
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Wo 19 dec 2007 22:16
Dan zal hij dat met het spelen van wedstrijden op het hoogste niveau moeten leren.

Wie vind jij beter, Demos? Maduro of v.d. Heijden?
Demosthenes

Geplaatst: Wo 19 dec 2007 23:08
Citaat:
Dan zal hij dat met het spelen van wedstrijden op het hoogste niveau moeten leren.

Wie vind jij beter, Demos? Maduro of v.d. Heijden?

"?Weet ik niet, ze spelen niet hetzelfde spelletje en staan niet op dezelfde positie"

Ik heb Maduro nog nooit goed zien verdedigen; let maar eens op hoe vaak hij bij de maker van het tegendoelpunt staat, op een meter, soms twee, afstand. Hij loopt, als middenvelder, de laatste meters niet mee. Jan Arie heeft het dan iets gemakkelijker, de tegenstander komt naar hem toe. Jan Arie is echter langzaam.

Jan Arie heeft een mooie lange pass, Maduro (dit seizoen weer te zien) kan met de bal aan de voet (niet te lang) iemand passeren, daar is Jan Arie te langzaam voor.

Beiden kunnen niet echt koppen; Maduro gaat de duels vaak niet eens aan.

Jan Arie heeft een aardige vrije trap (alleen als hij eerst zijn kousen even optrekt, kwestie van bijgeloof???). Bij Ajax mag hij altijd de vrije trappen nemen, ik vind het te vaak een "bal met een pisboog" (Zo noemden wij dat vroeger). Ik prefereer een harde trap, à la John Goossens, maar die staat lager in de pikorde, mag dus geen vrije trappen meer nemen.

Maduro heeft betere loopacties.

Jan Arie gebruikt zijn rechterbeen om op te staan, Maduro is iets verder en kan met beide benen een bal trappen, ook al speelt hij bijna altijd de bal met rechts.
Eto'o

Geplaatst: Wo 19 dec 2007 23:10
Dit komt nog van de website van de Telegraaf:

Citaat:
Ajax gaat nu dus op zoek naar versterking voor de middenlinie. De hoop op een langer verblijf van Maduro is echter niet opgegeven. De speler heeft aangegeven dat zijn gevoel voor Ajax groeiende is maar dat hij op dit moment nog niet kan kiezen. Dat kan volgende week anders zijn, maar de aanbieding die hem door Van Geel is gedaan is in principe vervallen.
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Wo 19 dec 2007 23:12
Het gevoel voor AJAX is groeiende. Maar andersom dus niet.

"Ajax gaat nu dus op zoek naar versterking voor de middenlinie."
Zou wel erg laat zijn. ;)
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Wo 19 dec 2007 23:47
Citaat:
Maduro dubt over buitenland

Bron: AD

AMSTERDAM - De belangstelling voor Hedwiges Maduro neemt grote vormen aan. Ook uit de Premier League dingen clubs nu om zijn handtekening.

Maduro (22): ,,Volgens mij vergeten mensen nog wel eens hoe jong ik ben.?? De middenvelder van Ajax, die over een half jaar transfervrij is, heeft om die reden Ajax laten weten nog geen beslissing over zijn sportieve toekomst te kunnen nemen. De Amsterdamse club deed hem eind september een aanbieding met als deadline 19 december. Maduro liet die gisteren passeren.

Technisch directeur Martin van Geel reageerde teleurgesteld: ,,We hebben Hedwiges ruim de tijd gegeven. Het liefst had ik vandaag gehoord dat hij graag bij Ajax blijft.’’ Van Geel: ,,In elk geval verwachtte ik nu te weten waar we met Ajax aan toe zijn. Dan is het jammer om te horen dat er helemaal nog geen beslissing is genomen. Daardoor wordt Ajax gedwongen te handelen naar de nieuwe situatie. Het is mijn verantwoordelijkheid dat de selectie van Ajax op peil is en blijft. Dan kunnen we niet stilzitten en blijven wachten.’’

Ajax gaat nu dus op zoek naar versterking voor de middenlinie.
Perry Patana

Forum berichten: 101
Geplaatst: Do 20 dec 2007 00:00
Ik zou er niet rouwig om zijn als hij vertrekt. Hij is erg wisselvallig en vaak te langzaam. Ik zou niet weten waar op het middenveld hij zou moeten spelen. Davids, Gabri, Vertonghen, Van der Heijden, Sarpong, De Jong en 1 a 2 aankopen lijken mij meer dan genoeg voor het middenveld.
Eto'o

Geplaatst: Do 20 dec 2007 11:33
Citaat:
20/12/2007 - Maduro wil nog een maand of vier wachten met beslissing

BRON: De Telegraaf

Tegenover De Telegraaf liet Hedwiges Maduro weten dat hij zelf nog een maand of vier wil wachten met zijn beslissing over een al dan niet vertrek. Hij wil onder andere eerst weten wie de nieuwe coach van Ajax wordt. Ajax zou hem echter in de winterstop moeten verkopen om nog wat geld voor hem te kunnen vangen.

"Ik ben tevreden over de aanbieding die Ajax heeft gedaan, omdat de twijfels nu blijkbaar zijn weggenomen. Ik was echter niet blij met de deadline (vandaag) die de club heeft gesteld. Ik wil pas over een maand of vier een beslissing nemen over mijn toekomst. Dan weet ik wie de nieuwe trainer is en welke spelers er komen en vertrekken."

"Ik wacht af wat Ajax beslist. Het liefst maak ik dit seizoen af. Er hebben wat Italiaanse en Spaanse topclubs geïnformeerd. Maar ik focus me nu alleen op Ajax."

AN

Jammer genoeg vertrouw ik het voor geen meter. Maduro houdt Ajax aan het lijntje. Verkopen die jongen.
D_skilled

Forum berichten: 5208
Geplaatst: Do 20 dec 2007 11:38
Jep, wegdoen voor een miljoen of drie en dan moet Ajax orienteren of er een goed controleur loopt in Zuid-Amerika, vast wel.
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Do 20 dec 2007 11:39
Ja, duidelijker kan het niet. Weg met die gast.
Merick

Forum berichten: 13
Geplaatst: Do 20 dec 2007 12:53
Wat is er toch gebeurd met enig gevoel voor loyaliteit naar je club toe Maduro? Ajax heeft die jongen de kans gegeven, opgeleid en gemaakt tot wie hij is. Maduro heeft gewoon een morele verplcihting tegenover Ajax om niet gratis de deur uit te lopen!

Maduro, een gemiddelde speler zonder clubliefde die het veels te hoog in zijn kop heeft!
Demosthenes

Geplaatst: Do 20 dec 2007 12:55
Citaat:
Jep, wegdoen voor een miljoen of drie en dan moet Ajax orienteren of er een goed controleur loopt in Zuid-Amerika, vast wel.

Ik heb ergens gelezen dat er € 950.000 wordt gevraagd (waarom niet iets meer en erna afronden op iets meer dan een miljoen?)

Ik vrees wel dat hij het bij Ajax uiteindelijk ook niet zal redden.
Wij zijn Ajax

Forum berichten: 2337
Geplaatst: Vr 21 dec 2007 14:01
Ligt aan Ajax zelf, dat het geen eer meer is om voor Ajax te spelen en dat spelers er dus niet trots op zijn(Ajax doet onderdanig naar de topclubs van nu in Europa). Dat ze hem zo hebben vernedert(publiekelijk) maakt het compleet, dan blijft hij waarschijnlijk niet.

Is een zeer goede controlerende(defensieve) spelmaker, past in het mooie plaatje als een 10 voor hem staat die tussen de linies loopt en goals scoort, maar het spel laat zoals het was(bijv. Litmanen, VD Vaart, Perez).

Als ik hem was bleef ik, Ajax is toch de mooiste club vd wereld. Dat het bestuur en directie het kapot maken, heb ik dan niks mee te maken. Mooi spelen voor het meest kritische publiek(miss vd wereld, sowieso van NL) waar het nooit genoeg is spelen(als ze net zo fanatiek als kritisch waren, dan is Ajax bijan de perfecte club om voor te spelen), prachtig. Dat maakt je goed en krijg je de waardering dan ben je een topper. Bij Ajax ligt de lat hoger, zoals het hoort. Helaas zien culthelden vd directie en het bestuur dat niet in. Ajax is DE klasseclub van de wereld!
Eto'o

Geplaatst: Vr 21 dec 2007 16:31
Citaat:
Is een zeer goede controlerende(defensieve) spelmaker, past in het mooie plaatje als een 10 voor hem staat die tussen de linies loopt en goals scoort, maar het spel laat zoals het was(bijv. Litmanen, VD Vaart, Perez).

Maduro speelt controlerend in balbezit, maar puur defensief inzicht ontbeert hij. Het is dan ook geen controleur.
Bertje

Forum berichten: 9427
Geplaatst: Vr 21 dec 2007 22:42
Maduro is heus een controleur, alleen dramatisch in de omschakeling van zonedekking naar mandekking.
Eto'o

Geplaatst: Vr 21 dec 2007 23:26
Laat ik het dan zo stellen: ik vind Maduro geen goede controleur. Daar komt hij defensief inzicht tekort voor. Een echt goede controleur hoeft de duels niet eens aan te gaan om toch regelmatig de bal te onderscheppen of balverlies te forceren bij de tegenstander. Dat lukt Maduro zelden, al gaat het dit seizoen wel wat beter.
+ Nieuw bericht <<<   <   5  |  6  |  7  |  8  |  9  |  10  |  11  |  12  |  13   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.887
Berichten: 213.631 Onderwerpen: 2.462 Nieuwste lid: vpdzflq308
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.310.334 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Nog actieve Godenzonen » Hedwiges Maduro
Ga
Zoeken: