Forum
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Nog actieve Godenzonen » Hedwiges Maduro
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Hedwiges Maduro
Maker: 343Bekeken: 15495
Status: InactiefBerichten: 340
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Bertje

Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Ma 15 okt 2007 18:01
Mwah, hij speelde goed. Hij kan veel beter.

En nogmaals: wellicht is Aissati beter opgeleid.
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Geplaatst: Ma 15 okt 2007 18:07
Tsja, hij werd toch uitgeleend door Psv. Misschien kan hij veel beter, maar hij liet in dat halve seizoen al meer zien dan Maduro in 4 seizoenen.
Bertje

Geplaatst: Ma 15 okt 2007 18:13
Maakt dat nou uit? Zoals ik al zei: Aissati is van een andere orde.

Doet niets af aan het feit dat je niet een heel elftal van dergelijke spelers kunt verzamelen.
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Ma 15 okt 2007 18:16
Van Maduro wel?

Understatement dat Aissati van een andere orde is. Maduro zou bij iedere andere club verzuipen. Ik snap nog steeds niet waarom deze speler bij AJAX I in de selectie zit.
Bertje

Geplaatst: Ma 15 okt 2007 18:33
Ja, Maduro is minder talentvol dan Aissati. Qua talent schaal ik hem onder bij de andere opkomende talenten Schaars, De Zeeuw, Donk en eigenlijk ook Huntelaar, ware het niet dat Huntelaar wel een heel bijzonder instinct heeft voor het maken van doelpunten.

Nederland heeft in principe met Van der Vaart, Robben, Sneijder en Van Persie en nu met Babel, Emanuelson, Aissati en Drenthe een paar hele goede lichtingen. Alleen missen deze jongens nog té veel. Dat komt omdat ze niet goed opgeleid zijn.
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Ma 15 okt 2007 18:53
En ik schaal Maduro onder de spelers zoals Zomer, Kruys, Braafheid.
Ze worden niet goed opgeleid, misschien, maar daar ligt het gewoon niet aan bij Maduro. Hij heeft het gewoon niet. Zoals Arno Splinter het niet had. Zoals Menno Willems het niet had. Kortom; hij heeft niet een speciaal talent en hij zal blijven verzuipen, vanwege zijn fysieke tekortkomingen.
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Di 16 okt 2007 08:33
Citaat:
Hedwiges Maduro is vooralsnog niet van plan zijn aflopende contract bij Ajax te verlengen. Dit meldt De Telegraaf dinsdag. De Amsterdamse club deed hem een nieuwe aanbieding, maar de middenvelder heeft gezegd desnoods tot de zomer te willen wachten.

Bye, bye. Zwaai, zwaai!
Lucas

Forum berichten: 2866
Nieuws reacties: 8
Geplaatst: Di 16 okt 2007 09:06
Wanbeleid wederom! Een van de grootste talenten van het land loopt gratis de deur uit.

Wat nou gebrekkige mentaliteit? Maduro heeft nooit zitten zeiken, maar is keihard blijven werken om zich terug te knokken. daar kunnen bijna alle andere 'eigen-kweek spelers' heel veel van leren.
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Di 16 okt 2007 09:27
Heitinga, Urby, Stekelenburg, Vermaelen, Van der Wiel hoor ik ook niet zeiken, hoor. En Maduro kon ook niet anders; hij speelde al jaren als een krant. En nu aast hij lekker op een transfervrije status. Mocht hij nog niet bijgetekend hebben in de winterstop, dan hoop ik dat AJAX hem nog voor een leuk prijsje kan verkopen.
Lucas

Geplaatst: Di 16 okt 2007 09:58
Omdat die altijd spelen, c.q. net komen kijken
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Di 16 okt 2007 10:04
Niet waar. Die spelers hebben ook hun dalen gekend. Vooral Heitinga.
Lucas

Geplaatst: Di 16 okt 2007 10:07
Als gevolg van blessures met name.
Maar goed, het lijkt dat je helemaal niets van Maduro oke kunt vinden
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Di 16 okt 2007 10:24
Bij Heitinga ook omdat hij slecht speelde.

Ik vind Maduro een slechte speler, ja. Natuurlijk doet hij soms wel eens iets goed, maar op de cruciale punten waar hij kan laten zien dat hij enigszins de potentie heeft zodat ik hem als een talent erken die zie ik gewoon niet.
Lucas

Geplaatst: Di 16 okt 2007 10:29
Ik doelde nu op het feit dat je niet eens uit je toetsenbord krijgt dat hij heeft laten zien de goede mentaliteit te hebben. Niks zeiken en mekkeren. Hij had begrip voor het feit dat er geen contractverlenging inzat en heeft gewoon zonder te zeuren keihard gewerkt om terug te komen. Dat zou niet bijzonder moeten zijn, maar is de laatste jaren meer uitzondering dan regel bij Ajax
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Di 16 okt 2007 10:34
Citaat:
Hij had begrip voor het feit dat er geen contractverlenging inzat

Dat begrip had hij helemaal niet:

Citaat:
'Ik snap er niets van', aldus Maduro tegenover Voetbal International. 'Henk ten Cate vertelde mij laatst in een persoonlijk gesprek dat hij mij een goede voetballer vindt en vertrouwen in me heeft. Ik lees en hoor nu dat Ajax blijkbaar twijfelt of ze met me verder willen. Dat vind ik raar. Ik heb dan ook om duidelijk gevraagd, omdat ik wil weten waar ik aan toe ben.'
Lucas

Geplaatst: Di 16 okt 2007 10:37
Maar daarna heeft hij blijkbaar nog even goed nagedacht:

Citaat:
Maduro snapt clubleiding nu toch wel | Selectie/Contracten
In het Algemeen Dagblad van zaterdag is een uitgebreid interview met Hedwiges Maduro te lezen. De middenvelder laat daarin weten de aarzelende houding van Ajax dan toch te begrijpen. "Je moet een langere verbintenis wel zélf verdienen. Dit seizoen heb ik me te weinig bewezen, simpel. Niet dat ik elke wedstrijd slecht was, maar het was gewoon niet constant genoeg. Het is nu aan mij om te laten zien dat ze niet om me heen kunnen."

Maar Maduro hoopt wel dat de club hem komende week duidelijkheid geeft over wat ze met hem van plan zijn. "Als je het puur zakelijk bekijkt, zou Ajax me komende zomer moeten verkopen als ze wat geld voor me willen vangen. Maar dat moet ik dan ook zelf willen. Ik heb nog een contract voor anderhalf jaar en ik wil slagen bij Ajax. Punt." Maduro wil dus zelf absoluut niet weg.

www.ajaxblieb.nl
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Di 16 okt 2007 11:10
Ja, dat zal wel komen omdat hij op een transfervrije status aast. De eerste opmerking met het hart op zijn tong neem ik altijd het meest serieus
Bertje

Geplaatst: Di 16 okt 2007 16:52
Citaat:
Dat begrip had hij helemaal niet:

Citaat:
'Ik snap er niets van', aldus Maduro tegenover Voetbal International. 'Henk ten Cate vertelde mij laatst in een persoonlijk gesprek dat hij mij een goede voetballer vindt en vertrouwen in me heeft. Ik lees en hoor nu dat Ajax blijkbaar twijfelt of ze met me verder willen. Dat vind ik raar. Ik heb dan ook om duidelijk gevraagd, omdat ik wil weten waar ik aan toe ben.'

Nee, hij zegt dat-ie het raar vindt dat hij twee tegenstrijdige verhalen hoort. Heel wat anders.
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Di 16 okt 2007 16:58
Dus de conclusie kan zijn dat Ten Cate Maduro wel goed vond spelen, maar Van Geel niet? En nu Ten Cate weg is wil Maduro toch het een en het ander afwachten.
Pal

Forum berichten: 215
Geplaatst: Di 16 okt 2007 19:56
Citaat:
Nu bij de 18 voor woensdag. Wellicht moeten sommige mensen eens proberen wat meer openminded naar Maduro te kijken, in plaats van vast blijven houden aan het vorig seizoen ingenomen standpunt

Tja, dat laatste moet jij vooral zeggen Lucas, als iemand zich vastbijt in een (vaak onterecht) standpunt en dat met hand en tand verdedigd, dan ben jij dat wel. Zie Danny Blind, zie Henk ten Cate, zie Maduro.
Pal

Geplaatst: Di 16 okt 2007 19:57
Citaat:
Hoe dan ook, volgens Ten Cate, Ajax, van basten en een deel van de supporters doet Maduro het een stuk beter dan vorig seizoen.

Laten we dat nuanceren tot "minder slecht".
Pal

Geplaatst: Di 16 okt 2007 19:58
Citaat:
Bullshit, 343! Als een speler niet goed genoeg is voor contractverlenging, is hij ook niet goed genoeg om het jaar erop regelmatig basisplaatsen te krijgen.

Zegt de naam Nordin Boukhari je iets?
Lucas

Geplaatst: Wo 17 okt 2007 08:47
Boukhari kreeg dan ook contractverlenging aangeboden. Maar dat jaar waren de blessures gigantisch.

Overigens, ik heb volkomen gelijk gekregen mbt Blind, Ten Cate, Maduro en Koeman. Tja, ik ga nu eenmaal niet met de heersende opinie mee, maar denk voor mezelf! :666:
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Wo 17 okt 2007 10:04
Citaat:
Boukhari kreeg dan ook contractverlenging aangeboden. Maar dat jaar waren de blessures gigantisch.

Overigens, ik heb volkomen gelijk gekregen mbt Blind, Ten Cate, Maduro en Koeman. Tja, ik ga nu eenmaal niet met de heersende opinie mee, maar denk voor mezelf! :666:

Dit jaar zijn de blessures ook gigantisch.

Gelijk? :)

En ik denk niet voor mezelf?
Lucas

Geplaatst: Wo 17 okt 2007 10:24
Citaat:
Dit jaar zijn de blessures ook gigantisch.

Op het middenveld? Valt toch wel mee

Citaat:
Gelijk? :)

Zeker. In ieder geval mbt Ten Cate en Koeman, daar waar ik eerst een roepende in de woestijn was, delen de meeste Ajacieden inmiddels de opvatting die ik toen had.

Citaat:
En ik denk niet voor mezelf?

Ongetwijfeld!
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.887
Berichten: 213.631 Onderwerpen: 2.462 Nieuwste lid: vpdzflq308
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.310.497 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Nog actieve Godenzonen » Hedwiges Maduro
Ga
Zoeken: