Auteur
|
Bericht
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Za 22 dec 2007 00:45
|
|
Citaat: Laat ik het dan zo stellen: ik vind Maduro geen goede controleur. Daar komt hij defensief inzicht tekort voor. Een echt goede controleur hoeft de duels niet eens aan te gaan om toch regelmatig de bal te onderscheppen of balverlies te forceren bij de tegenstander. Dat lukt Maduro zelden, al gaat het dit seizoen wel wat beter.
Maduro heeft geen puur defensief inzicht nodig, je kan ook niet zeggen dat het hem ontbeert aan inzicht. Het is een middenvelder die speelt op balbezit. En het is geen controleur daar is ie meer toe gedwongen en dat is zijn eigen leven gaan leiden.
|
BoudStyle
Forum berichten: 25
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Za 22 dec 2007 12:28
|
|
Citaat: Wat is er toch gebeurd met enig gevoel voor loyaliteit naar je club toe Maduro? Ajax heeft die jongen de kans gegeven, opgeleid en gemaakt tot wie hij is. Maduro heeft gewoon een morele verplcihting tegenover Ajax om niet gratis de deur uit te lopen!
Tsja, die morele verplichting is er naar mijn mening zeker. Alleen zijn generatie denkt daar gewoon anders over.
|
Chivu 05
Forum berichten: 796
|
Geplaatst: Za 22 dec 2007 12:38
|
|
Citaat: Wat is er toch gebeurd met enig gevoel voor loyaliteit naar je club toe Maduro? Ajax heeft die jongen de kans gegeven, opgeleid en gemaakt tot wie hij is. Maduro heeft gewoon een morele verplcihting tegenover Ajax om niet gratis de deur uit te lopen!
Tsja, die morele verplichting is er naar mijn mening zeker. Alleen zijn generatie denkt daar gewoon anders over.
Neem Pienaar en De Jong maar als voorbeeld. Kunnen ze ergens meer verdienen op die leeftijd, dan pakken ze die kans met beide handen aan. Als Maduro slim is blijft hij, want voorlopig zal hij bij geen enkele buitenlandse topclub een basisspeler zijn.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Zo 30 dec 2007 17:04
|
|
Citaat:
'Manchester City aast op Maduro' Door Mike Boeschoten
Zondag, 30 december 2007, 13:50
Manchester City-manager Sven-Göran Eriksson heeft ambitieuze plannen. De Zweedse oefenmeester wil in januari voor tien miljoen pond, zo'n dertien miljoen euro, aan nieuwe spelers binnenhalen.
Volgens de Engelse krant News of the World, staat Hedwiges Maduro nadrukkelijk in de picture. City zou ruim vier miljoen euro overhebben voor de Ajacied, wiens contract aan het einde van dit seizoen afloopt. De middenvelder weigert zijn contract op dit moment te verlengen bij de Amsterdammers.
Volgens de krant zou ook Aston Villa-manager Martin O'Neill geïnteresseerd zijn in Maduro.
Naast Maduro, wil Eriksson Lassana Diarra van Arsenal aantrekken voor 2,7 miljoen euro. De Franse middenvelder, die deze zomer van Chelsea overkwam, heeft The Gunners laten weten te willen vertrekken uit Londen.
Andoni Iraola is de andere gegadigde. Voor de 25-jarige back van Athletic Bilbao heeft City 6,8 miljoen euro over.
``Als je geen geld hebt, is het moeilijk te strijden met de betere helft van de Premier League. We hopen dat er in januari wat gebeurt, zodat we beter kunnen worden", aldus Eriksson, die koste wat kost Europa in wil met zijn ploeg.
Toch mag Eriksson niet klagen over de financiële mogelijkheden bij de club. De oud-bondscoach van Engeland spendeerde deze zomer 32,5 miljoen euro aan nieuw kapitaal. Of hij nu weer met miljoenen mag gaan smijten, hangt af van de vrijgevigheid van eigenaar Thaksin Shinawatra.
www.elfvoetbal.nl
|
Lucas
Forum berichten: 2866
Nieuws reacties: 8
|
Geplaatst: Zo 30 dec 2007 17:12
|
|
Voor zo'n bedrag kan je hem dat laatste half jaar niet meer houden natuurlijk. Bijtekenen of wegwezen
|
Anonymous
Forum berichten: 4060
|
Geplaatst: Zo 30 dec 2007 17:36
|
|
:bye: doei maduro! :bye:
|
Lucas
|
Geplaatst: Zo 30 dec 2007 18:40
|
|
Feit blijft dat Maduro gewoon zijn contract kan uitdienen als hij dat wil
|
Ad
Forum berichten: 2481
|
Geplaatst: Zo 30 dec 2007 18:41
|
|
Citaat: Neem Pienaar en De Jong maar als voorbeeld. Kunnen ze ergens meer verdienen op die leeftijd, dan pakken ze die kans met beide handen aan. Als Maduro slim is blijft hij, want voorlopig zal hij bij geen enkele buitenlandse topclub een basisspeler zijn.
Hij zou bij Ajax niet eens basis speler moeten zijn. We kunnen nu toch al wel vast stellen dat die jongen HET gewoon niet heeft.......hij loopt nu al jaren mee, maar word gewoon niet beter. Grauwe middelmaat is het die per ongeluk 2 wedstrijdjes per seizoen goed speelt, dan moet je dus bij NEC of Heracles gaan lopen ballen. :ja:
En eh......als ik heel eerlijk ben......heb ik die Pienaar en Nigel De Jong echt nog geen seconde gemist. De Jong vind ik een heel beperkte speler en Pienaar.....tja....irriterende dansjes bedenken kon ie wel.... maself_dance:
|
Lucas
|
Geplaatst: Zo 30 dec 2007 18:43
|
|
Maduro was dit seizoen tot nu toe (of tenminste, ik las dat een paar weken terug) degene met het hoogste puntengemiddelde in de VI van de Ajaxspelers. Nu zeggen die puntjes natuurlijk niet alles, maar de oud-internationals die de beoordelingen maken, hebben er natuurlijk niet helemaal geen kijk op
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Zo 30 dec 2007 18:51
|
|
Citaat: Feit blijft dat Maduro gewoon zijn contract kan uitdienen als hij dat wil
Natuurlijk. Op de tribune of bij Jong AJAX.
|
Anonymous
Forum berichten: 4060
|
Geplaatst: Zo 30 dec 2007 18:53
|
|
Kan best zo zijn, maar de opstelling naar zijn werkgever vind ik erg laakbaar. Wees dan een vent en zeg "ik ga weg", nu probeert hij save te spelen, "komt er geen leuke club dan teken ik bij" Ik wil een Ajaxhart zien bij jeugdspelers en zo niet kunnen ze wat mij betreft weg.
|
Demosthenes
Forum berichten: 562
|
Geplaatst: Ma 31 dec 2007 00:21
|
|
Citaat: Ik wil een Ajaxhart zien bij jeugdspelers en zo niet kunnen ze wat mij betreft weg.
Welke supporter wil dat niet zien?
Iemand die twijfelt over bijtekenen, wil het liefst weg. Maduro wil weg, tenzij er geen andere club komt. wat kan Ajax doen??????? In ieder geval hem niet meer opstellen, want Ajax moet ook aan 2008 denken. Het bjkomende voordeel is misschien dat er dan geen topclub voor hem komt en hij wil blijven. In dat geval: geen dure overeenkomst aangaan! Wat Maduro betreft: proberen te verkopen, zal lastig genoeg zijn, vrees ik.
|
Lucas
|
Geplaatst: Wo 2 jan 2008 14:10
|
|
Citaat: Maduro gaat niet in op buitenlandse interesse
Geplaatst op 02-01-2008 14:03 door Pim Coffeng
Hedwiges Maduro kan zich in de belangstelling van diverse buitenlandse clubs verheugen. De jeugdige middenvelder wil echter nog geen beslissingen over zijn toekomst nemen, zo meldt VI.
"Hedwiges wil eerst weten wat het sportieve perspectief bij Ajax is", vertelt zaakwaarnemer Roger Linsen in het weekblad. "Pas als hij weet wat hij bij Ajax kan verwachten, zal hij een keuze maken. Met de interesse van andere clubs doen we voorlopig niets. Zodra dat wel het geval is, laten we dat Ajax direct weten."
Maduro's verbintenis eindigt komende zomer, maar zal in de winter niet mogen vertrekken bij Ajax. Technisch directeur Martin van Geel liet namelijk weten tussentijds niemand te willen verkopen.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Wo 2 jan 2008 14:11
|
|
Ook deze beslissing past prima in het plaatje van een speler die transfervrij wil vertrekken uit Amsterdam.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 7 jan 2008 12:28
|
|
Citaat: Inter-trainer over Ajacied Maduro: 'Hij maakte indruk'
Bron: Sportweek
Internazionale-trainer Roberto Mancini (foto) was na afloop van de oefenwedstrijd tegen Ajax (2-2) op de Dubai Cup te spreken over het optreden van Hedwiges Maduro. ‘Hij heeft kwaliteiten. Maduro maakte indruk op me, al speelde hij volgens mij niet op zijn gebruikelijke positie,’ vertelde Mancini na afloop aan een verslaggever van Sky Italia.
Maduro’s contract bij Ajax loopt in juni af. Afgelopen week verklaarde voorzitter Massimo Moratti dat Inter genoodzaakt is zich op de transfermarkt te begeven door de vele blessures. ‘We zoeken naar een eenvoudige oplossing, vooral in economisch opzicht. Ik zie geen enkele reden waarom de versterking geen buitenlander zou kunnen zijn.’ (MA)
|
Eto'o
|
Geplaatst: Wo 9 jan 2008 14:57
|
|
Uit de Vi:
Citaat: Ajax' technisch directeur Martin van Geel gaat ervan uit dat Hedwiges Maduro de club over een half jaar verlaat. het contract van de middenvelder loopt komende zomer af. Maduro kreeg van Ajax eind vorig jaar een deadline mee om bij te tekenen, maar op 15 december liet hij weten nog geen besluit te kunnen nemen. 'Daarop heb ik onze aanbieding ingetrokken', aldus Van Geel. 'Ik heb Hedwiges gezegd: Misschien dat we elkaar de komende maanden nog vinden. Maar we moeten onze selectie voor volgend seizoen vorm gaan geven en daar kunnen we niet te lang mee wachten. Stel dat wij in januari een vervanger kunnen aantrekken en Hedwiges zegt in februari dat hij tóch wil blijven. Dan heb ik een speler te veel.'
Maduro zelf hikt aan tegen het vooruitzicht wellicht geen basisplaats te krijgen. 'Als ik niet meer aan spelen toekom, wordt mijn beslissing gemakkelijker', zegt hij.
|
Demosthenes
|
Geplaatst: Wo 9 jan 2008 15:33
|
|
Citaat: Maduro zelf hikt aan tegen het vooruitzicht wellicht geen basisplaats te krijgen. 'Als ik niet meer aan spelen toekom, wordt mijn beslissing gemakkelijker', zegt hij.
Standaardverhaal van iemand die al lang besloten heeft weg te gaan. Aan wie ligt het dan? Aan Ajax, hij werd immers niet meer opgesteld, terwijl hij liever bij Ajax had willen blijven!!! De speler weet dat hij altijd gelijk krijgt van pers en (meeste) supporters. Zet hem, wat mij betreft, maar terug naar ...?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 9 jan 2008 15:35
|
|
Citaat: maar terug naar ...?
...de tribune. Dan loopt hij met zijn suffe drafje de spelers van Jong AJAX tenminste niet voor de voeten.
|
Demosthenes
|
Geplaatst: Wo 9 jan 2008 15:36
|
|
Citaat: maar terug naar ...?
...de tribune. Dan loopt hij met zijn suffe drafje de spelers van Jong AJAX tenminste niet voor de voeten.
Ik dacht aan Lucky Ajax, past meer in zijn tempo.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 9 jan 2008 15:38
|
|
Als hij maar tegen de tirades kan van Sjakie Swart. :cry: ;)
|
Demosthenes
|
Geplaatst: Wo 9 jan 2008 15:40
|
|
Citaat: Als hij maar tegen de tirades kan van Sjakie Swart. :cry: ;)
Sjaak moet wel in hetzelfde team als Maduro spelen, stel dat ze tegenover elkaar komen te staan!!!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 9 jan 2008 15:56
|
|
Het is te hopen dat de linksbuitens/spitsen minder zijn dan de Sjaak Swart van nu.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Vr 11 jan 2008 12:43
|
|
Citaat: Hedwiges Maduro vertrekt bij Ajax
Bron: AT5
Hedwiges Maduro vertrekt aan het eind van het seizoen bij Ajax. De middenvelder heeft geen vertrouwen in een goede afloop van onderhandelingen over een contractverlenging. Dat heeft Maduro vrijdag gezegd.
Ajax bood Maduro eind september vorig jaar een verlenging aan maar deze ging hier niet op in. Maduro is bezig aan zijn derde seizoen bij Ajax. Na een stormachtige start kwam de middenvelder in een dip en speelde hij niet of matig. Onder voormalig trainer Henk ten Cate bloeide hij weer op.
Bij welke club Maduro gaat spelen is niet bekend.
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Vr 11 jan 2008 12:46
|
|
Zal ik het alvast doen, zodat ik Luuk de moeite bespaar?
Citaat: Wat een geschiedvervalsing: "onder voormalig trainer HtC bloeide hij weer op"
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Vr 11 jan 2008 15:20
|
|
Nigel De Jong II, meer woorden maak ik er niet aan vuil.
|