Auteur
|
Bericht
|
Marco

Forum berichten: 4289
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Di 5 okt 2010 15:25
|
|
Mancini staat achter De Jong.
|
AFCA Niels

Forum berichten: 2138
|
Geplaatst: Di 5 okt 2010 15:47
|
|
Citaat: Je kunt niet zeggen, dat de Jong dit niet over zichzelf heeft afgeroepen.
De Jong wordt door diegenen al uitgekotst sinds hij bij Ajax wegging.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Di 5 okt 2010 15:51
|
|
Ook dat heeft hij over zichzelf afgeroepen.
|
AFCA Niels

Forum berichten: 2138
|
Geplaatst: Di 5 okt 2010 15:52
|
|
Conclusie?
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Di 5 okt 2010 16:03
|
|
De Jong heeft zich nooit populair gemaakt (omdat het een geldwolf is en hij achterlijke overtredingen maakt), en met dat beeld in het achterhoofd zullen velen hem nu beoordelen.
|
Fregge

Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Di 5 okt 2010 16:10
|
|
Dan nog kun je hem neutraal beoordelen. Sneijder is zo ook weggegaan.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Di 5 okt 2010 17:16
|
|
Ja maar Sneijder ging naar Real Madrid, en dan begrijpt iedereen het. Bovendien kreeg Ajax voor Sneijder een aardig zakcentje en liep Sneijder er het laatste half jaar bij Ajax niet de kantjes van af. Overigens beoordeel ik de overtredingen van De Jong wel gewoon neutraal.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 742
Nieuws reacties: 3
|
Geplaatst: Di 5 okt 2010 17:19
|
|
En bovendien, voor zover ik weet, maakt Sneijder niet constant dergelijke overtredingen. Dat wordt natuurlijk ook door een hoop mensen meegenomen, waarschijnlijk is het voor veel mensen gewoon een optelsom. Waar ik me wel iets bij voor kan stellen...
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 4733
|
Geplaatst: Di 5 okt 2010 20:29
|
|
Newcastle wil actie tegen De Jong
|
Marco

|
Geplaatst: Do 14 okt 2010 20:17
|
|
[list">Chelsea haalt 'wonderkind'
Chelsea heeft donderdag het 11-jarige voetbaltalent Michael Gyasi gecontracteerd. Dat maakte de Engelse grootmacht bekend. Het 'wonderkind' komt uit de jeugdopleiding van Northampton Town dat in de derde divisie in Engeland voetbalt.
Gyasi was drie jaar actief in de jeugd van Northampton. „Uiteraard willen we onze talenten behouden. Maar als een club als Chelsea ineens op de stoep staat, kun je dat, ook in het belang van de jongen, niet weigeren”, aldus Trevor Gould van Northampton.
De transfersom is niet openbaar gemaakt. Wel is bekend dat, vanwege de vele clausules in het contract, Northampton nog flink wat extra geld voor het talent zal ontvangen.
# bron: Telesport[/list">
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 18 okt 2010 13:46
|
|
Citaat: 'Aanvaller Rooney denkt aan vertrek bij ManU'
Bron: Nu.nl
Aanvaller Wayne Rooney wil vertrekken bij zijn huidige werkgever Manchester United. De speler ligt overhoop met manager Alex Ferguson en zou het liefst in de komende transferperiode in januari United willen verlaten.
Dat meldt The Guardian maandag. Rooney zei eerder dat hij zijn carrière zou afsluiten bij Manchester United. De speler zou echter niet blij zijn met de manier waarop Ferguson hem zou hebben behandeld na de problemen in zijn privéleven.
De Engelse aanvaller kwam in opspraak omdat hij zijn vrouw tijdens haar zwangerschap zou hebben bedrogen met een prostituee. Ferguson zou Rooney hebben gestraft en onder het mom van een enkelblessure aan de kant hebben gelaten.
Manchester City, Barcelona en Real Madrid zouden de aanvaller komende winter willen overnemen.
Rooneys contract op Old Trafford loopt in 2012 af. De afgelopen zeven maanden heeft de spits, penalty's buiten beschouwing gelaten, niet gescoord namens United.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 4733
|
Geplaatst: Vr 22 okt 2010 18:37
|
|
Een vertrek dat er niet komt:
Rooney tekent voor vijf jaar bij in Manchester
Enkele dagen nadat hij aangaf te willen vertrekken, heeft aanvaller Wayne Rooney een nieuw vijfjarig contract getekend bij Manchester United. Dat heeft de club vrijdag bekendgemaakt. De nieuwe verbintenis loopt tot de zomer van 2015.
De ommekeer van Rooney komt als een grote verrassing. Afgelopen week kondigde de spits nog met veel tamtam aan te willen vertrekken bij Manchester United. Gesprekken met trainer Sir Alex Ferguson en de eigenaren van de Engelse club hebben Rooney echter van gedachten doen veranderen.
De 24-jarige aanvaller laat weten goede gesprekken gevoerd te hebben met de betrokkenen. "Ik heb met de manager en de eigenaren gesproken. Zij hebben mij er van overtuigd dat Manchester United de club is waar ik thuis hoor."
Ferguson zelf is bijzonder blij met het besluit van Rooney. "Ik ben dolgelukkig dat Wayne blijft", aldus de Schot.
Bron: VoetbalPrimeur.nl
|
Fregge

|
Geplaatst: Za 23 okt 2010 16:28
|
|
Ik kijk nu Chelsea, op aanraden van ghostwriter uit een ander topic. Zojuist zijn die op voorsprong gekomen door Malouda, na een schitterende aanval. Ik herken tot nu toe meer het Ajax van nu op een hoger niveau.
|
Ping

Forum berichten: 3011
|
Geplaatst: Za 23 okt 2010 19:00
|
|
Ik vind toch Chelsea de PSV van Engeland!!!! Arsenal en Ajax vind ik beter te vergelijken!
|
Bertje

Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Za 23 okt 2010 19:05
|
|
Het enige dat Arsenal en Ajax gemeen hebben is het laatste jaar waarin beide clubs kampioen werden.
|
Ping

|
Geplaatst: Za 23 okt 2010 19:14
|
|
Ja maar ook het voetbal hoor, kijk die wedstrijd tegen Shaktar Donetsk! Al moet ik wel eerlijk zijn, ik kijk nooit naar Chelsea, alleen Arsenal, dus misschien zou ik eens moeten kijken, maar ik heb dat altijd al een beetje zo gevonden!
|
Leonel

Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Zo 24 okt 2010 08:34
|
|
Chelsea wordt met 2 vingers in de neus kampioen. Wat zijn zij sterk zeg, vooral positioneel en fysiek. Chelsea is zeer goed bezig. Wederom een favoriet voor de CL.
|
Ping

|
Geplaatst: Zo 24 okt 2010 09:25
|
|
Heb hun ook nog maar erg weinig de CL zien winnen, word dus tijd voor het team van Ancelotti, dat gun ik ze wel.
|
svvenn

Forum berichten: 563
|
Geplaatst: Zo 24 okt 2010 11:13
|
|
Citaat: Ja maar ook het voetbal hoor, kijk die wedstrijd tegen Shaktar Donetsk! Al moet ik wel eerlijk zijn, ik kijk nooit naar Chelsea, alleen Arsenal, dus misschien zou ik eens moeten kijken, maar ik heb dat altijd al een beetje zo gevonden!
Ajax zou willen dat het het voetbal speelt wat Arsenal speelt. Ik ben het wel met je eens dat Ajax dat voetbal na zou moeten streven.
|
ghostwriter

Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Zo 24 okt 2010 19:20
|
|
Arsenal speelt tactisch helemaal niet zo'n sterk spel, ze spelen wel erg aanvallend maar houden het veld vaak niet breed en ze moeten het vooral hebben van de zeer sterke techniek die de spelers hebben. Ajax zou zo'n spel nooit kunnen spelen maar dat van Chelsea wel. Ajax moet vooral tactisch goed staan want ze hebben niet de technische kwaliteiten die Arsenal heeft.
|
Ping

|
Geplaatst: Zo 24 okt 2010 19:51
|
|
Ik ben het met je eens Ghostwriter, na vanmiddag snap ik niet dat Jol, de Jong en Anita in het veld heeft kunnen zetten terwijl de Zeeuw tegen Auxerre weer begon op te bloeien, Jol heeft kennelijk nooit gehoord van "Never change a winning team". Erg Jammer.
|
Marco

|
Geplaatst: Zo 24 okt 2010 20:29
|
|
Jammer? Terecht. Aan dat soort domme dogma's heeft niemand iets. Ajax dat zich qua speelstijl moet spiegelen aan andere clubs.. Beschamend.
|
Fregge

|
Geplaatst: Di 26 okt 2010 01:04
|
|
En we gaan van Alkmaar, naar Manchester
|
Fenix

Forum berichten: 240
|
Geplaatst: Di 26 okt 2010 01:40
|
|
Echt hoe dom kan je zijn? Die kampioensschaps tattoo was nog te begrijpen want dat leek redelijk vast te staan maar toch nog een gokje. Maar om Rooney op je rug te zetten met 'City legend' zonder enige vorm van zekerheid is natuurlijk idioot. Beiden gevallen zijn idioot maar toch op je rug een grote Rooney van je aartsrivaal te hebben is echt een drama. Hoopt hij nog dat het verandert kan worden in Adebayor lachwekkend dit, ik wil het eindresultaat wel eens zien!
|
r-style

Forum berichten: 375
|
Geplaatst: Di 26 okt 2010 10:16
|
|
Lijkt me fake. Niemand zal zo'n tatoeage toch zo scheef op zijn rug laten zetten? Als je op de foto kijkt zit de tatoeage namelijk helemaal links en dat ziet er mega vreemd uit als je het dan recht van achter ziet.
Als hij wel echt is krijgt hij de Darwin Award.
|