Auteur
|
Bericht
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Ma 9 maa 2009 18:22
|
|
Dat Sulejmani niet fit is is inderdaad een flinke domper, maar daar had ik als buitenstaander destijds niet op gerekend. Normaal gesproken maakt een aanval Sulejmani-Cvitanich-Suárez minstens net zoveel goals als Emanuelson-Huntelaar-Kennedy. Sowieso is die laatste aanval veel te traag en daarbij scoren Emanuelson en Kennedy weinig. De eerste aanval heeft vooral fitheidsproblemen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 6 apr 2009 14:03
|
|
Citaat: Guti tart coach Ramos met weigeren invalbeurt
Bron: Voetbal International
Het lijkt onwaarschijnlijk dat Guti dit seizoen nog in actie komt voor Real Madrid. De middenvelder rebelleerde zondag tegen coach Juande Ramos door een invalbeurt te weigeren.
In de slotfase van de 1-0 uitzege op Málaga gaf Ramos een van zijn assistenten de opdracht Guti te laten invallen voor Wesley Sneijder. De Spaanse middenvelder liet de assistent echter weten dat hij op de bank bleef zitten, zo registreerde een cameraploeg van Cuatro Television.
Dat tv-station had zelfs beelden van een gesprek dat Guti op de bank voerde met collega-bankzitters Javier Saviola en Javi García. Volgens een liplezer had de 32-jarige routinier eerst gezegd dat hij zelf niet zou spelen en vervolgens voorspelde Guti dat Javi García als eerste in het veld zou komen, hetgeen geschiedde.
Sinds Ramos in december op de bank zit bij Real Madrid, is de speeltijd van Guti flink ingeperkt. En nadat hij door een kuitblessure de eerste weken van 2009 niet in staat was te voetballen, maakte de trainer slechts sporadisch gebruik van hem. Zo liet Ramos Guti twee weken geleden al buiten de selectie voor het thuisduel met UD Almería.
Ramos zou het niet op Guti hebben omdat de middenvelder wisselvallig presteert, en vooral een negatieve invloed in de kleedkamer zou hebben. De Spaanse coach geeft de laatste weken de voorkeur aan Wesley Sneijder op de positie van Guti.
|
DIMC85
Forum berichten: 1585
|
Geplaatst: Ma 6 apr 2009 17:26
|
|
niet slim van Guti, krijgt ie een kans pakt ie hem niet! ook al ben je teleurgesteld, je verdient geld genoeg als er een beroep op je wordt gedaan MOET je altijd invallen!
|
Marco
Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Ma 6 apr 2009 17:51
|
|
Had ook in 'opmerkelijk nieuws' gekund..:
[list">Fernandes speelt uur met gebroken been bij Valencia
Manuel Fernandes komt dit seizoen bij Valencia niet meer in actie vanwege een gebroken kuitbeen. Curieus genoeg speelde de Portugese middenvelder zondag tegen Getafe (4-1 zege) na het oplopen van de blessure nog een uur verder en ging hij na afloop nietsvermoedend naar huis.
Fernandes meldde zich maandagmorgen bij de medische staf van Valencia met een opgezwollen enkel. Nader onderzoek wees uit dat hij een kuitbeen had gebroken. Die kwetsuur was te herleiden tot een schop die de Portugese international tegen Getafe had gekregen na ongeveer twintig minuten spelen.
Fernandes verliet na 79 minuten het speelveld en had dus nog een uur met het gebroken kuitbeen verder gespeeld. Na afloop stapte de 23-jarige middenvelder onder de douche en ging naar huis.
Vanwege de blessure komt Fernandes dit seizoen niet meer in actie. Hij was een vaste waarde in het elftal van trainer Unai Emery. De Portugees speelde mee in 27 van de 29 competitiewedstrijden van Valencia en scoorde twee keer voor de nummer vijf van de Primera División.
# bron: VI.nl[/list">
|
Marnix
Forum berichten: 2786
|
Geplaatst: Di 21 apr 2009 23:43
|
|
Wonderbaarlijke onsnapping Real Madrid tegen Getafe
Citaat: In de aanloop naar El Clásico boekte Real Madrid een 3-2 zege op Getafe, die met het nodige geluk tot stand kwam. Ook zijn er zorgen om Arjen Robben.
Getafe kwam in Santiago Bernabéu tot twee keer toe op voorsprong. Roberto Soldado en Juan Ángel Albín waren de gevierde mannen bij de gasten. Javi Casquero kon rekenen op minder sympathie bij zijn ploeggenoten. De middenvelder dacht in de laatste minuut met een Panenka-strafschop bij een stand van 2-2 Madrid-keeper Iker Casillas te kunnen passeren.
De poging van Casquero eindigde in de handen van Casillas. De misser kwam Getafe duur te staan. Hoewel Real Madrid na de rode kaart voor Pepe met een man minder speelde, voorkwam De Koninklijke in de blessuretijd een nederlaag. Gonzalo Higuaín (foto), die ook de 1-1 had gemaakt, tekende voor de onverwachte 3-2.
Ondanks de ontsnapping was er ook reden tot zorg voor de aanstaande ontmoeting met Barcelona. Arjen Robben, die in de rust Rafael van der Vaart verving, hield het slechts ruim een kwartier vol. Royston Drenthe kwam in het veld voor de Oranje-international, die kampte met spierproblemen. Klaas-Jan Huntelaar speelde de hele wedstrijd.
Bron: VI
|
El_Millonario
Forum berichten: 988
|
Geplaatst: Wo 22 apr 2009 12:46
|
|
Wat was dat met Pepe zeg, zo'n agressiviteit dat die toonde. Ik denk dat Real hem kwijt is voor de rest van het seizoen.
|
Marnix
|
Geplaatst: Wo 22 apr 2009 13:04
|
|
Citaat: Wat was dat met Pepe zeg, zo'n agressiviteit dat die toonde. Ik denk dat Real hem kwijt is voor de rest van het seizoen.
http://www.dumpert.nl/mediabase/478801/ ... oppie.html
Sick.
|
Nr.10
Forum berichten: 1489
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Wo 22 apr 2009 14:29
|
|
Wat is die Pepe toch een DOMME speler, hij maakt altijd van die domme foutjes, zoals duwen in de zestien, rare overtredingen...
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Wo 22 apr 2009 14:30
|
|
Heb het al meerdere keren gezien. Gewoon voetbalprof onwaardig.
|
Marnix
|
Geplaatst: Wo 22 apr 2009 14:56
|
|
Citaat: Heb het al meerdere keren gezien. Gewoon voetbalprof onwaardig.
Die vent moet echt een jaar geschorst worden ofzo, dit kan gewoon echt niet op de voetbalvelden!
|
Rein
Forum berichten: 1735
|
Geplaatst: Do 23 apr 2009 23:18
|
|
Over de schorsing van Pele.
Citaat: Kléper Laveran Lima Ferreira, Pepe, is zonder meer de meest gezochte voetballer van Spanje op dit moment. Toch verschuilt de verdediger van Real Madrid zich niet voor zijn onbezonnen actie in de thuiswedstrijd tegen Getafe (3-2). "Dit zijn de ergste dagen van mijn leven. Ik heb de beelden teruggezien, maar ik herken mijzelf niet. Dat is niet de Pepe die iedereen kent. Ik heb geen verklaring voor mijn gedrag."
In de slotfase van het duel bracht Pepe zijn tegenstander Francisco Casquero ten val in het strafschopgebied. Luttele seconden daarna uitte de geboren Braziliaan zijn woede op het lichaam van de op de grond liggende middenvelder van Getafe. Eerst raakte hij zijn benen, en daarna zijn onderrug. Arbiter Carlos Delgado Ferreiro zag geen andere uitweg dan Pepe, die Juan Ángel Albin ook een vuistslag toediende, rood te geven.
"Ik heb op dit moment geen zin meer om te voetballen", geeft Pepe donderdag eerlijk toe in de Spaanse sportkrant Marca. "Ik snap nog steeds niet wat mij bezielde. In een paar seconden tijd verloor ik mijn zelfbeheersing. Ik weet niet wat voor straf ik kan verwachten. Mijn schuldgevoel is al een straf op zich. Als ik inzie dat ik niet meer in staat ben om te voetballen, dan zal ik mij op een ander beroep gaan richten."
Volgens de regelgeving van de Spaanse voetbalbond (RFEF) kan Pepe een fikse straf tegemoet zien, al wordt volgens diverse Spaanse media rekening gehouden met een schorsing van zeven tot tien wedstrijden. De dubbele charge op Casquero betekent een schorsing van vier tot twaalf wedstrijden. Die straf geldt ook voor het uitschelden van vierde scheidrechter, evenals voor de vuistslag aan het adres van Getafe-speler Albín.
De reeks van overtredingen is echter nog niet ten einde. Pepe krijgt sowieso ook een duel schorsing voor zijn rode kaart, en riskeert ook een wedstrijd schorsing voor het betreden van het speelveld nadat Gonzalo Higuaín de beslissende 3-2 had gemaakt. Alhoewel de tuchtcommissie naar alle waarschijnlijkheid een enigszins milde straf zal uitspreken, lijkt Pepe dit seizoen niet meer binnen de lijnen te komen.
Voetbalzone
http://www.youtube.com/watch?v=yB0rwNLJrek
00.31: ongelooflijk, hij loopt er ook nog even naar toe..
Wel mooie commentators btw.
|
Rein
|
Geplaatst: Do 23 apr 2009 23:32
|
|
Citaat:
23/04/2009 21:56 VI
In eigen huis heeft Villarreal een belangrijke zege geboekt op Recreativo in de strijd om een UEFA Cup-ticket. Ook Espanyol boekte een belangrijke overwinning op Sporting Gijón.
Villarreal-Recreativo 2-1
Al vroeg in de wedstrijd kwam Villarreal in eigen huis op achterstand. Javier Camuñas profiteerde van de chaos in de defensie van de thuisclub, nadat de door Villarreal verhuurde aanvaller Marco Ruben onderuit was gegaan. Joseba Llorente zorgde kort voor rust voor de gelijkmaker, de spits reageerde attent op een lange bal en bijna zonder te kijken lobte hij de bal over Recreativo-doelman Asier Riesgo. Halverwege de tweede helft besliste Cani (foto) het duel in het voordeel van El Submarino Amarillo. Het was echter niet duidelijk of de bal de doellijn gepasseerd had, maar scheidrechter González Vázquez keurde de treffer goed.
Sporting Gijón-Espanyol 0-3
Espanyol boekte een belangrijke overwinning in de strijd om lijfsbehoud. Op bezoek bij Sporting Gijón, dat zeventiende stond, moest nummer negentien Espanyol winnen om volgend seizoen nog in de Primera División actief te zijn. De bezoekers wonnen uiteindelijk ruim. Nené zette Espanyol na 25 minuten op voorsprong, de Braziliaan volleerde een voorzet van Moisés knap binnen. Román Martínez en José Callejón zorgden er in de 73ste en 75ste minuut voor dat Espanyol de drie punten mee naar huis kon nemen naar Barcelona.
Villarreal stijgt door de overwinning van de zevende naar de vijfde plaats. De achterstand op nummer vier Valencia bedraagt drie punten. Recreativo zag zich gepasseerd worden door Espanyol en staat nu negentiende. Sporting Gijón blijft op de zeventiende plaats staan en heeft één punt voorsprong op Espanyol.
[size=125">Huidige stand:[/size">
[list">Positie/Club/Wedstrijden/Punten
1 FC Barcelona 32 81
2 Real Madrid 32 75
3 Sevilla FC 32 57
4 Valencia 32 55
5 Villarreal 32 52
6 Malaga CF 32 50
7 Atletico Madrid 31 49
8 Deportivo la Coruna 32 49
9 Real Valladolid 31 40
10 Real Betis Sevilla 32 37
11 Athletic de Bilbao 32 37
12 UD Almeria 32 37
13 Real Mallorca 31 36
14 Racing Santander 31 36
15 Osasuna 32 35
16 Getafe CF 32 34
17 Sporting de Gijón 32 33
18 Espanyol 32 32
19 Recreativo de Huelva 32 30
20 Numancia 32 28 [/list">
|
Rein
|
Geplaatst: Vr 24 apr 2009 13:18
|
|
Citaat:
Woensdag werd al bekend dat er sprake was van een aanstaand vertrek van Arjen Robben, Rafael van der Vaart en Ruud van Nistelrooij bij Real Madrid. Daarmee leken alleen Wesley Sneijder, Klaas-Jan Huntelaar en Royston Drenthe nog over te blijven van de Nederlandse equipe van de Spaanse topclub. Zo leek, want ook Sneijder kan en mag vertrekken bij De Koninklijke.
De middenvelder staat namelijk in de belangstelling van Juventus, dit meldt het doorgaans betrouwbare Tuttosport. De Oude Dame heeft achttien miljoen euro over voor de international. Sneijder maakte in 2007 voor 27 miljoen euro de overstap van Ajax naar Real Madrid.
V-bal.nl
|
Rein
|
Geplaatst: Vr 24 apr 2009 19:17
|
|
[size=167">OVER DE SCHORSING VAN PELE[/size">
Citaat:
MADRID - Real Madrid kan dit seizoen niet meer beschikken over Pepe. De Portugese verdediger werd vrijdag door de Spaanse voetbalbond voor tien wedstrijden geschorst.
Pepe krijgt de straf voor zijn gedrag in de met 3-2 gewonnen thuiswedstrijd tegen Getafe van dinsdag.
De international van Portugal maakte in de slotfase van het duel in zijn eigen strafschopgebied een overtreding op tegenstander Francisco Javier Gasquero, waarna hij buiten zinnen raakte. Nadat Gasquero op de grond was gevallen, schopte Pepe hem tot twee keer toe.
Pepe mist nu de laatste zes competitieduels, waaronder de topper tegen koploper FC Barcelona van volgende week.
Sportwereld.nl
|
DIMC85
Forum berichten: 1585
|
Geplaatst: Ma 27 apr 2009 12:04
|
|
uitslagen dit weekend:
26/04/2009 Recreativo Real Mallorca 2-4
26/04/2009 Sevilla Real Madrid 2-4
26/04/2009 Athletic de Bilbao Racing Santander 2-1
26/04/2009 Atlético Madrid Sporting Gijón 3-1
26/04/2009 Espanyol Real Betis Sevilla 2-0
26/04/2009 Getafe Villarreal 1-2
26/04/2009 Real Valladolid Osasuna 0-0
25/04/2009 Málaga Deportivo La Coruña 1-1
25/04/2009 UD Almería Numancia 2-1
25/04/2009 Valencia Barcelona 2-2
Ik volg normaal gesporken vooral de verichtingen van Barça, dit weekend valencia-Barça 2-2 na 0-1 van messi maakte MADURO 1-1 vervolgens kwam Valencia via pablo op 2-1 en maakte Henry 4min voor het eindsingnaal 2-2.
MADURO, tering daar heb ik ZO lang niks over gehoord! was z'n eerste doelpunt voor valencia in de competitie in 2seizoenen denk ik? zo vaak speelt ie niet toch?
Raul heeft gewonnen van Sevilla met 3 van de 4 treffers voor real.
verschil tussen beide ploegen nu nog maar 4punten! Zaterdag: REAL-BARÇA!
|
Gruijt
Forum berichten: 141
|
Geplaatst: Ma 27 apr 2009 12:13
|
|
Volgens mij speelt Maduro wel regelmatig hoor. Bijna altijd in de basis dacht ik. Vaak als centrale verdediger.
|
steenkist
Forum berichten: 137
|
Geplaatst: Za 2 mei 2009 20:17
|
|
1-0 tussenstand voor Real madrid tegen Barca. Weet iemand een livestream om het duel te volgen?
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Za 2 mei 2009 20:24
|
|
Citaat: 1-0 tussenstand voor Real madrid tegen Barca. Weet iemand een livestream om het duel te volgen? Intussen buigt Barca het makkelijk om in een 1-2 stand. Je hebt PM steenkist.
|
steenkist
Forum berichten: 137
|
Geplaatst: Za 2 mei 2009 20:34
|
|
Citaat: 1-0 tussenstand voor Real madrid tegen Barca. Weet iemand een livestream om het duel te volgen? Intussen buigt Barca het makkelijk om in een 1-2 stand. Je hebt PM steenkist.
PM?
|
GertJan020
Forum berichten: 2175
|
Geplaatst: Za 2 mei 2009 20:35
|
|
Persoonlijke mail.
|
GertJan020
Forum berichten: 2175
|
Geplaatst: Za 2 mei 2009 20:39
|
|
Het is iig al 1-3
|
Ché
Forum berichten: 250
|
Geplaatst: Za 2 mei 2009 22:48
|
|
Dat was als liefhebber toch Genieten vanavond, en mogen ze ondanks de schandelijke uitslag van 2-6 niet eens klagen. Wat een niveauverschil dit seizoen wat in dit onderlinge duel nog maar eens onderstreept werd.
Arme Raul en Casillas.
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Zo 3 mei 2009 09:14
|
|
Inderdaad een schitterende wedstrijd tussen Real Madrid - Barcelona. Het ziet er allemaal zo makkelijk uit wat Barcelona doet. Vooral dat fantastische middenveld met Xavi en Iniesta. Voorin hebben ze natuurlijk ook wat aardige voetballers rond lopen. Kijk alweer uit naar de C.L wedstrijd van woensdag.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Zo 3 mei 2009 14:07
|
|
Citaat: Inderdaad een schitterende wedstrijd tussen Real Madrid - Barcelona. Het ziet er allemaal zo makkelijk uit wat Barcelona doet. Vooral dat fantastische middenveld met Xavi en Iniesta. Voorin hebben ze natuurlijk ook wat aardige voetballers rond lopen. Kijk alweer uit naar de C.L wedstrijd van woensdag.
Ja vooraan hebben ze ene Messi lopen...ken je die?
Nee echt, wat Barça met Real deed is 'kinderen niet toegelaten'. Geweldig gewoon hoe ze in zo'n stressmatch toch weten hoe ze de tegenstander klein moeten krijgen. Sinds m'n geboorte kleurt m'n hart blauwrood, en om ze zo te zien spelen tegen de aartsrivaal word je er alleen maar vrolijker van. Chelsea is gewaarschuwd.
|
El Lute
Forum berichten: 3606
|
Geplaatst: Ma 4 mei 2009 17:42
|
|
Citaat: Sinds m'n geboorte kleurt m'n hart blauwrood
Blauwrood?
Maar heerlijke pot en inderdaad arme Raul en Casillas. Maar wat een envoud hoe Barcelona Madrid wegspeelde. Mooiste om te zien af en toe zo'n clos up van die kop van Messi, dat die loopt te glimlachen. Heerlijk is dat. En als je dan ziet wat er een eigen jeugd rondloopt dan doet Sparta - Ajax nog meer pijn. Ongelooflijk.
Ook mooie woorden van de President van Barca. Mooie kampioen gaat Barcelona worden en laat ze de CL maar gelijk meenemen.
|