Auteur
|
Bericht
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Do 2 sep 2010 17:25
|
|
En van zeker 2 en misschien zelfs 3 hebben ze godvergetense spijt dat ze die lieten gaan.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4733
|
Geplaatst: Ma 13 sep 2010 17:01
|
|
Citaat: Real denkt aan dak op Santiago Bernabéu
Als het aan Real Madrid-voorzitter Florentino Perez ligt, speelt zijn club de thuiswedstrijden binnenkort in een overdekt stadion. Dat heeft de clubpresident op de jaarvergadering gezegd, zo melden Spaanse media maandag.
"Ons stadion moet een icoon zijn binnen de sportarchitectuur. Wij moeten overal leiders in zijn, zelfs in onze faciliteiten", vindt Perez. Wanneer de werkzaamheden verricht moeten worden, heeft de clubpresident niet gezegd.
Het stadion Santiago Bernabéu bestaat al sinds 1947 en biedt plaats aan 80.000 toeschouwers.
Bron: Voetbalprimeur.nl
|
Seduction
Forum berichten: 1354
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 20 sep 2010 13:21
|
|
Wat een gore smerige overtreding van Ujfalusi op Messi zeg.
Ik hoop dat hij minstens tien wedstrijden aan de kant gezet wordt. Belachelijk.
Hierdoor is Messi enkele weken uitgeschakeld.
Messi
|
Ping
Forum berichten: 3011
|
Geplaatst: Ma 20 sep 2010 13:53
|
|
Ik las vanmorgen op Soccernews.nl ( ofzo iets ) dat Messi er maar 2 weken uit is.
|
Fregge
Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Ma 20 sep 2010 13:55
|
|
Sowieso zie je soortgelijke overtredingen tijdens elke wedstrijd op elk veld. Die worden enkel met een vrije trap afgedaan. Deze is wat minder op de bal gericht dan andere. Waarom die rood geeft snap ik eerlijk gezegd niet.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Ma 20 sep 2010 15:20
|
|
De overtreding van Mascherano mag er trouwens ook wezen. Zo inkomen met hoog geheven been.
|
Seduction
Forum berichten: 1354
|
Geplaatst: Ma 20 sep 2010 18:03
|
|
Citaat: Sowieso zie je soortgelijke overtredingen tijdens elke wedstrijd op elk veld. Die worden enkel met een vrije trap afgedaan. Deze is wat minder op de bal gericht dan andere. Waarom die rood geeft snap ik eerlijk gezegd niet.
Meen je dit nu?
Ujfalusi gaat expres vol voor de enkel van Messi. Dit is een smerige overtreding welke terecht is bestraft met een rode kaart.
En inderdaad Ian, die van Mascherano is ook smerig.
|
Fregge
Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Ma 20 sep 2010 18:05
|
|
Mijn excuses Seduction, ik dacht dat die z'n voet voor de voeten van Messi zette, en niet op z'n rechterenkel. Dit is zuiver rood idd.
|
Ping
|
Geplaatst: Ma 20 sep 2010 18:35
|
|
Fregge, ik moest ook even goed kijken in het filmpje wat er nou gebeurde maar bij de 5e herhaling zag ik het pas goed, en als je het filmpje goed kijk zie je gelijk dat zijn enkel dik is als hij zijn schoen uit heb en zijn sok uit heeft gedaan, zuiver rood, al is het gelukkig voor Messi en uiteraard Barca niet erg, hij schijnt er ongeveer 2 weken uit te zijn, al had ik langer verwacht, had makkelijk gebroken kunnen zijn of in iedergeval een enkel band gescheurd!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Zo 3 okt 2010 21:06
|
|
Kleurloos Barça gelijk tegen Real Mallorca
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Zo 31 okt 2010 02:08
|
|
Barcelona wervelt als vanouds tegen Sevilla
FC Barcelona heeft zaterdagavond in een zware voetbalshow Sevilla alle hoeken van Camp Nou laten zien. De ploeg van Josep Guardiola speelde bij vlagen fenomenaal goed en dat was terug te zien in de eindstand: 5-0.
Barcelona kwam in eigen huis geweldig uit de startblokken en kreeg al vroeg een goede kans via Xavi, maar de middenvelder miste. In de vierde minuut was het alsnog raak toen Lionel Messi, wie anders, na een prachtige actie van Pedro raakschoot en daarmee het startschot leverde voor een fantastische wedstrijd.
De Catalanen combineerden er naar hartelust op los en speelden Sevilla volledig van de mat. Na een zeldzame kans voor de bezoekers, die werd gered door Victor Valdes, was het aan de andere kant wel raak. David Villa trok vanaf rechts naar binnen en schoot op de rand van het strafschopsgebied fraai binnen in de verre hoek: 2-0.
Vlak voor rust was het helemaal gedaan voor Sevilla, dat steeds gefrustreerder werd door het fantastische spel van Barcelona. Konko kon zich niet meer inhouden en kreeg zijn tweede gele kaart, waardoor Sevilla de hele tweede helft met een man minder moest spelen.
Het was dan ook niet verrassend dat Sevilla ook na rust werd overklast door Barcelona. Het werd al snel 3-0 door Dani Alves die profiteerde van een misverstand tussen doelman Javi Varas en Romaric. De Braziliaan vierde zijn doelpunt overigens ingetogen vanwege zijn verleden bij Sevilla, waar hij zijn transfer naar Barcelona verdiende.
Ook na de treffer van Alves bleef Barcelona maar doorgaan. In de 64ste minuut zorgde Messi voor het absolute hoogtepunt van de wedstrijd door na een weergaloze aanval voor de 4-0 te zorgen met een uitstekend schot. In de slotminuut werd het zelfs nog 5-0 via Villa.
&
Real Madrid dankt Ronaldo tegen Hercúles
Cristiano Ronaldo heeft zijn indrukwekkende vorm van de laatste weken doorgezet tegen Hercúles. Met twee doelpunten had de Portugees een groot aandeel in de 1-3 overwinning van de Madrilenen.
Hercúles, dat zonder Royston Drenthe spelen vanwege een clausule in dienst contract, nam na drie minuten brutaal de leiding tegen Real Madrid. David Trézéguet liep zich na een voorzet van rechts knap vrij en liet Iker Casillas volstrekt kansloos met een fraaie kopbal in de kruising.
Real Madrid kreeg in de eerste helft nog wel kansen op de gelijkmaker. Ronaldo en Gonzalo Higuaín kregen hadden het vizier echter niet op scherp staan. Uitblinker Marcelo kreeg ook nog een goede kans, maar ook de Braziliaan faalde. Trézéguet zag een goede kopbal gepakt worden door Casillas.
Vlak na rust werd het alsnog gelijk. Doelman Juan Calatayud, die Piet Velthuizen op de bank houdt, ging in de fout bij een schot van Ronaldo, waardoor Angel Di Maria van dichtbij kon binnentikken. Pas acht minuten voor tijd kwam Real op voorsprong. Invaller Karim Benzema stuitte nog op Calatayud, waarna Ronaldo uit de rebound scoorde. Vier minuten later maakte Ronaldo er ook nog 1-3 van op aangeven van Benzema.
Bron: beiden VoetbalPrimeur.nl
|
El Lute
Forum berichten: 3606
|
Geplaatst: Zo 31 okt 2010 19:38
|
|
Citaat: Barcelona wervelt als vanouds tegen Sevilla
De eerste paar minuten, wist niet wat ik zag voetbal van een ander planeet onder leiding van Messi. Was werkelijk overal, na paar minuten al de 1-0 en wedstrijd was over. Zeer dramatisch en frustrerend Sevilla met continue kleine maar zeer irritante overtredingen.
Braziliaan Alves was meesterlijk, jammer dat de mannen verzuimde om er geen dubbele cijfers van te maken. Sevilla was nergens.
|
Lama
Forum berichten: 262
|
Geplaatst: Ma 22 nov 2010 19:19
|
|
Heeft iemand misschien een url waar ik el classico kan volgen? Real VS Barca (ofandersom)
|
Leonel
Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Ma 22 nov 2010 19:20
|
|
Is volgende week. Er zijn nu nog geen links beschikbaar.
|
Lama
|
Geplaatst: Ma 22 nov 2010 19:29
|
|
Mijn fout, sorry
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 22 nov 2010 22:41
|
|
Citaat: Heeft iemand misschien een url waar ik el classico kan volgen? Real VS Barca (ofandersom)
Ik heb wel een goede tip voor je, maak een account aan op Unibet .com, dat is geheel gratis en je hoeft geen bankgegevens te geven, en je kunt gratis en live o.a. het Spaanse voetbal kijken.
|
Lama
|
Geplaatst: Ma 22 nov 2010 23:55
|
|
ik meende dat je daar altijd voor moest betalen, zal eens proberen
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Ma 29 nov 2010 14:32
|
|
Citaat: Higuaín haakt op laatste moment af voor El Clásico
Bron: Vi.nl
In tegenstelling tot Sami Khedira moet Gonzalo Higuaín een streep zetten door de kraker tegen Barcelona. De spits van Real Madrid doorstond de laatste test niet.
Hoewel er nog vraagtekens waren over de fysieke toestand van Khedira en Higuaín, nam trainer José Mourinho beiden wel op in zijn wedstrijdselectie. De Portugese coach kan de naam van Argentijnse aanvaller schrappen als potentiële basiskracht.
Bij een laatste test bleek volgens Marca Higuaín nog te veel last te hebben van de rugblessure die hem afgelopen week parten speelt. Waarschijnlijk neemt Karim Benzema in de basiself de plaats in van de Argentijn als diepe spits.
Khedira, die door een hamstringblessure het Champions League-duel met Ajax liet lopen, kent geen fysieke problemen. De Duitse international is verlost van de spierproblemen.
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Ma 29 nov 2010 15:31
|
|
Ik zit 9 uur voor de buis gekluistert bij Sport 1!
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Ma 29 nov 2010 15:42
|
|
Citaat: Ik zit 9 uur voor de buis gekluistert bij Sport 1!
Ik in het café..
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1294
|
Geplaatst: Ma 29 nov 2010 21:05
|
|
Barca vs Real
http://livetv.ru/webplayer.php?t=ustrea ... ci=15&si=1
|
Ping
|
Geplaatst: Ma 29 nov 2010 21:14
|
|
Ik wou ook in een bar gaan kijken, maar geen zin want dan gaat ik weer drinken enz, want zou met wat vrienden gaan, en aangezien ik morgen om 7 uur weer op moet en dan ook anders laat thuis zou zijn ben ik toch maar thuis gebleven!!! Dus ik zit nu lekker op de bank Sport1 te kijken, wat een balletje van Messi net op de paal!!
Edit: Terwijl ik dit typte komt Barcelona 1-0 voor door Xavi!!!! En ja ik ben voor Barca, niks van Madrid hebben!
|
AFCA Niels
Forum berichten: 2138
|
Geplaatst: Ma 29 nov 2010 21:17
|
|
BahbahBAHBAH. Denk je lekker Barca-Real te kijken op je vrije dag, kun je geen kijkcode kopen op sport1.nl en doet geen enkele stream het! KUTZOOI!!!
|
Ping
|
Geplaatst: Ma 29 nov 2010 21:20
|
|
Hierboven heeft BondAjax er 1 neergezet, mag eigenlijk niet maarja... Ik kan er niks aan doen, misschien die kijken ?
|
DIMC85
Forum berichten: 1585
|
Geplaatst: Ma 29 nov 2010 21:21
|
|
Ik ben ook voor Barça
Was het beetje mooi doelpunt?
ow die stream werkt niet btw
|