Auteur
|
Bericht
|
guy_ajax
Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Do 6 aug 2009 21:03
|
|
Citaat: Dat is natuurlijk een speeltuinopstelling, Guy.
Zou het dan toch? Eindelijk Raul uit de basis...? Kan haast niet anders, want als je hem opstelt is er al geen team meer te maken met alle grote aankopen.
Benzema
Robben-Kaká-Ronaldo
Gago-Alonso
Marcelo-Pepe-Albiol-Ramos
Casillas
Tsja, geen wonder dat Van der Vaart het wel gelooft. Sneijder zou misschien nog kunnen in plaats van Robben of wanneer er met Kaká in een vrije rol vanaf links wordt gespeeld. En toch ziet het er wel kwetsbaar uit.
Denk niet dat het gaat werken zo; Achter Benzema heb je namelijk 3 middenvelders die alleen maar diepgaan op snelheid. Ik zal dan voor een type Higuaín, Sneijder, Raúl (Vdv maar die gaat weg of desnoods Guti) kiezen. Die gaan niet diep zodat de andere bij kunnen sluiten. Ze kunnen ook een diepe paas geven op ieman die wel diep gaat. Anders is het teveel van het zelfde.
De verdediging is idd niet top. Sergio Ramos is wel een van de beste rechtsbacks. Pepe en Albiol zijn aardig maar de linksbacks? Marcelo, Drenthe. Zijn echt niks. Daarom zal ik Capdevilla halen! Geweldiche back. Maar zoveel goede verdedigers zijn er niet te koop; Poyol en Terry gaan nooit naar Real en ik zie Carager, Vidic en Ferdinand er ook niet heen gaan. Blijft Chivu over.. maar die is blijkbaar niet goed genoeg..
Vind trouwens (als Real fan) dat ze belachelijk omgaan met VdV en vooral KJH (nu dus naar Milan). Keek net bij ''Primer Equipo''> ''Plantilla'' staan die 2 op de foto in het oude shirt van vorig jaar, verder iedereen in het nieuwe shirt. Hebben zelfs geen rugnummers gekregen. KJH mocht zelfs niet eens mee doen met partijtjes, moest gaan voetvollye met de jeugd.
Ben in mei naar Madrid geweest. Cassilies (,Guti) maar vooral Raúl zijn écht heilig. Je hebt als je daar bent echt het gevoel dat je daar niks over mag zeggen. Net als dat je in bijv. Syrie, Israel, Iran of bijvoorbeeld Turkmenistan (om maar eens wat op te noemen) bent en geen negatief woord mag hebben over het land waar je bent, de islam of conflicten (zoals in het midden-oosten). Nou schieten ze je niet meteen neer natuurlijk, maar Raúl is gewoon heilig daar. Op kaartjes, poster, foto's écht overal staat Raúl op.
|
Martinho
Forum berichten: 45
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Do 6 aug 2009 21:07
|
|
Pellegrini gaat 4-2-2-2 spelen, al zovaak aangegeven:
Iker
Ramos - Pepe - Albiol - Arbeloa
Xabi - Lass
Ronaldo ------------------- Kaka
Benzema - Raul/Higuain
Raul en Higuain zullen elkaar afwisselen
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Do 6 aug 2009 21:37
|
|
Sneijder kan ook als controleur ipv lass. Betere opbouw.
|
JS
Forum berichten: 741
|
Geplaatst: Do 6 aug 2009 21:43
|
|
Lijkt me een beetje kwetsbaar in de omschakeling.
|
Martinho
|
Geplaatst: Do 6 aug 2009 22:12
|
|
Citaat: Sneijder kan ook als controleur ipv lass. Betere opbouw. Sneijder als verdedigende middenvelder?
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Vr 7 aug 2009 09:24
|
|
Citaat: Sneijder kan ook als controleur ipv lass. Betere opbouw. Sneijder als verdedigende middenvelder?
Let maar op, zal hij wel vaak gaan spelen. We zullen over een half jaartje wel eens zien.
Kwam trouwens dit filmpje tegen http://voetbal.nos.nl/video/bekijk/ID/tcm:5-550485 . Zegt alles over de verhoudingen bij Real; De nieuwe spelers en de spelers die mogen blijven staan bij elkaar. En een apart groepje met spelers die ''te slecht zijn''. Huntelaar en Van der Vaart O.A.
|
Martinho
|
Geplaatst: Vr 7 aug 2009 10:31
|
|
Bij dat aparte groepje staat wel Granero, 1 van de aankopen van Real, en na Xabi en Lass in mijn ogen gewoon de beste middenvelder.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Vr 7 aug 2009 10:35
|
|
Moet M. Diarra nou weg, Martinho? Vind ik nog wel even een stukje beter dan Lass. Voor mij moet er sowieso één van die twee spelen. Voor Sneijder is er eigenlijk geen plek.
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Vr 7 aug 2009 10:37
|
|
Citaat: Bij dat aparte groepje staat wel Granero, 1 van de aankopen van Real, en na Xabi en Lass in mijn ogen gewoon de beste middenvelder.
Is wel een aankop; maar die konden ze toch voor 3 mil oppikken? En weer verkopen voor 15 mil.
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Vr 7 aug 2009 10:37
|
|
Citaat: Moet M. Diarra nou weg, Martinho? Vind ik nog wel even een stukje beter dan Lass. Voor mij moet er sowieso één van die twee spelen. Voor Sneijder is er eigenlijk geen plek.
Ja.
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Vr 7 aug 2009 10:46
|
|
Sneijder moet zich richten op een positie aan de rechterflank. Helaas voor hem staat Ronaldo daar al. Als hij slim is gaat hij gewoon weg daar. Krijgen wij ook nog wat geld.
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Vr 7 aug 2009 11:18
|
|
Citaat: Sneijder moet zich richten op een positie aan de rechterflank. Helaas voor hem staat Ronaldo daar al. Als hij slim is gaat hij gewoon weg daar. Krijgen wij ook nog wat geld.
Ik vind hem en VdV wel bij Barça passen.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Vr 7 aug 2009 13:33
|
|
Alsof Van der Vaart (en in mindere mate Sneijder) daar wel veel aan spelen toe zouden komen.
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Za 8 aug 2009 12:41
|
|
Van der Vaart niet; Sneijder gaat daar spelen hoor. Let maar op!
Vind Van der Vaart als nummer 10 geweldige bij Real passen.. helaas denken zij daar anders over.
Denk ook dat Higuaín wel eens het kind van de rekening kan worden. De nieuwe aankopen+Raúl hebben automatisch voorrang. C.Ronaldo, Raúl, Kaká en Benzema dus. Dan heb je Robben, Sneijder, Guti en Van Nistelrooij nog.
Guti gaat zowiezo niet weg en Pellegrini ziet het in Sneijder helemaal zitten. Robben krijgt redelijk wat speeltijd bij Real en wat ze in RvN zien weet ik niet..
Doodzonde, vind hem zeker in de basis thuis horen.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Za 8 aug 2009 12:59
|
|
Ze moeten die Raúl er nu eindelijk eens uit flikkeren.
Voor wie zou Sneijder bij Barcelona moeten spelen dan? Ik zie het niet hoor.
|
Leonel
Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Za 8 aug 2009 15:01
|
|
Citaat: Ze moeten die Raúl er nu eindelijk eens uit flikkeren.
Voor wie zou Sneijder bij Barcelona moeten spelen dan? Ik zie het niet hoor.
Raul is een sluwe Enganche. Ik moet het nog maar zien of hij eruit gaat.
Los van het feit of hij wel of niet goed genoeg is.
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Za 8 aug 2009 15:02
|
|
Raul is en blijft een spits van wereldformaat. Die blijft toch een klasse beter dan een Benzema hoor.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2874
|
Geplaatst: Za 8 aug 2009 15:09
|
|
Nu in ieder geval nog wel, we moeten natuurlijk eerst zien hoe Benzema zich ontwikkeld daar in Spanje. Al is Real niet echt dé plek om spelers beter te laten worden. (Raul is een uitzondering, voor de bijdehandjes onders ons )
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Za 8 aug 2009 16:09
|
|
Dit is Raúl z'n laatste seizoen bij Real. Maar Raúl kan je er toch niet uit gooien? Dat is respectloos voor zo'n icoon.
Als je in Madrid bent merk je wel wat Raúl is (god). Hij is daar écht alles.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Zo 9 aug 2009 14:13
|
|
Citaat: Raul is en blijft een spits van wereldformaat. Die blijft toch een klasse beter dan een Benzema hoor.
Raul een spits van wereldformaat? Al een jaartje of vijf niet meer hoor. Ouderwetse voetballer.
|
Marco
Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Za 22 aug 2009 17:15
|
|
[list">'Van Gol' terug in selectie Real
Ruud van Nistelrooy maakt voor het eerst in ruim negen maanden weer deel uit van de selectie van Real Madrid. De aanvaller is hersteld van een slepende knieblessure en werd door coach Manuel Pellegrini toegevoegd aan de selectie voor het oefenduel met Rosenborg, maandag.
Van Nistelrooy raakte op 5 november geblesseerd tijdens de Champions League-wedstrijd tegen Juventus. Hij moest een operatie aan zijn rechterknie ondergaan. Ruim twee maanden geleden stond de Brabantse spits voor het eerst op het trainingsveld voor de voorzichtige, eerste oefeningen. Ook Mahamadou Diarra (ex-Vitesse) kreeg een plek in de selectie. Ook hij is hersteld van een zware knieblessure die hem sinds december aan de kant hield.
Wesley Sneijder en Rafael van der Vaart moeten vanaf de tribune toekijken.
# bron: Telesport[/list">
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Di 25 aug 2009 14:11
|
|
Citaat: Van Nistelrooy: 'Diep geroerd door welkom van fans'
Bron: Voetbal International
Maandagavond maakte Ruud van Nistelrooy na bijna een jaar afwezigheid zijn rentree voor Real Madrid. In het in Santiago Bernabéu met 4-0 gewonnen oefenduel met Rosenborg BK viel de spits een kwartier voor tijd in voor Kaká.
'Ik voelde sterke emoties vandaag', vertelt Van Nistelrooy op de site van zijn club. 'Ik was diep geroerd door het welkom van de fans toen ik mijn warming-up begon en het veld opkwam. Het was ongelofelijk.'
Van Nistelrooy kampte lang met een blessure aan zijn rechterknie. 'Ik heb maanden keihard gewerkt om te herstellen en ik heb zware momenten gekend die ik heb overwonnen. Ik was totaal verrast door het welkom van de fans. Woorden kunnen niet uitdrukken wat er door me heenging.'
'Het vervelendste van de blessure was dat ik zes maanden lang niet mocht rennen', vertelt de Brabander over zijn revalidatie. 'Ik bracht vier uur per dag door in het krachthonk en mocht niet op het veld trainen. Gelukkig heb ik dat allemaal nu achter me gelaten.'
Ook de toekomst van Real Madrid ziet Van Nistelrooy positief tegemoet. 'Dit is een kwaliteitsploeg. De selectie is ongelofelijk sterk en we hebben er allemaal heel veel zin in. We zullen het goede werk voorzetten.'
|
Marco
Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Wo 26 aug 2009 12:21
|
|
[list">Ook Robben moet vertrekken bij Real Madrid
EXCLUSIEF - Na alle transferperikelen rond Rafael van der Vaart en Wesley Sneijder lijken de perspectieven op een langer verblijf bij Real Madrid nu ook voor Arjen Robben somber te worden.
Financieel belang en voetbaltechnische argumenten vechten om voorrang bij De Koninklijke. Coach Manuel Pellegrini houdt Robben graag bij de selectie, maar technisch directeur Jorge Valdano heeft van voorzitter Florentino Perez de opdracht gekregen tijdens de laatste dagen van de transfermarkt inkomsten te genereren. Komende maandagavond om 24.00 uur is de deadline van de transferperiode.
Robben sprak vorige week samen zijn vader en tevens zaakwaarnemer Hans met de clubleiding. Het leverde de linksbuiten geen helder toekomstbeeld op, maar Robben zelf toonde zich realistisch. 'De club bepaalt of ik vertrek,' zei hij tegen Voetbal International.
Vooralsnog gaat de international er echter vanuit dat hij ook dit seizoen voor Real actief is. Ook Sneijder, die nadrukkelijk in de belangstelling staat van Internazionale, houdt hoop op een voortzetting van zijn loopbaan bij Real. Net als Robben weet hij zich gesteund door Pellegrini.
'Het is een feit dat ik vorige week van Valdano te horen heb gekregen dat ik weg moet. Maar daarna heb ik een paar keer met de trainer gesproken en hij wil nog steeds dat ik blijf. Ik laat me niet onder druk zetten en als ik op 1 september nog in Madrid ben, kan alles weer anders zijn.'
Royston Drenthe, de Nederlander met de meeste speelminuten tijdens de voorbereiding, streeft eenzelfde scenario als Sneijder na. Van der Vaart hoopt deze week bij een nieuwe club te tekenen. De van een zware knieblessure herstelde Ruud van Nistelrooy mag blijven en maakte maandagavond bij het oefenduel met Rosenborg voor het eerst sinds negen maanden deel uit van de selectie.
# bron: VI.nl[/list">
Ach ja..
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Za 5 sep 2009 18:40
|
|
Vind RvN niet zo'n geweldige spits.
|