Geregistreerd: 13-05-2009 Forum berichten: 499 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: Enscheday
Geplaatst: Wo 16 jun 2010 10:06
Citaat:
.
Nogal jah, vervanger zal Tankink/Weening worden. Volgende week volgt het definitieve oordeel van Breuk.
Verder Kohl tot 2014 geschorst Toch weer met twee maten vergelijken, Kohl geschorst tot 2014 en anderen maar twee jaar...
Nee, bezit van verboden middelen EN het gebruik van bloeddoping. Bij anderen is het vaak alleen gebruik van verboden middelen. Al zie ik trouwens niet in hoe je kan gebruiken als je niks hebt
Geregistreerd: 03-06-2008 Forum berichten: 7454 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Wo 16 jun 2010 10:13
Valverde had ook bloedzakken klaar liggen.
Ag het enige wanneer het gaat ophouden is een levenslange schorsing, zelfs nu ze een jaarsalaris als boete moeten betalen bij betrapt worden lopen er nog tegen de lamp. Gepakt op doping resulteert in einde carriere dan zal het over zijn..
Geregistreerd: 27-03-2009 Forum berichten: 1585 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: Haarlem
Geplaatst: Wo 16 jun 2010 10:16
@Riejuh, niet zo bijdehand he!! anders ge ik het bijdehante posters forum openen haha nee ff serieus (ja mensen het was een grap) die bedoelde ik heb inmiddels ook aangepast echt ook alleen de - vergeten
Geregistreerd: 03-06-2008 Forum berichten: 7454 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Wo 16 jun 2010 23:00
Citaat:
@Riejuh, niet zo bijdehand he!! anders ge ik het bijdehante posters forum openen haha nee even serieus (ja mensen het was een grap) die bedoelde ik heb inmiddels ook aangepast echt ook alleen de - vergeten
Vandaag met zowel een schuin ook naar Spanje-Zwitserland als naar de Tour de Suisse gekeken. Extreem natte race met de nodige slippertjes/valpartijen.
Maaskant liet zich piepelen door Burghardt, hielt net even de benen stil anders hadden we misschien wel een Nederlandse etappe overwinning gehad.
Van Emden overigens weer een proloog gewonnen, vorig weekend in de delta prof ronde vandaag in de ster elektrotour..
Geregistreerd: 27-03-2009 Forum berichten: 1585 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: Haarlem
Geplaatst: Wo 16 jun 2010 23:08
Helaas heb ik de wedstriden en ook de tour de suisse gemist.
Van voetbal zie ik straks vast nog wel samenvattingen maar van de tour de suisse betwijfel ik.
Geplaatst: Wo 16 jun 2010 23:15
Citaat:
Van voetbal zie ik straks vast nog wel samenvattingen maar van de tour de suisse betwijfel ik.
Geplaatst: Wo 16 jun 2010 23:18
Citaat:
E
r komt altijd een kleine samenvatting op NOS.nl,
Thnx zal wel kijken ben nu onderweg naar huis maar eerst gat de laptop aan!
Geregistreerd: 23-08-2007 Forum berichten: 4289 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Do 17 jun 2010 19:10
[list">Dubbelslag Gesink in Zwitserland
Robert Gesink heeft donderdag een dubbelslag geslagen in de Ronde van Zwitserland. De Raborenner uit Varsseveld won de koninginnenrit en nam tevens de leiderstrui over van de Duitser Tony Martin.
Het betekende de eerste overwinning van het seizoen voor Gesink. De Nederlander reed op de laatste beklimming van de zesde etappe, die over 213 kilometer van Meiringen naar La Punt voerde, weg uit een klein groepje en werd niet meer bijgehaald.
De Colombiaan Rigoberto Uran won de sprint van een achtervolgend groepje met daarin ook Lance Armstrong. De Spanjaard Joaquim Rodriguez eindigde als derde. Later meer...
Geplaatst: Do 17 jun 2010 20:34
Heb het gezien, geweldig . Was veruit de beste man bergop.. Terechte overwinning. Hopelijk heeft Robert alleen niet te vroeg gepiekt.. Hij moet pas over een maand in topvorm zijn.. Dit belooft echter wat..
Robert Gesink heeft dankzij zijn goede prestaties in de Ronde van Zwitserland een reuzensprong gemaakt op de wereldranglijst van de internationale wielerunie UCI.
De Nederlander, die in Zwitserland lang in het geel reed, maar door een slechte tijdrit het podium misliep, stijgt van de 43ste plaats naar de achttiende plek op de ranglijst.
Gesink is daarmee de enige Nederlander in de top twintig.
Cadel Evans blijft de best geklasseerde renner op de wereldranglijst. De Australische wereldkampioen heeft een ruime voorsprong op de Belg Philippe Gilbert en de Spanjaard Joaquin Rodriquez.
De voor Garmin rijdende Michel Kreder (72ste) en Raborenner Bauke Mollema (79ste) zijn de enige twee andere Nederlanders in de top honderd.
Geregistreerd: 30-04-2008 Forum berichten: 4810 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 4 jul 2010 18:46
Onbegrijpelijk dat je een hond niet aan een lijn kan houden. Gelukkig loopt het goed af voor iedereen, maar een hond kan wel een seizoen verknallen waar een wielrenner hard heeft voor gewerkt.
Een zeer geslaagde Tourstart in Rotterdam. Het was allemaal netjes georganiseerd, alleen jammer dat net tijdens de proloog de regen moest vallen, maar ondanks dat een geslaagde Tourstart. Gesink die een hele goede proloog reed en maar een kleine halve minuut achterstand heeft op zijn concurrenten. Als die de rit over de kasseien overleeft kan dit wel is een hele mooie Tour worden voor hem.
Schitterende overwinning van Petacchi vandaag. Een machtige aanzet van Petacchi in zijn sprint. Hij klets daar Hushovd uit het wiel. Alleen jammer dat er in de laatste kilometer veel werd gevallen, maar gelukkig heeft niemand schade opgelopen aan de valpartijen.
Geregistreerd: 13-05-2009 Forum berichten: 499 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: Enscheday
Geplaatst: Zo 4 jul 2010 18:58
Een mooie overwinning voor Petacchi, maar toch wel voor een groot deel omdat Cavendish, Freire en Ferrar voortijdig uitgeschakeld waren door valpartijen.
Geplaatst: Zo 4 jul 2010 18:59
Was eigenlijk vrij saaie etappe, doordat het door nederland gaat maakt het wat leuker. De slotfase met veel valpartijen was jammer. Petacchi deed het echt super vandaag.
Als het goed is heb ik over een paar dagen wat mooie foto's van de proloog.
Geregistreerd: 30-04-2008 Forum berichten: 4810 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 4 jul 2010 19:44
Jammer dat geen enkele ploeg het durfde om een waaier te trekken. Er stond genoeg wind omdat te doen, maar het is in een eerste etappe altijd afwachten wat de ploegen doen. De valpartij waar Cavendish, Freire en Hunt bij betrokken is een valpartij die zo vaak gebeurt. Canvendish neemt die bocht iets te ruim, terwijl Hunt hem weer te krap neemt waardoor een valpartij onstaat. Freire heeft de pech dat die er net achter zit, maar hij nam die bocht wel goed.
Morgen is ook weer een leuke etappe met een stuk over het Luik Bastenaken Luik parcours met als laatste klim Col du Rossier waar de top op acht kilometer ligt van de finish. Ik verwacht zelf weinig van het parcours omdat de meeste toppers naar de etappe van de dag erna kijken.
Geregistreerd: 16-05-2008 Forum berichten: 1624 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 4 jul 2010 20:21
Wat verwachten we morgen op het L-B-L parkoers? Een massasprint of toch een sprint van een groep of 50-75 zonder de vlakke sprinters als Cavendish, Petacchi, McEwen etc maar met Freire, Hushovd, Roche en Boasson Hagen?
Geplaatst: Zo 4 jul 2010 20:42
Leuk dat Peter ook de naam van Roche zegt. Dit is een ultieme kans op een overwinning van Ag2r en die hoeven niet te kijken naar een klassementsrenner of een sprinter. Daardoor zou Ag2r de koers hard kunnen maken zodat Roche het in een beperkt groepje kan afmaken in groep van veertig man. Verder zal deze etappe een nerveuze bedoeling worden omdat de klassementsrenners allemaal van voren willen zitten. Roche zal wel last van zijn billen hebben, morgen.