Auteur
|
Bericht
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Ma 6 apr 2009 22:17
|
|
Citaat:
Hmm!
Als hij nou ook weer blessures gaat krijgen komt hij dit seizoen helemaal niet meer in actie (waarschijnlijk).
Gabri heeft al veel blessures gehad dit seizoen. Dit zal Marco ook meenemen in zijn beoordeling in de selectie voor komend seizoen.
|
Marnix
Forum berichten: 2786
|
Geplaatst: Ma 6 apr 2009 22:22
|
|
Citaat:
Hmm!
Als hij nou ook weer blessures gaat krijgen komt hij dit seizoen helemaal niet meer in actie (waarschijnlijk).
Gabri heeft al veel blessures gehad dit seizoen. Dit zal Marco ook meenemen in zijn beoordeling in de selectie voor komend seizoen.
Zeker, in de beginfase bij Ajax was hij nog niet zo blessure gevoelig he? Hij zal wel echt op leeftijd raken, het moet gek lopen wil dit niet zijn laatste seizoen zijn.
--
Ziet er wel ernstig uit.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Ma 6 apr 2009 22:37
|
|
Toen ik jong was klapte ik mijn enkel redelijk vaak dubbel, het ziet er meestal iets erger uit dan het daadwerkelijk is. Heel vaak moet je een weekje niet trainen en rustig aan doen dus laten we daar op hopen.
|
Frenk
Forum berichten: 220
|
Geplaatst: Di 7 apr 2009 11:11
|
|
Hij is te vaak geblesseerd dit seizoen. Hij heeft denk ik ongeveer 18 wedstrijden mee kunnen spelen en de rest van hij geblesseerd of aan het revalideren.
Ik denk dat we hem het beste kunnen verkopen, want zo hebben we toch niks aan deze speler en hij voegt vooral sinds de komst van Enoh niks meer toe. Het is jammer, maar het is niet anders.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Di 7 apr 2009 11:17
|
|
16 wedstrijden in de competitie, Frenk.
Ja, AJAX moet gewoon doorzetten. Genoeg kwalitatief betere alternatieven. Prima prof en sympathiek gast, maar AJAX kan zo nog geld vangen.
|
Frenk
Forum berichten: 220
|
Geplaatst: Di 7 apr 2009 12:49
|
|
Citaat: 16 wedstrijden in de competitie, Frenk.
Ja, AJAX moet gewoon doorzetten. Genoeg kwalitatief betere alternatieven. Prima prof en sympathiek gast, maar AJAX kan zo nog geld vangen.
Oh 16 nog minder dan ik dacht. Ik had ook maar iets gegokt.
Hij heeft bovendien 3 wedstrijden op de bank gezeten, dus hij kon er 19 meespelen.
|
Boris_AFCA
Forum berichten: 291
|
Geplaatst: Di 7 apr 2009 14:28
|
|
Citaat: Hij is te vaak geblesseerd dit seizoen. Hij heeft denk ik ongeveer 18 wedstrijden mee kunnen spelen en de rest van hij geblesseerd of aan het revalideren.
Ik denk dat we hem het beste kunnen verkopen, want zo hebben we toch niks aan deze speler en hij voegt vooral sinds de komst van Enoh niks meer toe. Het is jammer, maar het is niet anders.
Ik zou hem alleen willen zien vertrekken als er een goed bod komt en een goede vervanger. Bij mij zou Gabri alsnog eerder in de basis staan als Lindgren en Sno. Deze jongen draait dit seizoen niet goed, maar kan nog zeker een hele goede backup zijn om te hebben. Dus als er geen vervanger is die het minstens even goed kan doen zou ik hem niet verkopen!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Di 7 apr 2009 14:30
|
|
Uhmmm.......Enoh?
Lindgren? Anita? Vervangers genoeg.
|
Boris_AFCA
Forum berichten: 291
|
Geplaatst: Di 7 apr 2009 14:35
|
|
Citaat: Uhmmm.......Enoh?
Lindgren? Anita? Vervangers genoeg.
Enoh is basis dat is zeker, daarnaast in mijn opstelling, persoonlijk, Anita ook. Ik zei ook al dat Lindgren in mijn opstelling onder Gabri eindigt
|
Nr.10
Forum berichten: 1489
|
Geplaatst: Di 7 apr 2009 15:00
|
|
Het hangt er gewoon helemaal vanaf welke spelers in de zomer blijven. Sno, Gabri, dan nog de talenten die misschien verhuurd gaan worden als; Van der Heijden, Sarpong, De Jong, Donald.
Wanneer Sno, Gabri en nog een middenvelder verhuurd wordt zou ik een nieuwe middenvelder halen.
|
Marco
Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Di 7 apr 2009 20:21
|
|
Gabri ziet de bui heus wel hangen. Die zal op zeker moment zelf wel weg willen..
|
DIMC85
Forum berichten: 1585
|
Geplaatst: Di 7 apr 2009 20:29
|
|
Citaat: Gabri ziet de bui heus wel hangen. Die zal op zeker moment zelf wel weg willen..
Denk zeker dat hij het ziet aankomen, al ben ik het er totaal niet mee eens.
ik vind nog steeds dat Gabri samen met Lindgren om een basis plaats kan strijden, als je 1 van hun in de basis zet en de ander op de bank heb je een gelijkwaardige vervangende speler.
Enoh, Gabri en Lindgren vind ik wat dat betrefd een rijtje met gelijkwaardige spelers!
Als Ajax echt een betere middenvelder aan wil trekken, dan kan er iemand afvallen en dan valt misschien Gabri als eerste af. Al is het een prima speler voor AFCA!
|
Lexafca
Forum berichten: 1627
|
Geplaatst: Di 7 apr 2009 20:29
|
|
Hij heeft zijn tijd voort gehad.
Bij een suptopper zal hij elke week in de basis staan , maar voor AJAX is hij niet (meer) goed genoeg. Ik zou hem verkopen en Jan-Arie en Sarpong verhuren. Dan heb je nog : Enoh-Lindgren-Anita-Dejong(eventueel).
Ik ga er ook vanuit dat we Sno verkopen. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat Danny, Rik en Marco gaan doen deze zomer qua aankopen doen ( en verkopen).
|
Marco
|
Geplaatst: Di 7 apr 2009 20:55
|
|
Citaat: ik vind nog steeds dat Gabri samen met Lindgren om een basis plaats kan strijden
Is't niet zo dat beide heren eerst maar eens een paar andere spelers uit de basis moeten spelen?
Citaat: als je 1 van hun in de basis zet en de ander op de bank heb je een gelijkwaardige vervangende speler.
Ik vind ze helemaal niet gelijkwaardig, d.w.z. ik vind het nogal verschillende spelers. De één is een rechtshalf, de ander komt 't best tot zijn recht als controlerende middenvelder.
|
DIMC85
Forum berichten: 1585
|
Geplaatst: Di 7 apr 2009 21:56
|
|
Citaat: ik vind nog steeds dat Gabri samen met Lindgren om een basis plaats kan strijden
Is't niet zo dat beide heren eerst maar eens een paar andere spelers uit de basis moeten spelen?
ik vind het middenveld met Enoh, aissati en dan lindgren/gabri een prima idee voor volgend seizoen. Anita heeft mij nog altijd niet overtuigd... ik vind hem niet super veel toevoegen, ik zou het liefst zien dat ajax hem verhuurt. Ik ga er tevens vanuit dat Sno vertrekt (en dat jij hem ook niet bedoelt).
|
Brasil
Forum berichten: 156
|
Geplaatst: Wo 8 apr 2009 19:21
|
|
Ik krijg bij Gabri altijd een dubbel gevoel. Hij is een man die echt door het vuur gaat voor het team en de club. Een speler die trots is om bij Ajax te spelen. In het huidige Ajax is het een welkome aanvulling maar als ik kijk naar het Ajax wat ik wil zien en vroeger zag,....dan hoort daar geen Gabri tussen. Wij horen met technische halfspelers te acteren en daar slechts één verdedigende middenvelder achter.
|
Marco
|
Geplaatst: Vr 10 apr 2009 14:28
|
|
[list">Seizoen voorbij voor Gabri
Voor Gabri zit het seizoen erop. De Spaanse middenvelder heeft vrijdag een MRI-scan ondergaan waaruit bleek dat hij een enkelband heeft gescheurd.
Gabri liep de blessure maandag op tijdens de wedstrijd Jong Ajax - Jong Sparta Rotterdam. Zijn revalidatie duurt zeker drie weken en de verwachting is dat er nog meer tijd nodig is om weer volledig wedstrijdfit te worden. De laatste competitiewedstrijd van Ajax, 10 mei tegen FC Twente, komt dan ook te vroeg voor Gabri. ,,Zijn seizoen zit erop", vertelde Marco van Basten tijdens de persconferentie. ,,En dat is spijtig."
# bron: Ajax.nl[/list">
|
Rein
Forum berichten: 1735
|
Geplaatst: Vr 10 apr 2009 14:33
|
|
Erg, erg sneu voor hem! Leek hij net weer terug te zijn van een lange blessure, nog even een wedstrijdje mee doen met Jong Ajax voor wedstrijdritme, zodat hij daarna aan kon sluiten bij AJAX 1. Raakt hij opnieuw geblesseerd. Erg spijtig! En het allerjammerst: dat zijn seizoen ook nog eens voorbij is. Misschien geen basisspeler voor AJAX 1, maar ik vind dit wel erg sneu voor hem!
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Vr 10 apr 2009 14:34
|
|
Jammer maar het middenveld staat nu goed en had toch niet veranderd moeten worden en Marco heeft Lindgren en Vertonghen nog achter de hand. Ook Emanuelson of Sno kunnen nog in nood op het middenveld worden gezet en er komen nog maar 5 wedstrijden.
|
Rein
Forum berichten: 1735
|
Geplaatst: Vr 10 apr 2009 14:42
|
|
Citaat: Jammer maar het middenveld staat nu goed en had toch niet veranderd moeten worden en Marco heeft Lindgren en Vertonghen nog achter de hand. Ook Emanuelson of Sno kunnen nog in nood op het middenveld worden gezet en er komen nog maar 5 wedstrijden.
Ja, klopt. Er zijn wel middenvelders die boven Gabri worden gekozen of beter zijn; Enoh, Aissati, Emanuelson, Anita. Mindere mate Lindgren. En Vertonghen zou inderdaad ook nog kunnen. Maar toch sneu voor hem. Sommige wedstrijden is Gabri gewoon erg nuttig, vooral op dat moment dan zijn loopvermogen. En anders kon hij spelen in Jong Ajax. Het blijft lullig voor hem.
|
GertJan020
Forum berichten: 2175
|
Geplaatst: Vr 10 apr 2009 15:49
|
|
Ja het is rot voor hem, maar aan de andere kant is het wel goed! Nu kan hij rustig het jaar afwachten, kijke of hij nog verkocht wordt of anders zich gaan richten op nog een seizoen in Amsterdam. Ik blijf erbij dat Gabri niet in de basis gaat starten de komende weken, ook al had hij niet geblesseerd geweest!
|
JS
Forum berichten: 741
|
Geplaatst: Vr 10 apr 2009 16:10
|
|
Het zou me niet verbazen als hij zijn laatste wedstrijd voor Ajax gespeeld heeft. Ik denk dat Van Basten hem komende zomer (voor een goed bod) laat vertrekken.
|
Marnix
Forum berichten: 2786
|
Geplaatst: Ma 13 apr 2009 12:23
|
|
Citaat: Het zou me niet verbazen als hij zijn laatste wedstrijd voor Ajax gespeeld heeft. Ik denk dat Van Basten hem komende zomer (voor een goed bod) laat vertrekken.
Inderdaad toch raar om (waarschijnlijk) aan te nemen dat Gabri niet meer in het Ajax shirt te bewonderen zal zijn..
|
Marco
|
Geplaatst: Ma 27 jul 2009 13:47
|
|
Gabri dus terug op het veld. Ik heb Jol nog niet veel over hem horen zeggen..
|
Rinus
Forum berichten: 1713
|
Geplaatst: Ma 27 jul 2009 14:22
|
|
Jol moet hem in ieder geval een kans geven, niet dat Gabri het zelf wil, maar hij is altijd nog een goede wissel. Want stabiele middenvelders hebben we maar weinig, daarmee bedoel ik middenvelders die niet wisselvallig zijn. Enoh en Lindgren hebben af en toe een slechte wedstrijd, bij Gabri is het meer dat hij eens per wedstrijd een erg slechte pass aflevert. En als je naar de wedstrijd tegen Benfica kijkt, hebben we nog een wel een verdedigende middenvelder nodig. Van Der Wiel maakt ook nog aardig wat fouten als hij aan wil sluiten. Dan hebben we 3 verdedigende middenvelders, Gabri op rechts, De Zeeuw in het midden & Enoh op links. Ik zie Jol namelijk nog niet Vertonghen naar het middenveld verplaatsen. Vertonghen maakte geen fouten en had rust in zijn spel, in de wedstrijd tegen Benfica.
|