Auteur
|
Bericht
|
Seduction
Forum berichten: 1354
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 8 feb 2010 12:37
|
|
Citaat: Hoe dan ook, hij kost meer dan hij waard is. Kan hij dus nog zo'n grote Ajacied zijn, het is nu in het belang van Ajax hem te lozen.
Dan zou ik mijn focus eerst eens verleggen naar spelers die niets toevoegen, maar wel een kluit aan salaris verdienen:
- Sno
- Bakirciouglu
- Luque
- Ogararu
- Wielaert
- Atouba
Daar heb je al ruim 7 miljoen euro aan salaris staan, die je in één klap kwijt bent.
Gabri hoort absoluut niet in dat rijtje thuis.
|
Bertje
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Ma 8 feb 2010 12:42
|
|
Punt is dat je jongens als Wielaert en Bakircioglü niet kwijt kunt, omdat niemand in het buitenland ze wil hebben en ze in Nederland voor alle clubs veel te veel verdienen.
Iemand als Gabri heeft over de grenzen een redelijke naam en is dan ook nog wel te slijten.
En Gabri voegt in de meeste wedstrijden ook niets toe, aangezien hij op het middenveld jongens als Enoh, De Zeeuw, Lindgren, De Jong en nu ook Lodeiro voor zich heeft. Bovendien kan Anita er ook nog spelen en die is kwalitatief ongeveer gelijk aan Gabri (maar kost beduidend minder).
Ajax moet snel de kostenpot verlagen en dan is iemand als Gabri dus een goede gegadigde.
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Wo 17 feb 2010 07:58
|
|
Citaat: Gabri naar Spanje voor onderzoek
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Gabri reist naar Spanje om zijn gekwetste nek te laten onderzoeken. Omdat de pijn uitstraalt naar net iets onder de nek, wil de Spanjaard uitsluiten dat er sprake is van een fractuur. "Op de foto die hier is gemaakt, viel niets te zien. Maar voor de zekerheid volgt nu een second opinion", aldus trainer Martin Jol, die de middenvelder dus niet kan opstellen tegen Juventus.
Telesport.nl
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Wo 17 feb 2010 08:04
|
|
Bart je was me voor.. Wat is dat toch met Gabri , hij valt van de ene in de andere blessure... Als er een club voor hem komt snel verkopen want een absolute meerwaarde heeft hij niet zeker niet wanneer hij een wedstrijdje kan spelen en er weer 5 geblesseerd is..
|
Dijk
Forum berichten: 951
|
Geplaatst: Wo 17 feb 2010 10:29
|
|
Heeft een hele lage pijngrens lijkt het wel. Eigenlijk heb je helemaal niks aan deze speler. Zeer blessure gevoelig en zijn voetbalkwaliteiten zijn ook niet goed. Gabri zou van mijn mogen vertrekken omdat die ook nog een behoorlijk salaris opstrijkt.
|
guy_ajax
Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Wo 17 feb 2010 15:23
|
|
Ik denk dat hij zo blesure gevoelig is omdat hij zoveel geblesseerd is. Als hij een tijdje gewoon kan spelen raakt hij niet geblesseerd. Maar hij raakt geblesseerd en gaat dan weer spelen, alles is stijf (kan je niks aan doen) en hij scheurt of verrekt weer iets. Weer een tijd niet voetballen..
En het begon allemaal toen hij tegen Feyenoord z'n enkelbanden afscheurde vorig jaar (dat was het toch?). Dat is dan weer iets wat niks met blesure gevoeligheid te maken heeft, zie de blesure van Van Perie, daar kan je niks aan doen. Maar daardoor ben je er een paar maanen uit. Weet niet hoe ik het moet uitleggen precies..
|
Bertje
|
Geplaatst: Wo 17 feb 2010 15:31
|
|
Volgens mij is hij zo vaak geblesseerd omdat hij er al zijn hele carrière een belachelijke speelstijl op nahoudt. Hij is gewoon versleten.
|
Huntinator
Forum berichten: 176
|
Geplaatst: Wo 17 feb 2010 17:01
|
|
Gabri is voetballend natuurlijk een stuk beter dan Enoh, die nog geen breedtepass over twee meter kan geven. In dat opzicht zie ik Gabri veel liever starten als Enoh. Gabri's probleem is inderdaad zijn blessuregevoeligheid en dat kost hem ontzettend veel wedstrijden per jaar. Voor vijftien invalbeurten per jaar kost hij teveel. Mocht Ajax hem voor een aardig bedrag kunnen verkopen, dan zal Ajax dat moeten overwegen. Maar als hij zich door de blessures heen slaat en weer echt fit word, is Gabri absoluut een basisklant in mijn ogen.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Wo 17 feb 2010 17:18
|
|
Alsof Gabri voetballend beter is dan Enoh.. Gabri heeft van tactiek ook geen kaas gegeten hoor.. Is een doldwaze stier die veel op neer rent met weinig rendement. Verder maakt Gabri vooral tactisch de verkeerde keuzes, wat hij compenseert met loopvermogen. Enoh staat daarintegen vaker op de juiste positie
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Wo 17 feb 2010 18:54
|
|
Citaat: Ik denk dat hij zo blessure gevoelig is omdat hij zoveel geblesseerd is.
Zou het ja?
|
Huntinator
Forum berichten: 176
|
Geplaatst: Wo 17 feb 2010 19:15
|
|
Citaat: Alsof Gabri voetballend beter is dan Enoh.. Gabri heeft van tactiek ook geen kaas gegeten hoor.. Is een doldwaze stier die veel op neer rent met weinig rendement. Verder maakt Gabri vooral tactisch de verkeerde keuzes, wat hij compenseert met loopvermogen. Enoh staat daarintegen vaker op de juiste positie
Man, Enoh pakt een bal af en levert hem vaak opnieuw in. Gabri zal heus geen splijtende pass over 85 meter geven, maar hij kan een stuk beter passen en lopen met de bal. Daarnaast vind ik zijn steekbal een stuk sterker als die van Enoh. Echter heeft hij zijn leeftijd mee, maar ook Enoh kampt hier en daar met een blessure.
|
guy_ajax
Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Do 18 feb 2010 12:30
|
|
Citaat: Gabri is voetballend natuurlijk een stuk beter dan Enoh, die nog geen breedtepass over twee meter kan geven. In dat opzicht zie ik Gabri veel liever starten als Enoh. Gabri's probleem is inderdaad zijn blessuregevoeligheid en dat kost hem ontzettend veel wedstrijden per jaar. Voor vijftien invalbeurten per jaar kost hij teveel. Mocht Ajax hem voor een aardig bedrag kunnen verkopen, dan zal Ajax dat moeten overwegen. Maar als hij zich door de blessures heen slaat en weer echt fit word, is Gabri absoluut een basisklant in mijn ogen.
Of een nieuw contract geven dat hij per wedstrijd betaalt wordt.
Speelt hij 40 wedstrijden per seizoen krijgt hij 2 miljoen.
|
Benji
Forum berichten: 785
|
Geplaatst: Do 1 apr 2010 18:55
|
|
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum11/3497-46.php#post279050
Bugsy is aardig ingevoerd binnen Ajax, blijkbaar komt er dus op de een of andere manier een contractverlenging aan? Zou het niet helemaal kunnen rijmen met z'n gebrekkige speeltijd, blessureleed en hoge salaris.
|
Empulse
Forum berichten: 917
|
Geplaatst: Do 1 apr 2010 19:00
|
|
Citaat: Er zijn spelers die bereid zijn flink inteleveren om bij huidige team waar ze van houden te mogen blijven. Er zijn clubs die zulke spelers warderen en graag willen behouden.
Gelukkig is Gabri een van die spelers en Ajax een van die clubs.
Dit zegt hij ook en daar kan ik me helemaal in vinden.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Do 1 apr 2010 19:02
|
|
Citaat:
Bugsy is aardig ingevoerd binnen Ajax, blijkbaar komt er dus op de een of andere manier een contractverlenging aan? Zou het niet helemaal kunnen rijmen met z'n gebrekkige speeltijd, blessureleed en hoge salaris.
Mwah, op zich is Gabri onder Jol vaste standin voor De Zeeuw of Enoh. Hij is alleen lang niet altijd fit geweest.
Gabri lijkt mij wel een jongen die begrijpt hoe het op dit moment gesteld is met de voetbalwereld. Die levert in om bij Ajax selectiespeler te blijven.
|
Superspits
Forum berichten: 23
|
Geplaatst: Do 1 apr 2010 19:09
|
|
Ik gun Gabri een mooi afscheid. Het lijkt mij verstandig als die voor zichzelf afweegt of die naar een club op een wat lager niveau vertrekt of een punt zet achter zijn prachtige carrière. Het is goed zo!
|
Dijk
Forum berichten: 951
|
Geplaatst: Do 1 apr 2010 20:01
|
|
Als Gabri wat wil inleveren zou dat prima zijn. Mocht daar een verlenging van zijn contract van een aantal jaar zie ik het niet zo zitten. Hij is behoorlijk vaak afwezig met blessures waardoor het moeilijk om van wat waarde zijn voor Ajax. Als Lindgren straks fit zal die ook achter Lindgren staan in de pikorde.
|
Bertje
|
Geplaatst: Do 1 apr 2010 20:02
|
|
Heel laag basissalaris met een bonus als hij een X-aantal wedstrijden speelt zou eventueel kunnen.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Do 1 apr 2010 20:04
|
|
Laat Gabri lekker vertrekken die krijgt teveel te betaald om een bankzitter te zijn en voegt verder zeer weinig toe. Met De Zeeuw, Enoh, Lindgren en Blind heeft Ajax vier spelers die ik beter vind op een verdedigende positie op het middenveld en daarbij is Gabri te vaak geblesseerd.
Wilt hij niet vertrekken dan wil hij misschien wel iets inleveren als Ajax het aardig vraagt. Vertrekken Gabri, Pantelic en Oleguer dan bespaart Ajax al snel drie miljoen per seizoen. Alleen voor Pantelic hoeft echt een vervanger gehaald te worden dus dat is makkelijk geld besparen. Je moet Gabri en Oleguer alleen wel kwijt weten te raken maar misschien is er een club in Spanje of Turkije (Rijkaard) die deze spelers wel wilt hebben.
|
Scio
Forum berichten: 1939
|
Geplaatst: Za 3 apr 2010 11:38
|
|
Verderop zegt Bugsy dat Gabri inlevert om ook de komende jaren bij Ajax te blijven voetballen.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Za 3 apr 2010 13:35
|
|
Citaat: Verderop zegt Bugsy dat Gabri inlevert om ook de komende jaren bij Ajax te blijven voetballen.
Als Gabri naar een contract van 500.000 per seizoen zou willen terug gaan dan mag hij nog wel tot de zomer van 2012 blijven. Als hij meer dan dat wilt blijven verdienen zou ik hem deze zomer nog kwijt proberen te raken want dat kan Ajax zich financieel niet permiteren om te betalen aan een veel geblesseerde bankzitter. Hij heeft ooit eens uitgesproken zijn carriere bij Ajax te willen eindigen en als hij dat echt wilt dan zal hij dus genoegen moeten nemen met een stuk lager salaris.
Hij was in zijn eerste seizoenen voor Ajax een speler die door zijn inzet belangrijk was maar nu met Enoh en De Zeeuw heeft Ajax twee spelers die net zoveel inzet tonen en verder meer complete spelers zijn.
Het zou alleen zeer raar zijn als Gabri echt een contract verlenging gaat krijgen want volgens mij is het nieuwe beleid van Ajax dat ze spelers van boven de 30 voor maximaal één seizoen vastleggen.
|
AFCA Niels
Forum berichten: 2138
|
Geplaatst: Za 3 apr 2010 14:56
|
|
Hoe kom jij er zo bij dat dat het nieuwe beleid van Ajax is?
|
svvenn
Forum berichten: 563
|
Geplaatst: Za 3 apr 2010 19:20
|
|
Citaat: Hoe kom jij er zo bij dat dat het nieuwe beleid van Ajax is? Naar aanleiding van Pantelic denk ik. Toch zal Ajax hier denk ik wel van afstappen als het gaat om buitengewoon goede spelers(Bv. Een Sneijder die op zijn 30ste terugkomt, zullen ze best een driejarig contract kunnen geven.). Als dit niet het geval is, zoals bij Pantelic bekijkt Ajax het jaar op jaar.
|
AFCA Niels
Forum berichten: 2138
|
Geplaatst: Zo 4 apr 2010 15:12
|
|
Ajax wil in het geval Pantelic gewoon niet langer dan 1 seizoen verlengen door het risico wat er dan wordt gelopen. Speler op leeftijd, hoog salaris, noem maar op. Als hij zou willen inleveren durf ik te wedden dat Ajax akkoord gaat een contract voor 2 seizoenen (met optie voor extra seizoen). Gabri idem.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Vr 9 apr 2010 14:51
|
|
Gabri mag van mij een nieuw contract krijgen waardoor hij een seizoen langer aan Ajax verbonden wordt maar dan zal hij ook genoegen moeten nemen met een salaris van 450.000 per seizoen. Hij zal komend seizoen een bankspeler blijven en ik vind gewoon niet dat een bankspeler bij Ajax meer hoort te verdienen dan het gemiddelde salaris in de Eredivisie.
|