Auteur
|
Bericht
|
Bertje
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Wo 23 dec 2009 14:31
|
|
Triest inderdaad. Van Basten hoor je toch ook niet? En die had ook wel wat te klagen, hoor.
Daarnaast is het een heel slecht moment, want we hebben er nu één seizoenshelft op zitten, waarin Jol het qua punten niet beter doet dan Van Basten.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Wo 23 dec 2009 15:31
|
|
Ik hou ook niet van dat naschoppen, verder is het wel vaker bekend gemaakt dat de band tussen van Basten en de spelers vorig jaar wat afstandelijk was, dat is eigenlijk geen nieuws
|
10Oele
Forum berichten: 386
|
Geplaatst: Wo 23 dec 2009 15:55
|
|
Even tussen door, een mooie compilatie van Gabri: http://www.youtube.com/watch?v=g9fRTMtR ... r_embedded
Vind hem toch wel een echte Ajacied en heeft de mentaliteit waar het vele anderen bij ons aan ontbreekt.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Wo 23 dec 2009 15:57
|
|
Gabri een echte Ajacied noemen in onzin, een echte Ajacied is iemand die een geweldie techniek heeft en vol met bluf en poeha speelt. Gabri is meer een feyenoorder qua type met veel inzet.
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Wo 23 dec 2009 16:04
|
|
Dat zijn jouw criteria aan een echte Ajacied. Een echte Ajacied is in mijn ogen iemand die voor een groot deel van z'n leven bij Ajax heeft gevoetbald en de club (nog altijd) een warme hart toedraagt. Zit een wezenlijk verschil tussen een echte Ajacied of een echte Ajax-voetballer. Je bedoelt waarschijnlijk het laatstgenoemde.
|
Fregge
Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Wo 23 dec 2009 16:07
|
|
en Gabri heeft ook echt heel lang bij Ajax gevoetbald ja. Wel 3 jaar!
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Wo 23 dec 2009 16:25
|
|
Citaat: Dat zijn jouw criteria aan een echte Ajacied. Een echte Ajacied is in mijn ogen iemand die voor een groot deel van z'n leven bij Ajax heeft gevoetbald en de club (nog altijd) een warme hart toedraagt. Zit een wezenlijk verschil tussen een echte Ajacied of een echte Ajax-voetballer. Je bedoelt waarschijnlijk het laatstgenoemde.
Ik vind dat een echte Ajacied ook moet voldoen aan een echte Ajax-voetballer. Tenminste als we het hebben over voetballers, voor trainers en fans zijn er weer andere criteria.
|
Bertje
|
Geplaatst: Wo 23 dec 2009 16:29
|
|
Hiervoor heeft iedereen andere criteria. Lijkt me niet echt een zinnige discussie over te voeren. Laten we het hier on-topic houden.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Wo 23 dec 2009 17:29
|
|
Citaat: Hiervoor heeft iedereen andere criteria. Lijkt me niet echt een zinnige discussie over te voeren. Laten we het hier on-topic houden.
Het gaat nog steeds over Gabri dus het is niet echt off-topic. Het is wel inderdaad een discussie waar we niet uit zullen komen. Mijn punt is alleen dat Gabri voetballend gewoon niet goed genoeg is voor Ajax en ik liever Anita op zijn positie zie spelen.
|
Empulse
Forum berichten: 917
|
Geplaatst: Di 2 feb 2010 17:57
|
|
Net als Oleguer, stond ook Gabri op de lijst om getransfereerd te worden. Ajax heeft gesprekken gevoerd met Portsmouth, maar net Wielaert, Oleguer en Ogararu, had Gabri geen zin in een vertrek.
Duidelijk is dat het na 2011 over en uit is voor Gabri.
bron
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Di 2 feb 2010 18:00
|
|
Laat dat een les zijn voor AJAX om niet meer zulke hoge salarissen te geven. En als je hoge salarissen geeft, doe het dan met schalen en op prestatie. Zoals ze gelukkig nu willen invoeren bij AJAX of al ingevoerd hebben.
|
Dijk
Forum berichten: 951
|
Geplaatst: Di 2 feb 2010 18:37
|
|
De rol van Gabri lijkt uitgespeeld bij Ajax. Alleen is het probleem dat die jongens te veel geld verdienen bij Ajax, al zou Portsmouth ook een aardig salaris kunnen betalen. Het is jammer dat je nog anderhalf jaar aan hem vast zit.
|
tasdfm
Forum berichten: 350
|
Geplaatst: Di 2 feb 2010 19:01
|
|
Gabri vond ik altijd wel een goede voetballer, altijd veel strijd en nooit klagen als hij geen basis had, zou ik ook niet doen met zo'n salaris maar dan nog.
|
JaszaAFCA
Forum berichten: 93
|
Geplaatst: Di 2 feb 2010 23:31
|
|
Ik denk dat het bij Gabri niet perse om het geld ging, Portsmouth is helemaal niks de laatste tijd en heeft allerlei financieel gezeik. Lijkt me ook niet slim van Ajax om daaraan mee te werken, dan moet je 100x zeiken of je het geld kan ontvangen.
Gabri vind het al jaren geweldig in Amsterdam, dat zal ook wel meespelen.
|
Ping
Forum berichten: 3011
|
Geplaatst: Di 2 feb 2010 23:56
|
|
laat Gabri maar hier blijven !!
Is een goeie speler, die het hier naar zijn zin heeft en mag van mij ook wel meer aan spelen toe komen!
|
Fregge
Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Wo 3 feb 2010 00:04
|
|
Gabri moet gewoon eerst opgeven dat hij wat minder wil verdienen. Hij wil hier namelijk z'n carrière afsluiten. En toen hij z'n eerste wedstrijden speelde, was ik prettig verrast. Gabri is gewoon een goede speler
|
Peter79
Forum berichten: 1624
|
Geplaatst: Wo 3 feb 2010 10:10
|
|
Citaat: Ik denk dat het bij Gabri niet perse om het geld ging, Portsmouth is helemaal niks de laatste tijd en heeft allerlei financieel gezeik. Lijkt me ook niet slim van Ajax om daaraan mee te werken, dan moet je 100x zeiken of je het geld kan ontvangen.
Idd, het salaris van Gabri is hier helemaal geen issue denk ik. Maar wie wil er op dit moment bgij Portsmouth voetballen? Troosteloos onderaan in Engeland, alleen maar negatief in het nieuws en de sfeer intern zal ook niet echt goed zijn. Bovendien zou hij dan voor een half jaar moeten verhuizen. Groot gelijk dat ie daar niet heen wil.
Gabri is geen domme jongen, die zal dit signaal ook wel begrijpen en zijn zaakwaarnemer aan het werk zetten om in de zomer te kunnen verkassen.
|
Ping
Forum berichten: 3011
|
Geplaatst: Wo 3 feb 2010 10:15
|
|
Citaat: Ik denk dat het bij Gabri niet perse om het geld ging, Portsmouth is helemaal niks de laatste tijd en heeft allerlei financieel gezeik. Lijkt me ook niet slim van Ajax om daaraan mee te werken, dan moet je 100x zeiken of je het geld kan ontvangen.
Idd, het salaris van Gabri is hier helemaal geen issue denk ik. Maar wie wil er op dit moment bgij Portsmouth voetballen? Troosteloos onderaan in Engeland, alleen maar negatief in het nieuws en de sfeer intern zal ook niet echt goed zijn. Bovendien zou hij dan voor een half jaar moeten verhuizen. Groot gelijk dat ie daar niet heen wil.
Gabri is geen domme jongen, die zal dit signaal ook wel begrijpen en zijn zaakwaarnemer aan het werk zetten om in de zomer te kunnen verkassen.
Gabri wil hier zijn loopbaan toch afsluiten ? Dus zal hij niet weggaan deze zomer!
|
Ewaldie
Forum berichten: 29
|
Geplaatst: Wo 3 feb 2010 10:18
|
|
Gabri op de bank is al een meerwaarde!
|
Peter79
Forum berichten: 1624
|
Geplaatst: Wo 3 feb 2010 10:26
|
|
Gabri wil hier zijn loopbaan toch afsluiten ? Dus zal hij niet weggaan deze zomer!
Het is natuurlijk ook de droom van elke speler om als overbodige speler zitvlees te kweken op de bank en/ of tribune en zo afscheid te nemen Bovendien verwacht ik dat Gabri nog wel langer dan een jaar wil voetballen........
|
TwanAFCA
Forum berichten: 27
|
Geplaatst: Wo 3 feb 2010 14:40
|
|
Gabri zijn probleem is gewoon dat er voor zijn positie meerdere goede spelers zijn. Gabri vind ik ook zeker van meerwaarde, maar Jol kiest voor Lindgren, De Zeeuw en Enoh wat opzich ook te begrijpen is. Ik denk dat we aan de verkoop van Gabri nog wel iets kunnen verdienen. Al is het wel zonde dat hij moet vertrekken.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Wo 3 feb 2010 14:48
|
|
Welkom, Twan! Excuses voor de traagheid van de site vanwege de vernieuwing van het forum. We werken eraan.
|
guy_ajax
Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Wo 3 feb 2010 19:24
|
|
Citaat: Gabri zijn probleem is gewoon dat er voor zijn positie meerdere goede spelers zijn. Gabri vind ik ook zeker van meerwaarde, maar Jol kiest voor Lindgren, De Zeeuw en Enoh wat opzich ook te begrijpen is. Ik denk dat we aan de verkoop van Gabri nog wel iets kunnen verdienen. Al is het wel zonde dat hij moet vertrekken.
Verdienen aan Gabri? Hij is relatief oud en waterdragers leveren zowiezo weinig op. Waar moet hij naar toe?
Van mij mag hij bij Ajax blijven of zelfs een basis plaats hebben! Vond het raar dat hij de afgelopen 4 wedsrijden niet eens speelde..
|
Seduction
Forum berichten: 1354
|
Geplaatst: Ma 8 feb 2010 00:29
|
|
Gabri kon destijds ook naar Engeland waar hij 5 x meer zou gaan verdienen dan bij Ajax. Deze Ajaciex wilde alleen bij Ajax of Barcelona spelen, en dat heeft hij zelf gezegd. Laat er dus geen discussie over bestaan of hij wel of niet een Ajacied is. Er zijn er genoeg die een voorbeeld aan hem kunnen nemen.
|
Bertje
|
Geplaatst: Ma 8 feb 2010 12:15
|
|
Hoe dan ook, hij kost meer dan hij waard is. Kan hij dus nog zo'n grote Ajacied zijn, het is nu in het belang van Ajax hem te lozen.
|