Auteur
|
Bericht
|
Bertje
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Di 29 apr 2008 11:45
|
|
Mee eens. Colin had zijn bek moeten houden, maar dit is wel erg overtrokken.
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Di 29 apr 2008 13:56
|
|
Citaat: Koster: 'Colin ook niet goed genoeg'
dinsdag 29 april, door SV, Amsterdam, 14:19u, FC Update
Adrie Koster vertelde dinsdagmiddag tijdens een persconferentie over zijn beslissing om Jurgen Colin terug te zetten naar het tweede elftal. De coach straft de verdediger voor de kritiek die hij uitte in een interview met De Telegraaf van afgelopen zaterdag.
Colin liet in het interview onder meer weten dat hij Koster niet serieus nam. 'Mijn relatie met hem is strikt zakelijk. Als Edgar Davids of Kenneth Perez iets zegt, zal ik erover nadenken. Als de trainer iets zegt, denk ik: het zal wel. (...) Ajax lijkt een fantastische club, maar alleen als het goed gaat. Intern is er een hoop rotzooi.'
Zulke uitlatingen zijn niet toelaatbaar, vindt Koster. 'Hij heeft de regels overtreden', verklaarde hij dinsdag. 'De vuile was hang je niet buiten. Colin heeft ook een boete gehad. Hij ontbreekt overigens niet alleen vanwege dat interview bij de A-selectie. Ik heb die beslissing ook om voetbaltechnische redenen genomen.'
Colin is zeker niet de enige verdediger die niet van de partij is tegen Heerenveen, komende donderdag. Ook Thomas Vermaelen (blessure) en Jan Vertonghen (schorsing) zijn niet van de partij. Hierdoor zal het hart van de Amsterdamse defensie vermoedelijk gevormd worden door John Heitinga en Rasmus Lindgren.
[color=red">AS[/color">
Wie geeft Koster zijn boete?
|
Wij zijn Ajax
Forum berichten: 2337
|
Geplaatst: Wo 30 apr 2008 11:50
|
|
Ook een beetje tegenstrijdig. Hij is puur uit voetbaltechnische punten naar het tweede gezet. Waarom nu dan pas? Waarom liet hij hem dan zo vaak in de selectie? Een beetje zielig dat hij gewoon niet zegt dat hij niet meer met hem wil werken. En die Colin moet niet de gekwetste vedette gaan uithangen, dat is hij totaal niet. Ik hoop dat hij ook inziet dat het zo niet hoort te worden gespeeld.
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Wo 30 apr 2008 12:34
|
|
Citaat: Ook een beetje tegenstrijdig. Hij is puur uit voetbaltechnische punten naar het tweede gezet. Waarom nu dan pas? Waarom liet hij hem dan zo vaak in de selectie? Een beetje zielig dat hij gewoon niet zegt dat hij niet meer met hem wil werken. En die Colin moet niet de gekwetste vedette gaan uithangen, dat is hij totaal niet. Ik hoop dat hij ook inziet dat het zo niet hoort te worden gespeeld.
Omdat Ajax misschien dun in de verdedigers zat. Daarnaast kan Jurgen Colin op meerdere posities achterin uit de voeten. Leuk om er bij te hebben - in de breedte -, maar geen basisplek waardig.
|
Wij zijn Ajax
Forum berichten: 2337
|
Geplaatst: Wo 30 apr 2008 12:41
|
|
Citaat: Ook een beetje tegenstrijdig. Hij is puur uit voetbaltechnische punten naar het tweede gezet. Waarom nu dan pas? Waarom liet hij hem dan zo vaak in de selectie? Een beetje zielig dat hij gewoon niet zegt dat hij niet meer met hem wil werken. En die Colin moet niet de gekwetste vedette gaan uithangen, dat is hij totaal niet. Ik hoop dat hij ook inziet dat het zo niet hoort te worden gespeeld.
Omdat Ajax misschien dun in de verdedigers zat. Daarnaast kan Jurgen Colin op meerdere posities achterin uit de voeten. Leuk om er bij te hebben - in de breedte -, maar geen basisplek waardig.
En nu opeens niet meer handig om erbij te hebben. Nogmaals: het is niet de echte reden! En als rechterverdediger best bruikbaar, zolang er niets wordt gedwongen. Dan gaat hij fouten maken. Maar nogmaals: je moet hem zien hem als een type-Richards, alleen iets minder in het totaalplaatje.
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
|
Geplaatst: Wo 30 apr 2008 15:22
|
|
Citaat: En nu opeens niet meer handig om erbij te hebben. Nogmaals: het is niet de echte reden! En als rechterverdediger best bruikbaar, zolang er niets wordt gedwongen. Dan gaat hij fouten maken. Maar nogmaals: je moet hem zien hem als een type-Richards, alleen iets minder in het totaalplaatje.
Had ie die interview maar niet moeten afnemen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Di 25 aug 2009 16:35
|
|
Goh, verrassend.
Citaat: Colin op proef bij RKC Waalwijk
Bron: Soccernews.nl
RKC Waalwijk heeft er weer een optie bij voor de verdediging. Jürgen Colin is op proef bij de Waalwijkers. De verdediger probeert een contract af te dwingen bij RKC, hij heeft nog een contract bij het Spaanse Sporting Gijon maar daar heeft hij weinig uitzicht op speeltijd.
De Waalwijkers zijn op zoek naar versterkingen voor de verdediging, want het wil nog niet echt vlotten in de competitie. In de vier wedstrijden die er tot nu toe gespeeld werden, kreeg de defensie maar liefst dertien tegendoelpunten te verwerken. Daarom proberen de Brabanders nu hun slag te slaan op de transfermarkt. Eerder werden al Derek Boerrigter, Shkodran Metaj, Kemy Agustien, Gijs Luirink en Jeff Stans aangetrokken.
Colin speelde achtereenvolgens voor PSV, RC Genk, NAC Breda, Norwich City en Ajax. Nu komt hij zoals gezegd uit voor Sporting Gijon.
|
Marco
Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Di 25 aug 2009 17:28
|
|
Telesport meldt dat Colin een 2-jarig contract heeft getekend bij RKC..
|
MrGuide
Forum berichten: 479
|
Geplaatst: Di 25 aug 2009 23:02
|
|
Citaat: “Jurgen kan op verschillende plaatsen in de achterhoede uit de voeten en voegt kwaliteit en ervaring toe aan onze laatste linie”, aldus manager technische zaken Mohammed Allach.
“Multi-inzetbaar, kordaat en ervaring bij clubs als Ajax en PSV. Ik ben ervan overtuigd dat Jurgen toegevoegde waarde heeft voor de huidige groep”, is de eerste reactie van trainer/coach Ruud Brood
Tja, lijkt inderdaad een bruikbare toevoeging. Een achterhoede met: Colin, Luirink, van Mosselveld en Mulder.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Vr 2 jul 2010 11:40
|
|
Citaat: Colin ook bij RKC Waalwijk op zijspoor
Bron: Goal.com
Jürgen Colin kreeg drie jaar geleden de kans om zich bij Ajax te laten zien, maar daar speelde hij slechts een handvol wedstrijden. De 29-jarige verdediger lijkt nu ook bij RKC Waalwijk op een zijspoor te zijn beland.
Volgens het Brabants Dagblad mag Colin voorlopig niet meetrainen met de eerste selectie en moet hij zijn plek weer terugverdienen. De verdediger was afgelopen seizoen, toen RKC uit de Eredivisie degradeerde, echter een vaste waarde. Hij speelde 23 wedstrijden, waarvan 22 als basisspeler.
RKC Waalwijk is de voorbereiding begonnen met zestien spelers. Daarnaast deden twee jeugdspelers mee bij de training die een kans krijgen om een contract te verdienen. Het Brabants Dagblad schrijft dat de club nog vier versterkingen wil halen.
In de Jupiler League begint RKC op 13 augustus het nieuwe seizoen met een uitwedstrijd tegen FC Eindhoven. Een week later is de eerste thuiswedstrijd in het Mandemakers Station. Tegenstander is Telstar.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Vr 2 jul 2010 11:54
|
|
Ik las deze topic nog eens door, en dan constateer je gewoon een totaal gebrek aan mentaliteit. Je nog niet bewijzen voor RKC tsjongejonge...
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Vr 2 jul 2010 12:03
|
|
Citaat: Ik las deze topic nog eens door, en dan constateer je gewoon een totaal gebrek aan mentaliteit. Je nog niet bewijzen voor RKC tsjongejonge...
Je kan Colin veel verwijten maar geen gebrek an mentaliteit. Die jongen geeft zich altijd voor de volle 100% en ik denk ook niet dat hij RKC moet verlaten omdat hij slecht presteert maar omdat hij te duur is voor een Jupiler League begroting.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4733
|
Geplaatst: Do 8 jul 2010 00:11
|
|
Citaat: Ik las deze topic nog eens door, en dan constateer je gewoon een totaal gebrek aan mentaliteit. Je nog niet bewijzen voor RKC tsjongejonge...
Laat ik het zo zeggen, als het aan mij ligt wordt alles wat met Jurgen Collin te maken heeft direct van dit forum gewist..
Nee even serieus, wat heb ik een hekel aan die vent, dat spelers van dit kaliber bij Ajax speelden, vind je het dan logisch dat je al 5 jaar geen kampioen meer bent..
|
Ad
Forum berichten: 2481
|
Geplaatst: Do 8 jul 2010 16:04
|
|
Nee even serieus, wat heb ik een hekel aan die vent, dat spelers van dit kaliber bij Ajax speelden, vind je het dan logisch dat je al 5 jaar geen kampioen meer bent..
Tja Ricardo........als er een club is die uitblinkt in het doen van miskopen, dan is het Ajax wel. Colin was een drama, maar wat te denken van de vreselijke Wielaert en de nog ergere Sno..........Brrrrrr
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Do 8 jul 2010 19:26
|
|
Om nog maar niet over Kennedy en Ogararu te beginnen..
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 23 aug 2010 14:11
|
|
Citaat: Jurgen Colin weer in selectie RKC opgenomen
Bron: Elfvoetbal
Jurgen Colin hoort weer bij de eerste selectie van RKC Waalwijk. De verdediger had een verhelderend gesprek met technisch directeur Mohammed Allach. Dat meldt het Brabants Dagblad. Na een onderhoud met Ruud Brood sloot Colin weer aan bij de groep. Hij was uit de selectie gezet, omdat hij niet de juiste instelling toonde en meer met een transfer bezig was.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Do 20 jan 2011 21:59
|
|
Al vraag ik me nog steeds af waarom deze kerel de naam ''Godenzoon'' mag dragen, er is zowaar een nieuwtje over hem vandaag:
Colin verlaat RKC voor avontuur op Cyprus
Jurgen Colin vertrekt per direct bij RKC Waalwijk. De verdediger heeft donderdag een contract voor anderhalf seizoen getekend bij Anorthosis Famagusta, dat uitkomt op het hoogste niveau van Cyprus.
De vandaag dertig jaar geworden Colin komt bij de nummer vijf van Cyprus twee landgenoten tegen. Behalve de al langer op het eiland actief zijnde Jeffrey Leiwakabessy stapte onlangs namelijk ook Civard Sprockel over van Vitesse om voor Anorthosis te gaan spelen.
Colin was bezig aan zijn tweede seizoen bij RKC, waarmee hij afgelopen seizoen naar de Jupiler League degradeerde. Het contract van de verdediger, die in zijn jongere jaren bij PSV te boek stond als een groot talent, liep nog tot het einde van dit seizoen.
Bron: VoetbalPrimeur.nl
|