Auteur
|
Bericht
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Vr 28 maa 2008 11:21
|
|
Citaat: Is er in de jeugd een rechtsback die beter is dan Colin?
Niet in Jong Ajax nee. Maar in de A1 loopt Deniz Aslan en in de A2 Kappelhof. Alllebei talentvolle jongens. Aslan is tactisch nog wat beter dan Kappelhof, en hij is ook een kop kleiner dan Kappelhof.
|
Chivu 05
Forum berichten: 796
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Vr 28 maa 2008 13:35
|
|
Zoveel zal Colin niet verdienen. Zijn salaris van Norwich City was ook nog meegenomen in die 4 ton. Valt wel mee, Ogararu zal een stuk meer opstrijken.
Wat jeugd betreft sluit ik me aan bij D_Skilled. Aslan zal komend jaar in Jong Ajax gaan spelen, Kappelhof in A1. Wat er met Yildirim gaat gebeuren, weet ik niet.
|
wwe-marijn
Forum berichten: 559
|
Geplaatst: Za 29 maa 2008 10:08
|
|
Colin, prima back-up. Al had er vast ook een goedkopere back-up mogen zijn. En die zijn er vast wel.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Za 29 maa 2008 11:20
|
|
Goedkoper dan Colin zal Ajax vast niet zo snel vinden, Marijn. Colin is destijds gehaald voor een kwart miljoen en daar zat z'n tekengeld al bij inbegrepen, las ik ergens. Hij is ook akkoord gegaan met een contract van een jaar. Die verlenging zal ook weinig kosten, want het is een eenzijdige optie.
|
Wij zijn Ajax
Forum berichten: 2337
|
Geplaatst: Za 29 maa 2008 11:38
|
|
Tja, wat velen vergeten is dat Colin geen back is maar een achterspeler. Dus geen back-up van Bruno Silva, trouwens vind ik dat talentvolle jeugdspelers de backups horen te zijn van basisspelers en niet aankopen. Colin is verdedigend aardig, voetballend kan hij een bal inpassen maar meer moet je niet van hem verwachten. Ik snap dus het verlengen wel, want we hebben geen talentvolle rechtsachters in de jeugdopleiding en geen goede rechtsachters in de selectie. Dus dit vind ik een hele logische.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Wo 9 apr 2008 13:27
|
|
Citaat: Colin akkoord met contractverlenging
Jürgen Colin heeft in een gesprek met de clubleiding van Ajax opheldering gekregen omtrent zijn contractverlenging. Die gesprekken hebben de verdediger tevreden gestemd, weet VI.
Aanvankelijk was het 'kamp-Colin' bang dat Ajax de optie slechts lichtte om zo nog een transfersom voor hem te kunnen ontvangen. "Maar daar is geen sprake van van, het zijn echt sportieve redenen. Omdat Jürgen dit seizoen vaak op de tribune zit, hadden we twijfels bij de intenties van Ajax, maar in een gesprek werd duidelijk dat de optie is gelicht op advies van de nieuwe technische staf", aldus zaakwaarnemer Hakim Slimani.
Hij vervolgt: "Marco van Basten, John van 't Schip en Rob Witschge herrineren zich volgens technisch directeur Martin van Geel de Colin van PSV en NAC Breda nog goed. Ze denken dat hij dat niveau nog steeds in zich heeft en willen hem graag een echte kans geven dat te tonen. Voor ons zegt dat genoeg."
Colin werd afgelopen zomer overgenomen van Norwich City. Na enkele zwakke optreden keerde het Ajax-publiek zich al snel tegen hem. Onder Adrie Koster zit de multi-inzetbare verdediger vooral op de tribune.
Voetbalprimeur.nl
|
Wij zijn Ajax
|
Geplaatst: Wo 9 apr 2008 16:14
|
|
Sta ik achter, trouwens gaan joden altijd een stapje voor. Gefeliciteerd jongen!
|
Ad
Forum berichten: 2481
|
Geplaatst: Wo 9 apr 2008 17:30
|
|
Ik heb geen seconde gedacht dat ie niet akkoord zou gaan......pffff.....
|
Eto'o
|
Geplaatst: Wo 9 apr 2008 23:20
|
|
Zie Colin als een type Reiziger, Ad. Reiziger was ook verzopen in de huidige verdedigende 'organisatie' bij Ajax. In een goed draaiend elftal kan Colin prima van pas komen.
Citaat: Colin smacht naar volgend seizoen
AMSTERDAM - Zondagmiddag, 73ste minuut, Ajax-De Graafschap. Wie goed luisterde, kon zijn oren amper geloven. Er werd gejuicht voor een van de meest verguisde Ajacieden van dit seizoen.
Het meest luidruchtige vak in de Arena leek hem voorzichtig zijn zonden te hebben vergeven en open te staan voor een tweede kans. Colin was immers in de eerste competitiehelft de zondebok van Ajax, de verpersoonlijking van al het Amsterdamse leed. De geboren Utrechter werd als hoofdverantwoordelijke gezien voor de Europese blamage in de voorronde van de Champions League, toen Ajax het hoofd boog voor Slavia Praag.
Ook Colins weifelende optredens in de eredivisie maakten zijn positie er in de loop van het seizoen niet beter op. Zelfs als zijn naam werd omgeroepen als een van de wisselspelers van die middag, brak er een hels fluitconcert los. Colin was het ultieme brevet van onvermogen van de scouting van Ajax, zo oordeelden de eigen fans.
Hij verdedigde onzeker en weinig meedogenloos, zo was bijvoorbeeld maanden later - het was vlak voor kerst - nog een keer te zien in Rotterdam. In de eerste minuten tegen Excelsior ging hij gruwelijk in de fout, waardoor de rode lantaarndrager uiteindelijk voor een historisch feit zorgde. De nietige Kralingers wonnen voor het eerst in de geschiedenis van het grote Ajax.
En toch mag Colin blijven. Marco van Basten, volgend voetbaljaar coach van Ajax, verleidde hem met een nieuw contract om nog twee jaar in de hoofdstad te blijven. ,,Voor mij is dit alleen maar goed," aldus Colin. ,,Ik heb een moeilijk jaar achter de rug, maar volgend seizoen wordt alles anders. Ik krijg eindelijk te maken met een trainer die vertrouwen in me heeft."
Colin ging akkoord met de nieuwe verbintenis terwijl op hetzelfde moment John Heitinga bekendmaakte volgend seizoen te verhuizen naar Atlético Madrid. De Ajax-fans op internet wisten die dag niet waar ze het moesten zoeken. Het vertrek van boegbeeld Heitinga, bezig aan een sterk seizoen, was al erg. Maar dat Colin toch niet weg werd gesaneerd, vond de kritische aanhang nog erger, zo was soms in ranzig (en vaak slecht gespeld) Nederlands te lezen.
Die reacties heeft Colin niet gelezen. ,,Ik heb vooral telefoontjes en sms'jes van familie en vrienden gehad,'' zei hij. ,,En die deden me goed. Iedereen was blij voor me."
Colin streek in 2007 transfervrij neer in Amsterdam. Vaak werd hij weggehoond, maar inmiddels kijkt hij weer met vertrouwen naar de toekomst. ,,Het seizoen duurt niet lang meer. Nog twee wedstrijden bikkelen, dan de play-offs en op naar volgend seizoen. Hoe ik me voel? Ach, als je speelt, ben je veel fitter. Nu ik zo weinig speel, voel je de pijntjes veel meer. Dus echt lekker voel ik me niet. Of ik meer zin heb in het volgende seizoen dan in de laatste maand? Haha, zou kunnen. Ik stond wel een beetje verbaasd dat ik kon bijtekenen, maar de nieuwe trainer ziet het toch in me zitten. Dat doet me goed, dat heb ik nodig. Ik heb nog niet met hem gesproken, maar dat komt wel. Ik heb er zin in."
AD.nl
|
Eto'o
|
Geplaatst: Za 26 apr 2008 11:47
|
|
Citaat: JURGEN COLIN voetballer
In de zomer van 2007 was Jurgen Colin als een kind zo blij.
Hij kon naar Ajax, de club waar hij altijd van droomde, zelfs toen hij twaalf jaar bij PSV speelde. De traditie en cultuur, het shirt en het voetbal; hij vond het allemaal magisch. Maar inmiddels weet hij: „Dat is alleen de buitenkant.”
Het is een understatement om te stellen dat hij geen makkelijk seizoen achter de rug heeft. De verdediger was de snel gevonden zondebok. Symbool van een mislukt aankoopbeleid. Geluk Dat hij onder alle omstandigheden rustig is gebleven, ligt aan zijn leven naast het voetbal. Zijn zoon van twee kwam zwaar gehandicapt ter wereld. De schrik was groot, maar inmiddels kijkt hij elke dag in de ogen van een kind dat ongecompliceerd gelukkig is. Meer heeft hij niet nodig.
Over zijn zwaar gehandicapte zoon: „Deze kleine man is echt heel groot”
Geluk bij een ongeluk
AMSTERDAM, zaterdag
Zich snel verplaatsend op zijn zitvlak achtervolgt Rashyloh Colin een basketbal. De armpjes hangen los langs zijn lichaam, de beentjes kunnen hem niet dragen. Zijn uitgelatenheid vult de ruimte. „Hij is nooit boos of depressief. Heel apart. Veel mensen hebben het in eerste instantie niet door dat er iets niet klopt. Iedereen vindt hem geweldig, want hij lacht de hele dag.”
Jurgen Colin kijkt vertederd naar het geschuif op de grond en zegt dan: „Deze kleine man is echt heel groot.”
Hij voetbalde in Engeland bij Norwich City toen zijn vriendin Dali moest bevallen. Na de geboorte was Jurgen lang stil, vertelt ze. „Hij zat een half uur lang alleen maar te staren.”
Ze vonden het allebei schokkend om te moeten constateren dat hun zoon niet op een kind leek. Rashyloh had een open buikje en lag binnen drie uur al op de operatietafel. Daarnaast werd duidelijk dat hij lijdt aan arthogryposis. Het is een Latijnse term en betekent letterlijk ’krom gewricht’. Rashyloh was vastgegroeid in de baarmoeder, kreeg te weinig vruchtwater en dus te weiOver nig ruimte om te groeien. „Het open buikje hadden de artsen vooraf al gezien, de stijve gewrichten niet. Hier waren we helemaal niet op voorbereid.”
In mei ondergaat Rashyloh een operatie die het leven iets aangenamer kan maken. „Er is een basis om – op zijn eigen manier – nog te leren lopen. Zijn armen zal hij nooit kunnen gebruiken zoals dat voor ons normaal is. Er zit geen spiermassa in. Hij blijft zijn leven lang lichamelijk gehandicapt. Maar dat klinkt beter dan te moeten zeggen dat hij een mongooltje is. Dat woord vind ik zo pijnlijk.”
Jurgen Colin heeft nog twee gezonde kinderen uit een eerdere relatie. Nu werd hij enorm op de proef gesteld. Het jonge stel in den vreemde kreeg opeens te maken met de eerste tekenen van een complex bestaan. Colin neemt sneller de dingen zoals ze komen. Zijn vriendin had er aanmerkelijk meer moeite mee. In de zomer zocht ze naar T-shirts met lange mouwen om de armen van haar zoon te bedekken.
„Het was snikheet en Jurgen pakte gewoon een rompertje. Hij heeft overal maling aan. Ik wist eerst niet hoe ik met de situatie moest omgaan, durfde het niet te vertellen. Ik ben iemand die houdt van een goede verzorging. Alles moet er tiptop uitzien. Dus maakte ik me zorgen. Mensen zouden ons nastaren en nawijzen. Nu denk ik: laat maar lekker waaien. Mensen praten toch wel, of je nou het perfecte leven leidt of niet. Het maakt me echt niets meer uit. Als ik naar Rashyloh kijk, zie ik alleen nog maar een gezegend kind. Hij maakt de hele familie gelukkig. Er zal ook een reden zijn dat Jurgen en ik hem hebben. Wij kunnen dit samen aan. Het moest zo zijn. Zo zie ik dat.”
„Iedereen vindt hem geweldig; hij lacht de hele dag”
Colin knikt instemmend. „Onze band wordt hierdoor alleen maar sterker. Het is menselijk dat je meteen stilstaat bij de negatieve gevolgen. Je denkt: hij kan niet lopen, dus zal hij ook wel ongelukkig zijn. Op dat moment weet je niet dat hij zo gelukkig is. Rashyloh heeft mij erg veranderd. Ik was altijd veel weg, op stap. Nu ben ik bijna elke dag thuis. Ik wil bij hem zijn. We gaan niet zo gauw naar buiten. Hij is lichamelijk zwak en daardoor sneller ziek. Hij kan alleen in warme baden, niet in een normaal zwembad. In een ballenbak is het te gevaarlijk. Af en toe denk ik dat het confronterend moet zijn om andere kinderen te zien rennen en hij het tempo niet bij kan houden. Toch is hij nooit chagrijnig. Daarom mogen wij zelf niet down zijn. Omdat Rashyloh het ook niet is.”
Voor de zorg hoefde het gezin niet weg uit Engeland. „Ik ben in Nederland geboren en woon er al bijna mijn hele leven, maar verder heb ik er helemaal niks mee. Zeker niet sinds ik in Engeland ben geweest. De mentaliteit van de mensen is daar totaal anders; zorgzamer vooral. Als ik die kleine nu van de crèche kom halen zit hij altijd alleen te spelen. Thuis slikt hij zijn eten zonder te kauwen gewoon door, alsof hij honger lijdt. Ik ben er nooit bij, maar ik heb niet het gevoel dat de mensen erg hun best voor hem doen. Wij vragen geen medelijden, alleen medeleven. Het is toch niet de bedoeling dat je een kind met een volle luier weer meeneemt? In Engeland kreeg hij goed te eten en waren ze stapelgek op hem. Nooit zat hij alleen. Ik ben een voetballer, dus misschien profiteer je op sommige momenten van die bekendheid. Maar de meeste mensen wisten niet wie mijn vriendin was en zij vond het daar ook geweldig.”
Er waren twee redenen die aan de basis van een terugkeer stonden: de naderende operatie die beter in Amsterdam uitgevoerd kan worden, en Ajax. „Ik zou alleen teruggaan als er een topclub kwam.”
De trainer die zich sterk voor hem maakte, Henk ten Cate, vertrok echter alweer in oktober. Hij gebruikte Colin door nood ingegeven als linksback. De verdediger werd feitelijk het slachtoffer van het moment. Veel blessures. Onrust. Uitschakeling in de Champions League. Zelfs de groepsfase van het UEFA Cuptoernooi werd niet bereikt.
De trainerswissel pakte voor Colin volledig verkeerd uit. „Ten Cate was een man die mij kon raken. Bij NAC zette hij me ooit een keer op de bank tegen Groningen terwijl ik niks verkeerd had gedaan. Ik was niet zozeer bang voor hem, maar wel voorzichtig, want hij kon soms grof uit de hoek komen. Daarom heb ik mijn zaakwaarnemer gevraagd of hij met Ten Cate wilde praten. Die legde uit dat het in zijn ogen even te makkelijk voor me was geworden. Ik kom soms zó rustig over in het veld dat het lijkt of ik ongemotiveerd ben. Hij wilde me even wakker schudden. De volgende wedstrijd stond ik er weer in. Vanaf dat moment was het knallen.”
„Bij Adrie Koster heb ik het gevoel dat hij mij niet aanvoelt. En ik ben niet de enige. Zelfs van jeugdspelers die met ons meetrainen hoor ik soortgelijke verhalen. In januari speelde ik drie wedstrijden achter elkaar. Iedereen was tevreden. Daarna zat ik opeens op de tribune. Waarom? Welke trainer doet zoiets? Ik moest bij Koster komen. Hij zei: ’Je bent de laatste tijd goed bezig, maar je zit er niet bij. Met deze achttien spelers die meegaan, denken we de wedstrijd te kunnen winnen.’ Met andere woorden: met mij konden ze die wedstrijd niet winnen. En dat zeg je uitgerekend tegen een speler die het al moeilijk heeft…”
Colin verwerkte de tegenslagen in stilte. „Ik ben geen prater. Ooit heb ik eens wat gezegd, toen ik vond dat ik bij PSV als een jojo werd gebruikt. Daar kreeg ik veel kritiek op. Ik moest blij zijn dat ik bij PSV mocht voetballen, werd me verteld. Sindsdien laat ik mijn teleurstelling nooit meer zien. Ik pot alles op en ben kalm, maar tegelijkertijd besef ik ook wel dat het een keer naar buiten moet. Maar ik kan niet echt zeggen dat voetbal momenteel een uitlaatklep voor me is.”
Hij groeide op in Utrecht. „Ik ben iemand van de straat. Mijn school heb ik niet afgemaakt. Twee keer blijven zitten. Ik ken geen moeilijke woorden. Trainers moeten het vooral simpel houden en mij gewoon zeggen wat ik moet doen. Geen gekkigheid, geen ingewikkelde taal. Anders val ik in slaap. Ik hou ook niet van mensen die ergens omheen draaien. Je moet bij mij niet met zoete woordjes aankomen terwijl je het niet meent.”
„Jurgen zat na geboorte een half uur lang alleen te staren”
Groot was zijn verbazing toen de optie in zijn contract werd gelicht. Hij mag nog twee jaar bij Ajax blijven. Marco van Basten had zijn zegen gegeven. Colin hoorde het van zijn zaakwaarnemer, wist zelf nog van niks. „Technisch directeur Martin van Geel at bijna elke dag met de groep mee. Waarom dan niet rechtstreeks tegen mij praten? Koster heeft me niet eens gefeliciteerd. Hij vroeg of ik er goed over had nagedacht… Mijn relatie met hem is strikt zakelijk. Als Edgar Davids of Kenneth Perez iets zegt, zal ik erover nadenken. Als de trainer iets zegt, denk ik: het zal wel.”
„Ajax lijkt een fantastische club, maar alleen als het goed gaat. Intern is er een hoop rotzooi. Diverse spelers kwamen naar me toe. Ze vinden het pijnlijk dat ik op de tribune moet zitten. De komst van Samuel Kuffour was ook een motie van wantrouwen. Sindsdien laat ik alles maar op me afkomen. Ik train om mezelf fit te houden en wacht op Van Basten.”
„Hij is een eerlijke trainer, dat hoor ik van de internationals. Als je dan op de bank wordt gezet, weet je dat je ergens aan moet werken. Maar wat hier gebeurt, klopt niet. In Doebai kreeg ik complimenten. Tegen NEC viel ik goed in en een week later tegen Utrecht speelde ik mijn beste wedstrijd. Ik dacht: nu gaat het gebeuren. Normaal word je beloond voor goede prestaties. Ik werd op een zijspoor gezet. Zo maak je iemand kapot. Een trainer die fair is, zou wachten tot ik een grote fout maak en het dan omgooien. Misschien dat het onder Van Basten anders gaat worden, dat de deur weer een beetje openstaat. Als een trainer mij vertrouwen geeft, komt het helemaal goed. Zeker weten.”
De hoon van het publiek heeft hij allang achter zich gelaten. Wie naar zijn zoontje kijkt, begrijpt het meteen. „Ik ga me niet druk maken om een stel mafkezen dat staat te fluiten. Er zijn ergere dingen.”
Telegraaf
Wat een domme jongen. En een beetje een zeikerd. Na zo'n interview kan je hem volgens mij beter meteen verkopen. Tussen hem en de supporters gaat het niet snel goedkomen.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Za 26 apr 2008 12:02
|
|
Citaat: Wat een domme jongen. En een beetje een zeikerd. Na zo'n interview kan je hem volgens mij beter meteen verkopen. Tussen hem en de supporters gaat het niet snel goedkomen. Ik heb na dit gelezen te hebben juist meer respect voor hem. Ik heb sowiezo veel respect voor hem aangezien hij zich wel altijd zal inzetten voor Ajax. Hij heeft een kut seizoen gehad maar hij heeft ook nooit echt een kans gekregen van het publiek. Ik stel voor dat we hem onder Marco wel een kans geven.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Za 26 apr 2008 13:26
|
|
Heeft niets met een kans te maken, JD. Dit soort Feyenoord-aankopen wil ik nooit meer bij AJAX zien. Zijn thuissituatie is jammer, maar laten we realistisch blijven; hij heeft als voetballer niets te zoeken bij AJAX. Dat hij beter is dan Ogararu is ook geen maatstaf.
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Za 26 apr 2008 13:27
|
|
Waarom lees ik allemaal dingen die ik helemaal niet hoef te weten? Wat een lul.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Za 26 apr 2008 13:37
|
|
Citaat: Heeft niets met een kans te maken, JD. Dit soort Feyenoord-aankopen wil ik nooit meer bij AJAX zien. Zijn thuissituatie is jammer, maar laten we realistisch blijven; hij heeft als voetballer niets te zoeken bij AJAX. Dat hij beter is dan Ogararu is ook geen maatstaf. Ik denk niet dat Ajax betere spelers kan halen die structueel op de bank willen zitten en zulke spelers heeft Ajax wel nodig. Natuurlijk kunnen die uit de jeugd gehaald worden maar aangezien Henk ten Cate niets zag in Boakye had Ajax iemand nodig. Dat is niet de schuld van Colin en daar moet Colin ook niet op aangekeken worden. Hij heeft zich altijd zo veel mogenlijk ingezet en heeft (relatief) lang zelfs linksback gespeeld.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Za 26 apr 2008 13:46
|
|
Citaat: Ik denk niet dat Ajax betere spelers kan halen die structueel op de bank willen zitten en zulke spelers heeft Ajax wel nodig. Natuurlijk kunnen die uit de jeugd gehaald worden maar aangezien Henk ten Cate niets zag in Boakye had Ajax iemand nodig. Dat is niet de schuld van Colin en daar moet Colin ook niet op aangekeken worden. Hij heeft zich altijd zo veel mogenlijk ingezet en heeft (relatief) lang zelfs linksback gespeeld.
Dat is te prijzen, maar nu zeikt hij. Hij haalt er dingen bij en beschadigt AJAX en Koster.
Ik neem het Van Geel ook meer kwalijk dan Colin. Ik zou hem nooit uitfluiten, maar hij hoort niet bij AJAX thuis. Dit is een speler zonder doorgroeimogelijkheden. Ik wil routine bij AJAX (een stuk of 4 spelers), maar geen middelmaat. Haal een jeugspelers zoals Pieters, maar nooit meer zulke Engelse eerste divisie kwaliteit.
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Za 26 apr 2008 13:47
|
|
Oh, ik vind Colin helemaal niet zo slecht, maar dit gezeik slaat nergens op.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Za 26 apr 2008 14:44
|
|
Citaat: Oh, ik vind Colin helemaal niet zo slecht, maar dit gezeik slaat nergens op.
Ik vind zoiets ook een afspiegeling van een Topsportmentaliteit. Nu weet ik wel dat de beste jongen z'n opleiding bij Psv heeft gehad. Daar waar het slachtofferdenken gewoon gemeen goed is. Maar Colin zou toch moeten begrijpen hoe het werkt. Op je blote knieen dankbaar zijn dat je uberhaupt nog bij Ajax mag blijven en verder je stinkende best doen voor komend seizoen. Dit interview doet me denken aan Viktor Sikora die vlak na z'n vertrek bij Ajax liet weten nooit een echte kans te hebben gehad. Dat soort mensen heeft er weinig van begrepen. "Kansen moet je niet alleen maar krijgen, je moet ze ook zelf pakken en afdwingen"
|
Eto'o
|
Geplaatst: Za 26 apr 2008 15:27
|
|
Citaat: Heeft niets met een kans te maken, JD. Dit soort Feyenoord-aankopen wil ik nooit meer bij AJAX zien. Zijn thuissituatie is jammer, maar laten we realistisch blijven; hij heeft als voetballer niets te zoeken bij AJAX. Dat hij beter is dan Ogararu is ook geen maatstaf. Ik denk niet dat Ajax betere spelers kan halen die structueel op de bank willen zitten en zulke spelers heeft Ajax wel nodig. Natuurlijk kunnen die uit de jeugd gehaald worden maar aangezien Henk ten Cate niets zag in Boakye had Ajax iemand nodig. Dat is niet de schuld van Colin en daar moet Colin ook niet op aangekeken worden. Hij heeft zich altijd zo veel mogenlijk ingezet en heeft (relatief) lang zelfs linksback gespeeld.
Ajax moet geen spelers voor de bank halen. Iedere speler moet Ajax 1 aankunnen of naar dat niveau toe kunnen groeien. Nu vind ik Colin nog niet eens zo nutteloos, maar van breedte aankopen word ik echt moedeloos hoor. Ajax moet juist durven om te gaan zorgen voor een sterke concurrentie binnen de groep.
|
Wij zijn Ajax
|
Geplaatst: Za 26 apr 2008 17:44
|
|
Jammer dat hij weer zijn verhaal in de media wil hebben, hij creeert daarmee geen lekker sfeertje voor de belangrijke wedstrijden in de playoffs. Colin: laag, heel laag! Had gehoopt dat je meer je ondergeschikt zou maken. Want een ster ben je allerminst!
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Za 26 apr 2008 17:46
|
|
Citaat: Ajax moet geen spelers voor de bank halen. Iedere speler moet Ajax 1 aankunnen of naar dat niveau toe kunnen groeien. Nu vind ik Colin nog niet eens zo nutteloos, maar van breedte aankopen word ik echt moedeloos hoor. Ajax moet juist durven om te gaan zorgen voor een sterke concurrentie binnen de groep. Ik ben het ook niet eens met dat Ajax hem heeft gekocht maar nu hij er is moet hij wel een kans krijgen.
|
Wij zijn Ajax
|
Geplaatst: Za 26 apr 2008 17:53
|
|
Hij is zeker beter dan Boakye, maar het is ook niet de gedroomde aanwinst. En ga mij niet zeggen dat er geen betere opties te kiezen waren.
Functioneel kan hij het wel aan, zolang hij maar niets moet. Dan gaat hij forceren en dat levert fouten op(zie CL en UC). Ook verdedigend geen wendbare speler, amar wel atletisch loopvermogen. Ik zie hem als de mindere versie van Micah Richards.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Za 26 apr 2008 18:40
|
|
Citaat: Hij is zeker beter dan Boakye, maar het is ook niet de gedroomde aanwinst. En ga mij niet zeggen dat er geen betere opties te kiezen waren.
Functioneel kan hij het wel aan, zolang hij maar niets moet. Dan gaat hij forceren en dat levert fouten op(zie CL en UC). Ook verdedigend geen wendbare speler, amar wel atletisch loopvermogen. Ik zie hem als de mindere versie van Micah Richards.
|
Wij zijn Ajax
|
Geplaatst: Za 26 apr 2008 19:18
|
|
Citaat: Hij is zeker beter dan Boakye, maar het is ook niet de gedroomde aanwinst. En ga mij niet zeggen dat er geen betere opties te kiezen waren.
Wat bedoel je, die is voetballend ook niet sterk, maar verdedigend een atletisch type, maar ook niet al te handig. Dat bedoel ik met dat type.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 29 apr 2008 07:32
|
|
Van Colin hebben we ook geen last meer dit seizoen. Hij is teruggezet en heeft ook een boete gekregen vanwege zijn interview.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Di 29 apr 2008 11:39
|
|
Ik vind het een beetje overdreven. Het was een zeikverhaal, maar zoveel ernstigs werd er niet gezegd. En ik kan ook best begrijpen dat Colin het gek vond dat hij notabene na z'n twee of drie beste wedstrijden in Ajax I z'n plek verloor aan Ogararu. Dat Silva ging spelen was te verwachten en mijns inziens ook terecht, maar in mijn ogen had Ogararu naar de tribune verwezen moeten worden in plaats van Colin. Ogararu kan er gewoonweg niets van en kreeg volgens mij alleen maar de voorkeur omdat hij een dure aankoop van Van Geel was, in tegenstelling tot het koopje van Ten Cate.
Het is sowieso een beetje zwak van Koster dat hij op deze manier aan uitgerekend Colin moet laten zien dat hij de baas is.
|