Auteur
|
Bericht
|
Lucas
Forum berichten: 2866
Nieuws reacties: 8
|
Geplaatst: Di 18 dec 2007 18:07
|
|
tegen zo kut in je vel zitten en zo elke dag opnieuw je werk moeten doen
|
Bertje
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Di 18 dec 2007 18:12
|
|
Welk werk? Die paar sprintjes op de training?
Ik vind het uitfluiten belachelijk, maar als ik dan hoor dat meneer heeft gedacht over stoppen met voetballen vind ik dat ook maar treurig, hoor. Je kunt die jongen niet verwijten dat hij bij Ajax wilde spelen, maar je kunt hem wel verwijten dat hij zijn eigen mogelijkheden niet goed heeft ingeschat.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Di 25 maa 2008 07:40
|
|
We waren hem al vergeten sinds 18 december, maar hij is er nog, hoor.
Ik hoop dat dit een te vroege 1 april grap is of dat het een grap is van iemand....want van dit bericht schrok ik echt:
Citaat: Ajax door met Colin
Bron: Ajaxfans.net
Hoewel Jurgen Colin (27) daar zelf niet op rekende, heeft Ajax de optie in zijn contract gelicht.
De verdediger staat daardoor ook de komende twee seizoenen in de ArenA op de loonlijst.
"Het rare is dat ik niemand van Ajax heb gesproken, maar dit gewoon even is meegedeeld aan mijn zaakwaarnemer", aldus Colin, die dit seizoen door de aanhang als zondebok werd gezien en de laatste drie maanden niet meer voorkwam in de plannen van Adrie Koster. "Ik zit op de tribune, maar krijg toch een nieuw contract. Aan de ene kant ben ik blij dat Ajax vertrouwen in me heeft, aan de andere kant hoop ik wel dat mijn situatie snel verbetert."
Bron: De Telegraaf
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 25 maa 2008 08:47
|
|
Volgens de VI is het nog op andringen gegaan van Van Basten ook. Die verliest gelijk ook mijn vertrouwen. Van Geel was het al langer kwijt. Ik vind het ongelooflijk. Tragisch. Slecht.
Ik ben er eigenlijk niet goed van.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 25 maa 2008 10:43
|
|
Colin gaat deze week nog een gesprek aan met AJAX, omdat Colin denkt dat AJAX nog wat aan hem wil verdienen en hij geen kans krijgt bij AJAX.
Ik mag het hopen. :-(
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Di 25 maa 2008 11:44
|
|
Het zou natuurlijk wel schlemielig zijn als Colin Ajax afzegt.
Ik ben er allerminst blij mee. Aan de andere kant is Colin wel even wat beter dan Ogararu en duidt dit erop dat die Roemeen weg moet. We moeten verder niet vergeten dat Ajax deze zomer heel wat spelers kwijtraakt en slechts aan twee van die spelers flink zal verdienen. Er moeten dus moeilijke keuzes worden gemaakt, waarbij de grote aankopen allemaal directe versterkingen voor de basis moeten zijn. We kunnen niet zomaar even een paar miljoen over de bank smijten voor iemand met de rol van Colin.
Hoewel ik Colin niet zo slecht vind als hij hier soms is afgeschilderd, vraag ik me af of er geen jeugdspeler is die deze rol kan vervullen. Blijkbaar niet, want Van Basten is volgens mij goed op de hoogte van wat er in de Ajax-jeugd rondloopt.
|
Bertje
|
Geplaatst: Di 25 maa 2008 11:54
|
|
Zal betekenen dat Ajax geen ècht goede rechtsback op het oog heeft. Dan kun je beter in huis houden wat je al hebt, dan een gok wagen. Overigens vind ik hem ook niet echt slechter dan BS. BS is aanvallend beter, maar Colin is natuurlijk een betere verdediger.
|
Chivu 05
Forum berichten: 796
|
Geplaatst: Di 25 maa 2008 13:17
|
|
Als back-up is het wel een nuttige speler. Beter dan Ogararu en van Basten heeft Colin een paar keer gezien in het tweede denk ik. Bij Jong Ajax loopt voorlopig ook geen goede rechtsback, dus 'logisch' dat van Basten het met hem wil proberen. Mocht hij in de voorbereiding te kort komen, kan je hem altijd nog verhuren.
|
Ad
Forum berichten: 2481
|
Geplaatst: Di 25 maa 2008 17:43
|
|
Nou nou jongens........hadden we het niet allemaal gehad met die Colin en u mag ie dan ineens weer blijven. Jullie zouden zo in het bestuur kunnen zitten....van mij mag ie op pleuren, maar jullie hebben gelijk, want ik las op AS dat hij nog 2 jaar mag blijven.
Dan weet ik al hoe enorm kut de komende transferperiode en de toekomst van Ajax eruit gaat zien.
|
H+10
Forum berichten: 377
|
Geplaatst: Di 25 maa 2008 17:50
|
|
Citaat: Nou nou jongens........hadden we het niet allemaal gehad met die Colin en u mag ie dan ineens weer blijven. Jullie zouden zo in het bestuur kunnen zitten....van mij mag ie op pleuren, maar jullie hebben gelijk, want ik las op AS dat hij nog 2 jaar mag blijven.
Dan weet ik al hoe enorm kut de komende transferperiode en de toekomst van Ajax eruit gaat zien.
Ik vrees ook het ergste voor wat de transferperiode betreft. En het mooiste van deze slechte Colin-grap is nog dat hij zelf het meest verbaasd is!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 25 maa 2008 18:07
|
|
Ja, inderdaad. Die gast vraagt zich bijna letterlijk af of hij niet gefopt wordt. Erg triest.
|
Jobo
Forum berichten: 673
|
Geplaatst: Di 25 maa 2008 18:09
|
|
Het begint met ambitie
Alleen heeft Ajax duidelijk een lagere ambitie dan wij supporters. Ze hebben de ambitie om de bankrekening te spekken haha
|
Eto'o
|
Geplaatst: Di 25 maa 2008 18:59
|
|
Ik snap iets niet helemaal. Vandaag lekt uit dat Ajax Colin een contractverlenging wil aanbieden. Dit op een dag dat Heitinga z'n vertrek bekendmaakt en na een weekend waarin het kampioenschap is verspeeld. Nu is het bericht (blijkbaar?) niet officiëel naar buiten gebracht door Ajax, want anders had het wel op Ajax.nl gestaan. Wat ik zo gek vind is dat er dus blijkbaar iemand binnen Ajax is die zoiets lekt om onrust te creëren. Indien Ajax het namelijk zelf naar buiten brengt, dan zijn ze niet goed wijs. Want of men nu iets ziet in Colin of niet, zelfs mensen die totaal geen idee hebben van wat er onder supporters speelt zullen weten dat Colin niet geliefd is.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 25 maa 2008 19:09
|
|
Ik vind het ook vreemd. Zomaar een telefoontje naar de zaakwaarnemer dat de clausule gelicht wordt? Colin die het zelf amper kan geloven. ik klamp me er maar aan vast. Misschien een lek om zo MVG verder in diskrediet te brengen? Ver gezocht, maar ja.....met dit AJAX kun je alles verwachten.
|
Ad
|
Geplaatst: Di 25 maa 2008 21:23
|
|
Citaat: Ik snap iets niet helemaal. Vandaag lekt uit dat Ajax Colin een contractverlenging wil aanbieden. Dit op een dag dat Heitinga z'n vertrek bekendmaakt en na een weekend waarin het kampioenschap is verspeeld. Nu is het bericht (blijkbaar?) niet officiëel naar buiten gebracht door Ajax, want anders had het wel op Ajax.nl gestaan. Wat ik zo gek vind is dat er dus blijkbaar iemand binnen Ajax is die zoiets lekt om onrust te creëren. Indien Ajax het namelijk zelf naar buiten brengt, dan zijn ze niet goed wijs. Want of men nu iets ziet in Colin of niet, zelfs mensen die totaal geen idee hebben van wat er onder supporters speelt zullen weten dat Colin niet geliefd is.
Nou Thomas, kun je nagaan wat een vreselijke slangenkuil die club geworden is in al die jaren......ik erger me er kapot aan.
Wij werden vroeger tuig genoemd als we bij Ton Harmsen verhaal gingen halen, maar het mooie was wel dat Harmsen altijd luisterde en op een bijna vaderlijke toon met je sprak. Ik had hem ooit eens een boze brief geschreven, maar mooi dat hij me `s avonds persoonlijk belde met de tekst: "wat is er allemaal gaande jongen, vertel het eens", dat zie ik Jaakke nog niet doen.
Toen Harmsen weg ging was er vanuit de F-Side toch een enorme mate van respect en dat kwam door zijn openheid. Het was een botte boer, maar als er spelers moesten komen, dan kwamen ze en was er onrust, dan sprong hij daar meteen op in.
V Praag was ook een kanjer wat dat betreft........wat zijn we toch enorm diep gezonken.
|
Wij zijn Ajax
Forum berichten: 2337
|
Geplaatst: Wo 26 maa 2008 19:17
|
|
Ik denk dat het gewoon een bruikbare speler is. Hij is sterk en snel, alleen moet zijn handigheid en controle zeker beter. Maar ik vind het een prima rechtsachter. Beter dan Boakye, beter dan Ogararu. En hij heb clubliefde, dan heb je bij mij nog meer krediet. En respect voor hem hoe hij de verrotte periode, waarin hij weinig steun kreeg vanuit de club(spelers, trainers en beleidsmakers), is omgegaan. Dus met iets meer respect mag wel gepraat worden..
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
|
Geplaatst: Wo 26 maa 2008 19:46
|
|
Citaat: Ik denk dat het gewoon een bruikbare speler is. Hij is sterk en snel, alleen moet zijn handigheid en controle zeker beter. Maar ik vind het een prima rechtsachter. Beter dan Boakye, beter dan Ogararu. En hij heb clubliefde, dan heb je bij mij nog meer krediet. En respect voor hem hoe hij de verrotte periode, waarin hij weinig steun kreeg vanuit de club(spelers, trainers en beleidsmakers), is omgegaan. Dus met iets meer respect mag wel gepraat worden..
Ik schat Boakye hoger in dan Colin.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Do 27 maa 2008 12:20
|
|
Ik had het destijds in ieder geval prima gevonden als Ajax Boakye had behouden.
Citaat: 'Colin heeft een goed CV opgebouwd'
Geschreven op donderdag, 27 maart om 12:18
De contractverlenging kwam als een donderslag uit de hemel vallen. Ajax maakte eerder deze week gebruik van een optie in het contract van Jurgen Colin, die daardoor nog twee jaar in de Amsterdam Arena speelt. De verdediger houdt er een dubbel gevoel aan over.
''Het is mooi dat de club vertrouwen in me heeft", vertelt de verdediger donderdag in Het Parool. "Anderzijds wil ik ook spelen. Momenteel zit ik op de tribune. Dat is een situatie die niet gezond voor me is. Van alleen trainen word ik niet beter.''
Net als Colin is ook zijn zaakwaarnemer Hakim Slimani bijzonder verrast. ''Ik had verwacht dat Ajax niet verder wilde met Colin. Martin van Geel (technisch directeur van Ajax, red.) noemde dat twee weken geleden een voorbarige conclusie. Na overleg met Marco van Basten besloot Ajax vorige week toch de optie in het contract uit te oefenen.''
''Maar we zijn zeer tevreden met de contractverlenging, al blijft het opmerkelijk dat zoiets gebeurt met iemand die op de tribune zit", stelt Slimani, die tevens ontkent dat Ajax op een transfersom aast. ''Ik kan me niet voorstellen dat het Ajax daarom te doen is. Van Basten heeft vertrouwen in Colin, het gaat om voetbaltechnische redenen.''
''Als in de voorbereiding op het nieuwe seizoen blijkt dat Colin weer buiten de selectie dreigt te vallen, is in de zomer altijd nog genoeg tijd om een nieuwe club te vinden. Met PSV, NAC, Genk, Norwich City en Ajax heeft Colin een goed CV opgebouwd'', aldus Slimani.
Voetbalzone.nl
|
Bertje
|
Geplaatst: Do 27 maa 2008 12:51
|
|
Ik vind Colin beter dan Boakye.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Do 27 maa 2008 14:23
|
|
Citaat: Ik vind Colin beter dan Boakye. Ik vind Colin zeker niet beter en Boakye is nog een stuk jonger en kan nog groeien.
|
Bertje
|
Geplaatst: Do 27 maa 2008 14:35
|
|
Ik vind dat Colin tactisch beter is, meer kopkracht heeft en sneller is. Sneller zie ik Boakye niet meer worden (want fysiek volgroeid is hij al lang) en langer zie ik hem ook niet worden. Tactisch zit er wel rek in, maar Colin is tactisch al goed.
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
|
Geplaatst: Do 27 maa 2008 16:42
|
|
Citaat: Ik vind dat Colin tactisch beter is, meer kopkracht heeft en sneller is. Sneller zie ik Boakye niet meer worden (want fysiek volgroeid is hij al lang) en langer zie ik hem ook niet worden. Tactisch zit er wel rek in, maar Colin is tactisch al goed.
Dat komt voornamelijk omdat Colin tactisch en postioneel gedisciplineerder speelt dan Boakye.
|
Ad
|
Geplaatst: Do 27 maa 2008 17:24
|
|
Ik vind het het zoveelste brevet van stompzinnigheid en onvermogen dat het contract van Colin met 2 jaar is verlengd en helemaal omdat het een tribune klant is.
Colin is een van de namen in mijn rijtje van 18 man die bij Ajax op moeten zouten, maar ja...v Basten ziet het in hem zitten en dat vind ik een beangstigende ontwikkeling, want ook Bakircoglu is ineens een topper.
Mijn goede gevoel bij v Basten is dus nu al verdwenen en ik vrees dan ook een beschamend aan en verkoop beleid komende zomer......wat een ellende.
|
Leonel
Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Do 27 maa 2008 20:09
|
|
Citaat: Ik vind het het zoveelste brevet van stompzinnigheid en onvermogen dat het contract van Colin met 2 jaar is verlengd en helemaal omdat het een tribune klant is.
Colin is een van de namen in mijn rijtje van 18 man die bij Ajax op moeten zouten, maar ja...v Basten ziet het in hem zitten en dat vind ik een beangstigende ontwikkeling, want ook Bakircoglu is ineens een topper.
Mijn goede gevoel bij v Basten is dus nu al verdwenen en ik vrees dan ook een beschamend aan en verkoop beleid komende zomer......wat een ellende.
Ze kunnen niet op elke plek investeren. Is er in de jeugd een rechtsback die beter is dan Colin? Verdiend hij veel? Dit soort vragen weet ik niet, dus ik wil hier meer het fijne van weten. Een back-up voor silva, dat is het in mijn ogen.
Ik denk dat v basten / v geel heel gericht gaan zoeken naar spelers en goed geld gaan betalen voor 2 a 3 spelers.
En tja welke dat moeten worden? Ik hoop dat ze jullie rapporten lezen, daar zouden ze van kunnen leren....
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Vr 28 maa 2008 11:11
|
|
Citaat: Is er in de jeugd een rechtsback die beter is dan Colin? Nee.
Citaat: Verdiend hij veel? Colin? Ja die verdiend best veel.
Citaat: Een back-up voor silva, dat is het in mijn ogen. In mijn ogen is hij dat ook en dan kan Ogararu vertrekken.
Ik vind het niet zo erg dat Colin blijft, ik heb al eens gezegt hij zal zonder veel gezeur op de tribune zal zitten. Hij is natuurlijk niet goed genoeg voor Ajax maar Ajax moet zich richten op een spits, een centrale verdediger, misschien een '10' en misschien ook nog een linksback. Dat Colin dan als back-up voor de rechtsback positie blijft is redelijk logisch aangezien ze dan niet ook nog een nieuwe rechtsback kunnen kopen en Ogararu kunnen verkopen.
|