Auteur
|
Bericht
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Zo 9 dec 2007 20:14
|
|
Laten we hopen dat Colin dit seizoen nog zal vertrekken. Krijgen we er nog geld voor ook.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Zo 9 dec 2007 20:56
|
|
Ik hoop het vooral voor die jongen. Ajax z'n probleem is hij normaal gesproken sowieso niet meer als de juiste spelers worden aangetrokken in de winterstop.
|
Lucas
Forum berichten: 2866
Nieuws reacties: 8
|
Geplaatst: Zo 9 dec 2007 21:19
|
|
Wel slap hoor! Boukhari werd net zo hard uitgekotst, maar die knokte zich terug
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 10 dec 2007 00:44
|
|
Ach, hij zal toch wel zelfkennis hebben en weten dat hij gewoon tekort komt voor dit niveau. De clausule in het contract zullen ze echt benutten. Boukhari...Na AJAX (niet goed genoeg) Nantes (niet goed genoeg), Az (niet goed genoeg) en nu zit hij weer waar hij hoort en waar hij zijn loopbaan begon.
|
Lucas
|
Geplaatst: Ma 10 dec 2007 21:12
|
|
Boukhari kon zijn contract bij Ajax verlengen
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 10 dec 2007 21:14
|
|
Natuurlijk. Als bankzitter.
|
Lucas
|
Geplaatst: Ma 10 dec 2007 21:15
|
|
Dat weet je maar nooit natuurlijk
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 10 dec 2007 21:20
|
|
Vandaar dat hij via de bank bij Nantes en Az nu weer bij Sparta zit.
|
Lucas
|
Geplaatst: Ma 10 dec 2007 21:24
|
|
Tja, het kan raar lopen in een carriere
|
Eto'o
|
Geplaatst: Za 15 dec 2007 11:55
|
|
Citaat: Jurgen Colin dacht aan stoppen
Zaterdag 15 december 2007 - VOETBAL - Sinds zijn komst naar Ajax dit seizoen is ex-NAC'er Jurgen Colin het mikpunt van kritiek. "Dat moet afgelopen zijn", vindt supportersclub AFCA.
Vak 410 rolt morgen - als het duel met PSV doorgaat - een spandoek uit om Colin een hart onder de riem te steken. Hij was nooit echt van plan om de gedachte tot uitvoering te brengen, maar Colin sprak zijn twijfels wel uit naar zijn zaakwaarnemer en vriendin. "Er waren dagen dat ik geen zin meer had om te voetballen.".
Stoppen met voetbal? "Ik heb er wel eens over nagedacht. Maar je hebt toch je gezinnetje."
BN De Stem
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Za 15 dec 2007 11:56
|
|
Vind ik dan weer wat overdreven. Natuurlijk, het is niet makkelijk, maar je wordt wel gewoon dik betaald voor een cursus bank zitten.
|
Lucas
|
Geplaatst: Za 15 dec 2007 14:08
|
|
Maar iedereen wil minimaal een beetje plezier hebben in zijn werk
|
Bertje
|
Geplaatst: Za 15 dec 2007 18:26
|
|
Begrijpelijk, maar lijkt me dat hij daar op trainingen en op de bank/tribune ook wel de mogelijkheid toe krijgt.
|
Wij zijn Ajax
Forum berichten: 2337
|
Geplaatst: Za 15 dec 2007 19:34
|
|
Ik vind het zielig voor hem, het is niet zijn fout dat hij gehaald is en dat hij speelt. Hij doet zijn best voor Ajax, daarin hoort hij gesteund te worden. Ookal heb hij niet het gewenste niveau, FATSOEN hoort getoond te worden! Niemand verdient een helse behandeling zoals bij hem, vooral niet voor iemand met clubliefde voor Ajax!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Za 15 dec 2007 19:36
|
|
Hij past moeiteloos in de top 10 miskoop aller tijden, maar inderdaad, dat iemand die echt van AJAX houdt, dit moet overkomen maakt het wel erg zuur.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Za 15 dec 2007 19:39
|
|
Je eigen spelers uitfluiten is al het domste wat je kan doen, maar spelers bij aanvang van een duel uitfluiten na welgeteld één wedstrijd slaat echt alles. Dat overkwamn zelfs Boukhari en Rosenberg niet. Niet dat ik het die jongens wel gunde hoor.
|
skieto
Forum berichten: 803
|
Geplaatst: Za 15 dec 2007 19:45
|
|
colin heeft nooit een kans gehad. Voordat ie kwam begonnen mensen al raar te doen en hij word direct afgezeken door een paar fouten. Maar door die fouten zijn mensen hem direct gaan afkakke, dat hoort niet man! je moet hem dan juist vertrouwen geven zodat ie eraan kan werken en het verbeterd. echt nep suporters man, je begrijp toch wel dat ie zun best doet voor ajax. En zowieso collins zit tenminste in het ajaxselectie, probeer dat maar eens na. Ik snap ook niet dat niet 1 van de ajaxspelers toen naar collin liep en hem mee vroeg ofzo toen ze aan het einde van de wedstrijd de supporters bedankten
|
Demosthenes
Forum berichten: 562
|
Geplaatst: Za 15 dec 2007 19:51
|
|
Citaat: Je eigen spelers uitfluiten is al het domste wat je kan doen, maar spelers bij aanvang van een duel uitfluiten na welgeteld één wedstrijd slaat echt alles. Dat overkwamn zelfs Boukhari en Rosenberg niet. Niet dat ik het die jongens wel gunde hoor.
Ook bij Ajax zitten randdebielen, uitfluiten is onzin, maar dat beseffen die "supporters" (Weten zij veel?) niet. Ajax zou met steun van de eigen supporters verder kunnen komen (Ik maak me ook schuldig aan niet permanent juichen, maar ik ben dan ook oud; ik fluit in ieder geval geen Ajacieden uit). Ik erger mee aan het uitfluiten van reservespeler Colin. In mijn vak gebeurt dat niet.
|
Wij zijn Ajax
|
Geplaatst: Za 15 dec 2007 20:40
|
|
Wat een onzin hoor ik hier. Tuurlijk, uitfluiten is niet de manier. Maar het IQ van de gemiddelde suppo is niet zoals van een koe. Bovendien zijn die supporters(die jij bedoelt) tegen het slechte spel, zijn veeleissend naar hun club. Zij kunnen het niet hebben dat hun club zo slecht is(ja, wees eerlijk) en dat de club wegzakt, zij hebben het beste met de club voor. En ja: het is de verkeerde reactie, maar wie ben jij om te zeggen dat het nep-supporters zijn. Die mensen voelen waarschijnlijk (minstens) net zoveel voor de club als jij, dus denk aub een beetje na voordat je dat soort domme dingen roept. Dat is respectloos!
|
Demosthenes
Forum berichten: 562
|
Geplaatst: Zo 16 dec 2007 00:16
|
|
Citaat: Wat een onzin hoor ik hier. Tuurlijk, uitfluiten is niet de manier. Maar het IQ van de gemiddelde suppo is niet zoals van een koe. Bovendien zijn die supporters(die jij bedoelt) tegen het slechte spel, zijn veeleissend naar hun club. Zij kunnen het niet hebben dat hun club zo slecht is(ja, wees eerlijk) en dat de club wegzakt, zij hebben het beste met de club voor. En ja: het is de verkeerde reactie, maar wie ben jij om te zeggen dat het nep-supporters zijn. Die mensen voelen waarschijnlijk (minstens) net zoveel voor de club als jij, dus denk aub een beetje na voordat je dat soort domme dingen roept. Dat is respectloos!
Nepsupporters? Wijs mij even aan waar ik dat schrijf!
Het gemiddelde IQ? Niet bij iedere Ajax-supporer zal dat van een koe worden gehaald. XD
Veeleisend??? Bedoel je dat het spel beter wordt als je wordt uitgefloten als de opstelling bekend wordt gemaakt? Welke speler wordt dan beter?
Nadenken en respectloos? Geldt dat wel voor mij, maar niet voor die randdebielen die hun spelers al voor de wedstrijd uitfluiten? Vreemde wereld waarin jij (blijkbaar) verkeert.
|
Wij zijn Ajax
|
Geplaatst: Zo 16 dec 2007 11:50
|
|
Citaat:
Nepsupporters? Wijs mij even aan waar ik dat schrijf!
Het gemiddelde IQ? Niet bij iedere Ajax-supporer zal dat van een koe worden gehaald. XD
Veeleisend??? Bedoel je dat het spel beter wordt als je wordt uitgefloten als de opstelling bekend wordt gemaakt? Welke speler wordt dan beter?
Nadenken en respectloos? Geldt dat wel voor mij, maar niet voor die randdebielen die hun spelers al voor de wedstrijd uitfluiten? Vreemde wereld waarin jij (blijkbaar) verkeert.
Skieto zei nepsupporters, niet alles is voor jou bedoelt man. Over dat van het IQ en respectloos, ik vind dat er vrij onrespectvol over supporters wordt gepraat, terwijl je de mensen geen eens kent(hoe kan je dan oordelen?) en trouwens ben jij ook een supporter en ik ook. Er zullen heus wel dwaze mensen tussen zitten, maar dat is overal in de maatschappij.
En dat ze veeleissen in Mokum zijn, dat is voor mij juist een charme van Ajax. Zij willen niet dat een matige speler een Ajaxshirt draagt. En ja, uitfluiten is niet gochem, gaat niemand beter van spelen. Maar zo willen ze een signaal afgeven dat ze niet akkoord gaan met deze aan/miskoop. Nogmaals, niet de juiste manier en ik ga het niet verder verdedigen(ik was een van de juist de eerste die er tegen in ging) maar ik vind dat jij het verhaal te zwart-wit bekijkt.
|
gusieboy
Forum berichten: 510
|
Geplaatst: Di 18 dec 2007 17:41
|
|
Ben ik hier de enige die het zielig vind dat zo'n jongen wordt uitgekotst?
over de mensen die hem uitkotsen en zo ga lkkr zelf op dat veld staan. hij kan tenminste voetballen want geen van jullie kan uberhaupt het niveau van colin halen
|
Bertje
|
Geplaatst: Di 18 dec 2007 18:01
|
|
Wij krijgen zijn vorstelijke salaris dan ook niet.
|
Lucas
|
Geplaatst: Di 18 dec 2007 18:03
|
|
daar kan geen geld tegenop
|
Bertje