Forum
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Nog actieve Godenzonen » Albert Luque Martos
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Albert Luque Martos
Maker: LucasBekeken: 12195
Status: InactiefBerichten: 262
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Bertje

Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Wo 30 jan 2008 15:12
Nee, heb geen linkje voor je. Werd destijds in Voetbal Insite uitgezonden.
Anonymous

Forum berichten: 4060
Geplaatst: Wo 30 jan 2008 15:19
geen beelden zijn een beelden, Bertje. Ik vind het bovendien een uitstekende zaak dat een wat oudere speler tracht een jonge speler ww te vormen. Eigenlijk gewoon lovenswaardig! :ja:
Eto'o

Forum berichten: 11824
Geplaatst: Wo 30 jan 2008 15:20
Ik heb de beelden ook gezien, Doc. Luque raakte Suarez weldegelijk. Suarez ging ook niet naar de grond, maar struikelde een beetje.
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Geplaatst: Wo 30 jan 2008 15:23
Waarom zou Suarez in godsnaam een schwalbe maken als hij door een 'teamgenoot' wordt geschopt? :crazy:
Anonymous

Geplaatst: Wo 30 jan 2008 15:28
automatisme
Bertje

Geplaatst: Wo 30 jan 2008 16:12
Zoals ik al zei, Doc: hou maar op.
Anonymous

Geplaatst: Wo 30 jan 2008 16:48
jongens, ik heb voetbal insite van 11-11-2007 nog eens bekeken en Wilfried Gene met dat ze alle beelden hebben nagekeken maar niets kunnen terugvinden. niet overtuigd? copy & paste de onderstaande link in de browser.

http://www.rtl.nl/(vm=/sport/rtlvoetbal/)/system/video/html/components/sport/rtlvoetbal/
miMedia/2007/week45/zo_voetbal_insite_11nov.avi_plain.xml
Chivu 05

Forum berichten: 796
Geplaatst: Ma 18 feb 2008 09:33
Afgelopen vrijdag maakte Luque weer geen indruk. Het ziet er allemaal erg traag en sloom uit. Kan me nog goed de prima speler van Deportivo herinneren, die toen dicht bij een transfer naar Barcelona was. In vergelijking daarmee snap ik niet dat deze jongen zo is teruggevallen. Het grootste probleem zal waarschijnlijk op mentaal vlak liggen.
Eto'o

Forum berichten: 11824
Geplaatst: Ma 18 feb 2008 12:26
Wat dacht je van het fysieke vlak, Chivu? Er is niets meer over van z'n snelheid of explosiviteit. Luque teert volledig op z'n traptechniek.
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Ma 18 feb 2008 12:32
Hoe komt het dat hij zijn snelheid of explosiviteit is verloren?
Chivu 05

Forum berichten: 796
Geplaatst: Ma 18 feb 2008 12:43
Citaat:
Wat dacht je van het fysieke vlak, Chivu? Er is niets meer over van z'n snelheid of explosiviteit. Luque teert volledig op z'n traptechniek.

Ja, dat ook. Dat is hij ook helemaal kwijt, erg jammer.
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Ma 18 feb 2008 12:47
En dat zal ook niets meer worden getuige zijn lange ongemotiveerde smoelwerk.
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 4200
Geplaatst: Di 19 feb 2008 17:01
Ik weet niet het niet met Luque, ik heb Ajax wat minder actief kunnen volgen de laatste tijd en kreeg van een kant te horen dat hij toch echt in de basis hoorde. Nou snap ik dat veel mensen hem boven Kennedy verkiezen.Die rommelt nog meer aan. Maar zoals Luque de posities nu invult mist hij inderdaad de startsnelheid. Eigenlijk doet Luque me in heel veel opzichten denken aan Kenneth Perez.
De vraag is of Luque die snelheid nog terugkrijgt, ik vrees van niet.
H+10

Forum berichten: 377
Geplaatst: Di 19 feb 2008 17:35
Wat Luque betreft was ik er in het begin niet helemaal uit of ik hem graag wilde zien komen of niet, ik kende hem alleen vaag van zijn Depor-periode en het gehannes met psgay. Toen hij daadwerkelijk kwam en zijn eerste speelminuten maakte was ik toch wel van mening dat het wat kon worden, zodra hij optimaal wedstrijdfit zou zijn. Door het geforceerd speelklaar maken (denk ik tenminste) is het sukkelen met kleine blessures en het akkefietje met Suarez deed ook al geen goeds. Zoals ik Luque vrijdag zag spelen en zoals ik het bekijk van een afstandje lijkt het mij dat Luque een speler is die erg afhankelijk is van vertrouwen. Zolang hij dat niet krijgt, zeker in deze fase, gaat het niets meer worden met hem en zie je hem gaanderweg steeds verder afzakken en zie je de moedeloosheid, nonchalance en onvrede toenemen. Zo is hij absoluut geen meerwaarde voor dit elftal. Als hij zijn trots een beetje kan laten varen en de mogelijkheid is er, laat hem dan een serie neerzetten bij jong Ajax. En anders moet je nu duidelijkheid scheppen voor beide partijen: Jammer maar helaas, bedankt voor de moeite en eind van het seizoen de stekker eruit.
bugs

Forum berichten: 405
Geplaatst: Di 19 feb 2008 18:17
ik heb ook het idee dat hij meer kan dan dat hij tot op heden laat zien,
vooral dat puntje vertrouwen is het em denk ik. je zag een tijdje terug toen hij weer een beetje beter speelde ook wat scoorde dat het beter ging, maja toen werd het later bank zitten en sinds dien is het eigenlijk prut, kennedy vind ik persoonlijk ook geen toevoeging aan ajax.
D_skilled

Forum berichten: 5208
Geplaatst: Di 19 feb 2008 22:14
Een tweerangsbuitenlander, dat is hij. Twee miljoen per jaar, ongelooflijk. Besteed dat bedrag liever maar aan jeugdspelers met potentie. Einde van het seizoen snel weg doen. Ik had nog verwacht dat hij nog enigzins zijn oude niveau kon halen
Momus

Forum berichten: 14
Geplaatst: Do 21 feb 2008 13:18
Luque heeft meer voetbal in zijn linker grote teen dan Rommedahl, Kennedy en Mitea bij elkaar...
Het is alleen zo verdomde jammer dat het er niet uitkomt, zeker gezien zijn jaarsalaris...
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Do 21 feb 2008 13:22
Hij heeft techniek. Perez heeft ook techniek. Maar ben je niet van mening dat ze niet bij AJAX passen? Of gewoon beter functioneren in een team dat rond hen gebouwd is? Als ze niet in vorm zijn of ze zitten in de tas bij hun directe tegenstander, dan speel je eigenlijk met 10 man.
Momus

Geplaatst: Do 21 feb 2008 13:32
Maar het zijn beiden wel pure voetballers, jongens voor wie je naar het stadion komt...
Natuurlijk hebben ze weleens een off day, vind trouwens dat Luque te weinig kansen gehad heeft om hem echt goed te kunnen beoordelen, maar dat is het risico van dergelijke spelers...
Zlatan had en heeft het ook niet altijd, maar dat is, wat mij betreft, momenteel de beste die er rondloopt op deze planeet...
Je kan wel allemaal jongens hebben, die braaf hun taken uitvoeren, maar het publiek wil ook wat!
Bertje

Geplaatst: Do 21 feb 2008 13:40
Je maakt toch niet serieus de vergelijking tussen Zlatan en Luque? Zlatan was constant dreigend (Luque niet) én bracht medespelers in stelling (Luque zelden). Daarnaast was Zlatan éen brok passie en gedrevenheid in vergelijking met Luque.
Momus

Geplaatst: Do 21 feb 2008 13:42
Luque is een heel ander soort voetballer dan Zlatan, maar in zijn Depor tijd was het een absolute publieksspeler...
Kan me nog een wedstrijd tegen Milan herinneren, waarin Luque echt weergaloos was...
Dat hij er nu niet bijster gemotiveerd bijloopt en nog weinig potten heeft kunnen breken, ben ik met je eens...
Maar het zit er zeker wel in, de vraag is alleen of het eruit gaat komen...
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Do 21 feb 2008 13:43
Pure voetballers, maar ze worden ook niet meer beter. Dan heb ik liever een Zlatan of een Suarez die nog kunnen leren en die nog winstgevend voor AJAX kunnen zijn. Perez en Luque zullen dat nooit meer zijn.

Ik wil vooral een goed team zien waar een idee achterzit met spelers die het spel van AJAX aan kunnen ipv van 13 in een dozijn voetbal met een paar uitgebluste oppurtunisten daarin zoals nu.
Momus

Geplaatst: Do 21 feb 2008 13:53
Ben het wel met je eens, maar wil Luque toch nog niet afschrijven...
Als het seizoen ten einde is en hij heeft nog steeds niets laten zien, zal ik je volledig gelijk geven ;)
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Do 21 feb 2008 14:01
Ik zie het somber in. Hij is niet in vorm en hij zit in een kwakkelend team. Ik blijf natuurlijk wel hopen.
Spoon

Forum berichten: 152
Geplaatst: Do 21 feb 2008 17:58
Albert Luque valt net zo vies tegen als alle andere breedte aankopen. Luque is totaal geen buitenspeler maar toch word hij daar opgesteld. Zijn pass en schoten zijn zeker wel in orde maar hij is allang de Luque niet meer van Deportivo. 3 miljoen euro is gewoon veel te veel die kun je beter in een verbeterd contract steken voor Heitinga of Huntelaar.

Ik heb vanaf het begin af aan al gezegt dat Luque een miskoop zou zijn. Natuurlijk ben je dan te vroeg maar hij heeft mij niet kunnen overtuigen. De betere duels tegen Roda en VVV (thuis) waren nog een plus punt maar zelfs Delorge en Colin spelen zeker twee wedstrijden per jaar goed. Dat mag je zeker van een profvoetballer bij Ajax verwachten.
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.887
Berichten: 213.631 Onderwerpen: 2.462 Nieuwste lid: vpdzflq308
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.312.377 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Nog actieve Godenzonen » Albert Luque Martos
Ga
Zoeken: