Auteur
|
Bericht
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Ma 12 nov 2007 11:37
|
|
Er staat eigenlijk niets in het stuk dat op feiten berust en de titel onderbouwt.
|
Anonymous
Forum berichten: 4060
|
Geplaatst: Di 13 nov 2007 11:04
|
|
het "verhaal", al dan niet gezien door duizenden mensen in de kuip wordt bevestigd door ploeggenoten, daarnaast ontkent Ajax niets. zou alles dan verzonnen zijn?
|
Pal
Forum berichten: 215
|
Geplaatst: Di 13 nov 2007 20:57
|
|
Citaat: het "verhaal", al dan niet gezien door duizenden mensen in de kuip wordt bevestigd door ploeggenoten, daarnaast ontkent Ajax niets. zou alles dan verzonnen zijn?
Ik heb anders nog nergens bevestigd gezien dat Luque vanwege zijn salaris slecht in de groep ligt.
|
Scio
Forum berichten: 1939
|
Geplaatst: Ma 28 jan 2008 10:52
|
|
Newcastle caught up in Luque cash row
tribalfooball.com - January 27, 2008
Newcastle United are embroiled in a new court case involving former player Alberto Luque.
The Sunday Sun says the Magpies may be due a shock windfall as a result of the legal dispute between Luque and his former club Deportivo La Coruna.
Luque left Deportivo for Newcastle in August 2005, and insists he was entitled to a 15 per cent cut of the 14.7 million Euros (£10 million) deal.
And Deportivo's refusal to pay him the 2.2 million Euros (£1.6 million) has prompted the 29-year-old - who left United for Ajax for nothing last summer - to launch court proceedings in La Coruna.
But Deportivo's lawyers claim the money was contractually due to Newcastle, not to Luque.
As yet, it is unclear whether the Magpies have ever received the £1.6 million.
www.tribalfootball.com
|
Demosthenes
Forum berichten: 562
|
Geplaatst: Ma 28 jan 2008 13:23
|
|
Citaat: And Deportivo's refusal to pay him the 2.2 million Euros (£1.6 million) has prompted the 29-year-old - who left United for Ajax for nothing last summer - to launch court proceedings in La Coruna.
Zal me een zorg zijn wie wat betaalt, zolang het Ajax maar niet is.
Volgens (de meestal onbetrouwbare) site kwam hij gratis!
|
Scio
Forum berichten: 1939
|
Geplaatst: Ma 28 jan 2008 18:23
|
|
Citaat: And Deportivo's refusal to pay him the 2.2 million Euros (£1.6 million) has prompted the 29-year-old - who left United for Ajax for nothing last summer - to launch court proceedings in La Coruna.
Zal me een zorg zijn wie wat betaalt, zolang het Ajax maar niet is.
Volgens (de meestal onbetrouwbare) site kwam hij gratis!
Die hebben het uit 'The Sunday Sun' gequote. Ken de krant niet maar de kwaliteit van de meeste kranten in de UK is als de Privé hiero.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Di 29 jan 2008 08:27
|
|
Citaat: 'Luque misdroeg zich op training Ajax'
Bron: Ajaxfans.net
Columnist Thomas Rijsman heeft maandag in het AT5-programma FC Godenzonen gezegd dat Albert Luque zich vorige week heeft misdragen op de training van Ajax.
Volgens Rijsman loopt Luque gefrustreerd rond bij Ajax omdat hij weinig speeltijd krijgt van trainer Adrie Koster.
Afgelopen week ontstond er op de training een felle woordenstrijd tussen Luque en keeper Maarten Stekelenburg, volgens Rijsman. Stekelenburg wees de aanvaller erop dat hij wat meer moest meeverdedigen. Naar verluidt ontplofte Luque vervolgens en liet hij de doelman meerdere malen blijken 'dat hij zijn bek moest houden'.
|
Anonymous
|
Geplaatst: Di 29 jan 2008 10:49
|
|
Ik vind wel dat sinds Luque er niet meer instaat het accent van het Ajaxspel zich meer naar achteren heeft verplaatst. En laat daar nu de zwakte van Ajax liggen.
Bovendien is al dat meeverdedigen een idioterie die ze alleen in Amsterdam hebben kunnen verzinnen. Met zn elven verdedigen betekend ook dat je tien "aanvallers" van de tegenpartij op jouw helft krijgt, laat Huntelaar en Suarez vrij en ze binden vier man aan zich.
Luque heeft dus met zijn gemopper wel een beetje gelijk.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Di 29 jan 2008 13:15
|
|
Luque heeft per definitie ongelijk. Een vervelende, luie primadona waar we zo snel mogelijk vanaf moeten.
Dit artikel zegt me verder niets. Blijkbaar is het komkommertijd, want een woordenwisseling op de training lijkt me niet iets waar over geschreven hoeft te worden.
|
Ad
Forum berichten: 2481
|
Geplaatst: Di 29 jan 2008 14:21
|
|
Afgezien van het feit dat Albert Luque tot nu toe weinig heeft laten zien heb ik nooit begrepen waarom hij plaats moest maken voor iemand als Dennis Rommedahl..... :nietgoed:
Had hem een tijd laten staan, want het kan nooit zo zijn dat hij helemaal niks meer kan. Nu krijg je dat gelazer op trainingen nadat hij eerder al ellende had met Suarez, ook al had ie daar geloof ik wel een beetje gelijk.
|
Lucas
Forum berichten: 2866
Nieuws reacties: 8
|
Geplaatst: Di 29 jan 2008 16:09
|
|
Hij was weinig overtuigend tot nu toe. Maar, hij heeft ook wel heel weinig tijd gekregen. Veel aanvallers bij Ajax hebben wel wat tijd nodig, en Luque had natuurlijk ook al een tijdje nauwelijks gespeeld. Te vroeg afgeschreven dus
|
Starring
Forum berichten: 75
|
Geplaatst: Di 29 jan 2008 16:46
|
|
De kern moet sowieso veel en veel kleiner worden. Op bepaalde posities is weer het markt-drukte. Luque is de eerste die wat mij betreft per direct mag opkrassen. Niet presteren, op de begroting drukken en wél klagen, nee ik kan dat bepaald niet rijmen! Of denkt hij soms dat hij beter is als Suarez?
|
H+10
Forum berichten: 377
|
Geplaatst: Di 29 jan 2008 18:06
|
|
Na dat akkefietje tijdens feyenoord-Ajax is Luque uit de basis verdwenen en heeft hij nauwelijks meer een kans gehad, terwijl sommige andere spelers meer verdiende op de bank te blijven. We missen nu zijn spelhervattingen en corners, want dat kan hij beter dan iemand als Kennedy en Perez. Alleen al Kennedy, als je ziet hoe vaak hij bij een vrije trap de bal té hoog en té ver plaatst, dat is niet te geloven.
|
Lucas
Forum berichten: 2866
Nieuws reacties: 8
|
Geplaatst: Di 29 jan 2008 20:53
|
|
Citaat: Of denkt hij soms dat hij beter is als Suarez?
Waarom zou hij niet beter kunnen zijn dan Suarez?
|
Eto'o
|
Geplaatst: Di 29 jan 2008 21:23
|
|
Luque was ooit een prima voetballer, maar nu rest er alleen een has-been en primadona.
Citaat: Had hem een tijd laten staan, want het kan nooit zo zijn dat hij helemaal niks meer kan. Nu krijg je dat gelazer op trainingen nadat hij eerder al ellende had met Suarez, ook al had ie daar geloof ik wel een beetje gelijk.
Een speler die z'n teamgenoot een schop verkoopt kan natuurlijk nooit gelijk hebben. Volkomen gefrustreerd, die vent.
|
Anonymous
|
Geplaatst: Wo 30 jan 2008 01:38
|
|
iemand die even zijn koel verliest heeft niet per definitie ongelijk, thomas. dat is bull shit.
|
Starring
Forum berichten: 75
|
Geplaatst: Wo 30 jan 2008 01:42
|
|
Citaat: Of denkt hij soms dat hij beter is als Suarez?
Waarom zou hij niet beter kunnen zijn dan Suarez?
Waarom wel? Zolang hij met zo weinig overtuiging en scherpte in zijn spel blijft ballen en hij niet een stuk minder trager wordt, zal hij nooit beter als Suarez spelen. Of denk jij daar anders over, Lucas?
Elke directe tegenstander van Luque met een beetje agressie in zijn lijf, heeft hem voor een groot van de wedsrijd in zijn zak. Tot nu toe is alleen zijn traptechniek en daaraan gekoppelde overzicht veelbelovend. Te weinig vooralsnog. Misschien moet ie wat meer af gaan trainen...
|
Eto'o
|
Geplaatst: Wo 30 jan 2008 10:16
|
|
Citaat: iemand die even zijn koel verliest heeft niet per definitie ongelijk, thomas. dat is bull shit.
Iemand die overgaat tot fysiek geweld ten opzichte van z'n medespeler, omdat hij het niet eens is met zijn manier van voetballen, heeft altijd ongelijk.
|
Anonymous
|
Geplaatst: Wo 30 jan 2008 12:53
|
|
dat betwist ik, driftige mannetjes hebben juist vaak gelijk. Ook al gaan ze verkeerd met hun woede om, en daarbij ligt Suarez zo vaak, wie zegt me dat dit ook geen schwalbe was?
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Wo 30 jan 2008 12:55
|
|
Hou maar op, Doc.
|
Anonymous
|
Geplaatst: Wo 30 jan 2008 12:57
|
|
waarom dan Bertje?
|
Bertje
|
Geplaatst: Wo 30 jan 2008 12:59
|
|
Iedereen heeft de beelden gezien. Suárez kreeg gewoon een schop.
Een driftkop is natuurlijk ook niet hetzelfde als iemand die zijn medespelers schopt.
|
Anonymous
|
Geplaatst: Wo 30 jan 2008 13:47
|
|
Maar raakte hij suarez ook? dat is de vraag, daarnaast zijn er geen beelden van het voorval en moeten we het doen met een paar ogengetuigenverslagen van een handvol Ajax vijandig gestemde rotterdammers.
|
Bertje
|
Geplaatst: Wo 30 jan 2008 14:27
|
|
Uh, er zijn gewoon beelden vertoond.
|
Anonymous
|
Geplaatst: Wo 30 jan 2008 15:02
|
|
heb jij een linkie voor me, het was, als het al plaats vond, buiten het zicht van de camera's, zo vermeldde men dat tijdens de uitzending
|