Forum
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Nog actieve Godenzonen » Leonardo
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Leonardo
Maker: LucasBekeken: 13362
Status: InactiefBerichten: 263
+ Nieuw bericht <<<   <   2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9  |  10   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Bob

Forum berichten: 983
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Vr 16 jan 2009 13:33
Ik gun het Leo ook wel hoor. Hij heeft ons tenslotte naar de volgende ronde geschoten(een klein deel dan). Ga je goed Leo!
Brasil

Forum berichten: 156
Geplaatst: Vr 16 jan 2009 14:38
Leuk en aardig dat Leo weggaat, maar als Rommedahl ook weggaat , hebben we niet al teveel meer achter de hand.
Rein

Forum berichten: 1735
Geplaatst: Vr 16 jan 2009 14:46
Citaat:
Leuk en aardig dat Leo weggaat, maar als Rommedahl ook weggaat , hebben we niet al teveel meer achter de hand.

Inderdaad. En als ik moet kiezen, heb ik liever dat Leonardo blijft. Maar ik vind inderdaad dat we zeker wel één achter de hand moeten blijven hebben. Tenzij we in de jeugd (A1, Jong-AJAX) goeie buitenspelers hebben, maar daar heb ik geen idee van.
Bob

Geplaatst: Vr 16 jan 2009 14:46
Je krijgt geld voor die spelers en daar kan je eventueel een vervanger voor kopen en anders hebben we Kennedy nog en Manucharyan(in 1keer goed geschreven:p) hebben we ook nog als hij niet geblesseerd is. Dan zullen jullie zegen Kennedy.... maar die mag ook weg dus. En niet vergeten Marvin Zeegelaar, en er lopen vast ook nog wel een paar talenten.
Eto'o

Forum berichten: 11824
Geplaatst: Vr 16 jan 2009 15:07
Citaat:

Ajax laat ze niet allebei weggaan. Als Elia erbij was gekomen, was het een ander verhaal geweest.
TvP

Forum berichten: 1370
Geplaatst: Vr 16 jan 2009 17:32
Blind heeft al aangegeven dat er niet valt te onderhandelen over Leonardo. Het lijkt me dus dat de Braziliaan blijft. Manucharyan en Kennedy zie ook veel liever vertrekken dan Leo.
Rein

Geplaatst: Za 17 jan 2009 13:30
Citaat:
Leonardo sprak de wens om in Amsterdam te blijven al eerder uit. Marco van Basten wil eveneens dat de rappe flankspeler bij zijn selectie blijft en dus zal Leonardo Ajax deze transferperiode niet verlaten.

De aanvaller staat in de belangstelling van een aantal clubs, maar Van Basten wil vanwege de titelstrijd zijn selectie op peil houden. Onder meer NEC, Panathinaikos en 1. FC Köln grijpen daardoor mis.

"Leonardo speelt een goede rol in de selectie, hij blijft in deze transferperiode bij ons", aldus Van Basten in het AD. Leonardo zei eerder al er in Amsterdam alles uit te willen halen.

Bron: Homepage AF.

Dus we houden sowieso een flankspeler. Rommedahl kan dus opzich worden verhuurd/verkocht. Ik had ook het liefst Leonardo gehouden.
iamsterdam

Forum berichten: 305
Geplaatst: Za 17 jan 2009 13:40
Ben wel blij dat hij blijft.
Hij kan een wedstrijd beslissen met een actie van hem.
Altijd handig die jongen voor op de bank.
ghostwriter

Forum berichten: 5481
Geplaatst: Za 17 jan 2009 15:37
Citaat:
Met zijn snelheid kan hij ook nog eens scoren uit een counter voor als Ajax toch al voor staat. Ik hoop dat Leo bij Ajax blijft, hij is geen slechte speler. Alleen als Ajax een betere speler ervoor terug kan krijgen en dat lijkt me sterk.
Rein

Geplaatst: Za 17 jan 2009 15:54
Citaat:
Met zijn snelheid kan hij ook nog eens scoren uit een counter voor als Ajax toch al voor staat. Ik hoop dat Leo bij Ajax blijft, hij is geen slechte speler. Alleen als Ajax een betere speler ervoor terug kan krijgen en dat lijkt me sterk.
Ik hoop ook dat hij blijft. Het is geen basisspeler, en al helemaal niet in Europa. Voor Europa is hij misschien nog íets te zwak, maar als invaller kan hij prima. En een betere speler? Ik zie Elia en Biseswar als 2 betere spelers.. Ik zou daar zeker interesse in gaan tonen, als ik AJAX was.
Bob

Geplaatst: Za 17 jan 2009 15:56
Ja Elia zou ik niet doen omdat die ong. 10 miljoen kost. Biseswar lijkt mij een goeie optie. Hij zal toch niet heel duur zijn, omdat zijn contract toch afloopt.
Rein

Geplaatst: Za 17 jan 2009 16:00
Citaat:
Ja Elia zou ik niet doen omdat die ong. 10 miljoen kost. Biseswar lijkt mij een goeie optie. Hij zal toch niet heel duur zijn, omdat zij contract toch afloopt.

Na dit seizoen is hij transfervrij, en hij wilt denk ik niet zijn contract verlengen met die bende daar in Rotterdam. Bovendien zijn denk ik wel meerdere clubs in hem geïnteresseerd. Hij is jong (20), en talentvol.
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 2874
Geplaatst: Za 17 jan 2009 16:09
Citaat:

Ajax laat ze niet allebei weggaan. Als Elia erbij was gekomen, was het een ander verhaal geweest.

Rommedahl mag geloof ik nog wel gaan, alleen bood NEC in eerste instantie te weinig..
Afca AJAX

Forum berichten: 13
Geplaatst: Za 17 jan 2009 17:55
Ik vind Leonardo altijd een prima speler maar vooral met invalbeurten op een of andere manier als hij in de basis begint vind ik hem nooit echt geweldig en ik vind dat hij juist met een invalbeurt er echt helemaal voorgaat en dat hij het soms nog wel kan beslissen ook!
Eto'o

Forum berichten: 11824
Geplaatst: Za 17 jan 2009 18:21
Citaat:

Rommedahl mag geloof ik nog wel gaan, alleen bood NEC in eerste instantie te weinig..

Ik bedoelde dus dat ze niet alle twee weg mogen.
wwe-marijn

Forum berichten: 559
Geplaatst: Vr 23 jan 2009 08:19
Citaat:

Ajacieden Silva en Leonardo genieten interesse
Geschreven op vrijdag, 23 januari om 08:00

Ajax raakt mogelijk nog deze winterstop twee Zuid-Amerikanen kwijt. Manager technische zaken Danny Blind bevestigt tegenover diverse media dat er zich vanuit het zuiden van Europa diverse clubs hebben gemeld voor het duo Bruno Silva en Leonardo. Beide spelers moeten in Amsterdam genoegen nemen met een plek op de bank. Voor de kleine aanvaller uit Brazilië heeft het Panathinaikos van trainer Henk ten Cate wederom aangeklopt. “De club heeft zich bij Ajax gemeld”, zo bevestigt Blind in De Telegraaf. “We wachten nu tot Panathinaikos een bod doet. Maar in principe zijn we niet van plan hem te laten gaan, dus moet het wel een heel behoorlijk bedrag zijn.”

Over de precieze hoogte van de verlangde transfersom wil de beleidsbepaler van de hoofdstedelingen echter niet openlijk in details treden. “Daar wil ik eigenlijk niet op ingaan”, zegt Blind. “Want er is zoals gezegd niets neergelegd. Maar een miljoen is niet genoeg.”

Volgens AD/Sportwereld kan ook de Uruguayaanse back Bruno Silva rekenen op belangstelling. ‘Een’ Italiaanse club zou hebben geïnformeerd naar de overbodig geraakte oud-Groninger. “Er heeft een club geïnformeerd naar Bruno. Die wilde echter slechts huren of voor een heel klein bedrag kopen”, aldus Blind.

Bron:Voetbalzone

Ik zou Leo voorlopig niet laten gaan, is een prima back-up, tenzij er een goed bedrag geboden wordt.
Koen_Ajax

Forum berichten: 3310
Geplaatst: Vr 23 jan 2009 09:06
Allebei verkopen, krijg je bij elkaar zo'n 5 miljoen voor. Als vervanger van Leonardo haal je Dusan Tadic en voor Silva hoeft niet perse een nieuwe te komen. De 1e seizoenshelft hebben we ook met 3 spelers die 2 posities in de verdediging bekleeden gespeeld.
mike_zuid2

Forum berichten: 590
Geplaatst: Vr 23 jan 2009 10:35
Citaat:
Allebei verkopen, krijg je bij elkaar zo'n 5 miljoen voor. Als vervanger van Leonardo haal je Dusan Tadic en voor Silva hoeft niet perse een nieuwe te komen. De 1e seizoenshelft hebben we ook met 3 spelers die 2 posities in de verdediging bekleeden gespeeld.

5 miljoen? Dat ga je echt niet redden.
Daarom vind ik dat je ze gewoon moet laten blijven. Met deze selectie is uitval nog enigszins op te vangen.
We MOETEN kampioen worden.
JS

Forum berichten: 741
Geplaatst: Vr 23 jan 2009 13:17
Van mij mogen ze eigenlijk allebei weg, maar voor met name Leonardo geldt dat we niks beters als back-up hebben. Dus tenzij je hem voor 2-3 miljoen kunt verkopen, en (onder andere) daarvan een vervanger (Tadic) kunt halen zou ik het niet doen. Ondanks dat hij, en Silva, vrij beperkt zijn.
Koen_Ajax

Geplaatst: Vr 23 jan 2009 14:36
Citaat:

5 miljoen? Dat ga je echt niet redden.
Daarom vind ik dat je ze gewoon moet laten blijven. Met deze selectie is uitval nog enigszins op te vangen.
We MOETEN kampioen worden.

Voor Leonardo kun je als je het goed speelt echt wel 2,5/3 miljoen krijgen. Silva heeft het vorig seizoen ook prima gedaan. Vergeet niet dat de loonkosten van die 2 samen minimaal 7 ton per jaar zijn, ik denk wel meer. Dat kun je ook bij het vrijgekomen geld bijtellen.
Scio

Forum berichten: 1939
Geplaatst: Vr 23 jan 2009 15:16
Leonardo? Die is deze zomer transfervrij. No way dat je daar nu nog veel voor vangt!
TvP

Forum berichten: 1370
Geplaatst: Vr 23 jan 2009 15:52
En voor Silva was maar een klein bedrag geboden. Of anders wou de club hem huren. Leonardo gaat inderdaad vrijwel niks meer opbrengen.
Bob

Geplaatst: Vr 23 jan 2009 19:37
Is Leo geen contract verlenging aangeboden?
Koen_Ajax

Geplaatst: Vr 23 jan 2009 19:44
Citaat:
Is Leo geen contract verlenging aangeboden?

Vooralsnog nog niet, geloof ik.
iamsterdam

Forum berichten: 305
Geplaatst: Vr 23 jan 2009 19:48
Goede zaak dat Ajax hem niet kwijt wil.
Vind hem altijd al wel een aantrekkelijke speler maar hij krijgt nooit echt de kans.
Jammer dat Kennedy die wel kreeg en Leo hem nog een keer moet gaan krijgen.
Misschien zondag ??
+ Nieuw bericht <<<   <   2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9  |  10   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.887
Berichten: 213.631 Onderwerpen: 2.462 Nieuwste lid: vpdzflq308
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.312.353 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Nog actieve Godenzonen » Leonardo
Ga
Zoeken: