Forum
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Nog actieve Godenzonen » Leonardo
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Leonardo
Maker: LucasBekeken: 13365
Status: InactiefBerichten: 263
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Wij zijn Ajax

Forum berichten: 2337
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Wo 30 apr 2008 12:01
Achja, ik begrijp het wel. Hij is een goede speler op zijn positie, maar Ajax streeft naar (toekomstige) wereldtoppers. Als je dan Sulejmani strikken dan wist ik ook wel wie ik zou wegdoen. En dan zou ik Manucharyan als jeugdig talent erbij nemen, die heeft ook iets speciaals.

Leo heeft in mijn ogen wel wat betekend voor Ajax. Hij was eindelijk weer een speler die gemakkelijk een tegenstander passeert, helaas was hij weer geblesseerd geraakt toen hij belangrijk kon worden en toen hij de stap kon maken naar een potentiele topspeler. Dat heeft hem uiteindelijk opgebroken. Maar het was heerlijk om te zien toen hij de bal had, toen werd de aanval zeker gevreesd door de tegenstanders. Babel-KJH-Leo was gewoon levensgevaarlijk.

Ik hoop dat hij bij een leuke club terecht komt, waar ook klasse wordt geaccepteerd. Ik denk aan FC Utrecht, AZ of Twente. Heerenveen, Groningen en NAC zijn niet clubs waarbij hij past, daar denken ze te nuchter. Ik gun hem het beste, helaas voor beiden is het niet een topper geworden. Maar een goede speler is het zeker.
D_skilled

Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Geplaatst: Wo 30 apr 2008 12:26
Citaat:
Leo heeft in mijn ogen wel wat betekend voor Ajax. Hij was eindelijk weer een speler die gemakkelijk een tegenstander passeert, helaas was hij weer geblesseerd geraakt toen hij belangrijk kon worden en toen hij de stap kon maken naar een potentiele topspeler. Dat heeft hem uiteindelijk opgebroken. Maar het was heerlijk om te zien toen hij de bal had, toen werd de aanval zeker gevreesd door de tegenstanders. Babel-KJH-Leo was gewoon levensgevaarlijk.

Leonardo heeft nooit een tegenstander bij Ajax gepasseerd hoor, hoewel alleen op een versnelling. Ik heb hem in al die tijd dat hij bij Ajax heeft gespeeld, maar één échte goede wedstrijd zien spelen.

Citaat:
Ik hoop dat hij bij een leuke club terecht komt, waar ook klasse wordt geaccepteerd. Ik denk aan FC Utrecht, AZ of Twente. Heerenveen, Groningen en NAC zijn niet clubs waarbij hij past, daar denken ze te nuchter. Ik gun hem het beste, helaas voor beiden is het niet een topper geworden. Maar een goede speler is het zeker.

Bij NAC vond ik hem al wisselvallig. Leonardo is een momenten-voetballer. Zag je hem een wedstrijd lang niet en opeens wist hij een fenomenale actie uit de hoed te toveren. En vaak was het niks. Ook zijn stuitende gedrag was al een voorteken dat hij nooit in de top zou slagen.
Wij zijn Ajax

Geplaatst: Wo 30 apr 2008 12:31
Hij heeft fenomenale dribbels, die in die tijd van geen enkele speler verwacht kon worden. Hij liet dingen zien die ik echt prachtig vond. Nu gaan ze op zoek naar de verfijnde spelers, hij heeft met zijn spel daarvoor gezorgd. Dat soort spelers zijn creatief, wat in een dominant veldspel heel erg gewenst is. Nogmaals: helaas is hij niet HET geworden, maar toch vind ik hem een goede voetballer. Ik gun hem het beste!
D_skilled

Geplaatst: Wo 30 apr 2008 15:34
Citaat:
Hij heeft fenomenale dribbels, die in die tijd van geen enkele speler verwacht kon worden. Hij liet dingen zien die ik echt prachtig vond. Nu gaan ze op zoek naar de verfijnde spelers, hij heeft met zijn spel daarvoor gezorgd. Dat soort spelers zijn creatief, wat in een dominant veldspel heel erg gewenst is. Nogmaals: helaas is hij niet HET geworden, maar toch vind ik hem een goede voetballer. Ik gun hem het beste!

Eigenlijk kon je het al verwachten dat het nooit wat met Leonardo zou worden, ook niet bij een topclub. Die jongen mist gewoon de mentaliteit die nodig is om in de top te slagen, daarnaast is ie mentaal behoorlijk kwetsbaar. Leonardo deed bij NAC alles in de vijfde versnelling, daarom was ie lastig te bespelen. Zijn acceleratie was dus voornamelijk een gevreesde wapen.
Bertje

Forum berichten: 9427
Geplaatst: Wo 30 apr 2008 15:44
Uh, als-ie alles in de vijfde versnelling deed was er van een acceleratie dus geen sprake.
D_skilled

Geplaatst: Wo 30 apr 2008 15:48
Citaat:
Uh, als-ie alles in de vijfde versnelling deed was er van een acceleratie dus geen sprake.

Ja, maar ik heb het over zijn versnelling in het algemeen.
Wij zijn Ajax

Geplaatst: Wo 30 apr 2008 16:20
Nja, zijn mentaliteit is niet top maar ik weet niks van een gebrek aan professionalisme. Volgens mij wil hij heel graag beter worden en doet hij er ook alles aan, hij wil worden erkend als goede speler. Soms te veel zelfs(levert hem blessures op) waardoor het uiteindelijk niet is goed gekomen. Zijn aparte beleving lijkt mij niet de reden waarom hij niet is geslaagd hoor, want hij deed er wel alles voor. En dat mentale proces valt te begeleiden door steeds maar hem een warm gevoel te geven ondanks een kritische houding, dat was bij Ajax helemaal niet het probleem.

Hij is gewoon te gretig geweest, hij wil zich te graag bewijzen. Helaas, want hierdoor kon hij zich niet lekker doorontwikkelen. En nu is het niet verkeerd om hem te laten gaan: hij is goed maar niet top. Het zou alleen maar voor de gek houden zijn als je hem nu behoudt. Iedereen kan zien dat hij het net niet gaat halen. Ik hoop dat hij gewoon een topspeler bij Twente, AZ of Utrecht wordt. Dat zijn clubs die bij hem passen: niet te nuchter maar die houden van een tikkeltje te overdreven smaakmakers. Ik denk dat hij daar ook voldoende uitdaging zou hebben. Dat zijn in mijn ogen de clubs die in de toekomst in de UC gaan uitkomen en daarin kan hij zeker van waarde zijn! Ook in de competitie kan hij zich daar goed laten zien. Ik zou zeggen: waarom niet?!
D_skilled

Geplaatst: Wo 30 apr 2008 16:29
Citaat:
Nja, zijn mentaliteit is niet top maar ik weet niks van een gebrek aan professionalisme. Volgens mij wil hij heel graag beter worden en doet hij er ook alles aan, hij wil worden erkend als goede speler. Soms te veel zelfs(levert hem blessures op) waardoor het uiteindelijk niet is goed gekomen. Zijn aparte beleving lijkt mij niet de reden waarom hij niet is geslaagd hoor, want hij deed er wel alles voor. En dat mentale proces valt te begeleiden door steeds maar hem een warm gevoel te geven ondanks een kritische houding, dat was bij Ajax helemaal niet het probleem.

Dat je dat geen eens weet. Leonardo is meerdere malen in zijn carriere te laat gekomen op trainingen, en lag bij NAC vaak in clinch met de trainer.

Je kan hem niet altijd blijven troetelen en vertrouwen schenken. Hij is notabene 25 jaar. Spelers die mentaal goed in elkaar steken hebben dat getroetel niet nodig.
Citaat:

Hij is gewoon te gretig geweest, hij wil zich te graag bewijzen. Helaas, want hierdoor kon hij zich niet lekker doorontwikkelen. En nu is het niet verkeerd om hem te laten gaan: hij is goed maar niet top. Het zou alleen maar voor de gek houden zijn als je hem nu behoudt. Iedereen kan zien dat hij het net niet gaat halen. Ik hoop dat hij gewoon een topspeler bij Twente, AZ of Utrecht wordt. Dat zijn clubs die bij hem passen: niet te nuchter maar die houden van een tikkeltje te overdreven smaakmakers. Ik denk dat hij daar ook voldoende uitdaging zou hebben. Dat zijn in mijn ogen de clubs die in de toekomst in de UC gaan uitkomen en daarin kan hij zeker van waarde zijn! Ook in de competitie kan hij zich daar goed laten zien. Ik zou zeggen: waarom niet?!

Leonardo en AZ?? Waarom zou hij niet goed genoeg zijn voor Ajax en wel voor AZ. AZ heeft gewoon een betere selectie dan Ajax, alleen heeft het dit seizoen niet kunnen oogsten en mist het ervaring in de ploeg.
Wij zijn Ajax

Geplaatst: Wo 30 apr 2008 16:50
Ben ik het niet mee eens D Skilled. Leo die heeft wel vedetteneigingen, maar zolang je genoeg met hem bezig bent en je hem kan raken dan is er totaal niks aan de hand. Het probleem is dat hij en zijn coach elkaar vaak niet doorhebben(begrijpen, vatten), waardoor hij geirriteerd raakt en zijn trainer weer boos. Maar aan zijn drang om iets te bereiken valt niks op te merken hoor. Dat getroetel is nodig om elkaar te begrijpen,l te kunnen raken. Gevoels-mensen die moeten het gemeenschappelijke voelen, anders dan stapelen de irritaties op. Dat heeft niks met een verkeerde mentaliteit te maken.

AZ een betere selectie? Laat me niet lachen. Grootste net-niet klassespelersselectie van NL. Maar een leuke subtopper die leuk kan spelen, die internationaal af en toe kan schitteren past goed bij hem. Bovendien kan hij genoeg daar nog leren. Alleen heb ik niet het gevoel dat hij daar 100% past, aangezien het begripsvermogen bij Van Gaal niet hoog is en dat kan botsen. Bovendien zijn de eissen bij Ajax veel hoger om er te mogen spelen en wij op CL-niveau faam moeten maken.
D_skilled

Geplaatst: Wo 30 apr 2008 17:05
Citaat:
Ben ik het niet mee eens D Skilled. Leo die heeft wel vedetteneigingen, maar zolang je genoeg met hem bezig bent en je hem kan raken dan is er totaal niks aan de hand. Het probleem is dat hij en zijn coach elkaar vaak niet doorhebben(begrijpen, vatten), waardoor hij geirriteerd raakt en zijn trainer weer boos. Maar aan zijn drang om iets te bereiken valt niks op te merken hoor. Dat getroetel is nodig om elkaar te begrijpen,l te kunnen raken. Gevoels-mensen die moeten het gemeenschappelijke voelen, anders dan stapelen de irritaties op. Dat heeft niks met een verkeerde mentaliteit te maken.

Denk je nou echt dat er in de top spelers worden getroeteld. Daar is het keiharde bussiness. Natuurlijk moet een trainer iedere speler vertrouwen schenken en af en toe een dolletje met zijn spelers maken, maar je kan het niet constant blijven doen.
Citaat:

AZ een betere selectie? Laat me niet lachen. Grootste net-niet klassespelersselectie van NL. Maar een leuke subtopper die leuk kan spelen, die internationaal af en toe kan schitteren past goed bij hem. Bovendien kan hij genoeg daar nog leren. Alleen heb ik niet het gevoel dat hij daar 100% past, aangezien het begripsvermogen bij Van Gaal niet hoog is en dat kan botsen. Bovendien zijn de eissen bij Ajax veel hoger om er te mogen spelen en wij op CL-niveau faam moeten maken.

Leonardo is geen meerwaarde voor AZ. AZ kan maar niet de volgende stap zetten omdat ze ervaring missen in de selectie en dit seizoen scorend vermogen ontberen. Voor de rest hebben ze 'n uitstekende selectie. Iedere positie dubbelbezet. Hebben ze een lange tijd Martins en Schaars moeten missen, dat zijn toch wel belangrijke spelers gebleken. AZ heeft over de gehele breedte gezien een veel betere selectie. De druk ligt alleen bij Ajax hoger om te presteren voor een nieuweling.
Wij zijn Ajax

Geplaatst: Wo 30 apr 2008 17:17
Citaat:

Denk je nou echt dat er in de top spelers worden getroeteld. Daar is het keiharde bussiness. Natuurlijk moet een trainer iedere speler vertrouwen schenken en af en toe een dolletje met zijn spelers maken, maar je kan het niet constant blijven doen.
Citaat:

Leonardo is geen meerwaarde voor AZ. AZ kan maar niet de volgende stap zetten omdat ze ervaring missen in de selectie en dit seizoen scorend vermogen ontberen. Voor de rest hebben ze 'n uitstekende selectie. Iedere positie dubbelbezet. Hebben ze een lange tijd Martins en Schaars moeten missen, dat zijn toch wel belangrijke spelers gebleken. AZ heeft over de gehele breedte gezien een veel betere selectie. De druk ligt alleen bij Ajax hoger om te presteren voor een nieuweling.

Ben je wel een Ajacied D-Skilled?

In de top hangt het af van dezelfde dingen hoor.. Gevoelsmensen moeten begrip voelen om zich lekker in het vel te voelen. En iedere manager met mensenkennis herkent dat soort spelers. En dan hangt het af hoe die 'toptrainer' het managed.

AZ heeft beter selectiebeleid, maar het algemene niveau is veel hoger bij Ajax. Ook de mentale kracht in de selectie is veel groter, los van dat wij ook nog een aantal parels in de selectie hebben en krijgen. Ik zou niet willen ruilen hoor. Bovendien zijn daar de eissen lager en daardoor het enthousiasme hoger. Dus voor de net-nietspelers een ideaal klimaat.
D_skilled

Geplaatst: Wo 30 apr 2008 17:49
Citaat:
Ben je wel een Ajacied D-Skilled?

Nee.

Citaat:
In de top hangt het af van dezelfde dingen hoor.. Gevoelsmensen moeten begrip voelen om zich lekker in het vel te voelen. En iedere manager met mensenkennis herkent dat soort spelers. En dan hangt het af hoe die 'toptrainer' het managed.

Eén ding (eigenlijk twee, dat is kwaliteit ) is belangrijk om in de top te blijven of te komen, en dat is topsportklimaat hebben/creëren als club. Daarbij hoort weleens een schouderklopje van de trainer bij, een woede uitbarsting, maar er moeten vooral prestaties geleverd worden en geen kinderen getroost worden. Je hebt wel gelijk hoor. Het zijn tenslotte ook maar mensen, die hebben ook gevoelens.

En voor een speler in moeilijke tijden toon je als trainer altijd begrip. Je band met de trainer is proffesioneel en hoort juist niet lief en omhelsend te zijn. Daarom zeggen ze ook, " vijanden houden je scherp".

Citaat:
AZ heeft beter selectiebeleid, maar het algemene niveau is veel hoger bij Ajax. Ook de mentale kracht in de selectie is veel groter, los van dat wij ook nog een aantal parels in de selectie hebben en krijgen. Ik zou niet willen ruilen hoor. Bovendien zijn daar de eissen lager en daardoor het enthousiasme hoger. Dus voor de net-nietspelers een ideaal klimaat.

Het mentale vlak ligt bij AZ inderdaad niet erg goed. Het afgelopen - niet dit seizoen - bewees AZ niks onder te doen voor Ajax. AZ wil aansluiting bij de Nederlandse top en dus zullen ze de eisen voor volgend seizoen nog meer bijgescherpt moeten worden. Alleen schiet je met Gill Swerts niet veel op. :crap:
Wij zijn Ajax

Geplaatst: Wo 30 apr 2008 18:29
Voor wie ben je dan? AZ?

Tja, in de top gaat het vaak wat zakelijker. Zolang er weinig irritaties zijn dan maakt dat niet uit, zolang je maar niet afstandelijk iets afwijst. Dus zolang de afstand tussen elkaars' denkwijze niet te groot wordt dan is er niks aan de hand. Maar het gevoel moet goed blijven om zo'n speler op 1 lijn van het team te houden.

Gill Swerts vind ik namelijk wel een goede voor AZ. Die kan de rechterflank goed bespelen. Alleen ze moeten een leider(Zenden?) aantrekken die dus het team verder kan duwen. En eerlijk is eerlijk: de rechtsback is daarvoor ook niet echt de bedoelde positie. AZ heeft ook in de individuele kwaliteiten niets meer dan Ajax. En het plaatje is verre van compleet op dit moment. Bovendien is Van Gaal dom bezig: iemand die balvast is hoort in de punt te spelen waardoor de creatieve spelers kunnen zwerven. Nu is alles al vooraf te voorspellen. En de verdediging is matig. Ik zou ook Pieters bij AZ aanraden als linksachter(3mans verdediging).
D_skilled

Geplaatst: Wo 30 apr 2008 18:44
Citaat:
Voor wie ben je dan? AZ?

Kijk maar naar me avatar, dat verraadt genoeg.

Citaat:
Gill Swerts vind ik namelijk wel een goede voor AZ. Die kan de rechterflank goed bespelen. Alleen ze moeten een leider(Zenden?) aantrekken die dus het team verder kan duwen. En eerlijk is eerlijk: de rechtsback is daarvoor ook niet echt de bedoelde positie. AZ heeft ook in de individuele kwaliteiten niets meer dan Ajax. En het plaatje is verre van compleet op dit moment. Bovendien is Van Gaal dom bezig: iemand die balvast is hoort in de punt te spelen waardoor de creatieve spelers kunnen zwerven. Nu is alles al vooraf te voorspellen. En de verdediging is matig. Ik zou ook Pieters bij AZ aanraden als linksachter(3mans verdediging).

Gill Swerts heeft natuurlijk met de nodige blessures te kampen gehad. De rechterkant van AZ is al goed bezet, de linkerkant daarentegen niet. Het kan ook zo zijn dat AZ het niet meer ziet zitten in Julian Jenner of Kemy Augustin, maar afgelopen seizoen heeft Augustin toch hele aardige wedstrijden gespeeld. Verder is Pieters geen linker mandekker voor een driemansmiddenveld, zou het wel kunnen. Daarvoor hebben ze al Hector Moreno in de gelederen die dat uitstekend zou kunnen. Pieters kan zowel centraal als linksback prima uit de voeten.
Wij zijn Ajax

Geplaatst: Wo 30 apr 2008 19:05
Citaat:
Voor wie ben je dan? AZ?

Kijk maar naar me avatar, dat verraadt genoeg.

Citaat:

Gill Swerts heeft natuurlijk met de nodige blessures te kampen gehad. De rechterkant van AZ is al goed bezet, de linkerkant daarentegen niet. Het kan ook zo zijn dat AZ het niet meer ziet zitten in Julian Jenner of Kemy Augustin, maar afgelopen seizoen heeft Augustin toch hele aardige wedstrijden gespeeld. Verder is Pieters geen linker mandekker voor een driemansmiddenveld, zou het wel kunnen. Daarvoor hebben ze al Hector Moreno in de gelederen die dat uitstekend zou kunnen. Pieters kan zowel centraal als linksback prima uit de voeten.

Dit is een gok: PSV?

Swerts is toch gehaald voor rechtsback(i.t.t. Agustien en Jenner)? Hij is een linker verdediger, zoals Jaliens een rechter verdediger is. Gewoon niet top in het centrum(1op1) maar wel aardige verdedigers. Geen backs, want daarvoor zijn ze niet handig genoeg voor en ze hebben niet het atletisch vermogen.
D_skilled

Geplaatst: Wo 30 apr 2008 19:22
Citaat:
Dit is een gok: PSV?

Swerts is toch gehaald voor rechtsback(i.t.t. Agustien en Jenner)? Hij is een linker verdediger, zoals Jaliens een rechter verdediger is. Gewoon niet top in het centrum(1op1) maar wel aardige verdedigers. Geen backs, want daarvoor zijn ze niet handig genoeg voor en ze hebben niet het atletisch vermogen.

Ja, je hebt gelijk. Maar Swerts heeft ook vaak bij Vitesse op het middenveld gespeeld.
Wij zijn Ajax

Geplaatst: Wo 30 apr 2008 19:26
Citaat:
Veel belangstelling voor Leonardo
Leonardo Vitor Santiago lijkt bezig aan zijn laatste maanden bij Ajax. De aanvaller komt maar nauwelijks aan spelen toe en volgens zijn zaakwaarnemer staan er veel clubs klaar om hem over te nemen.

Echter zal er eerst nog een gesprek met de nieuwe coach Marco van Basten plaatsvinden alvorens er wordt besloten of Leonardo vertrekt bij de Amsterdamse club, weet VI. Volgens het weekblad heeft de voltallige Nederlandse subtop interesse in de lichtvoetige Braziliaan.

"Voor Leo is het belangrijk dat hij aan voetballen toekomt", aldus zijn zaakwaarnemer Hans Coret. "Nóg een jaar op de bank is niet goed, want hij heeft ook door blessures al veel te veel wedstrijden gemist. We hopen snel duidelijkheid te krijgen van Ajax over wat de club met Leo van plan is."

De belangenbehartiger bevestigt dat er veel belangstelling is voor zijn cliënt. "En als er geen toekomst voor hem is in Amsterdam, gaat hij gewoon ergens anders spelen. Nu al is er ontzettend veel belangstelling voor hem, maar we wachten eerst af wat de plannen van Ajax met hem zijn."

Ajax Showtime

Lijkt niet echt hard aan te komen daaro. Ik hoop dat hij alsnog ergens succesvol wordt.

Swerts die speelde rechtshalf, klopt. Maar nu wordt hij gehaald als rechtsback(waar hij bij die kakkerlakken speelde). Ze zien in hem een speler die de flank bespeeld en ook defensief zijn mannetje staat. En dat vind ik ook het meest logische inzicht over hem.
yk_93

Forum berichten: 546
Geplaatst: Vr 16 mei 2008 21:20
Ik heb via via gehoord dat barbara barend heeft gezegd dat leonardo zo goed als rond is met NEC. Ze zijn in ieder geval bezig Leonardo naar Nijmegen te halen.
Weet iemand van jullie of dit klopt?
Marnix

Forum berichten: 2786
Geplaatst: Za 17 mei 2008 10:32
Citaat:
Ik heb via via gehoord dat barbara barend heeft gezegd dat leonardo zo goed als rond is met NEC. Ze zijn in ieder geval bezig Leonardo naar Nijmegen te halen.
Weet iemand van jullie of dit klopt?

Volgens mij is dat echt oud nieuws, want Nec heeft al eerder belangstelling voor Leonardo gehad :), maar het kan natuurlijk zomaar waar zijn..
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 4200
Geplaatst: Za 17 mei 2008 15:25
Ik zou er geen probleem mee hebben mocht hij vertrekken.
Wij zijn Ajax

Geplaatst: Za 17 mei 2008 19:22
Ik had hem in de vakantie zien trainen: toch een geweldige voetballer. Een verhuur van Manucharyan zou het beste te zijn, minste risico om een verkeerde keuze te maken en hij kan ermee leven als het gebeurd. Dan kan Leo blijven en dan kan je Manu echt goed meten uiteindelijk.
Eto'o

Forum berichten: 11824
Geplaatst: Wo 21 mei 2008 12:07
Volgens verschillende bronnen zou NEC dus serieuze interesse hebben in Leonardo. Eigenlijk zou Leonardo zich gewoon moeten laten naturaliseren tot Nederlander. Dan zou NEC hem veel minder salaris hoeven bieden, maakt die club een goede kans Leonardo over te nemen en kan Ajax wat meer geld aan z'n transfer verdienen. Sowieso is een speler met een Europees paspoort makkelijker te slijten.
Scio

Forum berichten: 1939
Geplaatst: Wo 11 jun 2008 19:00
Citaat:
Zaakwaarnemer: 'Vertrek Leonardo afhankelijk van komst Sulejmani'
11-06-08

De kans dat Leonardo volgend seizoen gewoon bij Ajax onder contract staat lijkt steeds groter te worden nu de transfer van Sulejmani naar Ajax maar niet rond wil komen. In de Voetbal International zegt de zaakwaarnemer van de Braziliaan; Hans Coret, dat zijn cliënt de strijd bij Ajax aan wil gaan en voorlopig niet wil vertrekken. "Leonardo heeft voor zijn vakantie een goed gesprek gehad met Danny Blind. In principe mag hij niet weg. Hij gaat gewoon de voorbereiding meemaken en vechten voor een plaats," zegt Coret. "Als nou blijkt dat er spelers komen en het voor Leonardo moeilijk wordt, gaan we opnieuw praten. Of er moet voor die tijd een club komen, maar dan moet er wel een afkoopsom worden betaald."

AjaxF-side.NL
Eerder leek een vertrek van Leonardo aanstaande. De Braziliaan kwam onder Adri Koster nauwelijks aan spelen toe en moest zelfs vaak, ondanks dat hij weer fit was, genoegen nemen met een plaats op de tribune. NEC Nijmegen toonde interesse maar doordat de transfer van Sulejmani maar niet rond schijnt te willen komen blijft Leonardo vooralsnog gewoon Ajacied.

http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=5309
Wij zijn Ajax

Geplaatst: Wo 11 jun 2008 19:46
Is toch schandalig dat er voor hopeloze spelers uit het tweede wel ruimte is en voor Leonardo bij de komst van Sulejmani niet?
ghostwriter

Forum berichten: 5481
Geplaatst: Do 12 jun 2008 12:38
Citaat:
Is toch schandalig dat er voor hopeloze spelers uit het tweede wel ruimte is en voor Leonardo bij de komst van Sulejmani niet?
Welke hopeloze spelers heb je het dan over WZAWZDB?
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.888
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.316.231 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Nog actieve Godenzonen » Leonardo
Ga
Zoeken: