Auteur
|
Bericht
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Vr 13 jun 2008 12:30
|
|
Citaat: Vitesse slaat slag met aantrekken Jenner en Molhoek
12/06/2008 17:20
EXCLUSIEF - Naast het vastleggen van trainer Hans Westerhof heeft Vitesse bij AZ zijn slag geslagen op de transfermarkt: Julian Jenner (foto) en Rogier Molhoek. Ook Alfred Schreuder komt waarschijnlijk naar Arnhem.
Vitesse heeft met zowel Jenner (24) als Molhoek (26) overeenstemming bereikt over een meerjarige verbintenis. De aanvaller en middenvelder komen over van AZ, waar de twee weinig perspectieven meer hadden. Molhoek speelde afgelopen seizoen op huurbasis voor NAC Breda, terwijl Jenner in Alkmaar bankzitter is geworden.
Naast Jenner en Molhoek is Vitesse nagenoeg rond met de 35-jarige Alfred Schreuder om zijn carrière nog een jaar te verlengen. De ervaren middenvelder was zich bij FC Twente meer gaan richten op zijn loopbaan als trainer.
VI.nl
Prima aankopen voor een club als Vitesse.
|
Jeroen
Forum berichten: 672
|
Geplaatst: Ma 21 jul 2008 21:38
|
|
Vitesse praat met overbodige Ajacied Krohn-Dehli
17/07/2008 08:43
Michael Krohn-Dehli heeft in Vitesse mogelijk een nieuwe club gevonden. De Arnhemmers hebben een eerste gesprek met de Deense Ajacied achter de rug.
Krohn-Dehli heeft geen toekomst meer in Amsterdam. De 25-jarige middenvelder komt niet voor in de plannen van trainer Marco van Basten en mag dan ook ondanks een tot medio 2009 doorlopend contract vertrekken. Maandag sprak Vitesse met Krohn-Dehli.
Mede door blessureleed is de Deen weinig binnen de lijnen gekomen. Op 8 december 2007 speelde hij tegen Willem II zijn laatste veertien minuten in de Ajax-hoofdmacht. De lichamelijke klachten doen Vitesse twijfelen of Krohn-Dehli daadwerkelijk een versterking is voor de Arnhemmers.
Bron: Voetbal International
|
Leonel
Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Di 22 jul 2008 22:47
|
|
Citaat:
VEENENDAAL - Ricky van Wolfswinkel heeft dinsdag in de oefenwedstrijd van zijn club Vitesse tegen amateurvereniging sv Panter voor een opvallende prestatie gezorgd. De 19-jarige spits maakte tussen de 67e en 71e minuut maar liefst vier doelpunten.
In totaal was Ricky van Wolfswinkel zeven keer trefzeker tijdens het duel dat Vitesse met grote cijfers won: 19-0. Santi Kolk evenaarde de prestatie van zijn jonge ploeggenoot, ook hij maakte zeven doelpunten.
Hier zijn toch mensen die v Wolfswinkel een groot talent vinden?
|
Eto'o
|
Geplaatst: Wo 27 aug 2008 11:36
|
|
Citaat: Hoogvlieger Vitesse blijkt ludieke actie
se heeft met een ludiek bedoelde actie de harten van de supporters op hol doen slaan. De Arnhemse club kondigde gisteren op de website de komst van een 'hoogvlieger' aan.
Marc van Hintum, technisch directeur van de club, kondigde in een filmpje aan dat er de hoop was een hoogvlieger naar de Gelderse hoofdstad te halen. Later bleek het te gaan om een grap waaraan Van Hintum en trainer Hans Westerhof hun medewerking verleenden.
Vitesse opent op komende vrijdag de voetbalcompetitie met een thuisduel tegen FC Groningen. Wellicht dat bij dat duel nog een 'hoogvlieger' te verwachten is. Inmiddels heeft Vitesse het bericht van de website verwijderd.
Telegraaf
Wat bizar. Zo'n geintje zou bij mij heel slecht aan komen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Wo 27 aug 2008 11:38
|
|
Met clubliefde moeten ze niet spotten.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Vr 29 aug 2008 22:21
|
|
En meteen de eerste thuiswedstrijd snoeihard onderuit tegen Groningen: 0-4.
En dan ben je als TD van de week als 'grapje' aan komen zetten met een adelaar. Wat een sukkel ben je dan. Mooie eerste goal van Groningen trouwens:
|
Maurice
Forum berichten: 2062
|
Geplaatst: Za 30 aug 2008 00:16
|
|
Vitesse maakte op mij echt een hele slechte indruk...
Ik betwijfel eigenlijk ook of die Junker wel echt zoveel beter is als Rossini... net zo'n drama.
Groningen speelde overigens goed, maar nou niet spectaculair.
|
Oscarito
Forum berichten: 435
|
Geplaatst: Za 30 aug 2008 02:33
|
|
Geflatteerde overwinning voor FC Groningen. Beide ploegen overtuigden niet en ik denk dat een gelijkspel dan ook een betere uitslag was geweest gezien het spel over het grootste gedeelte van de wedstrijd. Door de rode kaart was het echter een gelopen zaak voor Vitesse.
Maar ik heb vertrouwen in Vitesse voor dit seizoen, ze moesten tegen FC Groningen hun belangrijkste speler, Molhoek missen. Een speler van zijn kaliber is voor Vitesse niet op te vangen, verder miste Vitesse nog 2 andere basisspelers te weten Sansoni en Jenner.
Al bij al denk ik dat Vitesse dit jaar weleens zou kunnen verrassen en bij de eerste 8 eindigen ondanks het feit dat ze een spits van het niveau Berg/Skoubo/N'Kufo of Ari missen. Daar doet deze nederlaag niets aan af.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Za 30 aug 2008 03:28
|
|
Ik hoorde dat Sankoh weer een sterke wedstrijd speelde. Het blijft toch een goede speler. Wordt een moeilijke zaak voor Cahais om hem of Granqvist eruit te spelen, denk ik zo.
Van Vitesse verwacht ik ondanks de pakweg negen nieuwe spelers niet bijzonder veel. Niet voor niets voorspelde ik Vitesse in AF's eindstand voorspelling een negende plek. De rode kaart van Van der Struijk vond ik overigens onterecht. Berg hield minstens net zoveel vast als Van der Struijk.
|
reemsterCARP
Forum berichten: 204
|
Geplaatst: Do 2 okt 2008 17:57
|
|
Ben benieuwd wat ze er van kunnen maken tegen Willem II. Ik ga een kijkje nemen.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Za 22 nov 2008 13:54
|
|
Citaat: Hans Westerhof heeft pech: de microfoons stonden nog open
Hans Westerhof buigt zich naar Louis van Gaal zodra het officiële gedeelte van de persconferentie is afgelopen. De perschef schakelt de knopjes van de microfoons uit. Omdat Westerhof best hard fluistert en er nog een camera draait, horen we toch wat de trainer van Vitesse zegt tegen zijn buurman. ,,Ik zal dit natuurlijk nooit hardop zeggen hier maar dat centrum van mij is dramatisch op dit niveau. Ik zeg het niet hardop want ik moet nog een tijdje door hè.’’
Dat de trainer van Vitesse zijn centrale verdedigers Sprockel en Sansoni dramatisch vindt op dit niveau, had geen journalist er natuurlijk uitgekregen op een persconferentie. Trainers zeggen daar nooit wat ze echt vinden. Daarom mijd ik ze meestal als de pest, die persconferenties. Tijdverspilling. Maar het perspraatje van vorige week zondag had dus nieuws. Westerhof had de botte pech dat buurman Van Gaal links doof is (rechts Oost-Indisch doof) en iets te hard fluisterde. We weten nu hoe Westerhof echt denkt over enkele spelers. Benieuwd hoe hij zich hier uit redt op de persconferentie, dit weekeinde. Ontkennen gaat niet. Het staat op band. Excuses?
Er kwam vorig weekend nog meer naar buiten. Nadat hij tijdens Ajax-PSV eindelijk eens een fatsoenlijke actie had, barstte het vulkaantje genaamd Danko Lazovic uit. Kokende lava overspoelde denkbeeldig de moeder van Huub ‘Pussy’ Stevens. Ik kreeg mails van Serviërs; dat het best meeviel; dat doorgaans god en de hond ook nog mogen meeneuken; dat Goran Ivanisevic het ooit op Wimbledon ook riep; dat het op de Balkan gemeengoed is om - als je gefrustreerd bent - zulks te roepen en dat het niet letterlijk bedoeld is.
Ik wil dat allemaal best aannemen. Maar het verbaast me. Weinig tot niets gepresteerd, die Danko Lazovic, ook bij PSV niet, en toch ordinaire taal uitslaan. Iedereen in zijn directe omgeving is in gebreke gebleven. Wéér. Hij flikte dit al eens bij Gullit, een eeuw geleden coach bij Feyenoord. En na het spuugincident dit seizoen (naar de eigen supporters) had zijn zaakwaarnemer bijvoorbeeld best iets kunnen zeggen. Met een boete van 5000 euro is de zaak nu afgedaan. Waarom ik zo nodig bij DWDD de vertaling moest geven?, vroeg een enkeling zich af. Vooral omdat de baas van de eredivisie (ECV) het had verboden.
Bij de zender Eredivisie Live bedrijven ze zowaar journalistiek - waarvoor hulde. Ze wilden de letterlijke vertaling maandagavond onthullen in Sport aan Tafel, maar dat mocht dus niet van Alex Tielbeke. Nou, ik hou niet van censuur. Daar word ik heel recalcitrant van. Meneer Tielbeke van de ECV moet maar eens uitleggen waarom hij journalistieke vrijheden meent te moeten beknotten. Wat voor doel is daar mee gediend?
Het is een tijdverschijnsel, vrees ik. Vorige week kregen alle journalisten die wel eens bij Feyenoord komen per e-mail nieuwe ‘mediarichtlijnen’ toegestuurd. Ik citeer: ,,Voor alle interviews geldt dat iemand van de afdeling media communicatie hierbij aanwezig kan zijn.’’ Prompt beleefde ik een déjà-vu. In 1988 interviewde ik Rainer Ernst, voetballer van Dinamo Berlijn. De Muur stond nog, de DDR bestond nog. Naast de voetballer die ik ondervroeg zat een meneer met een bandrecorder uit het Flintstones-tijdperk. Hij luisterde (Stasi? Clubleiding?) mee. Rainer Ernst mocht eens iets lelijks zeggen over partijleider Honecker zeg. Verantwoordelijk voor de nieuwe richtlijnen bij Feyenoord is Raymond Salomon, een paar maanden geleden nog adjunct-hoofdredacteur van deze krant. Toen hij vertrok om in de Kuip perschefje te spelen, schreef ik bitter in zijn afscheidskrant: ,,Ik hoop dat het je moeilijk afgaat maar voorlichten blijft oplichten.’’
Het ergst is dat de legendarische figuur Fred Blankemeijer de persconferenties niet meer mag leiden. Dat doet de broze oude baas verdriet. Salomon zit er nu zelf - en hij is lang zo geestig niet. Het is niet slim bovendien. Salomon heeft de autoriteit niet om zijn trainer te redden als de vragen te scherp worden, zoals Blankemeijer regelmatig deed bij Van Marwijk, Erwin Koeman of Gullit. Die persconferentie met Blankemeijer, dat was een schitterend ritueel. Mensen van de afdeling persvoorlichting kun je doorgaans herkennen aan een totaal gebrek aan traditie en een blik vol paranoia.
AD
En gelijk heeft ie.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Za 22 nov 2008 14:01
|
|
Westerhof doet me altijd denken aan....
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Di 30 dec 2008 16:45
|
|
Citaat: Vitesse ontslaat Hans Westerhof
Door MARCEL VAN DER KRAAN
Vitesse heeft coach Hans Westerhof met onmiddellijke ingang op non-actief gezet.
Vitesse-trainer Hans Westerhof. FOTO PRO SHOTS / DENNIS SPAAN De trainer kreeg dinsdagmiddag te horen dat de clubleiding geen vertrouwen meer in hem heeft. Assistent-trainer Edward Sturing neemt voorlopig de taken van Westerhof over.
Het ontslag van Westerhof komt niet als een verrassing. Onder leiding van de afgelopen zomer aangestelde trainer kende Vitesse een dramatische eerste helft van het seizoen. Ondanks het aantrekken van spelers als Rogier Molhoek, Nick Hofs, Alfred Schreuder en Frank van der Struijk boekten de Arnhemmers in de competitie slechts drie zeges. In het bekertoernooi werd Vitesse uitgeschakeld door amateurclub Lienden.
Daarnaast botste Westerhof regelmatig met zijn spelers. Dieptepunt in de relatie met zijn selectie was de kwalificatie die de coach overhad voor zijn verdedigingscentrum Sansoni/Sprockel. In een onderonsje met collega Louis van Gaal, dat buiten zijn medeweten werd opgenomen, noemde Westerhof het duo ‘dramatisch voor dit niveau’.
De benauwde 2-1 thuiszege op hekkensluiter FC Volendam (afgelopen zaterdag) bleek voor Westerhof onvoldoende om zijn baan te redden.
Sportwereld.nl
Wie zal daar de nieuwe trainer worden?
|
Lexafca
Forum berichten: 1627
|
Geplaatst: Di 30 dec 2008 16:53
|
|
Citaat: Vitesse ontslaat Hans Westerhof
Vitesse heeft coach Hans Westerhof met onmiddellijke ingang op non-actief gezet.
Vitesse-trainer Hans Westerhof. FOTO PRO SHOTS / DENNIS SPAAN De trainer kreeg dinsdagmiddag te horen dat de clubleiding geen vertrouwen meer in hem heeft. Assistent-trainer Edward Sturing neemt voorlopig de taken van Westerhof over.
Het ontslag van Westerhof komt niet als een verrassing. Onder leiding van de afgelopen zomer aangestelde trainer kende Vitesse een dramatische eerste helft van het seizoen. Ondanks het aantrekken van spelers als Rogier Molhoek, Nick Hofs, Alfred Schreuder en Frank van der Struijk boekten de Arnhemmers in de competitie slechts drie zeges. In het bekertoernooi werd Vitesse uitgeschakeld door amateurclub Lienden.
Daarnaast botste Westerhof regelmatig met zijn spelers. Dieptepunt in de relatie met zijn selectie was de kwalificatie die de coach overhad voor zijn verdedigingscentrum Sansoni/Sprockel. In een onderonsje met collega Louis van Gaal, dat buiten zijn medeweten werd opgenomen, noemde Westerhof het duo ‘dramatisch voor dit niveau’.
De benauwde 2-1 thuiszege op hekkensluiter FC Volendam (afgelopen zaterdag) bleek voor Westerhof onvoldoende om zijn baan te redden.
Sportwereld.nl
Wie zal daar de nieuwe trainer worden?
Ik hoop niet lang die Sturing, vind ik een verschrikkelijke kerel.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Di 30 dec 2008 17:08
|
|
Zal Van den Brom wel worden.
|
Jeroen
Forum berichten: 672
|
Geplaatst: Di 30 dec 2008 17:49
|
|
Ernie Brandts is ongeveer hetzelfde type als Westerhof, die zal het ook niet worden. Menzo zit al vast en Van den Brom heeft niet bepaald een geweldig cv. Het zal daarom wel Sturing worden als ad-interim. Nu maar hopen dat Marcel van Roosmalen dit wederom aangrijpt om een prachtig verhaal in Hard Gras te schrijven.
|
Bart
|
Geplaatst: Za 3 jan 2009 01:01
|
|
Citaat: Vitesse haalt 'clubman' Theo Bos
ARNHEM - Theo Bos wordt bijna zeker de nieuwe trainer van Vitesse. De Arnhemse club is met de 42-jarige coach van FC Den Bosch in gesprek en hoopt vandaag nog een akkoord te bereiken over zijn ‘transfer’.
Theo Bos. FOTO PRO SHOTS
Bos, die in zijn voetbalcarrière vijftien seizoenen het shirt van Vitesse droeg, jeugdtrainer én assistent-coach was in Arnhem, ligt bij zijn werkgever in de eerste divisie nog tot aan het eind van dit seizoen vast. Hij heeft echter een clausule in zijn contract die het mogelijk maakt bij een aanzienlijke sportieve promotie tussentijds te vertrekken.
,,Theo Bos is voor ons de belangrijkste kandidaat voor de positie van hoofdtrainer,’’ bevestigde Marc van Hintum, technisch directeur van Vitesse, gisteravond. ,,We vinden hem de ideale coach voor de huidige selectie van Vitesse. We hopen dat we er snel uit kunnen komen.’’
Bos en zijn zaakwaarnemer zitten vandaag om de tafel met het bestuur van FC Den Bosch. Als het tot een akkoord komt, vliegt de oud-prof morgen nog mee met de spelersgroep van Vitesse naar het Turkse Antalya.
In Brabant zal men het vertrek van Bos betreuren. Afgelopen jaar, toen het contract van Bos tot 2009 werd verlengd, verklaarde Den Bosch-manager Fred van der Hoorn nog dat Bos ‘een uitstekende trainer is, die met bescheiden middelen optimaal presteert’. Daarnaast vond hij Bos sterk in de communicatie. ,,Zowel naar de spelersgroep als binnen de organisatie.’’
De directie van Vitesse maakte de afgelopen dagen overuren om een nieuwe trainer te vinden. Hoewel het noodscenario klaar staat – assistent Edward Sturing kan de groep morgen ook meenemen op trainingskamp – willen Paul van der Kraan en Marc van Hintum het nieuwe jaar in een keer goed beginnen.
Bos past volledig bij de profielschets van de nieuwe coach. Die moet de cultuur van Vitesse goed kennen, niet te oud zijn en tevens opgewassen zijn tegen de mondige spelersgroep. In de jeugdopleiding van Vitesse liet Bos wat dat betreft in het verleden ook een uitstekende indruk achter.
Vitesse wil in Turkije de selectie pittig laten trainen om na de korte winterstop een nieuwe start te maken en afscheid te nemen van de degradatiezone. De vijftiende positie op de ranglijst is de club onwaardig.
De slechte prestaties kostten trainer Hans Westerhof (60) deze week de kop. De clubleiding stelde hem afgelopen maandag op non-actief.
Het is overigens uitgesloten dat de slechte eerste seizoenshelft voor nog meer mensen binnen Vitesse gevolgen zal hebben. Voor de raad van commissarissen en het bestuur staan de posities van Van Hintum en Van der Kraan niet ter discussie.
Van der Kraan heeft in het afgelopen jaar op financieel vlak wonderen verricht voor Vitesse en Van Hintum wordt het vertrek van Aad de Mos in de zomer niet verweten. De breuk met De Mos was volgens de clubleiding al ontstaan voordat Van Hintum in dienst trad.
Sportwereld.nl
|
Bart
|
Geplaatst: Zo 4 jan 2009 11:43
|
|
Citaat: Bos en Sturing geen vrienden Van onze Telesportredactie
ARNHEM - Met clubicoon Theo Bos (43) als opvolger van de ontslagen Hans Westerhof stapt Vitesse vanavond in het vliegtuig naar Turkije. Of ook assistent-trainer Edward Sturing mee naar Schiphol vertrekt is onzeker. De beoogde partners zijn namelijk gebrouilleerd.
"Ik heb een gesprek met Edward gehad en dat verliep niet prettig", zegt de bij FC Den Bosch losgeweekte coach eerlijk. "Er zal nog minimaal één gesprek moeten volgen. Wat als we er niet uitkomen? Ik ben aangesteld als hoofdtrainer en neem aan dat de club mijn weg volgt."
Technisch directeur Marc van Hintum was niet op de hoogte van de controverse. "Maar ik ga ervan uit dat het goed komt. We hebben in het clubbelang gedacht en de positie van hoofdtrainer had prioriteit." De relatie tussen Bos en Sturing, die in Arnhem nog tot 2011 een contract heeft, is slecht sinds medio 2004. Destijds prefereerde Sturing als hoofdtrainer van Vitesse Jan van Deinsen als assistent boven Bos. De laatste ging verder als trainer van Jong Vitesse en vertrok vervolgens naar FC Den Bosch. Daar presteerde hij met bescheiden middelen in een steeds stijgende lijn.
"Ik zie het als een vorm van erkenning", reageert Bos. "Als supporter heb ik de afgelopen maanden balend Vitesse gevolgd, maar wat er fout zit weet ik nog niet. Ik heb nu zeven dagen de tijd om dat te ondervinden." Aanvoerder Paul Verhaegh is lovend over de aanstelling van Bos, die vijftien seizoenen voor Vitesse speelde. "Ik heb bij FC Den Bosch een halfjaar onder hem getraind en kijk uit naar de nieuwe samenwerking. Hij heeft een duidelijke voetbalvisie en is iemand die een bepaalde mate van discipline hoog in het vaandel heeft staan."
Telesport.nl
Die van Hintum is daar niet echt goed bezig.
|
Bart
|
Geplaatst: Do 29 jan 2009 19:27
|
|
Citaat: Vitesse haalt Nilsson tijdelijk terug naar Nederland
29/01/2009 19:04
Vitesse kan tot het einde van het seizoen beschikken over Lasse Nilsson. De Arnhemse club bereikte overeenstemming met Saint-Etienne over de huur van de voormalige aanvaller van SC Heerenveen en bedong tevens een optie tot koop.
Nilsson meldt zich vrijdag met zijn zaakwaarnemer in Arnhem om de onderhandelingen af te ronden. De 27-jarige Zweed moet het persoonlijk nog eens worden met Vitesse en een medische keuring doorstaan.
Nilsson kende een succesvolle periode bij SC Heerenveen, maar na zijn transfer naar Saint-Etienne kwam zijn carrière in het slop. Bij de Franse club kwam de aanvaller nauwelijks aan spelen toe, waarna huurperiodes volgenden bij Aalborg Ab en IF Elfsborg.
Vi.nl
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Do 29 jan 2009 19:50
|
|
Ik weet niet hoe het met zijn vorm is de laatste weken/maanden maar als hij speelt zoals zijn "heerenveen"-tijd dan is het zeker een aanwinst voor Vitesse.
|
Rein
Forum berichten: 1735
|
Geplaatst: Zo 8 maa 2009 15:08
|
|
Staat alweer 1-0 achter tegen Volendam in een ruim half uur. Volendam pakt de laatste weken toch aardig wat punten.
|
Marnix
Forum berichten: 2786
|
Geplaatst: Vr 3 apr 2009 14:12
|
|
Vitesse bezig met selectie komend seizoen
Citaat: Vitesse is de afgelopen week druk bezig geweest met het vormgeven van de selectie voor komend seizoen.
In totaal zijn er vijf spelers die komend seizoen moeten vertrekken. Het gaat om Abubakari Yakubu, Cees Keizer, Imad Azaoum, Jaime Bruinier en Rihairo Meulens. Sébastien Sansoni mag nog wel hopen op een nieuwe aanbieding.
Dalibor Stevanovic blijft ook na de zomer in dienst van Vitesse. De Arnhemmers hebben de huurling van Maccabi Petach Tikva definitief aan de club verbonden. Stevanovic heeft bij Vitesse een contract tot de zomer van 2011 getekend.
Daarnaast wil de Arnhemse club drie gehuurde spelers behouden. De Arnhemse club zal de komende weken daarom met Feyenoord (Nicky Hofs), Heerenveen (Jeroen Drost) en Saint-Etienne (Lasse Nilsson) gaan praten of de desbetreffende gehuurde speler definitief overgenomen kan worden.
Bron: Voetbalbasis
|
methodmich
Forum berichten: 787
|
Geplaatst: Vr 3 apr 2009 16:39
|
|
Ook Bryan Brard van Jong Vitesse verlaat de club....
Dordrecht is geld aan het zoeken om Meulens een aanbieding te doen.
|
Marnix
|
Geplaatst: Di 21 apr 2009 23:54
|
|
Stevanovic opnieuw geblesseerd
Citaat: Dalibor Stevanovic kan niet terugkijken op een goede rentree. De middenvelder van Vitesse raakte maandagavond in de wedstrijd met Jong Vitesse tegen Jong De Graafschap opnieuw geblesseerd aan zijn voet.
Stevanovic raakte geblesseerd bij een doelpoging. Volgens de eerste diagnose heeft hij opnieuw een scheurtje opgelopen in het peesblad onder zijn voet. Deze blessure hield hem voor z'n rentree ook al aan de kant. Waarschijnlijk zit het seizoen er voor Stevanovic op.
Vandaag zal er een echo gemaakt worden van z'n voet waarin de definitieve diagnose zal worden vastgesteld.
Bron: VI
|
Marnix
|
Geplaatst: Vr 8 mei 2009 01:04
|
|
Drost gevrijwaard van operatie en terug in selectie
Citaat: Jeroen Drost lijkt niet onder het mes te hoeven om zijn geblesseerde knie weer te laten helen. De 22-jarige verdediger speelde op 18 april voor het laatst mee bij Vitesse, maar heeft volgens De Gelderlander inmiddels de groepstraining hervat.
Wanneer Drost last zou blijven houden van het gewricht, zou een operatie onvermijdelijk zijn. Vooralsnog wordt daar echter vanaf gezien. Woensdag werkte de basiskracht van Theo Bos een pittige individuele training af, een dag later nam hij alweer deel aan de training met zijn ploeggenoten. Daarmee lijkt hij zo goed als zeker inzetbaar voor de seizoensafsluiter van Vitesse, zondag op bezoek bij ADO Den Haag.
Voor trainer Bos zou dat een opsteker zijn, daar de Arnhemmers al niet beschikken over de geschorste Frank van der Struijk en geblesseerde Paul Verhaegh. Laatstgenoemde is wellicht wel in staat om mee te doen in de play-offs, indien die worden bereikt. Aan de andere kant keert Civard Sprockel wel weer terug in de ploeg na een schorsing.
Bron: Voetbalzone
|